Şimdi Ara

Renault Fluence bahsedildiği kadar kötü mü ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
0
Favori
26.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şirket aracı olarak kullanıyorum... Haftada enaz 2 defa İstanbuk-Tekirdağa arası gidip geliyorum. Bir kere uzun yolda inanılmaz konforlu ve rahat bir araç... Kesinlikle söylenildiği gibi güvensiz bir araç değil. Yola tutunması gayet iyi. Kalktıktan sonra yolda kaymak gibi kayıyor. Otobanda 185 km hıza kadar çıktım ve gerçektende bu hızlarda bile yol tutuşu işi.

    Ben haksızlık edildiğine inanıyorum, şuan kendi kullandığım araç 207 1.6 HDI 90 HP iki aracın sınıfı farklı bile olsa Fluence'ın sürüş zevki gerçekten güzel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    o kadar kötü ki sınıfında en çok satan ikinci araç

    çünkü sadece filolar için alınıyor

    çünkü filolar sadece flu alıyor. diğer araçları ise sadece aileler alıyor.

    flu yu kiralayanlar da aptal. yakıtı yüksek, kullanım maliyeti yüksek (örneğin corolla alsalar her 10bin km bakım gerekiyor-ama maalasef flu her 20bin km), sürekli arızalanıp servise gidiyor, servis ağı çok kötü sadece büyük şehirlerde var servisi, kullanımı zor, içi çok dar, dizel otomatik EDC sürekli arızalanıyor ve kavrama değiştiriyor, rampalarda hiç çekmiyor, motor sesini içeri çok alıyor, bagajı çok ufak( ford focus veya honda civicin yarısı)....

    saymakla bitmez

    ben olsam asla almam hele hele EDC olanını asla almam.

    serzenişinizde haklısınız




  • şu ülke de c sınıfı sedan dizel olarak alınabilecek en mantıklı arabadır fluence...neyine b.k atıp duruyorsunuz, arjantin de üretilen 70 bin tl lik jetta ile niye kıyaslıyorsunuz?...fiesta nın 10 cm büyüğü oyuncak kokpitli içi kasvetli kazık fiyatı olan focus ile niye yarıştırıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    o kadar kötü ki sınıfında en çok satan ikinci araç

    çünkü sadece filolar için alınıyor

    çünkü filolar sadece flu alıyor. diğer araçları ise sadece aileler alıyor.

    flu yu kiralayanlar da aptal. yakıtı yüksek, kullanım maliyeti yüksek (örneğin corolla alsalar her 10bin km bakım gerekiyor-ama maalasef flu her 20bin km), sürekli arızalanıp servise gidiyor, servis ağı çok kötü sadece büyük şehirlerde var servisi, kullanımı zor, içi çok dar, dizel otomatik EDC sürekli arızalanıyor ve kavrama değiştiriyor, rampalarda hiç çekmiyor, motor sesini içeri çok alıyor, bagajı çok ufak( ford focus veya honda civicin yarısı)....

    saymakla bitmez

    ben olsam asla almam hele hele EDC olanını asla almam.

    serzenişinizde haklısınız

    sanırım mobil kullanıcılar imzamı göremiyorlar.

    neyse anlayan anlamıştır umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanYazgan.

    Evet kötü olduğu için bu kadar çok satılıyor. Milletin lafına özellikle de bu forumdakilerin lafıyla araba alınmaz, alınmamalı.Alınacak araba test edilmeli içine siniyorsa alınmalı.Fluence tipinden dolayı önyargı başladı ama gözlerimiz alıştı daha sonra da kullanmaya başladım ve donanımı olsun, yakıtı olsun, genişliği olsun gayet alınabilir ve güzel bir araç.

    o kadar kötü ki sınıfında en çok satan ikinci araç

    çünkü sadece filolar için alınıyor

    çünkü filolar sadece flu alıyor. diğer araçları ise sadece aileler alıyor.

    flu yu kiralayanlar da aptal. yakıtı yüksek, kullanım maliyeti yüksek (örneğin corolla alsalar her 10bin km bakım gerekiyor-ama maalasef flu her 20bin km), sürekli arızalanıp servise gidiyor, servis ağı çok kötü sadece büyük şehirlerde var servisi, kullanımı zor, içi çok dar, dizel otomatik EDC sürekli arızalanıyor ve kavrama değiştiriyor, rampalarda hiç çekmiyor, motor sesini içeri çok alıyor, bagajı çok ufak( ford focus veya honda civicin yarısı)....

    saymakla bitmez

    ben olsam asla almam hele hele EDC olanını asla almam.

    serzenişinizde haklısınız

    sanırım mobil kullanıcılar imzamı göremiyorlar.

    neyse anlayan anlamıştır umarım.

    imzanızı görmesem bile ironi olduğunu anlardım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shide

    quote:

    Orijinalden alıntı: efthio

    Boyutları passat la neredeyse aynı. 20000 tl fazlasına passat alınacağına bu araç alınır eksik de kalmaz hiç bir yönden.



    bana dizel otomatik passatin artilarini sayar misiniz? 20000 tl fazla olması harici?
  • 1.6 CVT Benzinli Fluence ICON almayı düşünüyorum. Aşağı yukarı aynı fiyata Skoda Rapid, Seat Toledo, Hyundai Accent Blue, Hyundai Elantra, Opel Astra, Chevrolet Cruze alınabiliyor..

    -Ankara da yaşıyorum Skoda Rapid forumlarda çok fazla bahsedilmesine rağmen dışarda bir tane bile görmedim sanırım satışta pek başarılı olamadılar.
    -Seat Toledo bu hafta çıktı fakat Doğuş Otoyu aradığımda aracın şu an sadece İstanbul da bulunduğunu söyledi.
    -Accent Blue ve Elantra hk. çok fazla bilgim yok ama Fluence onlara göre daha alımlı bir araba gibi geliyor bana.
    -Astra ve Cruze aynı vites yapısını kullanıyor ve yakıt fabrika verisi 100 km de 10 lt.

    Ayrıca tüm bu etkenlerin dışında Fluence de kullanılan EDC ve CVT viteslerin piyasadaki en sorunsuz vites olduğunu okudum birçok yerde.

    Yılda yaklaşık 10.000 KM yol yapıyorum. Dizel orta versiyon yerine Benzinli Full versiyon benim kullanım verilerine göre daha mantıklı olduğunu düşündüm.


    İlk defa araba alıyorum fikirlerinizle yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee

    Ben kullandim araci bana hantal geldi pekde güven vermedi ayrica manevra kabiliyetide olumsuz.

    Seninki herhalde 85 bg dizel olanıydı! 115 bg olanın hantal olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofekin

    1.6 CVT Benzinli Fluence ICON almayı düşünüyorum. Aşağı yukarı aynı fiyata Skoda Rapid, Seat Toledo, Hyundai Accent Blue, Hyundai Elantra, Opel Astra, Chevrolet Cruze alınabiliyor..

    -Ankara da yaşıyorum Skoda Rapid forumlarda çok fazla bahsedilmesine rağmen dışarda bir tane bile görmedim sanırım satışta pek başarılı olamadılar.
    -Seat Toledo bu hafta çıktı fakat Doğuş Otoyu aradığımda aracın şu an sadece İstanbul da bulunduğunu söyledi.
    -Accent Blue ve Elantra hk. çok fazla bilgim yok ama Fluence onlara göre daha alımlı bir araba gibi geliyor bana.
    -Astra ve Cruze aynı vites yapısını kullanıyor ve yakıt fabrika verisi 100 km de 10 lt.

    Ayrıca tüm bu etkenlerin dışında Fluence de kullanılan EDC ve CVT viteslerin piyasadaki en sorunsuz vites olduğunu okudum birçok yerde.

    Yılda yaklaşık 10.000 KM yol yapıyorum. Dizel orta versiyon yerine Benzinli Full versiyon benim kullanım verilerine göre daha mantıklı olduğunu düşündüm.


    İlk defa araba alıyorum fikirlerinizle yardımcı olursanız sevinirim.

    Hocam ayri bir konu acarsaniz daha olumlu sonuclar alirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkeze iyi forumlar jettanın malzeme kalitesini beğenen arkadaşların kaliteden haberi yok herhalde. Pasatın iç mekan kalitesinin yanında jetta fiatın kuş serisi gibi kalmış vw. pasatın dışındaki. Araçlarına önem vermiyor malesef.paranla kazıklanıyorsun resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkdenizLee

    Ben kullandim araci bana hantal geldi pekde güven vermedi ayrica manevra kabiliyetide olumsuz.

    Aracın otomatik vites olanına sahiptim. Manevra kabiliyeti ve yol tutuşu sınıfı için gayet iyiydi.
    Hatta 140 km (+) hızlarda seyrederken tali yoldan önüme çıkan yaşlı ve dikkatsiz bir sürücü yüzünden üç kere ani direksiyon manevrası yaptım. Esp ve diğer güvnlik donanımları devreye girdi ve bunlarında yardımıyla takla atmadan yada yoldan çıkmadan aracı kontrol altına aldım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben şahsen focus olsun volvo s40 olsun jetta olsun bu tarz araçların hepsini kullandım aralarında en memnun kaldıgım volvoydu ve fluence bold aldım suanda hiç bir sorunum yok yol tutuşu vasat demiş arkadaslar yol tutuşu volvo gibi bi araçtan bence eksiği yok fazlası var hız konusunda eleştirmişler 1.5 dizel motor 115 beygir 265 tork var ve yeterince iyi gidiyor. yani bu arabayı değerlendirenler neye göre değerlendiriyorlar vede neye binip bu araba hakkında konusuyorlar . şirket arabaları alıyor fluencenin en boş paketini babasının arabası olmadıgı için hor kullanıyor siz onlara mercedes verin onada aynısını yapıcaklar . ben bizzat kullanmış biri olarak bu yorumu yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Her araba parasina gore.


    Fluence ucuzmu yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thesles

    Ben şahsen focus olsun volvo s40 olsun jetta olsun bu tarz araçların hepsini kullandım aralarında en memnun kaldıgım volvoydu ve fluence bold aldım suanda hiç bir sorunum yok yol tutuşu vasat demiş arkadaslar yol tutuşu volvo gibi bi araçtan bence eksiği yok fazlası var hız konusunda eleştirmişler 1.5 dizel motor 115 beygir 265 tork var ve yeterince iyi gidiyor. yani bu arabayı değerlendirenler neye göre değerlendiriyorlar vede neye binip bu araba hakkında konusuyorlar . şirket arabaları alıyor fluencenin en boş paketini babasının arabası olmadıgı için hor kullanıyor siz onlara mercedes verin onada aynısını yapıcaklar . ben bizzat kullanmış biri olarak bu yorumu yapıyorum.

    yol tutuşuna laf edenler önce hava basıncını kontrol etsinler
  • yol tutuşunu sadece hava basıncına yüklememek gerek yay da önemli bir etken ne kadar professionelce düşünürseniz etkenler o kadar artar . şöföröde bağlanabilir yol tutuşu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    şu ülke de c sınıfı sedan dizel olarak alınabilecek en mantıklı arabadır fluence...neyine b.k atıp duruyorsunuz, arjantin de üretilen 70 bin tl lik jetta ile niye kıyaslıyorsunuz?...fiesta nın 10 cm büyüğü oyuncak kokpitli içi kasvetli kazık fiyatı olan focus ile niye yarıştırıyorsunuz?



    +10000000000000000000000000000
  • halkımızdaki klasik Renault ön yargısı işte bakmayın.Gayet konforlu bir araç.Ses yalıtımı Focus II den çok daha iyi.
  • Bir yıllık hort. Reno iyi arabadır takmayın bk atanları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kullanıyorum araç 40.000 kmde şuana kadar ne bir arıza vs hiçbirşey vermedi sırf markayı kötülemeye çalışmayın gayet güzel bir araç

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şehirler arası yolda kaza oldu. yol kapandı. bozuk bir stabilize dağ yolu vardı SUV lar pickup lar cesaret edip o yola daldı. birde fluence cılar. bizde vw grubu bir araçta arkalarından baktık kaldık.

    altı yerden yüksek crosscontry gibi bir araç. Türkiye şartlarına uygun. bagaj büyük, içi ferah. az yakıyor. bakımı ucuz. tipi biraz bozuk o kadar. burda atıp tutanların çoğunun aracı asfalt aracı. yüksek kanalizasyon kapaklarından kaçarak araba kullanmaya çalışıyorlar. güzel arabalar ama vw binek araçlarının altı yere yakın oluyor. tatile gidiyorsun araba yüklü yol dışında altı sürtüyor için gidiyor.

    110 bg dci si iyidir.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.