Şimdi Ara

Renault symbol sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
26.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bizde2008renault symbol var direksiyonu çol ağır gek el ile dönmüyor bide araba 130geçince bişiler oluyor titremeye baslıyor içeriye aşırı derecede yol ve lastik sesi geliyor yola çıkmaya korkuyorum basım ağrıyor bj arabada sorunmu var yoksa bu tenekdlermi böyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bizde de var 2011 1.5 dci direksiyonun ağır olduğu doğrudur. 130 dan sonra direksiyonda titreme de var ama rahatsız edici düzeyde değil.Yol ve lastik sesi gelmesi de normal. Araçta yalıtım adına bir şey yok çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UnchaineD -- 4 Şubat 2013; 13:12:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnchaineD

    Bizde de var 2011 1.5 dci direksiyonun ağır olduğu doğrudur. 130 dan sonra direksiyonda titreme de var ama rahatsız edici düzeyde değil.Yol ve lastik sesi gelmesi de normal. Araçta yalıtım adına bir şey yok çünkü.
    130 u geçince araç bir değişiyor doğrudur :) Ama direksiyon ağır değil bence, tek elle çok rahat çevirebiliyorum... hidrolik yağına bir bakın bence
    Bir de, lastikleri değiştirdiğimde aracın içine giren ses nerdeyse kayboldu. Eski ve yeni lastiklerle videosu var aracın, birazdan koyarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LvsZoC

    130 u geçince araç bir değişiyor doğrudur :) Ama direksiyon ağır değil bence, tek elle çok rahat çevirebiliyorum... hidrolik yağına bir bakın bence
    Bir de, lastikleri değiştirdiğimde aracın içine giren ses nerdeyse kayboldu. Eski ve yeni lastiklerle videosu var aracın, birazdan koyarım

    Alıntıları Göster
    Dizel/Authantique paket Symbollerde direksiyon hidrolik değildir.

    Ancak benzinlilerde hidroliktir. Hidrolik yağı eksilmiştir. Lastiklerin havası iniktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 4 Şubat 2013; 13:50:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Dizel/Authantique paket Symbollerde direksiyon hidrolik değildir.

    Ancak benzinlilerde hidroliktir. Hidrolik yağı eksilmiştir. Lastiklerin havası iniktir.

    Dikkat etmemişim authentique olduğuna :)
  • Direksiyonu hidrolik değilse normal. Diğer şikayetlerinizde normal yol sesini azaltmak içinde yumuşak hamurlu lastik almanız gerekli örneğin michelin..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • balans ayarlarına baktırın titreme bir nebze azalır, 2008 model arabada hidrolik direksiyon olmazmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FORD FOCUS HARARET SORUNU
    16 yıl önce açıldı
    Renault EDC Sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    balans ayarlarına baktırın titreme bir nebze azalır, 2008 model arabada hidrolik direksiyon olmazmı
    Hidrolik direksiyon tüm modellerinde var(2007) sonrasından bahsediyorum.Direksiyonun ağır olması normal bu eski aracım olan 2009 model Renault Symbol'dede vardı üstelik yurtdışından ithal olmasına rağmen. Hız durumuna gelince buyrun

     Renault symbol sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TR.SEMİH.TR

    Hidrolik direksiyon tüm modellerinde var(2007) sonrasından bahsediyorum.Direksiyonun ağır olması normal bu eski aracım olan 2009 model Renault Symbol'dede vardı üstelik yurtdışından ithal olmasına rağmen. Hız durumuna gelince buyrun

     Renault symbol sorunu


    o araçla o hız yapılır mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LvsZoC

    quote:

    Orijinalden alıntı: TR.SEMİH.TR

    Hidrolik direksiyon tüm modellerinde var(2007) sonrasından bahsediyorum.Direksiyonun ağır olması normal bu eski aracım olan 2009 model Renault Symbol'dede vardı üstelik yurtdışından ithal olmasına rağmen. Hız durumuna gelince buyrun

     Renault symbol sorunu


    o araçla o hız yapılır mı

    Hocam birkaç değişiklikle yapılabiliyor 85 bg olan 1.5 dci motor 105 bg chip tuning ile yükseltildikten sonra performans lastikleri vs araç zaten 1 ton gayette rahat yapılabiliyor ancakkk araç havalanır bizden söylemesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LvsZoC

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Dizel/Authantique paket Symbollerde direksiyon hidrolik değildir.

    Ancak benzinlilerde hidroliktir. Hidrolik yağı eksilmiştir. Lastiklerin havası iniktir.

    Dikkat etmemişim authentique olduğuna :)

    Alıntıları Göster
    Hepsi hidrolik sistem.
    Ama elektrikli pompa.Pompada hidrolik çeviriyor.Şöyle diyim kayışlı sistem değilde elektrikli sistem.




  • 2011 symbol var enistemde böyle bı araç olamaz araç zor duruyor direksiyon pek ağır gelmiyor fakat Hyundai era felan ona göre ağır vites geçişlerinde ses pek hoşuma gitmiyor araçla 180 gormuş eniştem fakat ben 100 üzeri yapmadım ama 20 kuruş yakması ideal yapıyor aracı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    2011 symbol var enistemde böyle bı araç olamaz araç zor duruyor direksiyon pek ağır gelmiyor fakat Hyundai era felan ona göre ağır vites geçişlerinde ses pek hoşuma gitmiyor araçla 180 gormuş eniştem fakat ben 100 üzeri yapmadım ama 20 kuruş yakması ideal yapıyor aracı :)
    Bu mesajım konuyu açan arkadaşa...

    Öyleyse neden aldın? Kapıyı açıyorum TÜRK MALI yazıyor rezillik demişsin. Sat o zaman arabanı.

    135 bin km. dir kullanıyorum ve ilk sahibiyim imzamda yazan arabanın. Arabamla Trabzonada gittim, Alanyaya da gittim, Bodruma zaten su yolu yaptım, Çanakkaleyede gittim, Ayvalığa da gittim, Edirneye de gittim, Sinop İnceburuna bile gittim. Direksiyonum hidrolik ve bariz bir ağırlık yok. 2009 dahil sonrası modellerin 1.5 DCI / 65 HP'lik dizel/Authantique versiyonlarında nedense hidrolik direksiyon yok. Ama dizel Expression pakette var. Benzinlilerin hepsinde var zaten.

    Konuyu açan arkadaş, bana bir bak derim....

    Yat kalk, araban olduğuna şükret. Dün neydim bugün ne oldum. Düne kadar bir arabam vardı ama şimdi o sizin teneke dediğiniz, 120 bile yapılmaz bu arabayla dediğiniz 170 - 180 - 190 yapılırmı dediğiniz arabam yok. Altımdan alındı, el kondu arabama ruhsatta yazan sahibi tarafından. Yani annem tarafından el kondu ve 2 haftadır kapının önünde yatar durumda. Anahtar ve ruhsatı alındı üzerimden. Yat kalk arabana şükret. Kıymetini bil. Bende yeri gelince 180'e kadar çıktım otobanda kimsenin olmadığı zamanlarda ve 1 dk. yı geçmedim. Duramasak, uçsak hayatta olmazdık. Kasise girincede hiç bir zaman hoplamadım tavana. Çünkü adam gibi yavaş girdim.
    Ama sen kalkıp da Symbol gibi bir arabadan Jetta konforu veya Corolla konforu beklersen hiç bir zaman mutlu olamazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 5 Şubat 2013; 9:09:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu fotoğrafta Symbol ile 180'e çıkılmaz diyenlere. Çıkılır, bal gibide çıkılır. Evet, güvenli bir araba değil ve uzun süreli gidilmez bu hızda. Ama ben TEM otoyolu denen E-6 boşken, yolda kimse olmadığı bir zamanda ve arabada bir tek ben varken 1 dk. yı geçmemek şartı ile bu hıza çıkar ve sonra yine 140'a inerim. 140km/h en ideal hızdır bu arabada.

    Ekim ayında Trakya otoyolunda giderken çektiğim bir kare. Şu an 135 bin kim .deyim.




     Renault symbol sorunu


     Renault symbol sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 5 Şubat 2013; 8:55:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bu fotoğrafta Symbol ile 180'e çıkılmaz diyenlere. Çıkılır, bal gibide çıkılır. Evet, güvenli bir araba değil ve uzun süreli gidilmez bu hızda. Ama ben TEM otoyolu denen E-6 boşken, yolda kimse olmadığı bir zamanda ve arabada bir tek ben varken 1 dk. yı geçmemek şartı ile bu hıza çıkar ve sonra yine 140'a inerim. 140km/h en ideal hızdır bu arabada.

    Ekim ayında Trakya otoyolunda giderken çektiğim bir kare. Şu an 135 bin kim .deyim.




     Renault symbol sorunu


     Renault symbol sorunu


    Alıntıları Göster
    230 basan arkadaşım nasıl bastın anlamadım test mode haptın herhalde ama 230 ken halini düşünemem direksiyon yerinde durmaz çok sıkı tutman lazım :D



    -GünceL.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahancer2

    230 basan arkadaşım nasıl bastın anlamadım test mode haptın herhalde ama 230 ken halini düşünemem direksiyon yerinde durmaz çok sıkı tutman lazım :D



    -GünceL.

    Alıntıları Göster
    Geçen sene dayımdan almıştım arabasını çok acil gitmem gereken bir yer vardı.Otobandan Kartal-Kocaeli(kartepe)güzergahı.Şubat ayıydı gene lakin yağışlı ve karlı idi.Silecekler son fasılada çalışıyordu.Otobanda sol seriti inanın ben kapatmıştım arkamdan bu adam deli diye çok söylemişlerdir eminim otobandakiler.170 km hızla gidiyordum biliyorum güvenli değil o araç için hatta hiç hiçbir araç için ama emniyet kemerim takılı ve pür dikkat sürüyordum aracı.Kesinlikle direksiyon o hızlarda normalden daha iyi kontrol edilmeli.Aracın karakterinin 135 km hızdan sonra değiştiğini çok rahat söyleyebilirim ama dedikleri gibi hiçte titreme söz konusu değil daha çok araç hafif olduğundan dolayı araç altına giren havadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.Şunuda ekleyeyim Clio Symbol 1.5 Dci 85 bg .Kesinlikle 6. vitesi isteyen bir motor(symbol için) çok iyi devir çeviriyor.DCi'yi seviyorumm

    NOT:Arkadaşlar aracın iyi fren yapamadığını söylemiş katılıyorum.Burada iş sürücüde bitiyor.Trafik akışındaki reaksiyonları iyi hesaba katarsanız çok güzel frenleme yapabilirsiniz bu araçta dikkat gerekli...Öyle ABS'ye güveneyim araba dursun diye bekleyen arkadaşlar soluğu Oto sanayinde yada serviste alması içten bile değil....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rdiesel -- 5 Şubat 2013; 15:27:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TR.SEMİH.TR

    Hidrolik direksiyon tüm modellerinde var(2007) sonrasından bahsediyorum.Direksiyonun ağır olması normal bu eski aracım olan 2009 model Renault Symbol'dede vardı üstelik yurtdışından ithal olmasına rağmen. Hız durumuna gelince buyrun

     Renault symbol sorunu


    Çoook tehlikeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bu fotoğrafta Symbol ile 180'e çıkılmaz diyenlere. Çıkılır, bal gibide çıkılır. Evet, güvenli bir araba değil ve uzun süreli gidilmez bu hızda. Ama ben TEM otoyolu denen E-6 boşken, yolda kimse olmadığı bir zamanda ve arabada bir tek ben varken 1 dk. yı geçmemek şartı ile bu hıza çıkar ve sonra yine 140'a inerim. 140km/h en ideal hızdır bu arabada.

    Ekim ayında Trakya otoyolunda giderken çektiğim bir kare. Şu an 135 bin kim .deyim.




     Renault symbol sorunu


     Renault symbol sorunu


    Türkiye sınırları içinde E-6 diye bir yol yoktur öncelikle bunu belirteyim.

    E-6 yolu isveçten norveçe giden bir otoyoldur.


    Sanırım bu Clio işi kişiden kişiye değişiyor. Daha güvenli bir araca alışan için bu araç çok güvensiz geliyor.

    Şahsen Clio ile 140 km ye çıktığım zaman rüzgar aracı beşik gibi sallamaya başlıyor ve daha yüksek hıza çıkmaya cesaret edemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Bu fotoğrafta Symbol ile 180'e çıkılmaz diyenlere. Çıkılır, bal gibide çıkılır. Evet, güvenli bir araba değil ve uzun süreli gidilmez bu hızda. Ama ben TEM otoyolu denen E-6 boşken, yolda kimse olmadığı bir zamanda ve arabada bir tek ben varken 1 dk. yı geçmemek şartı ile bu hıza çıkar ve sonra yine 140'a inerim. 140km/h en ideal hızdır bu arabada.

    Ekim ayında Trakya otoyolunda giderken çektiğim bir kare. Şu an 135 bin kim .deyim.




     Renault symbol sorunu


     Renault symbol sorunu


    Türkiye sınırları içinde E-6 diye bir yol yoktur öncelikle bunu belirteyim.

    E-6 yolu isveçten norveçe giden bir otoyoldur.


    Sanırım bu Clio işi kişiden kişiye değişiyor. Daha güvenli bir araca alışan için bu araç çok güvensiz geliyor.

    Şahsen Clio ile 140 km ye çıktığım zaman rüzgar aracı beşik gibi sallamaya başlıyor ve daha yüksek hıza çıkmaya cesaret edemiyorum.

    Alıntıları Göster
    hmm 230 basan arkadaş Test mode ye sokmus arabayı herhalde kontagı çevirin cam su atma yerinde sağ kolda 3 nokta (...) var ona basın aracın ne kadar basacagını gösteriyor.




  • Clio ile 130 basmak normal bir yolda çok tehlikeli. Zaten bunu ruhsal sorunu olanlar yapar. Otobanda bile 140'ı görmek sakat. Şimdiki Clio&Symbol araçlar öncekiler kadar dengesiz değil. Yine de fiyatı ve kalitesi belli bunların. Keşke yollar ve para uygun olaa da Subaru İmpreza alsak fakat şu anki şartlara göre fena değiller. En azından sanayide amele gibi gezip nadir bulunan parçalara çok para vermiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.