Şimdi Ara

@ Renault Megane 4 HB 1.5dci EDC @ 2019 a C180 Exclusive ile giriyoruz. (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.141
Cevap
29
Favori
121.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vanhelcing

    Bayilerde avantajlı araclar diye araçlar satıyorlar onlae neyin nesi ?

    Yurtdışından gelip depoda bekleyen araçlarda var onlara özel indirim yapıyorlar.


    Bugün, Ankara / Gölbaşı





  • yalnız kırmızısı metalik sanırım rengi çok hoşuma gitti ya alan arkadaşlarada nazar değmesin kazasız belasız.
  • mob411 kullanıcısına yanıt
    Kırmızı araç üstteki videoyu atan yıldız üye arkadaşımızın hocam araç rengi çok güzel evet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam Arkadaşlar, birkaç güne bir araba almam gerekiyor, megane 4 icon 1.2 tce edc 85.700 ve astra dynamic 1.4 otomatik için 82.000 tl fiyat aldım ve çok çok arada kaldım, test sürüşü yaptım her ikisinede astra dizel otomatikti, kararım astra dan yanaydı ta ki megane 4 ü görene kadar, test sürüşü yaptım ve onu daha çok beğendim ama üzerimde marka algısı ve mahalle baskısı var şu an vicdanım rahat değil Renault konusunda yardım edin lütfen, hayatımda ilk kez bu denli bir ikilemde kaldım, fikirleriniz çok önemli..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mTm

    Selam Arkadaşlar, birkaç güne bir araba almam gerekiyor, megane 4 icon 1.2 tce edc 85.700 ve astra dynamic 1.4 otomatik için 82.000 tl fiyat aldım ve çok çok arada kaldım, test sürüşü yaptım her ikisinede astra dizel otomatikti, kararım astra dan yanaydı ta ki megane 4 ü görene kadar, test sürüşü yaptım ve onu daha çok beğendim ama üzerimde marka algısı ve mahalle baskısı var şu an vicdanım rahat değil Renault konusunda yardım edin lütfen, hayatımda ilk kez bu denli bir ikilemde kaldım, fikirleriniz çok önemli..


    a.s.

    Bu iki araçla ilgili ayrı bir konu açmışsınız ama ben buraya da yazayım. Alman ve Japon otomobillerini yıllardır ailece kullanıyoruz.

    C segmenti genelde birbiri ile sıkı bir mücadele içinde olan markaların rekabeti ile geçiyor. Haliyle Golf 7 genel ortalaması ile en iyi

    sıralarda yer alıyor ancak ben C segment araç almak üzere bu sınıftaki HB araçların neredeyse hepsini test ettiğimde yeni

    Megane 4 ün yeni nesil rakiplerinden özellikle tasarım, yalıtım, donanım ve önceki nesline kıyasla oldukça yükseltilen malzeme kalitesi

    anlamında fiyat/performans olarak ayrıldığını gördüm. Özellikle diğerlerinden farklı olan tasarımı çok ilgi çekiyor.


    Opel Astra'da 1.6 cdti 136hp 320nm torku olan dizel bir ünite kullanılıyor.

    Bu motor alt devirlerde biraz gürültülü çalışsada genel karakteri itibariyle canlı ve sizi memnun edecek bir karaktere sahip

    ancak bu iki aracın genel sürüş karakterleri birbirinden oldukça farklı. Bunu ancak kendiniz sürerek ve test ederek karar verebilirsiniz.

    Zira ben Ankara içinde yaptığım uzun süreli kullanımlarda Megane 4 te kullanılan yeni nesil (4.ncü ve son jenerasyon)

    1.5dci motorun daha sessiz, yazılımı ile daha kontrollü ve tutumlu bir performans sergilediğini gözlemledim.

    Ani şerit değişimlerinde ve virajlarda dengeli olan süspansiyon sistemi ile oldukça güven veriyor.


    Bunun yanında Opelde kullanılan 136hp lik 1.6lt dizel daha güçlü olduğunu teknik verilerde göstersede kullanımda bu farkı hissedemiyorsunuz.

    Ayrıca Megane 4 te kullanılan tamamen değiştirilmiş (Volvo S80 ve Ford Mondeolarda kullanılan)

    Alman GETRAG üretimi 6DCT450 kodlu yeni EDC şanzıman (450nm torka dayanıklı) genel yapısı ve kullanımıyla oldukça iyi çalışıyor.

    Orta konsol tasarımı (Özellikle Megane 4 icon pakette elektronik park freni olan bölgeyi inceleyin Astra ile kıyasladığınızda

    daha yukarıda konumlandırılmış ve haliyle bir üst segment gibi hissediyorsunuz) İç mekanda Opelde güzel ancak nedense o hava hala yok.

    Arka diz mesafesi konusunda Astra biraz daha cömert bunu ince yapılı koltuk tasarımına borçlu. Yol tutuşu gayet başarılı.


    Tasarım ve araçtan aldığınız tepkiler tamamen kişiye özel deneyimler aslında. Kimisi yumuşak bir karakter sever kimisi sportif ve sert bir karakter.

    Eğer Golf gibi ortalamaları iyi bir C segment aile aracı arıyorsanız performansı, yakıt tüketimi, yalıtımı ve donanımı ile

    kesinlikle icon donanım Megane 4 birçok kullanıcıyı ziyadesiyle memnun eder.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.


    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.


    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.


    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 20 Aralık 2016; 12:50:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mob411

    yalnız kırmızısı metalik sanırım rengi çok hoşuma gitti ya alan arkadaşlarada nazar değmesin kazasız belasız.

    Amin. Çok teşekkür ederim.

    Kırmızı benimde aklımda yoktu ama bunu görünce renkler ile ilgili tüm fikirlerim değişti.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 20 Aralık 2016; 13:2:32 >




  • Bol bayırlı Ankara - Oran / Dikmen arası ortalama..

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 23 Aralık 2016; 23:15:14 >




  • Hocam öncelikle hayırlı olsun.
    Ben her zaman Amerikan/Alman varken İtalyan/Fransız'a binilir mi derdim. Gerçi Fransızlar kasa konusunda hep beni şaşırtmıştı(Hele ki son kasası). Hatta Fluence çok hoşuma gitti. Ancak kullanınca hiç begenmedim. Megane'de aynı şekilde. Megane 1 biraz hoşuma gitmişti.
    Ama sizin bu yazınızdan sonra imkanım olursa bir şans daha vericem. Paylaşım için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drofsyaf

    Hocam öncelikle hayırlı olsun.
    Ben her zaman Amerikan/Alman varken İtalyan/Fransız'a binilir mi derdim. Gerçi Fransızlar kasa konusunda hep beni şaşırtmıştı(Hele ki son kasası). Hatta Fluence çok hoşuma gitti. Ancak kullanınca hiç begenmedim. Megane'de aynı şekilde. Megane 1 biraz hoşuma gitmişti.
    Ama sizin bu yazınızdan sonra imkanım olursa bir şans daha vericem. Paylaşım için teşekkürler.

    Teşekkür ederim,

    Bende aynı görüşteydim bu aracı test edip diğerleri ile kıyaslayana kadar. Aslında bu araca tamamen fransız demek te yanlış olur zira

    Japon ve Alman mühendislerinde tasarım ve üretim aşamasındaki çalışmaları aracın farklı yönlerinde ciddi iyileşmeler olmasına katkı sağlamış.

    (Tasarım şefi Hollandalı Lauren Van Den Acker) İç aksamı incelerseniz neredeyse çoğu elektronik aksamda ''Continental Made in Germany'' ibaresi var.

    Renault-Nissan mühendisleri ciddi anlamda selefine göre çok iyi bir araç üretmeyi başarmışlar. Megane 3 ve türevi Fluence ile yakından uzaktan alakası yok.

    Aracı test ederken ve incelerken lütfen diğerleri ile mümkünse yakın zamanlarda test edin. Arada zaman farkı çok olursa tepkiler unutulabiliyor.

    Şuan 6500km oldu ve oldukça bozuk zeminli yollarda içimiz giderek sürmek zorunda kalıyoruz ancak hala rahatsız edici bir trim sesi yok, Maşallah diyelim.

    Bana 5 ay önce Renault böyle bir araç üretecek (Golf 7 - V40 - A3 ayarında) ve sen gidip ona 100bin tl vereceksin deseler inanın hiç oralı olmazdım ama şuan

    bende ön yargılarımı yıkarak bu aracı kullanmaktan keyif almaktayım. Subaru Impreza'dan sonra her araç özellikle sürüş pozisyonunda keyif vermez ancak eşimle

    ilk olarak ''Sürüş anlamında çok farklı bir araç beklerken, çok ilginçtir hiç yabancılık çekmedik'' ve direksiyonun yumuşaklığı daha çok hoşumuza gitti.

    Burada sürüş pozisyonu ve sürüş konforu anlamında ciddi bir çalışma yapıldığı çok net ortada. Motorda sessiz ve çekişi güzel olunca sürüş farklı bir tad veriyor.

    Umarım sizde memnun kalırsınız. Sabırla okuduğunuz ve değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 24 Aralık 2016; 22:49:10 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    MaşAllah hocam, bende teşekkür ederim. Belki de Fransız araçlarında ciddi bir değişime gidilmeye başladı? Renault olsun Citroen olsun en azından tasarım konusunda albenisi olan arabalar üretmeye başladı. En azından Megane modelinde ise, her anlamda Fransız arabası algısını yok etmiş. Kim bilir belki ileride bir Japon/Alman/Amerikan araçları yerine tercih edilebilir daha bir sürü otomobilleri olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Fransız, Japon falan artık geride kaldı/kalıyor. Artık standartlar birbirine çok yakın. Bir kaç yıl sonra iyice azalacak fark. Hâlâ 1980-90 yıllarındaki farkın olduğunu düşünenler var. Geçen bir sohbette 1980 model Mercedes'i sıfır Peugeot'a tercih ederim diyen antika bir arkadaş vardı ortamımızda. Evet evet dedim geçtim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drofsyaf

    MaşAllah hocam, bende teşekkür ederim. Belki de Fransız araçlarında ciddi bir değişime gidilmeye başladı? Renault olsun Citroen olsun en azından tasarım konusunda albenisi olan arabalar üretmeye başladı. En azından Megane modelinde ise, her anlamda Fransız arabası algısını yok etmiş. Kim bilir belki ileride bir Japon/Alman/Amerikan araçları yerine tercih edilebilir daha bir sürü otomobilleri olabilir.



    Aklımda Golf7 - Volvo V40 - Opel Astra ve BMW 116i vardı. Hepsini test ettikten sonra arkadaşların ısrarı üzerine istemeyerek gidip

    Megane 4 test ettim. Aralarında en iyi yol ve motor yalıtımı Golf 7 ve Megane 4 diyebilirim buna bende çok şaşırdım ve bu araç üzerinde

    konuşmaya başladık. Kendini tüm dünyaya kanıtlamış başarılı bir dizel motor ve Alman (Getrag) üretimi yeni nesil 6DCT450 şanzımana sahip

    dizel otomatik bir araç alıyorsunuz. Donanım oldukça iyi, yakıt düşük, dizel motor sesi yok, lastik sesi minimum düzeyde, sürüş zevki

    oldukça iyi sportif dizayna sahip bir aile aracı, aradığımız bütün özellikler başta önceliğim olan güvenlik kavramı ile birleşince

    aradığımı buldum dedim. Yoksa aklımın ucunda yoktu Renault bayisine gidip Megane 4 almak, çok samimiyim.

    Abarttığımı düşünen varsa Ankara'dayım ne zaman isterse buyursun testlere birlikte gidelim. İnsanlar nedense inanmak istemiyor

    duyduklarında ama örneğin sıfır Passat alan bir iş arkadaşım ilk defa Megane 4 e binince bana şunu dedi.

    ''Kendimi hazırlamıştım sana çok kötü laf söyleyecektim bu para Renault'a verilirmi diye, ama Megane 4 HB kullanınca

    bütün ön yargılarım silindi. Bu sefer Renault kendini aşmış ve bu sınıfta kalitesini hissettiren güzel bir araç üretmiş.''

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Aralık 2016; 11:25:40 >




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Gerçekten çok haklısınız hocam. Bu arada Almanlar da Opel(Astra) ve Volkswagen(Passat) için kendini çok bozdu bu paralar verilmez denilmeye başlandı. O sebeple C Segmentte Megane, D Segmentte ise Talisman'a bir şanş verilmesi gerektiğini ve hatta bunları test etmeden kesinlikle ön yargılı bir şekilde Alman'a falan yönelmemek lazım.👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Bence Fransız, Japon falan artık geride kaldı/kalıyor. Artık standartlar birbirine çok yakın. Bir kaç yıl sonra iyice azalacak fark. Hâlâ 1980-90 yıllarındaki farkın olduğunu düşünenler var. Geçen bir sohbette 1980 model Mercedes'i sıfır Peugeot'a tercih ederim diyen antika bir arkadaş vardı ortamımızda. Evet evet dedim geçtim.

    Teknoloji ilerledikçe fark kapanıyor ancak gelişen teknoloji ile birlikte eskiden Mercedes Benz lerde kullanılan malzeme kalitesi nispeten uzun ömürlü ve sorunsuz oluşunu yitiriyor sanki. Bizde yaklasık 30 yıldır Mercedes Benz E ve S serileri kullanıyoruz (halen 87 model W124 kasa 300E miz mevcut) bu otomobil zamana karşı 30 yıl meydan okudu ancak başka bir markada henüz bu kadar uzun süre kalitesini ve konforunu bu denli koruyan bir aracı bende henüz görmedim. Olaya birde bu yönüyle bakmak lazım. Yeni nesil VW, Opel, Hyundai, Peugeot yada Renault gibi teknolojik donanımı güçlü araçların uzun ömürlü olup olmadığını tabiki yine zaman gösterecek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün Ankara bembeyazdı komşum ile arabaları kardan temizledik.

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.


    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.




  • yildiz kullanıcısına yanıt
    VW uzun ömürlü modelleri 30 yıl önce bitti... artık dolandırıcılığa önem veriyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankenshta

    VW uzun ömürlü modelleri 30 yıl önce bitti... artık dolandırıcılığa önem veriyorlar...

    Sadece Fawey (VW) değil birçok üretici artık ucuz maliyet ile esnek üretim ve yüksek kâr peşinde.

    Aslında bir yandan rakipleriyle sözleşmişler gibi eskiye nazaran düşük kalitede fakat birbirlerine yakın, bir yandan yarışıyorlarmış gibi 3 yılda bir "cep telefonu" misali model yenilemeye çalışıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Bol bayırlı Ankara - Oran / Dikmen arası ortalama..

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    42 ortalama ile benim 1500 kg taş gibi tork konvektörlü aracımda 5.5 yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    Bol bayırlı Ankara - Oran / Dikmen arası ortalama..

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.@  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.

    42 ortalama ile benim 1500 kg taş gibi tork konvektörlü aracımda 5.5 yakıyor

    Sürüş yaptığınız bölge neresi ? O çok önemli..




  • Arkadaşlar bugün güzel bir performans kıyaslaması yaptık.

    Mesai arkadaşımın aldığı 2015 Passat 1.6tdi manuel ile Doğuş otodan (periyodik bakımdan) birlikte Megane 4 aracımız ile ard arda çıktık.

    Konya yolundan Oran istikametine doğru 8km lik yolu yaklaşık 5km'si rampa olmak üzere biraz deneme yaptık.

    Ben Comfort modda devam ettim, Sport moda özellikle almadım bakalım Megane 4 - 1.5dci edc neler yapacak diye.

    Passat önde başladı Mevlana bulvarını bilenler için mecburen hızınızı alamadan rampayı sarmak zorunda kalıyorsunuz (82km/h sınır)

    sınırı geçip arkadan gazı kapattığımda rampa yukarı Passat bir süre sonra yol vermek zorunda kaldı. (kalan 3km düzde yine aynı son )

    (bu arada arkadaşım ard arda patlayan led selektörleri çok beğenmiş geçip gittiğimdeki şaşkınlığını yüz yüze geldiğimizde gizleyemedi.

    Daha önce Megane 4 e binip ilginç bir şekilde çok beğenmişti, bugünde VW 1.6tdi ın Renault 1.5dci ile başa çıkamadığını görünce tebrik etti.

    Passat 1.6tdi sahibi arkadaşlar, yolda Talisman denk gelirse sakın kapışmaya kalkmasınlar. Zira 1.6dci kullandım o daha fena gidiyor.

    Yine aynı yolda 1 hafta önce Golf 7 ile karşılaştık sonuç yine aynıydı. Aracımız bugün 7bin km yi geçti. Maşallah çok memnunuz.

    Hız yapmam oldukça dikkat ederim kimseye tavsiye etmiyorum ama arada bir özellikle rampalarda insan bazen tork gücünü hissetmek istiyor.
    https://www.google.com.tr/maps/dir/%C4%B0%C5%9F%C3%A7i+Bloklar%C4%B1+Mahallesi,+Do%C4%9Fu%C5%9F+Oto+%C3%87ankaya,+%C3%87ankaya%2FAnkara/Oran+Mahallesi,+Panora+AVM,+Kud%C3%BCs+Caddesi,+%C3%87ankaya%2FAnkara/@39.8664534,32.8005342,14z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x14d345fcbf881bed:0x60ba99f2954cbfda!2m2!1d32.812544!2d39.891076!1m5!1m1!1s0x14d34449cbd94831:0x7ab0da9baee00a82!2m2!1d32.832185!2d39.848439?hl=tr

    @  Renault Megane 4 HB  1.5dci EDC  @ 2019 a  C180 Exclusive ile giriyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Ocak 2017; 20:33:26 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.