Şimdi Ara

Renault Megan hakkındaki düşünceleriz!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
2.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vallahi dostum aracı almışsın artık hayırlı olsun.

    Bu soruyu almadan önce sorsaydınız ya.
  • arkadaşım kesinlikle pişman olmayacağın bir araç görüntüsüyle,yakıtıyla,sağlamlığıyla ben 3 senedir kullanıyorum çok memnunum uzun bir süre değiştirmeyi de düşünmüyorum hatta her sene Türkiyede araç satışlarında 1.sıraya oturmayı başarmıştır her sene 20.000 civarında megane satılmıştır toplamı 100.000 i geçmiştir 100.000 araçtan elbette sorun çıkaranlar olacaktır sonuçta kul yapımı trafiğe çıkan araç sayısıyla oranladığımızda bu gayet normal burada megane a çamur atan arkadaşlar emin olabilirsin aracı hiç kullanmamışlardır.ayrıca renault servisleride müşteriyle çok ilgililer her yerde servisi var
  • Yorumlar için teşekür ederim
  • bir şey daha eklemek istiyorum sınıfının en sessiz aracıdır yalıtımı çok iyi fakat bazı megane kullanıcıları göğüsten gelen seslerden şikayetçi sebebide tek parçadan değilde bir çok parçadan oluşması.
  • önclikle hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın
    benim düşüncem bir araç ne kadar komplike yani ne kadar çok donanımlı olursa o kadar da arıza çıkartma olasılığı büyür ve bakıma ihtiyaç duyar.Ne kadar da az donanımlı olursa o kadar sorunsuz olur. Herhangi bir marka veya model için değil genel olarak söylüyorum bunları elbette megane den gerek malzeme gerekse işçilik olarak çok daha iyi ve daha az sorun çıkartan araçlar vardır. ancak şüphesiz ki onlarında ya yedek parçaları çok pahalıdır ya da fiyatlaı. Eskilerin bir lafı var ne kadar para o kadar köfte
  • Ben 2 yıl Renault yetkili servisinde çalıştım Sizin bu şikayetlerinizle Hiç karşılaşmadım diyebilirim.Sizlere araba beğendiremiyoruz :)
  • Brujeria35


    Renault un yeni model araçlarında triger neden kayış olarak kullanılıyor da zincirli bir sistem kullanılmıyor? daha sessiz çalıştığı için demeyin Toyotalarda gayet sessiz ve onlarda triger yerine zincir bulunuyor. Üstüne üstlük bu triger seti değişimi için de astronomik ücret talep ediliyor özellikle Renault un en sevmediğim özelliği bu ama gülü seven dikenine katlanıyor keşke şu zincir olayını düşünüp yapsalardı.....
  • yeni çıkardığı ne öyle tam sazan eskiden ne güzeldi
  • 2 yakınım bu araçla takla attı. Fren sisteminde bir sorun olduğu birçok kez kanıtlandı. Arkasını atmaya, sokak jargonunda ''kıç atmaya'' meyilli bir araç. Bilginiz olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Brujeria35


    Renault un yeni model araçlarında triger neden kayış olarak kullanılıyor da zincirli bir sistem kullanılmıyor? daha sessiz çalıştığı için demeyin Toyotalarda gayet sessiz ve onlarda triger yerine zincir bulunuyor. Üstüne üstlük bu triger seti değişimi için de astronomik ücret talep ediliyor özellikle Renault un en sevmediğim özelliği bu ama gülü seven dikenine katlanıyor keşke şu zincir olayını düşünüp yapsalardı.....

    Üstadım aslına da olaya sadece maliyet açısından bakmak bir nebze yanılgıyı da beraberin de getiriyor.Triger Renaultlar da set olarak değiştiği için (devirdaim dahil) maliyet yükseliyor.Zincirli sistemlerin de trigerli sistemlerinde ayrı ayrı avantajları sözkonusu..Üstelik Renault'un aynı seri araçların da trigerli ve zincirli üretimler mevcut.




  • Aldığınız aracın markası modeli ne olursa olsun verdiğiniz paranın hakkını vermesi lazım kolay satılıyormuş parçası ucuzmuş(ki değil) Falan filan 2008 yılında 2-3 ay araştırdıktan sonra 2004 megane 2 din. aldım
    Ekim ayında karsa gittim geldim kasım ayında aracı sattım.

    Bu arabalar verdiğiniz paranın hakkını vermiyor ve parçası ucuz değil baskı balata yetkili serviste 800-900 tl fiyat çıkarıyorlar yan sanayi alsanız sorun çıkıyor sanayide yaptırsanız bir şeye benzemiyor. kronik arızası imiş direksiyon kutusu ee 40-50 binde bir değiştirmek lazım mış 800 TL böyle bir şey varmı .

    Aracım 80.000 kmde kasasız boyasız tertemizdi ama sattığım için çok memnunum.

    Bir daha da almayı düşünmüyorum.
  • Aracın yol tutuşu iyi değil özellikle kışın dikkat etmenizi tavsiye ederim
  • hocam arabayı almıssın en ıyı araba bındıgın araba bu soruyu keske almadan once sorsaydın bu saaten sonra kafanı karıstırmaya ne gerek var kazasız belasız kullanmak nasıp olur ınsallah
  • ayrıca bişey daha bu rada yorum yazanların kendılerıne ait arabaları dahı yok sagdan soldan okuduklarını kendılerı yasamıs yada kontrol etmıste sonuca varmıs gıbı anlatıyorlar onun ıcın cokta kulak asıpta moral bozma baksana adam arabanın her yerı plastık demıs gulermısın aglarmısın ama yazıyor işte naparsın
  • Dizeli çok az yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aristo48


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Brujeria35


    Renault un yeni model araçlarında triger neden kayış olarak kullanılıyor da zincirli bir sistem kullanılmıyor? daha sessiz çalıştığı için demeyin Toyotalarda gayet sessiz ve onlarda triger yerine zincir bulunuyor. Üstüne üstlük bu triger seti değişimi için de astronomik ücret talep ediliyor özellikle Renault un en sevmediğim özelliği bu ama gülü seven dikenine katlanıyor keşke şu zincir olayını düşünüp yapsalardı.....

    Üstadım aslına da olaya sadece maliyet açısından bakmak bir nebze yanılgıyı da beraberin de getiriyor.Triger Renaultlar da set olarak değiştiği için (devirdaim dahil) maliyet yükseliyor.Zincirli sistemlerin de trigerli sistemlerinde ayrı ayrı avantajları sözkonusu..Üstelik Renault'un aynı seri araçların da trigerli ve zincirli üretimler mevcut.


    Renault un aynı seri araçlarından K4M kodlu 1.6 16Valflik hangi motorunda triger yerine zincir kullanılıyor. Bu motoru scenic, megane, clio ..vs birçok modelde kullandı ve hepsinde triger kayış olarak yer alıyor. Üretici firma ya da siz triger in kayış olarak kullanılmasındaki avantajı açıklarsanız çok memnun olurum. Hem de öğrenmiş olurum. Demek ki firma bundan dolayı zincir yerine trigeri kayış olarak koymuş derim. Ancak şu anki düşüncem trigeri kayış olarak kullanan firmaların yedek parça aracılığı ile vatandaşı soymasıdır. Bir şeyin daha sorunsuzu varken sorunlusunu kullanmanın başka bir izahı yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    ayrıca bişey daha bu rada yorum yazanların kendılerıne ait arabaları dahı yok sagdan soldan okuduklarını kendılerı yasamıs yada kontrol etmıste sonuca varmıs gıbı anlatıyorlar onun ıcın cokta kulak asıpta moral bozma baksana adam arabanın her yerı plastık demıs gulermısın aglarmısın ama yazıyor işte naparsın



    Arkadaşım sana %100 katılıyorum. Burda yazılanları neye dayanarak yazıldığını bana açıklayarak yazsınlar tamam çok haklısın diyip kabulleneyim.

    Yav bizim Ahmet abide vardı megan II Sıksık virajlarda savrulurduğunu çukura girdikten sonra takla attığını anlatırdı


    Şaka gibi Arabayı kötülüyorsunuz gören altınızda Evo9 varda diğer arabaları beğenmiyorsunuz.Arabadan anlamayan nekadar insan varsa (Megan II) yorum yazmış...

    Tufaner her şirketin ayrı bir politakası ve mühendisliği vardır.Renault bu sistemde Yanılmıyorsam en az yakan araçlar Yıllardırda bu sistemi bozmuyorlar.


    Ben 2 yıldır Yolda bırakan bir Megan II görmedim. Gördüğüm tek şikayet ön göğüslükten gelen tıkırtı sesi 2-3 kişi gelmiştir belki Onların şikeyetleri ise Ön göğüslük komple söküldü Belli noktalara özel süngerlerden yerleştirdiler ve bu şikayet birdaha kalmadı (Kaportacı'lar tarafından yapıldı) takip etmedim.


    _Luria_ arkadaşım senden Kesinlikle Araç hakkında görüşlerini bekliyorum önemli olan senin için aracın nasıl olduğudur sen burdaki hayatlarında megan direksiyonu tutmamış çoğu kişinin yaptığı abartılı yorumları okuyup moralini bozma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER


    quote:

    Orijinalden alıntı: aristo48


    quote:

    Orijinalden alıntı: TUFANER

    Brujeria35


    Renault un yeni model araçlarında triger neden kayış olarak kullanılıyor da zincirli bir sistem kullanılmıyor? daha sessiz çalıştığı için demeyin Toyotalarda gayet sessiz ve onlarda triger yerine zincir bulunuyor. Üstüne üstlük bu triger seti değişimi için de astronomik ücret talep ediliyor özellikle Renault un en sevmediğim özelliği bu ama gülü seven dikenine katlanıyor keşke şu zincir olayını düşünüp yapsalardı.....

    Üstadım aslına da olaya sadece maliyet açısından bakmak bir nebze yanılgıyı da beraberin de getiriyor.Triger Renaultlar da set olarak değiştiği için (devirdaim dahil) maliyet yükseliyor.Zincirli sistemlerin de trigerli sistemlerinde ayrı ayrı avantajları sözkonusu..Üstelik Renault'un aynı seri araçların da trigerli ve zincirli üretimler mevcut.


    Renault un aynı seri araçlarından K4M kodlu 1.6 16Valflik hangi motorunda triger yerine zincir kullanılıyor. Bu motoru scenic, megane, clio ..vs birçok modelde kullandı ve hepsinde triger kayış olarak yer alıyor. Üretici firma ya da siz triger in kayış olarak kullanılmasındaki avantajı açıklarsanız çok memnun olurum. Hem de öğrenmiş olurum. Demek ki firma bundan dolayı zincir yerine trigeri kayış olarak koymuş derim. Ancak şu anki düşüncem trigeri kayış olarak kullanan firmaların yedek parça aracılığı ile vatandaşı soymasıdır. Bir şeyin daha sorunsuzu varken sorunlusunu kullanmanın başka bir izahı yoktur.

    Sayın Tufaner,mesajımı doğru okumuyor veya okuyor ama canınızın istediği gibi algılıyorsunuz.Mesajımda sizin bahsettiğiniz seri motor ile ilgili bir şey söylemedim.Genel de olan bir uygulamayla alakalıydı.Örneğin dci motorlarda (K9K olsa gerek,böyle yazınca daha havalı duruyor) 2006 yılına kadar trigerli üretim,2006 dan itibaren zincirli üretim yapılmıştır.
    4-5 yaş üzeri ikinci el bir araç alacak olsam,trigerliyi tercih ederim .Neden?
    Değişim aralığı kısa olduğu için takibi kolaydır.Sadece kayış değişimi yaptığınız zaman ,ekzantirik zincir setinin fiyatının en az 5 de birine olayı çözer,kafanız rahat binersiniz.Ortalama 2-3 yaşlarında olan c seğmenti bir aracın zincir set fiyatının da minimum 800-900 tl civarlarında olduğunu belirteyim.Saygılar.




  • Bende 1 ay önce aldım.2005 aut. 64 binde.Alır almaz lastikleri değiştirdim ve alaşımlı jant taktırdım.Sonrada atiker taktırdım.Gerçekden çok tasarruflu bir araç.Az yakıyor iyi hızlanıyor.HErhangi bir problem yaşamadım.Yanlız sileceğin ilk çalıştırdığımda darrt diye başlayıp dönüş yolunda camı silmesinden nefret ediyorum.Silecek berbat..
  • Ben de Megané Coupé modeli ile ilgileniyodum, ancak Aralık ayı olmasına rağmen internet liste fiyatından 1 kuruş bile indirim yapmayınca vazgeçmiştim, lüzumsuz yere fiyatı çok pahalı bence vazgeçmemin tek sebebi buydu. HB modelini de internette çok beğenmiştim ama bayide yakından görünce nedense içim pek ısınamadı(kişisel olarak ısınamadım, bir eksiğini gördüğüm için değil) o yüzden yandaki Peugeot'a geri dönmüştüm :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ucak_muhendisi -- 14 Ocak 2010; 21:26:54 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.