Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (309. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.608
Cevap
155
Favori
3.256.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sorun demeyelim de...


    diyemeyeceğim bu sefer, baya bildiğin sorun olmuştu
  • Ben de vazgeçtim body kitten, çok git gel yaşadım sonunda vazgeçtim boşuna para harcamak olcaktı...
  • ben tek rüzgarlık olursada ön lip yaptıracagım bu lazerle cam karartmayı neresı yapıyor bırde onu sonra siyah cam diyemi ruhsata işleteceğiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Buda benim ufaklık
     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]


    Öndeki o iki parçayı boyatırsanız alttaki siyah bölgeye şöyle bişey düşünebilirsiniz.

     RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖiLkér -- 20 Mart 2010; 20:53:49 >




  • Megane3 bagaj hacmi 368 litre değil mı? Kimileri 405 litre olduğunu söylüyor acaba beni yaniyorum :?
  • Arkadaşlar aracımızın hava filtresi nerde ben bi türlü bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Arkadaşlar aracımızın hava filtresi nerde ben bi türlü bulamadım


    direksiyonun hemen ön tarafında... Dikine sokuluyor. 2 tane vida ile açılıyor sanırım... Direksiyonun önünde derken oraya bak anlamında...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    Arkadaşlar aracımızın hava filtresi nerde ben bi türlü bulamadım


    direksiyonun hemen ön tarafında... Dikine sokuluyor. 2 tane vida ile açılıyor sanırım... Direksiyonun önünde derken oraya bak anlamında...


    Kaputun altına kaç kere baktım valla bulamadım bi türlü nasıl bir yere koymuşlar anlamadım gitti.Bakıcam yarın gene olmazsa artık bi fotoğraf koyarsın hocam nerde olduğunu gösteren.Benim bildiğim hava filtresi çok kolay ulaşılan bi yerde olur.




  • kolay ulaşılıyo zaten. yerini bilmiyosun sadece. bana şekli garip geldi sadece, bi de dikine aşağıya doğru duruyo...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oyalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    Arkadaşlar nacizane tavsiyem;aracın orjinalliğini bozmayın.yok folyoymuş yok kaşmış yok boyatmakmış vs vs vs.Bu aracın orjinali gerçekten çok güzel...


    +1

    Bu arada barracuda05 arkadaşım söylediklerim kötü karşılama gibi anlaşılmasın fakat bir konuyla ilgili birşey soruyorsan önce araştırma yapmakta fayda var. Forumu incelersen msaltık'ın turbo hortum sorunununa kadar detaylı (şimdi "sorun demiyelim de ..." diyecek kendisi) bilgiyi bulman olası. Mesajımda seni yönlendirmek istemiştim keza göz kırpmaları forma uyarlı olarak koymak gerekliymiş :) Fiyat perfomrans olarak başarılı bir araba olduğuna buradaki kitle büyük oranla hemfikir. Ayrıca birde şunu belirteyim artık ithal 1.5 dci bulmanız çok zor ya da imkansıza yakın. Dijital ekran istiyorsanız impressor modellerini tercih etmeniz gerekecektir.



    +1

    @barracuda05 . Yanlış anlamayın ama arkadaşlar haklı. Bu konu 100.sayfasına ulaştı ve inanın bu arabayı almak isteyenler için böyle bir kaynak daha olduğunu sanmıyorum. İthal-yerli farkından bodykitlere, arabadan çıkan seslerin spreyle köpükle yalıtım yapılmasından bu maddelerin marka-türlerine kadar bilgiler bu 100 sayfa içerisinde mevcut. Yazanlar hem aynı şeyleri yazmaktan sıkılacaktır hem de tekrarlar gereksiz sayfa kirliliğine, bilgiyi arayanın da hep aynı şeylerle karşılaşmasına neden olacaktır. Misafirperver biri olarak önceki sayfalardan en iyi şekilde yararlanmanızı öneririm. Dijital-analog gösterge farkından bile yeni haberdar olmuşsunuz. 0' dan başlamanıza gerek yok aralıktan itibaren gönderilen mesajlar yeterli olacaktır size. Şu an size verilenden daha doyurucu bilgiye ulaşabilirsiniz böylece.

    Kısaca ben de yardımcı olmaya çalışayım. Dijital kadran için sport tourer , coupe, impressor modellerini tercih etmeniz gerekir. Araba genel olarak sessiz, yakıt tüketimi iyi, donanım olarak muadillerine göre fiyat avantajlı. Kullanılan malzeme oldukça kaliteli. Dış dizayn güzel ve ilgi çekici, arka görüş biraz kısıtlı. Bagaj hacmi geniş. Hızlanması yeterli. Ayrıca ilginç bir detay yerli araçlarla gelen lastikler her yerde aynı değil. Bridgestone da çıkan var Michelin de. Önem verir misiniz bilmem ama aklınızda bulunsun.




  • Benim arabamda şu anda denizleri aşıp bana doğru geliyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter


    quote:

    Orijinalden alıntı: oyalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    Arkadaşlar nacizane tavsiyem;aracın orjinalliğini bozmayın.yok folyoymuş yok kaşmış yok boyatmakmış vs vs vs.Bu aracın orjinali gerçekten çok güzel...


    +1

    Bu arada barracuda05 arkadaşım söylediklerim kötü karşılama gibi anlaşılmasın fakat bir konuyla ilgili birşey soruyorsan önce araştırma yapmakta fayda var. Forumu incelersen msaltık'ın turbo hortum sorunununa kadar detaylı (şimdi "sorun demiyelim de ..." diyecek kendisi) bilgiyi bulman olası. Mesajımda seni yönlendirmek istemiştim keza göz kırpmaları forma uyarlı olarak koymak gerekliymiş :) Fiyat perfomrans olarak başarılı bir araba olduğuna buradaki kitle büyük oranla hemfikir. Ayrıca birde şunu belirteyim artık ithal 1.5 dci bulmanız çok zor ya da imkansıza yakın. Dijital ekran istiyorsanız impressor modellerini tercih etmeniz gerekecektir.



    +1

    @barracuda05 . Yanlış anlamayın ama arkadaşlar haklı. Bu konu 100.sayfasına ulaştı ve inanın bu arabayı almak isteyenler için böyle bir kaynak daha olduğunu sanmıyorum. İthal-yerli farkından bodykitlere, arabadan çıkan seslerin spreyle köpükle yalıtım yapılmasından bu maddelerin marka-türlerine kadar bilgiler bu 100 sayfa içerisinde mevcut. Yazanlar hem aynı şeyleri yazmaktan sıkılacaktır hem de tekrarlar gereksiz sayfa kirliliğine, bilgiyi arayanın da hep aynı şeylerle karşılaşmasına neden olacaktır. Misafirperver biri olarak önceki sayfalardan en iyi şekilde yararlanmanızı öneririm. Dijital-analog gösterge farkından bile yeni haberdar olmuşsunuz. 0' dan başlamanıza gerek yok aralıktan itibaren gönderilen mesajlar yeterli olacaktır size. Şu an size verilenden daha doyurucu bilgiye ulaşabilirsiniz böylece.

    Kısaca ben de yardımcı olmaya çalışayım. Dijital kadran için sport tourer , coupe, impressor modellerini tercih etmeniz gerekir. Araba genel olarak sessiz, yakıt tüketimi iyi, donanım olarak muadillerine göre fiyat avantajlı. Kullanılan malzeme oldukça kaliteli. Dış dizayn güzel ve ilgi çekici, arka görüş biraz kısıtlı. Bagaj hacmi geniş. Hızlanması yeterli. Ayrıca ilginç bir detay yerli araçlarla gelen lastikler her yerde aynı değil. Bridgestone da çıkan var Michelin de. Önem verir misiniz bilmem ama aklınızda bulunsun.


    Ayrıca ek olarak arka koltuk diz mesafesininde kısıtlı olduğunu ekleyelim :)




  • evet scenıcden sonra bnde çok rahatsızım dız mesafesı durumundan sonucda c sınıfı bır araç bu sınıfndakılerın hepsi böyledir
  • Body kit hakkında başka yorum yok mu??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tas7035 -- 20 Mart 2010; 11:33:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harpoon80


    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter


    quote:

    Orijinalden alıntı: oyalcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: ua_tayfa_kapalı

    Arkadaşlar nacizane tavsiyem;aracın orjinalliğini bozmayın.yok folyoymuş yok kaşmış yok boyatmakmış vs vs vs.Bu aracın orjinali gerçekten çok güzel...


    +1

    Bu arada barracuda05 arkadaşım söylediklerim kötü karşılama gibi anlaşılmasın fakat bir konuyla ilgili birşey soruyorsan önce araştırma yapmakta fayda var. Forumu incelersen msaltık'ın turbo hortum sorunununa kadar detaylı (şimdi "sorun demiyelim de ..." diyecek kendisi) bilgiyi bulman olası. Mesajımda seni yönlendirmek istemiştim keza göz kırpmaları forma uyarlı olarak koymak gerekliymiş :) Fiyat perfomrans olarak başarılı bir araba olduğuna buradaki kitle büyük oranla hemfikir. Ayrıca birde şunu belirteyim artık ithal 1.5 dci bulmanız çok zor ya da imkansıza yakın. Dijital ekran istiyorsanız impressor modellerini tercih etmeniz gerekecektir.



    +1

    @barracuda05 . Yanlış anlamayın ama arkadaşlar haklı. Bu konu 100.sayfasına ulaştı ve inanın bu arabayı almak isteyenler için böyle bir kaynak daha olduğunu sanmıyorum. İthal-yerli farkından bodykitlere, arabadan çıkan seslerin spreyle köpükle yalıtım yapılmasından bu maddelerin marka-türlerine kadar bilgiler bu 100 sayfa içerisinde mevcut. Yazanlar hem aynı şeyleri yazmaktan sıkılacaktır hem de tekrarlar gereksiz sayfa kirliliğine, bilgiyi arayanın da hep aynı şeylerle karşılaşmasına neden olacaktır. Misafirperver biri olarak önceki sayfalardan en iyi şekilde yararlanmanızı öneririm. Dijital-analog gösterge farkından bile yeni haberdar olmuşsunuz. 0' dan başlamanıza gerek yok aralıktan itibaren gönderilen mesajlar yeterli olacaktır size. Şu an size verilenden daha doyurucu bilgiye ulaşabilirsiniz böylece.

    Kısaca ben de yardımcı olmaya çalışayım. Dijital kadran için sport tourer , coupe, impressor modellerini tercih etmeniz gerekir. Araba genel olarak sessiz, yakıt tüketimi iyi, donanım olarak muadillerine göre fiyat avantajlı. Kullanılan malzeme oldukça kaliteli. Dış dizayn güzel ve ilgi çekici, arka görüş biraz kısıtlı. Bagaj hacmi geniş. Hızlanması yeterli. Ayrıca ilginç bir detay yerli araçlarla gelen lastikler her yerde aynı değil. Bridgestone da çıkan var Michelin de. Önem verir misiniz bilmem ama aklınızda bulunsun.


    Ayrıca ek olarak arka koltuk diz mesafesininde kısıtlı olduğunu ekleyelim :)


    genişlik olayı birazda göreceli bir kavram.

    mesela superb ile passatı karşılaştıran birisi passata dar der.bu durumda passat dar bir araç mı oluyor sınıfına göre?hayır.
    superb fazla büyükçe

    megane 3 sınıfının en büyüğü değil belki,ama en dar aracıda değil.




  • arkadaşlar merhaba
    uzun süredir bu aracı araştırıyorum ama karar verememiştim
    aurisin makyajlı kasası çıkmasıyla kafam biraz daha karışmıştı ama sanırım fiyat farkı açısından megane 3 hb 1.5 dci privilege alıcam gibi duruyo
    bugün bu araç için 40.900 liralık bi fiyat aldım bunuda söyliyim merak edenler için..

    sormak istediğim bikaç konu var
    bazı resimlerde vitesin arkasında joystick benzeri bişey var o benim almayı düşündüğüm seçenekte mevcutmu
    ayrıca radyo-cd çalar enteresan bi şkeilde klimanın alt kısmına yapılmış çok aşağıda duruyo
    bu durum kullanımda zorluk yaratırmı ? cd çaların o kadar aşağıda olduğu bi model uzun zamandır görmemiştim :)
    bi sorum daha var bu biraz göreceli bi durum ama yorum yaparsanız sevinirim
    bej döşeme bana biraz kalitesiz gibi görüntü kullanan arkadaşlar ne düşünüyo onu merak ettim
    şimdilik başka sorum yok
    cevaplar için şimdiden teşekkürler...




  • joystick sadece ithal navigasyonlu araçlarda mevcut. Sizin almayı düşündüğünüz model yerli olduğu için malesef joystick bulunmayacak.
    msaltiktan önce söyleyeyim bizim bir tanıdıkta privilege fluence var iç dizayn gayet güzel . privilege lagunalarında içi o renkte. kalite değil tercih ve zevk farkı var iki döşeme arasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray_

    arkadaşlar merhaba
    uzun süredir bu aracı araştırıyorum ama karar verememiştim
    aurisin makyajlı kasası çıkmasıyla kafam biraz daha karışmıştı ama sanırım fiyat farkı açısından megane 3 hb 1.5 dci privilege alıcam gibi duruyo
    bugün bu araç için 40.900 liralık bi fiyat aldım bunuda söyliyim merak edenler için..

    sormak istediğim bikaç konu var
    bazı resimlerde vitesin arkasında joystick benzeri bişey var o benim almayı düşündüğüm seçenekte mevcutmu
    ayrıca radyo-cd çalar enteresan bi şkeilde klimanın alt kısmına yapılmış çok aşağıda duruyo
    bu durum kullanımda zorluk yaratırmı ? cd çaların o kadar aşağıda olduğu bi model uzun zamandır görmemiştim :)
    bi sorum daha var bu biraz göreceli bi durum ama yorum yaparsanız sevinirim
    bej döşeme bana biraz kalitesiz gibi görüntü kullanan arkadaşlar ne düşünüyo onu merak ettim
    şimdilik başka sorum yok
    cevaplar için şimdiden teşekkürler...


    Hocam fiyat aldığınız araç 105bg mi 85 bg mi? Eğer 105 ise çok iyi fiyat vermişler bence.

    Privilege için 85 bg yok galiba. Oyak indirimi filan mı kullandınız hocam. Ben kp'li expression için 40500 verdim, çok vermişim anlaşılan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sariyeron -- 20 Mart 2010; 15:10:50 >




  • evet araç 105 bg oyak indirimi filan kullanmadm tanımadığım bi bayiiden bu indirimi yaptılar aracın normal fiyatı 44600 sanırım
    yine bi başka renault bayiisinden yaklaşık 3 hafta önce expression paket için fiyat almıştım liste fiyatı 42500 olarak söylediler onuda 39600 e verdiler
    güzel indirim yapıyo renault bu aralar
    ben auris için indirim istedim toyotadan tanıdık bayii olmasına rağmen 45800 liralık aracı 800 lira indirdiler sadece...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eray_

    evet araç 105 bg oyak indirimi filan kullanmadm tanımadığım bi bayiiden bu indirimi yaptılar aracın normal fiyatı 44600 sanırım
    yine bi başka renault bayiisinden yaklaşık 3 hafta önce expression paket için fiyat almıştım liste fiyatı 42500 olarak söylediler onuda 39600 e verdiler
    güzel indirim yapıyo renault bu aralar
    ben auris için indirim istedim toyotadan tanıdık bayii olmasına rağmen 45800 liralık aracı 800 lira indirdiler sadece...


    hocam fiyat süper.

    ben benzinlisini 39000 tl ye aldım.yalnız bende takaslı araç vardı onu çok iyi fiyata saydırmıştım.

    jant ve döşeme renginden dolayı privelege seçtim.bej döşeme üst sınıfmış gibi gösteriyor aracı.
    expression ile privelege donanımların ikiside bej döşeme.fakat ikisi arasında kalite farkı var.

    alacaksanız privelege veya dynamique alın,expression düşünmeyin bence.




  • 
Sayfa: önceki 307308309310311
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.