Şimdi Ara

*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (417. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13.279
Cevap
102
Favori
1.313.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    @celebic @zgronrn

    Değerli görüşleriniz için çok teşekkür ederim,

    Aslına bakarsanız tabii ki fluence çok daha yeni ve çok daha modern bir araç ama hani hantal, vs. diye eleştiriler var, performans beklemeyin diye eleştiriler var ya o bakımdan acaba sıkıntı yaratır mı diye endişe ediyorum, ee sonuçta para verip alıyorsunuz kırk kere düşünüyorsunuz, bir de sağından solundan ses geliyor muhabbetleri nedir onu da anlayamadım, bunlar giderilemeyen problemler midir acaba?

    şu anda benzinli araç kullanırken dizele geçiş yapmayı düşündüğüm için; hani ekonomik olsun ama performans kaybı yaşamayım istiyorum (evet biliyorum tipik Türk mantığı, ben de öyleyim )

    bir de bu kadar çok eleştirilip de bu kadar çok satılan başka bir araç ne gördüm ne de duydum,

    benim mantığım şu şekilde işliyor; bir şeye para verirken ne satın aldığıma bakarım,

    1.5 dci privilege
    -105 bg ekonomik motor (4.5lt / 100km)
    -sunroof-deri koltuk-navigasyon-17' alaşım jant
    -geniş iç hacim (arka koltuklar biraz sıkıntılı olsa da)
    -ikinci elde kolay satılabiliyor olması (gerçi ben uzun süre binmeyi düşünüyorum ama ne olur ne olmaz dünya hali...)

    şu anda Türkiye'de tüm otomobillerden aşırı vergi alındığı için değerinde araç olduğunu sanmıyorum ama fluence'ın parasının karşılığını vermeye en yakın araçlardan biri olduğunu düşünüyorum, zaten çok satılması da bunun bir göstergesi olmalı,


    çok mu övdüm ne?



    kullanıcı deneyimlerini değerli buluyorum, fluence sahibi olan arkadaşların değerli görüşlerini bekliyorum,

    tşk,



    merhabalar;

    öncelikle eleştiri kısmı hakkında birkaç şey söylemek istiyorum, siz de az çok incelemişsiniz, şikayetler genelde tıkırtı geldi fışırtı geldi gibi ciddi olmayan, Türkiye yol şartlarında her marka ve modelde görmeye, duymaya alıştığımız şikayetler, ki ben wv, ford, fiat, toyota, bmw gibi piyasanın bol bulunan araçlarının hepsine bindim ve bu sesleri duymadığım marka yok! aracın mekanik kronik mekanik problemi de yok, olanlar da önemsiz, örneğin fren balataları incelmeye başladığında hafif bir tıkırtı tarzı ses gelir, çözümü kolaydır ki bu opellerde de sık rastlanan ciddi olmayan bir sorundur. Renault esasen iyi dedirten şey de sorunsuz dci motorudur ki ben bazı avantaj farklılıkları dışında şuan piyasada dci ve multijetin üzerine daha sorunsuz dizel tanımam! bunun içine bakım masraflarının düşüklüğü, servis ağının genişliği, yedek parça fiyatı ve muadil parça bulma kolaylığını da ekleyince tadından yenmez bir hal alır. özellikle fluence, megane III önceki modellere göre daha çok yumuşak plastik kullanılarak üretilmiş, bu da büyük ölçüde ses sorununu kaldırıyor; kıyas isterseniz golf passat diyemem ama jetta ve corollaya göre daha az iç mekan sesi var, bana göre jetta 1.6tdi bol kronik problemli motor zaten direk eleme sebebidir, toyota ise içi boş, hiç bir ek donanımı olmayan, düşük performanslı motoruyla üstelik fahiş fiyatıyla safdışı. geriye bir de bu sınıfta focus kalıyor ki ben yakıt, bagaj hacmi, fiyat ve donanımı karşılaştırınca o da liste dışı kalır, ayrıca iç hacim genişliğini focus, corolla, jetta, hatta passat'ta bile bulamazsın, fluenceden inip WV CC'ye bindiğimde kendimi hücrede gibi hissediyorum.

    bu aracın eleştirilmesi gereken yönlerine gelince; işçilik biraz zayıf, kapı çamurluk kaput vs aralıkları çok geniş, serçe parmağı rahat giriyor, bu da özenilmemiş hissi yaratıyor! araç Türkiye yolları düşünülerek yüksek yapılmış, bu nedenle araç boş iken virajlarda biraz dikkatli olmak gerekiyor, bagaj kapağı kolları yükleme sonrası bazen sıkıntı yaratıyor (ki bu kollar jetta, avensis gibi diğer bazı modellerde de var, bu da avuntusu :)

    Fakat şunu iddia ediyorum, bu donanımda, bu fiyata başka c segmenti araç yok!

    Bu arada ben aracımı 0km aldım, 3 yıldır kullanıyorum, şimdi 50binKM olmak üzere, aynı aracın ikincisi eniştemde ve o araç 150binKM civarında ve hiçbir ciddi sorun yaşamadık, öyle kafaya takacak bir ses de yok, içeride ufak tefek plastik tıkırtıları (özellikle soğuk havalarda) var fakat emin olun rakiplerinden daha fazla değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    Özger selam,

    be de bir marea kullanıcısıyım ve ben de bir sonraki araç için fluence 1.5 dci privilege düşünüyorum, senin fikrin çok önemli o yüzden benim için, marea'dan sonra tatmin eder mi? ben kullandığım marea'nın ikinci sahibiyim aracım şu an çok temiz ve performansı dyno'da hala 102 bg çıktı, yani hala araç diri, şimdi bu araçdan sonra fluence performans, konfor anlamında tatmin eder mi? ekonomi anlamında zaten tatmin edecek onu çok iyi biliyorum ama diğer konularda kullanıcı deneyimi önemli,

    tşk,


    Selam,

    zgronrn, celebic ve serkanca01 nickli arkadaşlarımın yazdıklarının tamamına, iki konu dışında, aynen katılıyorum..

    Birincisi "turbo boşluğu".. Şimdiye kadar Flu'da bunu hiç yaşamadım..

    İkincisi "tıkırtılar".. Aracı sıfır aldım.. 28 ayda 28 bin km kullandım.. Bu süre boyunca hiç tıkırtı, emniyet kemeri sesi, v.b. rahatsız edici bir ses duymadım.. Bunun nedeni, sürekli asfalt yolda kullanmam ve güzergahım üzerindeki çukur, tümsek, v.b. zemin bozukluklarını ezberlediğim için oralara geldiğimde aşırı yavaşlamam olabilir..

    Flu'nun en sevdiğim özelliklerinden biri, 16 inç 60 yanak lastiklerinin sağladığı konfor... 17 inç jantların yol tutuşa sağlayacağı olumlu katkı tartışılmaz ama, varsa, yol zeminindeki bozuklukları daha çok hissettireceği de bir gerçek..




  • Hocam fırsatınız olursa 105 bg kullanın turbo boşluğundan ne demek istediğimi anlarsınız. Arabada sanki nitroya basmış gibi fırlıyor.

    İmzanızdanda anlıyorum zaten aracınız 110 bg. Benim kardeşimin aracıda kullanma fırsatım oluyor oda 110 bg fluence, bizim araç 105 bg arada ciddi fark var çok daha atak bir motor, vites değişimlerinde araç hemen topluyor kendisini bizim araçlarda turbo boşluğu oluyor. Tabiki vites devir aralığına da bağlı bi durum.

    Zaten bu motor çeker mi? sorun çıkarır mı? gibi sorular benim komiğime gidiyor biraz açıkçası. Zaten artık mercedes a serisinde kullanıyor cla, yeni c serisinde de 1.6'lık dci motorlar kullanacakmış sanırım. Dayanıklılık konusunda da zaten şirket arabaları en güzel örnek. Konfor konusunda zaten fluence gayet başarılı bu konuda.

    Tıkırtı bizim araçta da hala hiçbir yerinden en ufak bir tıkırtı gelmiyor ama frenlerden hafif bir ses gelmeye başladı, birde bayır yukarı mesela el frenini çektikten sonra freni çektiğimde yüksek sesli bi gıcırtı gelmeye başladı.

    Son sıfır fluence fiyatlarını görünce tabiki ne alırım nede alırım orası ayrı 2. el gayet tercih edilebilir bi araç.




  • Merhaba, h7 tipi far ampulu aldım daha önce puntoda kendim değiştirmiştim ama fulence de beceremedim, far lambalarını kendisi değiştiren oldu mu sökülmeden değişmeyecek gibi gözüküyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    arladaşlar merhabalar, uzun süredir konuya uğramamıştım, yeni katılan çokca arkadaş olmuş, hepinizin araçları hayırlı olsun :) araçta baş ağrıtacak kronik bir rahatsızlık yok merak etmeyin, ufak tefek seslere de kafa takmayın çünkü o seslerin gelmediği araba ben daha görmedim.

    Esas konu acilen lastik almam gerekiyor, aracımda goodyear efficicientgrip lastikler var fakat aldığım günden beri lanet okuyorum, konforu iyi ancak kuru yolda 30km hızla abs'nin çalıştığını bu lastiklerde gördüm, ayrıca diş derinliği iyi olmasına rağmen lastik çabuk yıprandı ve çatladı. kullanmış olduğunuz lastikler hakkında yorum yapabilir misiniz? ıslak/kuru yol tutuş, sessizlik, yumuşaklık, aşınma ve yakıt tüketimi konusundaki deneyimlerinizi paylaşırsınız. en çok takıldığım lastik ise Bridgestone Turanza T001, yeni bir desen olduğu için henüz detaylı kullanıcı yorumları yok, ayrıca aracımın orjinalinde 92H var iken bu lastiğin 92V'sini almam gerekecek, bunun da konfordan biraz taviz vermem gerektireceğini düşündürüyor. yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Merhaba. Öndeki yeni olan Goodyear efficient gripleri arkaya aldım. Öne Goodyear efficient performance taktik. Bence nefis bir lastik. En sessiz lastikmiş. Gercekten de hiç ses yapmıyor. Islak zemin performansı çok iyi. Araç önceki lastiklerle zorlayinca önden kayardi. Simdi önden kayma tamamen bitti. Araç arkadan atıyor. En kisa zamanda arka lastikleri de efficient performance ile degistirecegim. Alacak arkadaslara tavsiye ederim. Daha önce 2 aracimda energy sever lastikleri kullanmıştım. Hiç memnun kalmamıştım. Çok çabuk aşinmişlardı. Islak performansı çok kötüydü. Michelin primacy 3 ile bunun arasında kalmıştım. Iyi ki goodyear almışım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenk42


    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    arladaşlar merhabalar, uzun süredir konuya uğramamıştım, yeni katılan çokca arkadaş olmuş, hepinizin araçları hayırlı olsun :) araçta baş ağrıtacak kronik bir rahatsızlık yok merak etmeyin, ufak tefek seslere de kafa takmayın çünkü o seslerin gelmediği araba ben daha görmedim.

    Esas konu acilen lastik almam gerekiyor, aracımda goodyear efficicientgrip lastikler var fakat aldığım günden beri lanet okuyorum, konforu iyi ancak kuru yolda 30km hızla abs'nin çalıştığını bu lastiklerde gördüm, ayrıca diş derinliği iyi olmasına rağmen lastik çabuk yıprandı ve çatladı. kullanmış olduğunuz lastikler hakkında yorum yapabilir misiniz? ıslak/kuru yol tutuş, sessizlik, yumuşaklık, aşınma ve yakıt tüketimi konusundaki deneyimlerinizi paylaşırsınız. en çok takıldığım lastik ise Bridgestone Turanza T001, yeni bir desen olduğu için henüz detaylı kullanıcı yorumları yok, ayrıca aracımın orjinalinde 92H var iken bu lastiğin 92V'sini almam gerekecek, bunun da konfordan biraz taviz vermem gerektireceğini düşündürüyor. yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    Merhaba. Öndeki yeni olan Goodyear efficient gripleri arkaya aldım. Öne Goodyear efficient performance taktik. Bence nefis bir lastik. En sessiz lastikmiş. Gercekten de hiç ses yapmıyor. Islak zemin performansı çok iyi. Araç önceki lastiklerle zorlayinca önden kayardi. Simdi önden kayma tamamen bitti. Araç arkadan atıyor. En kisa zamanda arka lastikleri de efficient performance ile degistirecegim. Alacak arkadaslara tavsiye ederim. Daha önce 2 aracimda energy sever lastikleri kullanmıştım. Hiç memnun kalmamıştım. Çok çabuk aşinmişlardı. Islak performansı çok kötüydü. Michelin primacy 3 ile bunun arasında kalmıştım. Iyi ki goodyear almışım. 

    Efficient grip performance önceki efficient gripten çok üstün bir lastik. Sessizlik had safhada. Fren performansı ve viraj performansı çok iyi. Primacy 3'ten 30tl daha ucuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • efficient grip performance ben de yeni gördüm, özellikle etiket değerleri cezbetti, biraz nette araştırma yaptım hakikaten tavsiye tavsiye üzerine, gördüğüm fiyatlar da iyiydi fakat bulunduğum yerde bayi nette bulduğum fiyatın çok üzerinde söyledi, ben de yolunmak istemediğim için almadım, şimdi araştırıyorum, uygun fiyatlı bulursam efficient grip performance son kararım. Bakalım artık bahtımıza ne çıkacak
  • Performance lastik iyi olabilir ama marka olarak good yearı kafamdan silmiş durumdayım.
  • Selamlar herkese..

    Renault kış servis kampanyası başladı mı?

    Aracım henüz 15000 km ye merdiven dayadı ve 1 yılı ocak ayında dolacak..

    Ancak kampanyadan faydalanıp bakıma sokmak istiyorum..
  • Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    kaç hp ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    kaç hp ?

    85 hp olandan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    2 bin daha düşebilir. 95.000 de, sağ ön tamponda, farın hemen altında ufak bir boyası olan business fluence'i 33.700'e aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    kaç hp ?

    85 hp olandan...

    85 e göre yüksek fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Selam 2011 flunce dizel gümüş 52000 de business modeli 36000 tl diyor. Sol arka kapı değişmiş arka çamurluk boyalı ne dersiniz..

    kaç hp ?

    85 hp olandan...

    85 e göre yüksek fiyat

    Anladım sağolun vaz geçtim zaten megane2 den farkı yok boş araç zaten..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar, bir arkadaşımda "fluance icon cvt" var 4 bin km de sıfırdan farksız. En son 47 bine bırakırım dedi. Fiyat nasıl? Araba hakkında kısa bir yorum alayım sizden. F/P nasıldır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 1 Kasım 2013; 13:40:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scripter35

    Selamlar herkese..

    Renault kış servis kampanyası başladı mı?

    Aracım henüz 15000 km ye merdiven dayadı ve 1 yılı ocak ayında dolacak..

    Ancak kampanyadan faydalanıp bakıma sokmak istiyorum..

    Bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2010 Fluence 1,5 dci priv. sahibiyim. Araçtan genel olarak memnunum ama motoru durdurduğumda camlardan biri açık kalmışsa kapatmak için aracı tekrar çalıştırmam gerekiyor. Bunun başka yolu yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Walter_Sobchak

    Arkadaşlar 2010 Fluence 1,5 dci priv. sahibiyim. Araçtan genel olarak memnunum ama motoru durdurduğumda camlardan biri açık kalmışsa kapatmak için aracı tekrar çalıştırmam gerekiyor. Bunun başka yolu yok mu?

    Kilit tuşuna 2 kere ard arda hemen basınca açık kalan camlar kapanıyor ama sizinkinde olur mu bilmiyorum.
    Benimkinde açık olan camları veya tavanı kumandadan kapatabiliryorsunuz ama okuduğum kadarıyla kimi yıl üretimlerinde bu özellik yokmuş.
  • Arkadaşlar daha önce burada yakıt konusu mutlaka tartışılmıştır ama ben o zamanlar olmadığım için bilemiyorum size kendi deneyimimi yazma gereği duydum..aracımı aldıgımda deposunu opetten fullemiştim geçen gün bitti..ne beğendim ne beğenmedim orta karardı fakat o bittikten sonra 20 tlye bide shellden alayım dedim o nasıl diye araçta rolanti sesi olsun gidişi olsun hiç birşey duymadım hani şu en iyi olandan aldım..hatta sol emniyet kemerinin oradan bi ses geliyordu demiştimya o shell yakıtı alınca o seside hiç duymadım sonra bu totalde çok iyimiş hatta benim aracımın mazot kapağında totalin etiketi varmış onuda yeni farkettim sanırım hepimizin araçlarında var total exelium yazıyor..40 tl likte ondan aldım ama hiç beğenmedim çok gürültülü ve emniyet kemerinin oradan gelen sesi çok duymaya başladım.bu totalde çok iyimiş ne yapayım bilmiyorum siz hangi yakıtları kullanıyorsunuz?birde istanbulda bu ses sorunlarını en iyi çözen servis hangisidir?




  • 
Sayfa: önceki 415416417418419
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.