Şimdi Ara

Renault SAFRANE #FAN KLÜP#

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
265
Cevap
9
Favori
94.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet Renault safrane sahipleri sevenleri bu topikte toplanıyoruz safrane adına bulabileceğiniz herşey bu topikte!!! ÜYE OLMAK İSTEYEN HERKESİ LİSTEYE EKLEYEBİLİRİM safrane ı sevmeniz yeterli.

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


    ÜYELER:

    1-eggy13

    2-boldshark

    3-range_murat

    4-splendour.rrr

    5-KerberosX

    6-mario58

    7-dragontba

    8-Safrane2.5

    9-vLkN!

    10-carti_06

    11-mrt_sy

    12-safrane57


    13-ay_hans



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 21 Temmuz 2010; 20:22:30 >







  • Renault safrane için philips tarafından üretilen radyo teypler

    1992-2001

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 17 Ocak 2008; 1:23:15 >




  • BİRKAÇ SAFRANE VİDYOSU:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 17 Ocak 2008; 1:14:15 >




  • Genel Bilgiler

    İlk kez 1992 yılında yollara çıkan Renault'nun üst sınıftaki modeli Safrane 1997 sonbaharında hatırlı bir makyaj gördü ve motorları yenilendi. BMW S serisi, Audi A6, Mercedes E Serisi ve Opel Omega gibi üst orta sınıf otomohillere rakip olan Safrane'ln ülkemizde 2.5 litre 168 H P ve 2.0 litre 138 HP'lik iki motor seçeneği bulunuyor.

    Karoser, iç mekan:

    Renault 25'in yerini alan Safrane dış görünüm olarak sedan ve hatchback arasında bir forma sahip. Liftback adı verilen bu karoser yapışı hem sedan, hem de hatchback sevenlere hitap edebiliyor. Safrane'm kokpitinde tüm kumanda birimleri sürücünün erişebileceği ve kolayca kullanabileceği şekilde yerleştirilmiş Sade gösterge tablosunda motor devir göstergesinin alt kısmındaki dijital ekranda yol bilgisayarının fonksiyonları izlenebiliyor Sertliği iyi ayarlanmış deri kaplı büyük koltuklar uzun yolculuklar için ideal. Elektrik kumandalı ve ısıtmalı olan on koltuklardan sürücü tarafındakinin üç ayrı kişi için hafızası bulunuyor. Safrane'm 455 litrelik bagaj hacmi dış boyutlara göre küçük ama tampona kadar inen kapak ve geniş ağız yükleme ve boşaltmayı kolaylaştırıyor

    Motor, performans:

    Volvo ile ortak geliştirilen 5 silindirli, 20 supaph, üstten çift egsantrıkli motor 6000 d/d'de 168 HP (DIN) güç, 4600 d/d'de de 211 Nm tork üretiyor. Alt devirlerde yeterli güç üreten motor, sportif bir karaktere sahip olmasa da üst devirlere rahatça tırmanabiliyor. 1495 kg'lik ağırlığı ve uzun oranlı şanzımanına rağmen Safrane 2.5 iyi bir performans gösteriyor. Fabrika verilerine göre 0'dan 100 km/s hıza 9.1 saniyede çıkan Safrane 2.5 yaptığımız hızlanma testlerinde bu hıza 9.5 sn'de ulaştı. Esneklik teslerinde 60' tan 100 km/s hıza 4'üncü viteste 9.5 sn'de ulaşan Safrane 2.5 ara hızlanma konusunda başarılı olduğunu gösteriyor. Safrane'ın bir diğer başarısı da 2.5 litrelik motor ve 1495 kg'lik boş ağırlığına karşılık yakıt tüketiminin düşük olması. Test otomobilimiz 100 km mesafede 11.6 litre yakıt tüketti.

    Yürüyen aksam, kullanım:

    Safrane'ın düşük hızlarda çok yumuşak olan hidrolik direksiyonu hızlandıkça sertleşiyor. Direksiyon simidinin derinlik ayarlı ve sürücü koltuğunun da yükseklik ayarlı elması ideal sürüş pozisyonumi bulmayı kolaylaştırıyor. Direksiyon sımidinin sağ tarafındaki radyoteyp kumandası da çok fonsiyonel. Ön ve yanlarda geniş bir görüş sağlayan otomobilin arka görüşü kısıtlı ve bittiği yeri kestirmek zor. Konfor/güvenlik oranı iyi ayarlanmış süspansiyon sistemi sert darbeleri emmekte çok başarılı değil. Düzde ve virajlarda iyi yol tutan Safrane limitlere doğru önden kayma eğilimi gösteriyor; ancak kolayca kontrol edilebiliyor. Yan rüzgarlardan az etkilenen otomobilin başarılı ses yalıtımı sayesinde iç mekan gürültusu de düşük. Dört tekerlekte disk (önler hava kanalcıklı) ve ABS destekli fren sistemine sahip Safrane'ın 100 km/s hızdaki 46 metrelik fren mesafesi üst sınıf bir otomobil için uzun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 17 Ocak 2008; 1:24:14 >




  • MODİFİYELİ BİRKAÇ SAFRANE:

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#

     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 17 Ocak 2008; 1:37:33 >




  •  Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#


     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 2 Mart 2008; 2:39:11 >




  • Genel Bilgiler
    Marka Renault
    Model Safrane RT 2.0 Si
    Üretim Yılı 1993
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi
    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 5
    Dingil Mesafesi 2766 mm (108.9 in)
    Ön İz Genişliği 1530 mm (60.2 in)
    Arka İz Genişliği 1487 mm (58.5 in)
    Uzunluk 4736 mm (186.5 in)
    Genişlik 1806 mm (71.1 in)
    Yükseklik 1414 mm (55.7 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.71
    Ağırlık 1480 kg (3259.9 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 80 litre (17.6 Imp gal , 21.1 US gal)
    Aerodinamik
    Hava Sürtünme Katsayısı
    Ön Kesit Alanı
    Cx
    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi Renault
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 3 (toplam 12 adet)
    Motor Hacmi 1995 cc (121.74 cu in)
    Çap 88 mm (3.46 in)
    Strok 82 mm (3.23 in)
    Çap / Strok Oranı 1.07
    Silindir Başına Düşen Hacim 498.75 cc/silindir (30.44 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı
    Sıkıştırma Oranı 9.2 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bendix fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi -
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 132 HP (98.4 kW)
    Maksimum Güç Devri 6000 d/d
    Maksimum Tork 170 N.m (125.5 lb.ft , 17.3 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4500 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 156.7 N.m (6000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 89.2 HP/ton (66.5 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 66.2 HP/litre (49.3 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Yakıt Tüketimi
    Performans
    0 - 80 km/h
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 11.2 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 17.6 s
    0 - 1000 m Hızlanma 32.4 s
    Son Sürat 203 km/h (126.2 mph)
    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.9 : 1
    Son Dişli Oranı 3.52 : 1
    Aktarma FWD
    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı
    Süspansiyon (ön)
    Süspansiyon (arka)
    Fren Türü (ön/arka)
    Disk Çapı (ön)
    Disk Çapı (arka)
    Jantlar (ön)
    Jantlar (arka)
    Lastikler (ön)
    Lastikler (arka)









    <------------------------------------------------------------>














    Marka Renault
    Model Safrane RXE 3.0 V6 Quadra
    Üretim Yılı 1993
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi
    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 4
    Dingil Mesafesi 2766 mm (108.9 in)
    Ön İz Genişliği 1530 mm (60.2 in)
    Arka İz Genişliği 1475 mm (58.1 in)
    Uzunluk 4736 mm (186.5 in)
    Genişlik 1806 mm (71.1 in)
    Yükseklik 1414 mm (55.7 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.71
    Ağırlık 1635 kg (3601.3 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 80 litre (17.6 Imp gal , 21.1 US gal)
    Aerodinamik
    Hava Sürtünme Katsayısı
    Ön Kesit Alanı
    Cx
    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi Renault
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (toplam 12 adet)
    Motor Hacmi 2975 cc (181.55 cu in)
    Çap 93 mm (3.66 in)
    Strok 73 mm (2.87 in)
    Çap / Strok Oranı 1.27
    Silindir Başına Düşen Hacim 495.83 cc/silindir (30.26 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 4
    Sıkıştırma Oranı 9.6 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bendix fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi -
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 167 HP (124.5 kW)
    Maksimum Güç Devri 5500 d/d
    Maksimum Tork 235 N.m (173.4 lb.ft , 24 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4500 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 216.2 N.m (5500 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 102.1 HP/ton (76.2 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 56.1 HP/litre (41.9 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Yakıt Tüketimi
    Performans
    0 - 80 km/h
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 9.8 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 16.8 s
    0 - 1000 m Hızlanma 30.6 s
    Son Sürat 214 km/h (133 mph)
    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.9 : 1
    Son Dişli Oranı 3.52 : 1
    Aktarma FWD
    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı
    Süspansiyon (ön)
    Süspansiyon (arka)
    Fren Türü (ön/arka)
    Disk Çapı (ön)
    Disk Çapı (arka)
    Jantlar (ön)
    Jantlar (arka)
    Lastikler (ön)
    Lastikler (arka)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 17 Ocak 2008; 14:13:44 >




  • Daha önce de bir başlık açılmıştı. Daha sonra bir bölüme olmasın. Aslında teknik bilgileri buraya, paylaşımları ve soruları diğer başlıkta toplamak daha mantıklı bile olabilir.
  • ama o arkadaş fake gibi birşey giriş tarihine filan baktım ben artı kuru kuru topik açmış hiç paylaşım filan yok
  • Beni de ekleyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boldshark -- 16 Nisan 2008; 9:12:50 >
  • Çok ilginç doğrusu....Safrane sahibi olmanız gerekmez, sevmeniz yeterli denmiş daha ilk mesajda ama R 21 için 320 sayfa yazı yazılırken; yani öylesine sevilirken, çok daha kaliteli bir araç olan Safrane'ın sayfasına bakan yok!
  • Bu araba için ne denilirse az... Karakteristik bir araba olan Safrane ancak onu yakından tanıyanlar tarafından takdir edilir. Malesef reklam ve pazarlama noktasında başarısız olan Renault bu güzelim araba için malesef vasattan öteye gidememiştir.. Tüm Renaultlar bir yana Safrane bir yana... Sahibi olan arkadaşlara bu araçtan vazgeçmeyin ve değerini bilin demekten başka bir şey söylemeyeceğim... Kalın sağlıcakla...
  • En çok ilk kasalarına hayranım bu otomobillerin. Etrafımdakiler son kasasını daha çok seviyor. Yolculuk şansım olmadı ama saplantım derinleşirse askerden dönüşte birkaç aylığına olsa da binmeyi çok istediğim bir araçtır. İlk modellerinden itibaren aynı motor mu kullanıldı? Daha sonradan Volvo motoru kullanıldığını duymuştum. Acaba yaklaşık olarak hangi yılda bu tip bir yeniliğe gidildi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    En çok ilk kasalarına hayranım bu otomobillerin. Etrafımdakiler son kasasını daha çok seviyor. Yolculuk şansım olmadı ama saplantım derinleşirse askerden dönüşte birkaç aylığına olsa da binmeyi çok istediğim bir araçtır. İlk modellerinden itibaren aynı motor mu kullanıldı? Daha sonradan Volvo motoru kullanıldığını duymuştum. Acaba yaklaşık olarak hangi yılda bu tip bir yeniliğe gidildi?


    Bizde de ilk kasasından var. Bence ilk kasanın arka kısmı, yeni kasanın da ön kısmı daha güzel. Yani ilk kasanın ön ızgaralar falan biraz kaba duruyor ama aynı zamanda, daha heybetli gösteriyor (aynı boyutta oldukları halde).

    Volvo motor kullanmaya sanırım 98 senesi ile başladılar. Önceki senelerde üretilenlerde BMW motoru var diye biliyorum (ama emin değilim; zamanında serviste öyle söylemişlerdi). Yurtdışında bulunan 4x4, 3.0 BVA ve 3.5 litre hacimli (3.5 olup olmadığını bilmiyorum; onu da serviste araç bilgisayara bağlandığında motor seçeneklerinde görmüştüm ve sorduğumda yurtdışındaki 4x4 model olduğu söylenmişti) modellerde hangi marka motor kullanıldığını bilmiyorum




  •  Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#



     Renault SAFRANE #FAN KLÜP#




  • Araba resmen teknoloji kokuyor yahu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: boldshark


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    En çok ilk kasalarına hayranım bu otomobillerin. Etrafımdakiler son kasasını daha çok seviyor. Yolculuk şansım olmadı ama saplantım derinleşirse askerden dönüşte birkaç aylığına olsa da binmeyi çok istediğim bir araçtır. İlk modellerinden itibaren aynı motor mu kullanıldı? Daha sonradan Volvo motoru kullanıldığını duymuştum. Acaba yaklaşık olarak hangi yılda bu tip bir yeniliğe gidildi?


    Bizde de ilk kasasından var. Bence ilk kasanın arka kısmı, yeni kasanın da ön kısmı daha güzel. Yani ilk kasanın ön ızgaralar falan biraz kaba duruyor ama aynı zamanda, daha heybetli gösteriyor (aynı boyutta oldukları halde).

    Volvo motor kullanmaya sanırım 98 senesi ile başladılar. Önceki senelerde üretilenlerde BMW motoru var diye biliyorum (ama emin değilim; zamanında serviste öyle söylemişlerdi). Yurtdışında bulunan 4x4, 3.0 BVA ve 3.5 litre hacimli (3.5 olup olmadığını bilmiyorum; onu da serviste araç bilgisayara bağlandığında motor seçeneklerinde görmüştüm ve sorduğumda yurtdışındaki 4x4 model olduğu söylenmişti) modellerde hangi marka motor kullanıldığını bilmiyorum

    Ben de en son 3.0 motoru biliyorum. O da V6 zaten. 3.5litrelik motor hiç duymadım. Zaten 3.0 Biturbo olduktan sonra 3.5litre motor üretmeye gerek bile duymamışlardır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC


    quote:

    Orjinalden alıntı: boldshark


    quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC

    En çok ilk kasalarına hayranım bu otomobillerin. Etrafımdakiler son kasasını daha çok seviyor. Yolculuk şansım olmadı ama saplantım derinleşirse askerden dönüşte birkaç aylığına olsa da binmeyi çok istediğim bir araçtır. İlk modellerinden itibaren aynı motor mu kullanıldı? Daha sonradan Volvo motoru kullanıldığını duymuştum. Acaba yaklaşık olarak hangi yılda bu tip bir yeniliğe gidildi?


    Bizde de ilk kasasından var. Bence ilk kasanın arka kısmı, yeni kasanın da ön kısmı daha güzel. Yani ilk kasanın ön ızgaralar falan biraz kaba duruyor ama aynı zamanda, daha heybetli gösteriyor (aynı boyutta oldukları halde).

    Volvo motor kullanmaya sanırım 98 senesi ile başladılar. Önceki senelerde üretilenlerde BMW motoru var diye biliyorum (ama emin değilim; zamanında serviste öyle söylemişlerdi). Yurtdışında bulunan 4x4, 3.0 BVA ve 3.5 litre hacimli (3.5 olup olmadığını bilmiyorum; onu da serviste araç bilgisayara bağlandığında motor seçeneklerinde görmüştüm ve sorduğumda yurtdışındaki 4x4 model olduğu söylenmişti) modellerde hangi marka motor kullanıldığını bilmiyorum

    Ben de en son 3.0 motoru biliyorum. O da V6 zaten. 3.5litrelik motor hiç duymadım. Zaten 3.0 Biturbo olduktan sonra 3.5litre motor üretmeye gerek bile duymamışlardır.


    Evet biliyorum 3.0 biturboyu...İki tane gördüm; gayet güzel araçlar...3.5 motor ile ilgili nette de bir şeye rastlamadım bugüne kadar ama dediğim gibi, bilgisayarda 3.5 motor seçeneğini görünce sormuştum zamanında ve eleman o şekilde cevaplamıştı




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.