Şimdi Ara

RENAULT GRAND SCENIC 3 & SCENIC 3 (114. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: AHMET BOZOĞLU Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.314
Cevap
43
Favori
161.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    Benim araç 2013 model. 2014 ocakta almıştım. Türkiyede satılan son sceniclerden. ilk seri edc olup olmadığı konusunda emin değilim. yazmayı unuttuğum bir sorun daha var. hata olduğunda gazı köklesem bile çok az basmışım gibi davranıyor. birden hız kesildiği için trafikte arkadaki araçlar selektör, korna olayına giriyorlar.

    Kaptör sorunu diye bir konu okudum. oradaki sorunlara benziyor. bir konektörün temizlenmesi ile sorunun giderildiğini yazmışlar. otomatik viteslerde bu bağlantı zor bir yerde olduğu için temizlemesi zormuş. bu bilgi farklı model için de olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    Benim araç 2013 model. 2014 ocakta almıştım. Türkiyede satılan son sceniclerden. ilk seri edc olup olmadığı konusunda emin değilim. yazmayı unuttuğum bir sorun daha var. hata olduğunda gazı köklesem bile çok az basmışım gibi davranıyor. birden hız kesildiği için trafikte arkadaki araçlar selektör, korna olayına giriyorlar.

    Kaptör sorunu diye bir konu okudum. oradaki sorunlara benziyor. bir konektörün temizlenmesi ile sorunun giderildiğini yazmışlar. otomatik viteslerde bu bağlantı zor bir yerde olduğu için temizlemesi zormuş. bu bilgi farklı model için de olabilir.

    Istanbul'damisiniz? Memnun kaldigim servisi onerebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    evet istanbuldayım. öneri iyi olur. avrupa yakasındaysa daha da iyi olur :-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    evet istanbuldayım. öneri iyi olur. avrupa yakasındaysa daha da iyi olur :-)

    Mesaj attim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    Benim araç 2013 model. 2014 ocakta almıştım. Türkiyede satılan son sceniclerden. ilk seri edc olup olmadığı konusunda emin değilim. yazmayı unuttuğum bir sorun daha var. hata olduğunda gazı köklesem bile çok az basmışım gibi davranıyor. birden hız kesildiği için trafikte arkadaki araçlar selektör, korna olayına giriyorlar.

    Kaptör sorunu diye bir konu okudum. oradaki sorunlara benziyor. bir konektörün temizlenmesi ile sorunun giderildiğini yazmışlar. otomatik viteslerde bu bağlantı zor bir yerde olduğu için temizlemesi zormuş. bu bilgi farklı model için de olabilir.
    Gazı kökleyince tepki vermemesi olayı şanzımanın beyninden kaynaklı bir sorun. Değişene kadar bir kaç kere bende bu sorunu yaşadım. Aracı durdurup P'ye alıp tekrar D'ye aldığımda sorun çözülüyordu. Şanzıman beyni değiştikten sonra bir daha yapmadı. Özellikle sabahları soğukken ve 2. vites civarında takılı kalıyordu. 4-5 bin devirde dahi vitesi yükseltmiyordu. Elle ben yükseltince kendi devam ediyordu.

    Şimdi yeni değişende de eğer aracı uzun süre boşta kullanırsam, (mahalle arasında dik yokuş aşağı) sonra D'ye aldığımda hangi vites ise -atıyorum 2- ekranda yanıp sönüyor ve vitese geçmeyi reddediyor. Bunu bir koruma olarak düşünüyorum. Aracı durdurup tekrar yola çıkınca bir daha olmuyor.




  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Benim araçtaki problem sizinkinden farklı. bugün araç soğukken çalıştırmada da sorun çıktı. ilk kez böyle bir duruma karşılaştım. tüm hataları ilk andan itibaren verdi. yarın sabah servise götürüp bırakacağım. bu şekilde araç kullanmak tehlikeli. araç 2000 devirden daha devirli olarak kullanılamıyor. sürekli selektör ve korna yiyorum.
  • sonucunu bekliyorum.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    arabayı bugün servise teslim edebildim. bugün kalabilir dediler. bilgi gelince paylaşırım. ya da satılık ilanları takip edin, yeni bir ilan görebilirsiniz :-)
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Araç pazartesi de kalacakmış. Krank milini sökecekler sanırım. 4-5 bin masraf çıkabilir dediler.
  • Öyle diyorlar baştan ama sonra çok basit bir kablonun oksitlenmesi gibi bir şey çıkıyor. Umarım o kadar büyümez.

    Geçenlerde benim sağ tekerlekten metal metale sürtme şeklinde bir gicirti sesi geliyordu. Çukura veya kasise girdiğimde ya da sola dönerken. Neler söylediler bilseniz arabayi çöpe at daha iyi. Ön takımı komple söktüler, direksiyon kutusuna ulaştılar baktılar bir şey yok. Sonra topladılar test sürüsü yaptık ses gitmişti 1 yıl olacak hala da yok. 200 lira sıkışmış sadece :) onu çıkartıtılar benim cüzdandan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    aracı cuma teslim etmiştim.servis bugün arayıp merkezin incelemek için beyni istediğini söyledi. bundan sonra beyinsiz bir araç alacağım. umarım servis her zamanki ilgisini gösterebilir de bunu da düşük bir masrafla atlatabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atmuc

    aracı cuma teslim etmiştim.servis bugün arayıp merkezin incelemek için beyni istediğini söyledi. bundan sonra beyinsiz bir araç alacağım. umarım servis her zamanki ilgisini gösterebilir de bunu da düşük bir masrafla atlatabilirim.
    Ikame arac aldinizmi? Merkez beynin nesini inceleyecek anlamadim? Ya cok orjinal bir arizaniz var ornek olacak ya da bu kriz doneminde masrafli degisimlere daha temkinli yaklasiyorlar artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sierre34 kullanıcısına yanıt
    bildiğim kadarı ile garanti bitmişse ikame araç vermiyorlar. benim aracın şanzımanında çıkan sesi de bir hafta araştırmışlardı.bir arabanın beyinini kullanıcı nasıl bozabilir ki? bana masraf çıkartırlarsa tüketici mahkemesi ile tanışmış olacağım.
  • atmuc A kullanıcısına yanıt
    Genelde arıza büyüdükçe oransal olarak fiyatlar küçülüyor.

    Sizin araç gerçekten örnek olacak türden olmuş. Normalde beyin arızalı değişmesi lazım -atıyorum- 10.000TL deyip geçerlerdi size büyük bir fatura çıkacak olsa. Sanırım uygun bir çözüm bulacaklar.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    beyin değişimi değil de revizeden bahsettiler. hipnozla tedavi gibi birşey olacak sanırım :-)

    Arabanın beyninden dolayı müşterinin marka değiştirmesine beyin göçü diyeceğiz yakında.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    dün sabah servisi aradım. araç testteymiş size bilgi verecekler dediler. bugün servis danışmanını 3 kez cepten aradım açmadı. servisten birinden zar zor aracın bittiğini faturasının da 4.500 tl üzeri olduğunu öğrendim. ama ne yapıldığı konusunda bilgi veren yok. araç geçen cuma sabahından beri serviste. 8 gün önce renault internet sayfasından şikayet kaydı açtım ama kimse geri dönüş yapmadı. siz genel müdürlüğe şikayetleri nasıl ilettiniz?
  • Ben aracı ilk aldığımda bayi ile ilgili bir şikayetimi internet üzerinden yazdım. Ertesi gün bayi özür dileye dileye bitiremedi. Keşke önce bana gelseydiniz dedi servisin girişinde portresi olan hanımefendi. Sizde ona ulaşın bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Bu gibi durumlarda tüketici mahkemesi mi daha mantıklı yoksa bireysel olarak dava açmak mı? Reno iyice kafamı bozmaya başladı. kendi araçlarındaki sorunu bile bulamıyorlar. araç 10 gündür serviste. geçen sene de şanzımandan dolayı 15 gün kalmıştı. onu deneyelim bunu deneyelim diye araba mı tamir edilir? bu aracı honda mı tasarladı? kendi tasarladıkları aracın arızasını anlayamıyorlar mı?

    Edit : mahkeme durumunda önce parayı ödeyip sonra mı dava açılıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atmuc -- 29 Ekim 2018; 18:42:12 >
  • şimdi sizi vazgeçirmeye çalışmak gibi olmasın ama en kısa dava 2 yıl sürer. ortalama 3,5 sene sürüyor.

    Bir arkadaşım fabrika çıkışı boyalı olan kaputu için 3 sene önce dava etti, lehine karar çıktı ama renault uygulamıyor. icra, iptal vs daha da sürecek. Ne yazık ki yapanın yanına kâr kalıyor bu adalet sistemiyle. Bu süreçte siz arabayı satmış bile olabilirsiniz.

    Bu tür maddi davalar için talep ettiğiniz miktarın belirli bir yüzdesi para yatırılıyor, sonra bilirkişi için tekrar para yatırılıyor. Çıkan karar lehinize ama Renault uygulamıyorsa icra için tekrar para yatırılıyor. Çok yıpratıcı bir süreç. Sonunda da ne olacağı belli değil. Gazete haberlerine bir kaç tane uygulanan karar çıkıyor ama kimse yitip giden binlercesinden bahsetmiyor.

    Siz kısa yoldan çözmeye bakın.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Bu sabah servisten aradılar. Şanzımanın içinde birşey patlamış, enjeksiyonun beyni bozulmuş tamir ettirmişler. bir de şanzımanla birşey arasında bir bağlantı varmış onu fare yemiş. aynen bunları söylediler :-) sonra genel müdürlükten aradılar. sorunları anlattım bakalım ne cevap dönecek.şanzımanı geçen sene kendileri komple söküp dağıtmışlardı. sizin yaptığınız hatadandır da diyemiyoruz tabi. herşeyi istedikleri gibi kapatıp açıyorlar. ama iş mahkemeye varırsa aracı İTÜ otomotiv anabilim dalına çektirip raporunu da aldırım. PR tarafım iyi olduğu için kıyıda kalmış bir gazete haberinden fazla duyulur. Şu sıralar tedavisi olmayan bir hastalık üzerine çalışıyorum. Tedavisini başarırsam zaten söyleyeceklerim oldukça duyulur olacaktır :-)
  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.