Şimdi Ara

Resimlerle Bağımsız Süspansiyon VS Torsiyon Çubuğu (Golf 7 içerir) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
21
Favori
76.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frontoza

    Tabi efendim,biz gittik mühendislik okuduk,ama sizin sanayi kültürünüz daha yukarlardadır,daha iyi bilirsiniz,her konuda bir söyleyecek sözünüz var,ayrıca sizler dingil seversiniz,densizlik bizde buraya bilgilenmek için girilir,ama sizin kıymetli vaktinizin buralarda harcanmayacak kadar kıymetli olduğunu takdir edememişiz.

    Bak kardeşim..
    Ben arada fark olmadığını söylemiyorum..
    Sadece burada aradaki farkı hisseden-hissetmeyen herkesin olayı çok fazla abarttığını söylüyorum..
    Olayı lastik gibi uzatıp tartışmaya çevirmeyin, zira bu iddialaşma cidden can sıkıcı olmaya başladı..

    Ayrıca sen mühendissen ben de elektronik teknisyeni ve bankacıyım.. Cahil yok senin karşında..
    Başta sadece teknisyen olduğum halde kendimi elektronikte geliştirmiş ve tecrübemle birçok beceriksiz ar-ge mühendisine ön ayak olmuşumdur..
    Mühendislik sıfatıyla üste çıkmayı amaçlıyorsan, iş hayatında birçok mühendisin benden aşağıda kaldığını da bil..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap hakkı doğuran bir hakaretle karşılaşmadığım sürece bu "kısır tartışma" benim açımdan bitmiştir..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Torsiyon konforlu olmaz, c berlingoda arka aksın kısa frekanslı açılıp kapanacak diye bazı yolları hiç kullanmıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Golf 7'nin satış rakamları gösterdi ki bağımsız/torsiyon süspansiyonun araç satış rakamına en ufak bir etkisi yok, çünkü insanların çok büyük bir yüzdesi zaten torsiyon ne, bağımsız süspansiyon ne bilmiyor bile.

    VW akıllı firma. "Gözle görünmeyen yerlere niye para harcıyayım, müşteri zaten yürüyen aksamı bilmez " şeklinde hareket ediyor ve karşılığını alıyor.



    Ayynenn öyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi merak ettiğim bir soru var mcpherson suspansiyon kullanıyormuş birçok firma, sanırım mercedes double wishbone kullanıyor.


    testte golf bir çok markaya göre çok iyi nasıl oluyor bu peki.
  • djoz kullanıcısına yanıt
    uzun zamandır foruma giremiyordum golf ile ilgili torsiyon şikayetimi yazalı iki sene olmuş aşağı yukarı o dönemler daha sıfır olan aracı buradaki şikayetimin üzerine 1.5 sene daha kullanıp sattım daha fazla o dangoz golfe dayanamıyarak. şimdi forumda baktımda bazı arkadaşlar sanıyorum bana itafen estirmiş.

    şimdi sevgili arkadaşım sana şöyle açıklayayım yaşım 40 ilk arabamı 19 yaşımda aldım ortalama bir arabaya aşağı yukarı 3 yıl biniyorum bugüne dek kendime ait 7 adet aracım oldu eşimede 3 tane alıp değiştirdim yani kendi evimimin otoparkına 10 tane farklı marka model araç çekmişim bugüne kadar.aynı binada oturduğumuz iki abim ve babamında yıllar içinde çok farklı ve çeşit çeşit arabaları oldu ve aşağı yukarı onlarında hepsini birşekilde kullanmışımdır yanlış anlama mercedes e250 sinden passatına bmwx1 inden minicooper ına ailemizdede çok farklı segment ve marka model dünyanın aracı olmuştur toplamda. schumaher olduğumu elbette iddia etmiyorum ama bu yazıyı okuyan her arkadaşımda tahmin ederki 19 yaşından beri hergün ortalama 50-60 km araba kullanan 40 yaşına gelmiş bir adam ortalama olarak naçizane araba kullanmayı biliyordur kaldıki defalarca türkiyenin dört bir yanına araç kullanmışlığım bir yana avusturyalara kadar gittiğim avrupa turlarım bile vardır araçlarımla. golf aldığım bindiğim araçlardan sadece birtanesiydi ve naçizhane aracım hakkındaaki görüş ve deneyimlerimi paylaştım sadece. kimseye ahkam kesmedim.

    golfe gelince toplamdaki 2 yıllık sıfır golf 1.2 torsiyonlu kullanımım neticesinde kesinleşmiş yargım şudurki torsiyon çok farkedilir birşeydir ve ortalama sürücü olan herkezin bağımsız süspansiyon ve torsiyon çubuklu iki aracın arasındaki farkı anlaması için ralli pilotu olmaya ihtiyacıda yoktur. fark son derece net ve ortadadır konfor+yol tutuş arasında dünyalar kadar fark vardır eğer sen bunu anlıyamamışsan senin şöförlüğünde bence problem vardır aynı hız aynı virajlı yolda araçlardan biri sürekli götünü başını sağa sola atarken kayma eğilimindeyken en deneyimli sürücüsünü bile yeni gelinin malzemeye sarıdığı gibi direksiyona sarılır hale getirirken diğeri aynı yolda aynı virajları çok daha kararlı ve stabil dönebilmekte çok daha güven vermektedir.ha bunu dümdüz şehir içi bir yolda belki anlamassın ama bi kaşa tatile gittiğinde iliklerine kadar hissedersin sevgili dostum. şu an sahip olduğum araç insignia golfle direksiyona sarıldığım kaş yazlık yolunda bu araçla göbeğimi kaşıyarak gidiyorum aradaki fark bu kadar net saçma sapan yorumlar yaparak tanımadığınız insanlara ithamlarda bulunmamanızı rica ediyorum.

    warsa aracın deneyimlerini paylaşırsın hepsi bu..
  • Konuyu bi an benmi actim acep dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esclades

    uzun zamandır foruma giremiyordum golf ile ilgili torsiyon şikayetimi yazalı iki sene olmuş aşağı yukarı o dönemler daha sıfır olan aracı buradaki şikayetimin üzerine 1.5 sene daha kullanıp sattım daha fazla o dangoz golfe dayanamıyarak. şimdi forumda baktımda bazı arkadaşlar sanıyorum bana itafen estirmiş.

    şimdi sevgili arkadaşım sana şöyle açıklayayım yaşım 40 ilk arabamı 19 yaşımda aldım ortalama bir arabaya aşağı yukarı 3 yıl biniyorum bugüne dek kendime ait 7 adet aracım oldu eşimede 3 tane alıp değiştirdim yani kendi evimimin otoparkına 10 tane farklı marka model araç çekmişim bugüne kadar.aynı binada oturduğumuz iki abim ve babamında yıllar içinde çok farklı ve çeşit çeşit arabaları oldu ve aşağı yukarı onlarında hepsini birşekilde kullanmışımdır yanlış anlama mercedes e250 sinden passatına bmwx1 inden minicooper ına ailemizdede çok farklı segment ve marka model dünyanın aracı olmuştur toplamda. schumaher olduğumu elbette iddia etmiyorum ama bu yazıyı okuyan her arkadaşımda tahmin ederki 19 yaşından beri hergün ortalama 50-60 km araba kullanan 40 yaşına gelmiş bir adam ortalama olarak naçizane araba kullanmayı biliyordur kaldıki defalarca türkiyenin dört bir yanına araç kullanmışlığım bir yana avusturyalara kadar gittiğim avrupa turlarım bile vardır araçlarımla. golf aldığım bindiğim araçlardan sadece birtanesiydi ve naçizhane aracım hakkındaaki görüş ve deneyimlerimi paylaştım sadece. kimseye ahkam kesmedim.

    golfe gelince toplamdaki 2 yıllık sıfır golf 1.2 torsiyonlu kullanımım neticesinde kesinleşmiş yargım şudurki torsiyon çok farkedilir birşeydir ve ortalama sürücü olan herkezin bağımsız süspansiyon ve torsiyon çubuklu iki aracın arasındaki farkı anlaması için ralli pilotu olmaya ihtiyacıda yoktur. fark son derece net ve ortadadır konfor+yol tutuş arasında dünyalar kadar fark vardır eğer sen bunu anlıyamamışsan senin şöförlüğünde bence problem vardır aynı hız aynı virajlı yolda araçlardan biri sürekli götünü başını sağa sola atarken kayma eğilimindeyken en deneyimli sürücüsünü bile yeni gelinin malzemeye sarıdığı gibi direksiyona sarılır hale getirirken diğeri aynı yolda aynı virajları çok daha kararlı ve stabil dönebilmekte çok daha güven vermektedir.ha bunu dümdüz şehir içi bir yolda belki anlamassın ama bi kaşa tatile gittiğinde iliklerine kadar hissedersin sevgili dostum. şu an sahip olduğum araç insignia golfle direksiyona sarıldığım kaş yazlık yolunda bu araçla göbeğimi kaşıyarak gidiyorum aradaki fark bu kadar net saçma sapan yorumlar yaparak tanımadığınız insanlara ithamlarda bulunmamanızı rica ediyorum.

    warsa aracın deneyimlerini paylaşırsın hepsi bu..
    Merhabalar

    Ben de üç farklı Golf7 sahibi oldum. Comfortline Highline ve R-Line paketlerdi bu araçlar, ilk Golf 1.2tsi comfortline torsiyonluydu.

    Size katıldığım nokta, İstanbul/Kemer ve İstanbul/Bodrum uzun yol güzergahlarımızda bağımsız süspansiyon daha stabil ve daha esnek.

    Ancak İstanbulda yollar köstebek yuvası ve kasis dolu, burada bence lastik daha çok ön plana çıkıyor.

    Goodyear eagle f1 lastikle aldığım esnekliği pirelli pzero ile alamıyorum maalesef. Şu an passat b8 highline var istanbul içinde bu araç torsiyonlumu bağımsızmı pek fark etmiyor
  • Valla gerçekte hiç bişeyin fark ettiği yok varsa da anlaşılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 100.000 olacak diye dalga geçen biri vardı, aha şimdi 240.000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Coşkun kullanıcısına yanıt

    Vay be 100.000 TL'ye Golf 7 he :)


    Ben bi 7-8 tane almak istiyorum :)


    10 yıl öncesinin mesajı :)

  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.