Şimdi Ara

Renault SAFRANE #FAN KLÜP# (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
265
Cevap
9
Favori
94.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    Safrane kulübünün sevgili üyeleri.Öncelikle herkese iyi akşamlar.Ben 20 yaşındayım ve abimle onun arabasını ortak kullanma konusunda çok büyük sıkıntılar çekiyoruz.Malum,benim gözüm gibi baktımğım arabaya o tıraktör gibi biniyor.Hiç sakınmaz kullanırken.Dolayısıyla arabaları ayırma konusunda anlaştık.Ben genelde firmaların amiral gemileri olan D segmenti araçları severim.Oldum olası böyleyim.500,560 SEL baktım ama malum yakıt fiyatları yüzünden onları kullanmak biraz zor.Geçen ilanlarda gezinirken Safrane modeline baktım ve 3.0 litre çift turbo modeline rastladım.Gerçekten alınası ve kullanılası bir araç.Bu mesajı yazıncaya kadar tüm başlığı okudum.Parça sorunu demişsiniz ama çıkmacılardan falan hallediliyor sanırım.Başlıktaki tüm Safrane kullanıcısı arkadaşlara soruyorum,benim gibi üniversiteli bir genç için 3.0 litre çift turbo modelini kullanmak ne kadar mantıklı olur ? Baktığım araç 1994 model ve 154 bin kilometrede.Yeterince yaktığı için sanırım yaşına göre 200 küsür bin kilometreleri görmemiş Evet sizden değerli yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca Volvo'nun 960,850 modellerine de baktığımı belirteyim.Ama bu biraz daha çekici geldi.

    Safrane gerçekten reno nun amiral gemisidir.
    çok tutulan tercih edilen bir araç değil bu safranın hem - hemde + yönüdür.
    Çok tutulmadığı için fiyatları oldukça uygundur.
    Gene çok tutulmadığı için yedek parçasını bulmak zordur lakin imkansız değildir.
    Diğer markalara baktığınız zaman örneğin sanayiye gittiğinizde parçasını bulmak zordur lakin netten çıkmacılardan birçok parçasını temin edebiliyorsunuz.
    Lakin parça fiyatları uygun dersek yalan olur lakin gene farklı markaların aynı segmentleriyle kıyaslandığında uygun olduğunu göreceksiniz.
    Bütün bunlardanda ziyade kolay kolay bu araca parça aramak zorunda kalmazsınız orjinal malzemesi kasası kaportası vs gerçekten çok sağlamdır.
    hatta söylede yaşanmış bir örnek vereyim.
    Kırmızı ışıkta beklerken arkamdaki accent e hızla gelen transporter vurmuş accentte bana vurmuştu içerde kazayı çok şiddetli bir şekilde hissettik aşşağı inip baktığımızda accentin önü yarıya kadar yoktu bizimse sadece tamponun üzerindeki boya çatlamıştı oda sonradan boyattırdığım için macun çekildi...
    Aracın temizini bulabiliyorsanız gerçekten kaçırılmayacak bir araç bu araca bindikten sonra aynı segmentteki diğer markalardan zevk almadığınızı hissedeceksiniz.

    140.000 bu araç için çok düşük bir km dir lakin bir öneri isterseniz 3.0 lara değilde 2.0 lara bakın.
    3.0 türkiyede çok az bulunduğu için yedek parça ihtiyacınız olursa zorlanma olasılığınız var.

    Son olarak paylaştığınız videodaki araç 3,5 lt yazıyor ki ben 3,5 olduğunu yeni duyuyorum.
    Bende 2.0 var 260 km ibreyle düz yolda rahatlıkla 240 görüyor ki oda gazla.
    Atladığım birşey varsa sorun cevaplayalım.


    Öncelikle cevap için teşekkürler.3.0 litre bi turbo olması sadece motor parçaları ve fazladan donanım açısından sorun teşkil edebilir.Başka hangi parçalarını bulmakta sorun yaşabilirim ki ? Sonuçta şase 1994 model tüm Safrane'larda aynı değil mi ?
    -Arabayı almama daha uzun sayılabilecek bir süre var.Ben yinede araştırıyorum,çünkü 1 ayda karar verilip alınacak birşey değil bir otomobil.Bu güne kadar inanılmaz sayıda D segmenti araç baktım.Rover 820 Ti Sport-620 Ti,Volvo 850 T5-960 3.0,Peugeot 406 (abimin aracı Peugeot 307),Alfa 166,Mersedes 400-500-560 SEL ve daha aklıma gelmeyen modeller.Hergün etrafta gördüğüm modellerden farklı olsun diye uğraşıyorum birazda.Çünkü insanlar alışılmışın dışına çıkmaya korkuyorlar.Sırf böyle olduğu içinde piyasa onların ayak izlerini takip ediyor.Hepsinde de ortak yorumlar parça sorunu,fazla yakması ve özellikle Rover'larda "son sahibi olursun" olayı Ve bu muhabbetleri yapanların çoğu hayatında sadece R9 Renault ve Tofaş kullanmış insanlar Ancak araç bakarken ki maddelerimden bir kaçı kesinleşti.Mesela "araç büyük olacak" çünkü en olmayacak zamanlarda araçla büyük birşeyler taşımak gerekebiliyor.Hatta bu durum yüzünden Land Rover bile baktım Zaten motor hacmi büyük olacağı için yakıt meselesini çok düşünmüyorum.Onu düşünsem gider 1.2 Palio alırdım çoktan.

    Tabi araştırmadan araç almak olmaz hangisi içinize siniyorsa onu almalısınız.
    Son sahibi olursun muhabbeti banada ççok yapıldı.
    Kimseninn sözüne bakmadım aldım 6 ay kadar önce satmayı düşündüm ilan verdim ve inanın telefon yoğunluğundan iş güç yapamaz oldum sağlıkla ilgilendiğimiz içinde aracı göstermeye zamanım olmadı.
    Şimdiyse satmaktan vazgeçtim satıyorum dediğim an alıcıları hazırda bekliyor.
    Ama bence önemli olan aracı alırken kar edebilmektir. piyasanın üzerinde araç alırsanız tabiki satarkende bu fiyatın altından satmak istemeyip son sahibi olursunuz.

    Sizinde dediğiniz gibi motor değişiyor diye biliyorum araç 140 binde yakın zamanda sorun çıkartacağını zannetmiyorum. lakin şöyle bir örnek vereyim.
    Birgün hastahanede farları açık unutup inmişim geldiğimde aküm boşalmış kaskodan assist istedim geldi takviye yaptı aracı çalıştırıp gitti.
    lakin asisst aracının aküsü 24 v olduğu ve takviye sırasında ters bağlantı vs yaptığı için aracın beynine zarar vermişti.
    Sonrasında assist hatasını kabul etmedi bütün masraf bana kaldı
    bu tür sorunlarıda göz önünde bulundurun insanın başına ne zaman ne geleceği belli olmuyor.
    İkinci el parçacılarının bazılarıda kara borsa olmuş.
    Örneğin havalandırma ızgaramı değiştirmek istedim ikinci ellini buldum arayıp fiyat sordum 800 lira istedi.
    fiyatı 180 lira dedim oda bulabiliyorsan git oradan al dedi ben bu aracı bir yıldır kapımda bekletiyorum müşteri çıksında bir parçasını satayım diye bir kablosunu 300 liraya sattığımı biliyorum şeklinde yüzsüzcede devam etti.

    Peki mesela 2.0 RXT modeli ile benim baktığım Bi turbo modeli arasında motor parçaları haricinde ne tür parça farklılıkları vardır ki ? Sonuçta şase aynı değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    Safrane kulübünün sevgili üyeleri.Öncelikle herkese iyi akşamlar.Ben 20 yaşındayım ve abimle onun arabasını ortak kullanma konusunda çok büyük sıkıntılar çekiyoruz.Malum,benim gözüm gibi baktımğım arabaya o tıraktör gibi biniyor.Hiç sakınmaz kullanırken.Dolayısıyla arabaları ayırma konusunda anlaştık.Ben genelde firmaların amiral gemileri olan D segmenti araçları severim.Oldum olası böyleyim.500,560 SEL baktım ama malum yakıt fiyatları yüzünden onları kullanmak biraz zor.Geçen ilanlarda gezinirken Safrane modeline baktım ve 3.0 litre çift turbo modeline rastladım.Gerçekten alınası ve kullanılası bir araç.Bu mesajı yazıncaya kadar tüm başlığı okudum.Parça sorunu demişsiniz ama çıkmacılardan falan hallediliyor sanırım.Başlıktaki tüm Safrane kullanıcısı arkadaşlara soruyorum,benim gibi üniversiteli bir genç için 3.0 litre çift turbo modelini kullanmak ne kadar mantıklı olur ? Baktığım araç 1994 model ve 154 bin kilometrede.Yeterince yaktığı için sanırım yaşına göre 200 küsür bin kilometreleri görmemiş Evet sizden değerli yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca Volvo'nun 960,850 modellerine de baktığımı belirteyim.Ama bu biraz daha çekici geldi.

    Safrane gerçekten reno nun amiral gemisidir.
    çok tutulan tercih edilen bir araç değil bu safranın hem - hemde + yönüdür.
    Çok tutulmadığı için fiyatları oldukça uygundur.
    Gene çok tutulmadığı için yedek parçasını bulmak zordur lakin imkansız değildir.
    Diğer markalara baktığınız zaman örneğin sanayiye gittiğinizde parçasını bulmak zordur lakin netten çıkmacılardan birçok parçasını temin edebiliyorsunuz.
    Lakin parça fiyatları uygun dersek yalan olur lakin gene farklı markaların aynı segmentleriyle kıyaslandığında uygun olduğunu göreceksiniz.
    Bütün bunlardanda ziyade kolay kolay bu araca parça aramak zorunda kalmazsınız orjinal malzemesi kasası kaportası vs gerçekten çok sağlamdır.
    hatta söylede yaşanmış bir örnek vereyim.
    Kırmızı ışıkta beklerken arkamdaki accent e hızla gelen transporter vurmuş accentte bana vurmuştu içerde kazayı çok şiddetli bir şekilde hissettik aşşağı inip baktığımızda accentin önü yarıya kadar yoktu bizimse sadece tamponun üzerindeki boya çatlamıştı oda sonradan boyattırdığım için macun çekildi...
    Aracın temizini bulabiliyorsanız gerçekten kaçırılmayacak bir araç bu araca bindikten sonra aynı segmentteki diğer markalardan zevk almadığınızı hissedeceksiniz.

    140.000 bu araç için çok düşük bir km dir lakin bir öneri isterseniz 3.0 lara değilde 2.0 lara bakın.
    3.0 türkiyede çok az bulunduğu için yedek parça ihtiyacınız olursa zorlanma olasılığınız var.

    Son olarak paylaştığınız videodaki araç 3,5 lt yazıyor ki ben 3,5 olduğunu yeni duyuyorum.
    Bende 2.0 var 260 km ibreyle düz yolda rahatlıkla 240 görüyor ki oda gazla.
    Atladığım birşey varsa sorun cevaplayalım.


    Öncelikle cevap için teşekkürler.3.0 litre bi turbo olması sadece motor parçaları ve fazladan donanım açısından sorun teşkil edebilir.Başka hangi parçalarını bulmakta sorun yaşabilirim ki ? Sonuçta şase 1994 model tüm Safrane'larda aynı değil mi ?
    -Arabayı almama daha uzun sayılabilecek bir süre var.Ben yinede araştırıyorum,çünkü 1 ayda karar verilip alınacak birşey değil bir otomobil.Bu güne kadar inanılmaz sayıda D segmenti araç baktım.Rover 820 Ti Sport-620 Ti,Volvo 850 T5-960 3.0,Peugeot 406 (abimin aracı Peugeot 307),Alfa 166,Mersedes 400-500-560 SEL ve daha aklıma gelmeyen modeller.Hergün etrafta gördüğüm modellerden farklı olsun diye uğraşıyorum birazda.Çünkü insanlar alışılmışın dışına çıkmaya korkuyorlar.Sırf böyle olduğu içinde piyasa onların ayak izlerini takip ediyor.Hepsinde de ortak yorumlar parça sorunu,fazla yakması ve özellikle Rover'larda "son sahibi olursun" olayı Ve bu muhabbetleri yapanların çoğu hayatında sadece R9 Renault ve Tofaş kullanmış insanlar Ancak araç bakarken ki maddelerimden bir kaçı kesinleşti.Mesela "araç büyük olacak" çünkü en olmayacak zamanlarda araçla büyük birşeyler taşımak gerekebiliyor.Hatta bu durum yüzünden Land Rover bile baktım Zaten motor hacmi büyük olacağı için yakıt meselesini çok düşünmüyorum.Onu düşünsem gider 1.2 Palio alırdım çoktan.

    Tabi araştırmadan araç almak olmaz hangisi içinize siniyorsa onu almalısınız.
    Son sahibi olursun muhabbeti banada ççok yapıldı.
    Kimseninn sözüne bakmadım aldım 6 ay kadar önce satmayı düşündüm ilan verdim ve inanın telefon yoğunluğundan iş güç yapamaz oldum sağlıkla ilgilendiğimiz içinde aracı göstermeye zamanım olmadı.
    Şimdiyse satmaktan vazgeçtim satıyorum dediğim an alıcıları hazırda bekliyor.
    Ama bence önemli olan aracı alırken kar edebilmektir. piyasanın üzerinde araç alırsanız tabiki satarkende bu fiyatın altından satmak istemeyip son sahibi olursunuz.

    Sizinde dediğiniz gibi motor değişiyor diye biliyorum araç 140 binde yakın zamanda sorun çıkartacağını zannetmiyorum. lakin şöyle bir örnek vereyim.
    Birgün hastahanede farları açık unutup inmişim geldiğimde aküm boşalmış kaskodan assist istedim geldi takviye yaptı aracı çalıştırıp gitti.
    lakin asisst aracının aküsü 24 v olduğu ve takviye sırasında ters bağlantı vs yaptığı için aracın beynine zarar vermişti.
    Sonrasında assist hatasını kabul etmedi bütün masraf bana kaldı
    bu tür sorunlarıda göz önünde bulundurun insanın başına ne zaman ne geleceği belli olmuyor.
    İkinci el parçacılarının bazılarıda kara borsa olmuş.
    Örneğin havalandırma ızgaramı değiştirmek istedim ikinci ellini buldum arayıp fiyat sordum 800 lira istedi.
    fiyatı 180 lira dedim oda bulabiliyorsan git oradan al dedi ben bu aracı bir yıldır kapımda bekletiyorum müşteri çıksında bir parçasını satayım diye bir kablosunu 300 liraya sattığımı biliyorum şeklinde yüzsüzcede devam etti.

    Peki mesela 2.0 RXT modeli ile benim baktığım Bi turbo modeli arasında motor parçaları haricinde ne tür parça farklılıkları vardır ki ? Sonuçta şase aynı değil mi ?

    Emin olamamakla birlikte Şase ve donanım aynı diye biliyorum bende...




  • Peki bu 3 litrelik çift turbo beslemeli motorun ömrü,artıları,eksileri nelerdir ? Alt devirlerde tepkileri,üst devirlerdeki tepkileri nasıldır.Buraya kadar anlıyorum ki Bi turbo modeli bir parça macera benim için.Ama yinede ne olacağını zaman gösterecek tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    Safrane kulübünün sevgili üyeleri.Öncelikle herkese iyi akşamlar.Ben 20 yaşındayım ve abimle onun arabasını ortak kullanma konusunda çok büyük sıkıntılar çekiyoruz.Malum,benim gözüm gibi baktımğım arabaya o tıraktör gibi biniyor.Hiç sakınmaz kullanırken.Dolayısıyla arabaları ayırma konusunda anlaştık.Ben genelde firmaların amiral gemileri olan D segmenti araçları severim.Oldum olası böyleyim.500,560 SEL baktım ama malum yakıt fiyatları yüzünden onları kullanmak biraz zor.Geçen ilanlarda gezinirken Safrane modeline baktım ve 3.0 litre çift turbo modeline rastladım.Gerçekten alınası ve kullanılası bir araç.Bu mesajı yazıncaya kadar tüm başlığı okudum.Parça sorunu demişsiniz ama çıkmacılardan falan hallediliyor sanırım.Başlıktaki tüm Safrane kullanıcısı arkadaşlara soruyorum,benim gibi üniversiteli bir genç için 3.0 litre çift turbo modelini kullanmak ne kadar mantıklı olur ? Baktığım araç 1994 model ve 154 bin kilometrede.Yeterince yaktığı için sanırım yaşına göre 200 küsür bin kilometreleri görmemiş Evet sizden değerli yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca Volvo'nun 960,850 modellerine de baktığımı belirteyim.Ama bu biraz daha çekici geldi.

    Safrane gerçekten reno nun amiral gemisidir.
    çok tutulan tercih edilen bir araç değil bu safranın hem - hemde + yönüdür.
    Çok tutulmadığı için fiyatları oldukça uygundur.
    Gene çok tutulmadığı için yedek parçasını bulmak zordur lakin imkansız değildir.
    Diğer markalara baktığınız zaman örneğin sanayiye gittiğinizde parçasını bulmak zordur lakin netten çıkmacılardan birçok parçasını temin edebiliyorsunuz.
    Lakin parça fiyatları uygun dersek yalan olur lakin gene farklı markaların aynı segmentleriyle kıyaslandığında uygun olduğunu göreceksiniz.
    Bütün bunlardanda ziyade kolay kolay bu araca parça aramak zorunda kalmazsınız orjinal malzemesi kasası kaportası vs gerçekten çok sağlamdır.
    hatta söylede yaşanmış bir örnek vereyim.
    Kırmızı ışıkta beklerken arkamdaki accent e hızla gelen transporter vurmuş accentte bana vurmuştu içerde kazayı çok şiddetli bir şekilde hissettik aşşağı inip baktığımızda accentin önü yarıya kadar yoktu bizimse sadece tamponun üzerindeki boya çatlamıştı oda sonradan boyattırdığım için macun çekildi...
    Aracın temizini bulabiliyorsanız gerçekten kaçırılmayacak bir araç bu araca bindikten sonra aynı segmentteki diğer markalardan zevk almadığınızı hissedeceksiniz.

    140.000 bu araç için çok düşük bir km dir lakin bir öneri isterseniz 3.0 lara değilde 2.0 lara bakın.
    3.0 türkiyede çok az bulunduğu için yedek parça ihtiyacınız olursa zorlanma olasılığınız var.

    Son olarak paylaştığınız videodaki araç 3,5 lt yazıyor ki ben 3,5 olduğunu yeni duyuyorum.
    Bende 2.0 var 260 km ibreyle düz yolda rahatlıkla 240 görüyor ki oda gazla.
    Atladığım birşey varsa sorun cevaplayalım.


    Öncelikle cevap için teşekkürler.3.0 litre bi turbo olması sadece motor parçaları ve fazladan donanım açısından sorun teşkil edebilir.Başka hangi parçalarını bulmakta sorun yaşabilirim ki ? Sonuçta şase 1994 model tüm Safrane'larda aynı değil mi ?
    -Arabayı almama daha uzun sayılabilecek bir süre var.Ben yinede araştırıyorum,çünkü 1 ayda karar verilip alınacak birşey değil bir otomobil.Bu güne kadar inanılmaz sayıda D segmenti araç baktım.Rover 820 Ti Sport-620 Ti,Volvo 850 T5-960 3.0,Peugeot 406 (abimin aracı Peugeot 307),Alfa 166,Mersedes 400-500-560 SEL ve daha aklıma gelmeyen modeller.Hergün etrafta gördüğüm modellerden farklı olsun diye uğraşıyorum birazda.Çünkü insanlar alışılmışın dışına çıkmaya korkuyorlar.Sırf böyle olduğu içinde piyasa onların ayak izlerini takip ediyor.Hepsinde de ortak yorumlar parça sorunu,fazla yakması ve özellikle Rover'larda "son sahibi olursun" olayı Ve bu muhabbetleri yapanların çoğu hayatında sadece R9 Renault ve Tofaş kullanmış insanlar Ancak araç bakarken ki maddelerimden bir kaçı kesinleşti.Mesela "araç büyük olacak" çünkü en olmayacak zamanlarda araçla büyük birşeyler taşımak gerekebiliyor.Hatta bu durum yüzünden Land Rover bile baktım Zaten motor hacmi büyük olacağı için yakıt meselesini çok düşünmüyorum.Onu düşünsem gider 1.2 Palio alırdım çoktan.

    Tabi araştırmadan araç almak olmaz hangisi içinize siniyorsa onu almalısınız.
    Son sahibi olursun muhabbeti banada ççok yapıldı.
    Kimseninn sözüne bakmadım aldım 6 ay kadar önce satmayı düşündüm ilan verdim ve inanın telefon yoğunluğundan iş güç yapamaz oldum sağlıkla ilgilendiğimiz içinde aracı göstermeye zamanım olmadı.
    Şimdiyse satmaktan vazgeçtim satıyorum dediğim an alıcıları hazırda bekliyor.
    Ama bence önemli olan aracı alırken kar edebilmektir. piyasanın üzerinde araç alırsanız tabiki satarkende bu fiyatın altından satmak istemeyip son sahibi olursunuz.

    Sizinde dediğiniz gibi motor değişiyor diye biliyorum araç 140 binde yakın zamanda sorun çıkartacağını zannetmiyorum. lakin şöyle bir örnek vereyim.
    Birgün hastahanede farları açık unutup inmişim geldiğimde aküm boşalmış kaskodan assist istedim geldi takviye yaptı aracı çalıştırıp gitti.
    lakin asisst aracının aküsü 24 v olduğu ve takviye sırasında ters bağlantı vs yaptığı için aracın beynine zarar vermişti.
    Sonrasında assist hatasını kabul etmedi bütün masraf bana kaldı
    bu tür sorunlarıda göz önünde bulundurun insanın başına ne zaman ne geleceği belli olmuyor.
    İkinci el parçacılarının bazılarıda kara borsa olmuş.
    Örneğin havalandırma ızgaramı değiştirmek istedim ikinci ellini buldum arayıp fiyat sordum 800 lira istedi.
    fiyatı 180 lira dedim oda bulabiliyorsan git oradan al dedi ben bu aracı bir yıldır kapımda bekletiyorum müşteri çıksında bir parçasını satayım diye bir kablosunu 300 liraya sattığımı biliyorum şeklinde yüzsüzcede devam etti.

    Peki mesela 2.0 RXT modeli ile benim baktığım Bi turbo modeli arasında motor parçaları haricinde ne tür parça farklılıkları vardır ki ? Sonuçta şase aynı değil mi ?

    Emin olamamakla birlikte Şase ve donanım aynı diye biliyorum bende...

    Peki bu 3 litrelik çift turbo beslemeli motorun ömrü,artıları,eksileri nelerdir ? Alt devirlerde tepkileri,üst devirlerdeki tepkileri nasıldır.Buraya kadar anlıyorum ki Bi turbo modeli bir parça macera benim için.Ama yinede ne olacağını zaman gösterecek tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    quote:

    Orijinalden alıntı: livingston

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhany35

    Safrane kulübünün sevgili üyeleri.Öncelikle herkese iyi akşamlar.Ben 20 yaşındayım ve abimle onun arabasını ortak kullanma konusunda çok büyük sıkıntılar çekiyoruz.Malum,benim gözüm gibi baktımğım arabaya o tıraktör gibi biniyor.Hiç sakınmaz kullanırken.Dolayısıyla arabaları ayırma konusunda anlaştık.Ben genelde firmaların amiral gemileri olan D segmenti araçları severim.Oldum olası böyleyim.500,560 SEL baktım ama malum yakıt fiyatları yüzünden onları kullanmak biraz zor.Geçen ilanlarda gezinirken Safrane modeline baktım ve 3.0 litre çift turbo modeline rastladım.Gerçekten alınası ve kullanılası bir araç.Bu mesajı yazıncaya kadar tüm başlığı okudum.Parça sorunu demişsiniz ama çıkmacılardan falan hallediliyor sanırım.Başlıktaki tüm Safrane kullanıcısı arkadaşlara soruyorum,benim gibi üniversiteli bir genç için 3.0 litre çift turbo modelini kullanmak ne kadar mantıklı olur ? Baktığım araç 1994 model ve 154 bin kilometrede.Yeterince yaktığı için sanırım yaşına göre 200 küsür bin kilometreleri görmemiş Evet sizden değerli yorumlarınızı bekliyorum.Ayrıca Volvo'nun 960,850 modellerine de baktığımı belirteyim.Ama bu biraz daha çekici geldi.

    Safrane gerçekten reno nun amiral gemisidir.
    çok tutulan tercih edilen bir araç değil bu safranın hem - hemde + yönüdür.
    Çok tutulmadığı için fiyatları oldukça uygundur.
    Gene çok tutulmadığı için yedek parçasını bulmak zordur lakin imkansız değildir.
    Diğer markalara baktığınız zaman örneğin sanayiye gittiğinizde parçasını bulmak zordur lakin netten çıkmacılardan birçok parçasını temin edebiliyorsunuz.
    Lakin parça fiyatları uygun dersek yalan olur lakin gene farklı markaların aynı segmentleriyle kıyaslandığında uygun olduğunu göreceksiniz.
    Bütün bunlardanda ziyade kolay kolay bu araca parça aramak zorunda kalmazsınız orjinal malzemesi kasası kaportası vs gerçekten çok sağlamdır.
    hatta söylede yaşanmış bir örnek vereyim.
    Kırmızı ışıkta beklerken arkamdaki accent e hızla gelen transporter vurmuş accentte bana vurmuştu içerde kazayı çok şiddetli bir şekilde hissettik aşşağı inip baktığımızda accentin önü yarıya kadar yoktu bizimse sadece tamponun üzerindeki boya çatlamıştı oda sonradan boyattırdığım için macun çekildi...
    Aracın temizini bulabiliyorsanız gerçekten kaçırılmayacak bir araç bu araca bindikten sonra aynı segmentteki diğer markalardan zevk almadığınızı hissedeceksiniz.

    140.000 bu araç için çok düşük bir km dir lakin bir öneri isterseniz 3.0 lara değilde 2.0 lara bakın.
    3.0 türkiyede çok az bulunduğu için yedek parça ihtiyacınız olursa zorlanma olasılığınız var.

    Son olarak paylaştığınız videodaki araç 3,5 lt yazıyor ki ben 3,5 olduğunu yeni duyuyorum.
    Bende 2.0 var 260 km ibreyle düz yolda rahatlıkla 240 görüyor ki oda gazla.
    Atladığım birşey varsa sorun cevaplayalım.


    Öncelikle cevap için teşekkürler.3.0 litre bi turbo olması sadece motor parçaları ve fazladan donanım açısından sorun teşkil edebilir.Başka hangi parçalarını bulmakta sorun yaşabilirim ki ? Sonuçta şase 1994 model tüm Safrane'larda aynı değil mi ?
    -Arabayı almama daha uzun sayılabilecek bir süre var.Ben yinede araştırıyorum,çünkü 1 ayda karar verilip alınacak birşey değil bir otomobil.Bu güne kadar inanılmaz sayıda D segmenti araç baktım.Rover 820 Ti Sport-620 Ti,Volvo 850 T5-960 3.0,Peugeot 406 (abimin aracı Peugeot 307),Alfa 166,Mersedes 400-500-560 SEL ve daha aklıma gelmeyen modeller.Hergün etrafta gördüğüm modellerden farklı olsun diye uğraşıyorum birazda.Çünkü insanlar alışılmışın dışına çıkmaya korkuyorlar.Sırf böyle olduğu içinde piyasa onların ayak izlerini takip ediyor.Hepsinde de ortak yorumlar parça sorunu,fazla yakması ve özellikle Rover'larda "son sahibi olursun" olayı Ve bu muhabbetleri yapanların çoğu hayatında sadece R9 Renault ve Tofaş kullanmış insanlar Ancak araç bakarken ki maddelerimden bir kaçı kesinleşti.Mesela "araç büyük olacak" çünkü en olmayacak zamanlarda araçla büyük birşeyler taşımak gerekebiliyor.Hatta bu durum yüzünden Land Rover bile baktım Zaten motor hacmi büyük olacağı için yakıt meselesini çok düşünmüyorum.Onu düşünsem gider 1.2 Palio alırdım çoktan.

    Tabi araştırmadan araç almak olmaz hangisi içinize siniyorsa onu almalısınız.
    Son sahibi olursun muhabbeti banada ççok yapıldı.
    Kimseninn sözüne bakmadım aldım 6 ay kadar önce satmayı düşündüm ilan verdim ve inanın telefon yoğunluğundan iş güç yapamaz oldum sağlıkla ilgilendiğimiz içinde aracı göstermeye zamanım olmadı.
    Şimdiyse satmaktan vazgeçtim satıyorum dediğim an alıcıları hazırda bekliyor.
    Ama bence önemli olan aracı alırken kar edebilmektir. piyasanın üzerinde araç alırsanız tabiki satarkende bu fiyatın altından satmak istemeyip son sahibi olursunuz.

    Sizinde dediğiniz gibi motor değişiyor diye biliyorum araç 140 binde yakın zamanda sorun çıkartacağını zannetmiyorum. lakin şöyle bir örnek vereyim.
    Birgün hastahanede farları açık unutup inmişim geldiğimde aküm boşalmış kaskodan assist istedim geldi takviye yaptı aracı çalıştırıp gitti.
    lakin asisst aracının aküsü 24 v olduğu ve takviye sırasında ters bağlantı vs yaptığı için aracın beynine zarar vermişti.
    Sonrasında assist hatasını kabul etmedi bütün masraf bana kaldı
    bu tür sorunlarıda göz önünde bulundurun insanın başına ne zaman ne geleceği belli olmuyor.
    İkinci el parçacılarının bazılarıda kara borsa olmuş.
    Örneğin havalandırma ızgaramı değiştirmek istedim ikinci ellini buldum arayıp fiyat sordum 800 lira istedi.
    fiyatı 180 lira dedim oda bulabiliyorsan git oradan al dedi ben bu aracı bir yıldır kapımda bekletiyorum müşteri çıksında bir parçasını satayım diye bir kablosunu 300 liraya sattığımı biliyorum şeklinde yüzsüzcede devam etti.

    Peki mesela 2.0 RXT modeli ile benim baktığım Bi turbo modeli arasında motor parçaları haricinde ne tür parça farklılıkları vardır ki ? Sonuçta şase aynı değil mi ?

    Emin olamamakla birlikte Şase ve donanım aynı diye biliyorum bende...

    Peki bu 3 litrelik çift turbo beslemeli motorun ömrü,artıları,eksileri nelerdir ? Alt devirlerde tepkileri,üst devirlerdeki tepkileri nasıldır.Buraya kadar anlıyorum ki Bi turbo modeli bir parça macera benim için.Ama yinede ne olacağını zaman gösterecek tabi.

    Bunun cevabını 3.0 kullananlar verirse daha hayırlı olur.

    Banim görüşüm şanzaman aralıklarından dolayı 2.0 larda dahi performans yüksek. heleki 2000 - 2500 devirden sonra yayda çekilmiş ok gibi oluyor araç ki hem 1.0 motor farkı hem çift turbo siz karar verin.
    Motora gelince temiz kullanılan motorlar 1000000 gördüğü söyleniyor.
    600 700 000 rahat gittiği belirtiliyor tabi bunlar benim 2.0 için yaptığım araştırmalar 3.0 içinde çok çok birşey değişeceğini zannetmiyorum hatta benim görüşüm dahada uzun ömürlü olması gerekir.




  • Değerli safrane dostları ; 1997 model 2.0 RXE safrane aldım çok şükür hiç bir sorunun görmedim tank gibi araç . Arabanın Fazla bir özelliğini bilmiyorum 2 haftadır kullanıyorum , arabanın debriyaj teli yok dediler havalıymış araba çalıştıktan 15 saniye sonra debriyaj devreye giriyor sebebini bilmiyorum acaba hava deposundamı sorun var ? Şuanda debriyajda hiç bir sıkıntı yok ama çok dipte kavrıyor araca her hangi bir zararı olurmu ?
    Araç Devamlı birşeyler söylüyor , özellikleri hakkında yardımlarınızı bekliyorum İlginize şimdiden teşekkür ederim.

    Aracın Link'i budur .
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-orjinal-renault-safrane-full-plusfull-102719239/detay




  • 1997 model 2.0 safrane debriyaj merkezi arıyorum yardımlarınızı bekliyorum
  • arkadaşlar merhaba benim teyp bozuldu orjinal teyp arıyorum ...elinde olan satacak lan varsa pm atarsa sevinirim
  • çok doğru aynen tank gibi bir araba bende 97 2.0 rxe vardı geçen yıl sattım ama hala gözüm arıyor o arabayı
  • selam aleyküm. geceniz hayırlı olsun
    96 model safrane için 2 far bir panjura ihtiyacım var.
    yardımcı olabilecekler 0542 418 38 99 dan ulaşırsanız memnun olurum.
    Allah razı olsun.
    kazasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blumenss

    BENDE 2001 MODEL RXE SAFRANE VAR ARABADAN COK MEMNUNUM BAYRAMDA ARKADAN 2012 MODEL CHEVROLET CRUZE CARPTIM ADAM BİR GÜN ÖNCE ALIMŞ ARABAYI CEHEVROLETİN ARKA TOMPONU TAMAMEN İÇİNE GÖÇTÜ İNDİK ARABADAN ADAM BAKIYOR BENIM SAFRANDE ÇİZİK BİLE YOK ADAM HANGİ TARAFTAN VURDUN DEDİ NASIL OLUR FİLAN DEDİ ADAM DELİ OLDU KARDEŞ DEDİ 50 60 MİLYAR VERDİM ARABAYA ARABAM PERT OLDU SENİN ARABADA ÇİZİK YOK BU NASIL İŞ DEDİ BASLADI CHEVROLET MARKASINA KÜFÜRE ONEDENLE DİYORUM Kİ ALDIM MALIN İYİSİNİ ÇEKMİYORUM KAHRINI

    1350 kg lik araca arkadan vurmuşsunuz karşı araç pert sizin araçta çizik yok. Bu durumda sizin aracınızda özel bir kaplama veya boya var çizikten koruyan.
  • ARKADAŞLAR HERKESE SELAMLAR SAFRANE ARAYANLAR BANA ULAŞSIN 2001 MODEL ORJİNAL 2.5İ RXT SERİSİ
  • hayırlı günler 1997 2.0 rxe safranım war bu aracın polen filtresi nerde bilen warmıhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-temiz-biniciye-ilk-sahibinden-takasda-olur-105479581/detay/
  • Merhabalar.97 manuel safranımın sol iç aks körüğü yırtılmış.Servis bizde yok diyor.Başka modellerden uyan varmı.Bilen varsa yardımını bekliyorum teşekkürler.
  • akbilir A kullanıcısına yanıt
    slm
    Benim 1993 model safrane 2000 si arabam var.Kullanma klavuzu ingilizce türkçesini bana mail ortamında gönderebilirmisiniz?
  • Selamın Aleyküm Arkadaşlar Herkese Merhabalar. Safrane Arabaları herzaman sevmiş ve beğenmişimdir. şuan 1994 model rxe safrane almayı düşünüyorum parça ve usta sıkıntısı yaşıyacağımı duyuyorum her yerden ve korkutuyorlar. o paralara o dolulukda o kalitede bir araba yok. Siz değerli safrane kullanıcı olarak ne önerirsiniz.
  • ARKADAŞLAR MERHABA ;

    SAFRANE PARÇALARINI NERDEN TEMİN EDEBİLİRİM BİLDİĞİNİZ SAĞLAM HER PARÇASI BULUNAN BİR PARÇACI VARMI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarkWorld_54

    Selamın Aleyküm Arkadaşlar Herkese Merhabalar. Safrane Arabaları herzaman sevmiş ve beğenmişimdir. şuan 1994 model rxe safrane almayı düşünüyorum parça ve usta sıkıntısı yaşıyacağımı duyuyorum her yerden ve korkutuyorlar. o paralara o dolulukda o kalitede bir araba yok. Siz değerli safrane kullanıcı olarak ne önerirsiniz.

    biz değerli safrane kullanıcıları olarak kesinlikle safrane öneririz..
  • 1998 model 2.0 rxe otomatik safrane'ım yandı. Yangın arkadan başladı, direksiyona gelene kadar itfaiye söndürdü. Satmak istiyorum.
    Araç 190 000 km deydi.
  • slm arkadaşlar. ben de safrane araba sahibi olmak üzereyim. yalnız çok acil yardıma ihtiyacım var. bugüne kadar hem motor hacmi büyük ve konforlu araç kullandım. mazda 626, opel omega, nissan maxima kullandığım araçlar. şimdi ise safrane araçlara takmış durumdayım ve 3,0 97 bir safrane almak üzereyim. sorum ise şu; 2.0 ve 2.5 kasa yerine 3.0 alırsam ne kaybım olur parça sorunu haricinde. bildiğim kadarıyla motor hariç parçalar da aynı. bir de yakıtta çok büyük fark olur mu şehir içi kullanımda. bulduğum araç çok temiz ve sorunsuz, onun için v6 3000 motor sürmenin tadını çıkarmak istiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcnulty -- 25 Kasım 2013; 14:05:26 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.