Şimdi Ara

RENAULT FLUENCE VE YÜKSEK HIZ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tabakhaneye yetişmek için yardıra yardıra giden focus, fluence ve bilimum clio, linealara aşırı gıcık oluyorum.

    Malın biri yetişecek diye tüm trafiği riske atmanın alemi yok. Yarım saat geç gitse ne olur sanki mal, bence saçmalık.

    Fluence'e geçilmesi bence iyi bir gelişme, hem ağır yük taşıtmazlar, hem de babanız tedirgin hisseder focus kadar basamaz.
  • Yol tutus namina bir sey yok fluence de. Arkasi kalkik sacma bir yapisi var. 120 den sonra arabanin altinda türbülans olusup yolda gezmeye basliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de uzun süre 1.6 benzinlisini kullandım.

    Yüksek yapısı nedeni ile bahsedilen yüksek hızlardaki stabilitesi iyi değil, belli bir hızdan sonra araç altına aldığı havanın üzerinde yüzüyor gibi bir his veriyor. Hele bir de hava rüzgarlıysa iyice güven vermemeye başlıyor, gezinmeye, salınım yapmaya başlıyor.

    Viraj limitleri aslında çok da düşük değil, mümkün mertebe yol tutuyor ama hem yüksekliğinden ötürü, hem de yukarıda yazıldığı gibi aşırı hissiz direksiyonu nedeniyle tam olarak ne olup bittiğini anlayamıyorsunuz, tedirginlik veriyor.

    Bunun dışında artıları iç mekan genişliğidir, uzun yolda rahattır, yol-lastik sesi konusunda yalıtımı başarılıdır (gerçi boş paketlerde motor sesi olduğu gibi içeride ama olsun ).

    Yüksekliğinin avantaja dönüştüğü yerler de var ama sonuç olarak öyle yardıra yardıra sürülecek araba değil bana göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Bende megane 2 sedan var. Yol tutuş aslında sanıldığı kadar kötü değil hissiz direksiyonuna alışabilirseniz fena viraj dönmüyor ama direksiyon o kadar kötü ki yüksek hızlarda çok tedirgin ediyor ve bu tedirginlik limitlere yakın girilen virajlarda viraj içinde ani gaz kesme ve frene basma gibi acemilikler yapıyorsunuz sonra hop arka taraf kopuyor. Şanslı iseniz gaz ve kontra ile toparlayabilirsiniz değilseniz geçmiş ola . tabi espli araçlarda durum daha iyidir

    Abicim,o megane 2 lerin direksiyonu harbiden ne öyle ya.Geçen karşıya geçicem,aracım serviste iken arkadaşın megane 2 sini aldım.80 i geçemedim korkudan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ducatine kullanıcısına yanıt
    Yakın zamanda fluance düşünüyorum en boş paket olan joy 2014 model. Sebebi en uygun fiyatla dizel sedan genç arabalar arasında en ideali olması. Linea kullanıyorum. Megane 3 ile arasında ne gibi kalite farkları var? 2014 joy fluance almak yanlış mı olur? 42 bin bütçe düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hug

    Yakın zamanda fluance düşünüyorum en boş paket olan joy 2014 model. Sebebi en uygun fiyatla dizel sedan genç arabalar arasında en ideali olması. Linea kullanıyorum. Megane 3 ile arasında ne gibi kalite farkları var? 2014 joy fluance almak yanlış mı olur? 42 bin bütçe düşünüyorum.

    Size tavsiyem makyajlı kasada en az touch, makyajsız kasada en az extreme almanız. Business ve Joy donanımlardan uzak durun. Sizin bütçenize en ideali 2011-2012 1.5 dci edc extreme dir. Edc oldumu esp asr ve hill holder da standart oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 12 Ekim 2015; 11:45:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rst78

    Ben de uzun süre 1.6 benzinlisini kullandım.

    Yüksek yapısı nedeni ile bahsedilen yüksek hızlardaki stabilitesi iyi değil, belli bir hızdan sonra araç altına aldığı havanın üzerinde yüzüyor gibi bir his veriyor. Hele bir de hava rüzgarlıysa iyice güven vermemeye başlıyor, gezinmeye, salınım yapmaya başlıyor.

    Viraj limitleri aslında çok da düşük değil, mümkün mertebe yol tutuyor ama hem yüksekliğinden ötürü, hem de yukarıda yazıldığı gibi aşırı hissiz direksiyonu nedeniyle tam olarak ne olup bittiğini anlayamıyorsunuz, tedirginlik veriyor.

    Bunun dışında artıları iç mekan genişliğidir, uzun yolda rahattır, yol-lastik sesi konusunda yalıtımı başarılıdır (gerçi boş paketlerde motor sesi olduğu gibi içeride ama olsun ).

    Yüksekliğinin avantaja dönüştüğü yerler de var ama sonuç olarak öyle yardıra yardıra sürülecek araba değil bana göre.

    Fluence türk ailesine en uygun sedandır su an için, içi geniş bagajı geniş, az yakan, kronik arızası olmayan,bakım aralıkları 20000 km olan, sorunsuz otomatik dizele sahip,her ilde demiyorum her ilçede servisi olan, parçaları ucuz kaskosu ucuz,konforlu,ülkemiz bozuk yol sartlarına köy yollarına cok uygun olan, yeterli donanıma sahip ikinci eli kuvvetli. Varsın 150 ile viraj dönerken biraz huzursuzluk versin. Artıları daha fazla olan bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende fluence sahibi olan tasshelfoff bu konuda daha yardımcı olur diyecektim.

    Hug@ Yalnız ben Megane 3 HB alma taraftarıyım. Ama sedan düşünüyorsunuz sanırım o zaman tasshelfoff dediği gibi ben EDC+extreme modeli almanızı isterim. Çünkü bariz fark var. Boş olanıyla dolu arasında hem konforu-yalıtımı-güvenlik başarılı. Megane 3 HB yola oturuşu iyi ve araştırdığıma göre megane 3 HB ithal ve ispanyol üretimi çok fark yok deniyor. Ama gözlemdiğim kadarıyla ithal olanın malzemesi daha kaliteli ve HB oluşundan dolayı gidişi daha oturaklı onun dışında farkı yok gibi. Uzun kullanlar ve araç sahipleri daha faydalı bilgi verecektir.

    Ayrıca forumda janjan arkadaşın söyle bir yazısı vardı. Faydası olur diye düşünüyorumç


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    ithal olanlar yerden daha alçak, yerliler leylek gibi duruyor
    ithal olanlarda, lazer kaynak var, yerlilerde yok (tavan çıtalarından anlarsın zaten montaj teknolojisini)kullanımda fark edilmez, fark uzun vadede anlaşılır.
    ithallerin orta havalandırma ızgaraları kapanabiliyor yerlilerde böyle bir imkan sunulmamış, deseni kare kare değil(daha kaliteli duruyor)
    ithallerin gösterge dijital
    ithallerin silecek ve far kumandaları küçük, Laguna tipinde, yerlilerinki daha iri
    ithallerin kaplaması aluminyum gibi bir malzeme, kaliteli duruyor, yerlilerdeki ahşabımsı kaplamayı ben elimle söküyordum az kalsın.. işçilik daha problemli
    ithallerde daha kalın bir yalıtım malzemesi varmış,(bunun doğruluğunu bilmiyorum başkalarından duydum)
    ithallerde navigasyon orta konsola entegre geliyor, yerlilerde pioneer ticari teybi gibi uzaktan kumanda veriyor
    ithal olanlarda camlar kumandayla kapatılabiliyor, yerlilerde yok
    ithallerde panoramik komple cam tavan var, yerlilerde normal sunrof.
    ithallerde gündüz farı var.
    ithallerde stepne içerde.





  • Bu forumun cogu 18 yas alti ralli pilotu. 4 yili gecen suredir fluence 1.5 dci edc privilige kullaniyorum. Ayrica diger aracimizda edc privilige megane. Ikiside 2011 model. Piyasadaki bircok c sinifi aractan konfor ve yalitim olarak ustunler. Yol tutus konusunda cok iddali olmasa da aracin limitlerini bildigin surece problem yok. Fluence biraz daha konforlu ve yuksek. Megane yol tutus acisindan daha iyi ve alcak. Ben yol tutusu cok iyi olan tas gibi suspansiyonlari olan araclari sevmiyorum. Ulkemizin yollarina cok uygun degiller. Surekli yuksek hiz yapilmasi aracin limitlerinden ziyade hem guvenlik hem yasal hemde insani acidan cok uygun degil. Yolun aracin hakki ve haddi kanunlar tarafindan belirlenmistir. Kisisel fayda saglamak icin surekli bu hizlarda gitmek sizden ziyade trafikteki diger insanlarida tehlikeye atmaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıldır fluence dinamik edc kullanıyorum, son 6 aydır vogtland 3,5 cm spor yay taktırdım. Çünkü benim araç yerden yüksek idi. Şimdi yeniler sanki öyle yüksek değil.

    Şimdi araç süper oldu. Virajlarda artık ben yol istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ducatine

    Bende fluence sahibi olan tasshelfoff bu konuda daha yardımcı olur diyecektim.

    Hug@ Yalnız ben Megane 3 HB alma taraftarıyım. Ama sedan düşünüyorsunuz sanırım o zaman tasshelfoff dediği gibi ben EDC+extreme modeli almanızı isterim. Çünkü bariz fark var. Boş olanıyla dolu arasında hem konforu-yalıtımı-güvenlik başarılı. Megane 3 HB yola oturuşu iyi ve araştırdığıma göre megane 3 HB ithal ve ispanyol üretimi çok fark yok deniyor. Ama gözlemdiğim kadarıyla ithal olanın malzemesi daha kaliteli ve HB oluşundan dolayı gidişi daha oturaklı onun dışında farkı yok gibi. Uzun kullanlar ve araç sahipleri daha faydalı bilgi verecektir.

    Ayrıca forumda janjan arkadaşın söyle bir yazısı vardı. Faydası olur diye düşünüyorumç


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    ithal olanlar yerden daha alçak, yerliler leylek gibi duruyor
    ithal olanlarda, lazer kaynak var, yerlilerde yok (tavan çıtalarından anlarsın zaten montaj teknolojisini)kullanımda fark edilmez, fark uzun vadede anlaşılır.
    ithallerin orta havalandırma ızgaraları kapanabiliyor yerlilerde böyle bir imkan sunulmamış, deseni kare kare değil(daha kaliteli duruyor)
    ithallerin gösterge dijital
    ithallerin silecek ve far kumandaları küçük, Laguna tipinde, yerlilerinki daha iri
    ithallerin kaplaması aluminyum gibi bir malzeme, kaliteli duruyor, yerlilerdeki ahşabımsı kaplamayı ben elimle söküyordum az kalsın.. işçilik daha problemli
    ithallerde daha kalın bir yalıtım malzemesi varmış,(bunun doğruluğunu bilmiyorum başkalarından duydum)
    ithallerde navigasyon orta konsola entegre geliyor, yerlilerde pioneer ticari teybi gibi uzaktan kumanda veriyor
    ithal olanlarda camlar kumandayla kapatılabiliyor, yerlilerde yok
    ithallerde panoramik komple cam tavan var, yerlilerde normal sunrof.
    ithallerde gündüz farı var.
    ithallerde stepne içerde.




    Ben bu yaziyi yazali yillar olmustu Ama, dediklerimin hala arkasindayim.

    Lakin, cok makyaj yedi Megane-Fluence'ler, dijital gosterge gibi unsurlar artik yerlilerde de var diye biliyorum.




  • okadarda abartmayın araba ford die kaza yapmıycak ama fluence olduğu için 120 yi geçince kesin garanti kaza yapıcakmış gibi konuşuyosunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hug

    Yakın zamanda fluance düşünüyorum en boş paket olan joy 2014 model. Sebebi en uygun fiyatla dizel sedan genç arabalar arasında en ideali olması. Linea kullanıyorum. Megane 3 ile arasında ne gibi kalite farkları var? 2014 joy fluance almak yanlış mı olur? 42 bin bütçe düşünüyorum.

    42 bine nerde var dostum varsa bende alayım
  • 2.5 Focus hb, Astra G sedan gibi araçları yıllarca kullanmış biri olarak,3 yıl önce sıfır fluence aldım, tamam yol tutuş bu araçlara göre kötü ama el insaf. Elektrikli direksiyon özellikle virajlarda hissiyatı öldürüyor ve birde yerden yüksek süspansiyon buna eklenince elbette focusa göre kötü olur, ama normal kullanıcı için yol tutuş kötü denmez, ama virajlarda; sol virajlarda dış şeritten giderek öndeki aracın sağından geçme hastalığı varsa, yada tam tersi, aracın ağırlık dengesi biraz bozuluyor (süspansiyon yapısından dolayı) bu gerçek fakat geçiyor gidiyor araç kendini bırakmıyor, tabi içerdekiler biraz korkmaktalar
  • Focusta kullandım şimdiki aracım Fluence. Uzun yolda çok çok mecbur olmadıkça 120 yi geçmiyorum. Bu nedenle Fluence benim için tam biçilmiş kaftan. Yakıtı çok iyi maşallah. Yol tutuş ise mevzu tartışmasiz focus ardından Jetta gelir. Fluence az yakıt güzel performans geniş bagaj ve iç hacim ve yumuşak süspansiyon lari ile uzun yolda limitleri zorlamayan kişiler için en güzel arabadır. Ama yüksek hızlarda sürekli gezen kişilere keyif vermez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focusta kullandım şimdiki aracım Fluence. Uzun yolda çok çok mecbur olmadıkça 120 yi geçmiyorum. Bu nedenle Fluence benim için tam biçilmiş kaftan. Yakıtı çok iyi maşallah. Yol tutuş ise mevzu tartışmasiz focus ardından Jetta gelir. Fluence az yakıt güzel performans geniş bagaj ve iç hacim ve yumuşak süspansiyon lari ile uzun yolda limitleri zorlamayan kişiler için en güzel arabadır. Ama yüksek hızlarda sürekli gezen kişilere keyif vermez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.