Şimdi Ara

Renault Fluence (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
120
Cevap
1
Favori
15.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Arkadaşlar 2010 Chev Cruze Ls Sahibiyim Araci Alali Yaklaşik 1 Ay Kadar Oldu.
    Piyasaya Yeni Girmiş Sayilabilecek Bir Araba Almanin çok çeşitli Sikintilari Var Hepiniz Biliyorsunuz. Bende Yaklaşik 1 Aylik Bir Araştirmanin Ardindan Ki Inananin Okumadigim Forum Kalmadi Yerli Yabanci Hepsini Araştirdim. öyle çok Kafam Karişti Ki.neyse Dedim,en Iyisi Alip Denemek
    Benim Gibi Kafasinda Soru Işareti Olacak Arkadaşlara çok Faydali Olacagini Düşündügüm Benim Arayipta Bulamadigim şeyleri Paylaşmak Istiyorum.
    1. Aracin Kasa Ağirliği Gerçekten Oldukça Fazla. Tek Motor Seçeneginiz Var Ve Motor Eski Nesil Ek Bir Beslenem Kaynagi Olmayan 1598 Cc Lik Bir Alet. Deneme Sürüşünde De Fark Ettiğim Ama Fiyakasi Bile Yeter Diye Fark Ettiğim Bir özellik Olan "motor Gücü Ve Performans" Konusu Gerçekten Aracin Diger Tüm Güzelliklerini Silip Götürebilecek Bir Seviyede
    A) Max Tork 153 N/m Civarinda , Bunun Anlami şu : Gaza Ne Kadar Basarsanizda Basin Bu Motorla Bu Kasayi Kaldirmak Oldukça Güç. Yani Gidiyormusunuz Hizlaniyormusunuz Hiç Fark Etmiyorsunuz. çünkü Araç Ciddi Anlamda Ivlenme Sorunu Yaşiyor. Bunu Forumlarda çokca Okumuştum Ama Olsun Ralli Mi Yapcam Demiştim. Ama öyle Degil Arkadaşlar. Insan 35 Bin Tl Para Verip 2010 Model Bir Araçta Bu Derece Vasat Bir Performans. Inanin Yanimda Bir şahin Falan Duruda Işikta Hizlanip Gider Beni Görür Diye Başimi öne Egiyorum
    B) Birazcik Gitsin Isterseniz Devir Saatini 6-7 Binlere Kadar Taşimaniz Gerekiyor Ki Zaten Yakit Tüketimi Yüksek Olan Alet Iyice Fazla Yakiyor.
    C) Hadi Hizlanmaya Başladiniz Yol Alalim Diyorsunuz Bizzat Kaç Kere Denemişliyim Vardir Ki ; 150 Km/h Geçmek -mümkün Degil- Bu Aletle
    D) Diyelim Bu Hizda Size Yetiyor. Bir Yokuşa çikacaksiniz Biraz Vites Küçültüp Ivmelenme Sagladiniz ,sonra Gaza Basmaya Devam Ediyorsunuz..basiyor...basiyor..basiyorsunuz..ama Araçta Tepki Yok. Yaninizdan Kamyonlar,otobüsler Birer Birer Gçip Giderken Sizde "lüx Arabam Var, Tadini çiakrtmak Içn Yavaş Yavaş Gidiyorum" Surat Ifadesi Takinip Aybinizi Gizlemeye çalişiyorsunuz.
    E) Uzun Yola çiktiniz önünüzde Bir Kamyon Yolalr Zaten Dar,,iyice Vites Küçültünüz Sinyalinizi Verdiniz Ve Sola çikip Gazladiniz...olan şu Paşa Paşa Geriye Dönüyorsunuz Ve Yol çift şerit Olana Kadar Bekliyorsunuz... çünkü Araç Sanki Asfaltta Yapişikta Zorla Gitmek Istiyor.
    F) Trafik Lambalarina Yaklaştiniz Yavaşliyorsunuz Vites Küçülttünüz Iki Bir Bir Anda Araba Müthiş şekilde Sarsilip Yigilmaya Başliyor....anlamsiz Bir şekilde Araç Nerdeyse Duracak Aşamaya Geliyor. Sürüş Tekniginde Yanliştandir Diyen Arkadaşlar,degil !

    2: Iç Dizayn:
    A) Ilgi çekici Bölümleri Var Zaten. Ama Unutmayalim 35 Bin Tl Verdiniz Zaten Bunlarin "olmasi Gerek" O Yüzden Aracin Artisi Degil Bunlar.
    B) Araçta Esp/tc Gibi Sürüş Konfor özellikleri Var. Sevinmeyin Bu Unsurlara Araç Zaten Bunlara Ihtiyaç Duyacak Kadar Verimli Yolda Gitmiyor. Alet Hizlanmiyor Yol Almiyor Ki çekiş Kontrol Savrulma Dengeliyiciye Ihtiyaç Duysun . Ama Olsun Varsin Bunlarda Olsun Diyorsaniz..kabul
    C) Araçta Hani Kapilar Açilinca Tavan Lambasi Olur Eeeen Eski Arabalardan Beri Bu Araba "yok" Evet Yok ( Ufak Bir Detay Belki Ama şeytan Detaylarda Gizlidir Degil Mi)
    D) Hava Güzel Pencerinizi Açtiniz Madem Hizlanmiyor Tamam Deyip Bir Sigara Yakip Keyifle Müzik Dinleyerek Yavaş Yavaş Yol Almak Istediniz..de..bir Sorun Var Gene..aracin Ses Sistemi Tatminden çok öte..max Ses Seviyesinde Sinek Viziltilari Duyulabilecek Nerdeyse.sesin Kalitesinden De Hiç Söz Etmek Istemiyorum. Test Sürüşüne Giderseniz Klimayi Full Açip Birde Müzigi Açin Isterseniz. Klimanin Yarattigi Ses Max Sese Seviyesini Bastiyiro. Ksik Dinleyip Keyif Alamiyorsunuz çünkü Ses Kalitesi De Kötü.

    şimdi Bu Adamda Abartiyor Diyen Sevgili Cruze Almayi Düşünen Arkadaşlar Bir Test Sürüşü Ayarlayip şunlari Deneyin
    1. Araci çaliştirin Düz Yola çikip. Durun Tamamen Ve Sifirdan Hizlanini Aracin Tüm Gücünü Kullanarak 6-7 Bin Devre Kadar çikin....sonucu Not Edin Kafanizda
    2. Araci Bir Yokuşa Dogru Sürün Yokuşu çikmaya Başlayin Ve Hizlanmayi Deneyin..sonucu Bir Köşeye Yazin.
    3. Araci Fazla Degil 80 Km/h Kadar Hizla Hafif Bir Viraja Sokun çok Keskin Olmayan..savrulma Stabilize Ve Virajdan çikişini Görün..not Edin Kafaniza.
    4.ortalama 100 Km/h E çikin Ve Sonra Tüm Güç Frenlere Asilin. Korkmayin "geeeeç" Duruyor Ama Elbet Duruyor
    5.orta Konsoldaki Gösterge Paneline Dikkat Edin, 1hsap Makinesinin" Bile Daha Büyük Ekrani Oldgunu Fark Edeceksiniz
    6. Geri Vitese Takin Bir Ses Duyacaksiniz,duyabilirseniz O Park Asistani , Ama Içerde Sizi Asiste Etmesini Istiyorsaniz "çit çikartmamaniz" Gerek çünkü Ses Seviyesi çok Düşük. Geri Viteste Gitmeye Devam Edin Bir Objeye Yaklaşin çikan Garip Seslere Bir Anlam Veremeyeceksiniz

    Sonuç: Uzun Yaziyi Okumakta Sikilabilirsiniz Diye Performans Beklemediginiz Uzun Yola Gitmeyeceginiz Agir Tat Vermeyen Konfordan Uzak Ama Sifir Olsun Taştan Olsun Diyeceginiz Ve Güzel Görünüşlü Bir Aracim Olsun. Zaten Paramda çok Diyorsaniz Amen Ne .ama Bunlari Demiyorsaniz Lütfen "uzak Durun"

    Alıntı...

    cruze benimde hoşuma gidiyordu çok heybetli ağır bir aaç kendine çekiyor ama derken böyle bir yazıyla karşılaştım ve bunu doğrulayan bir kaç kullanıcı yorumu daha okuyunca cruze'nin sahibinden.comdaki satış adetine baktım ve daha 2 yıldır satılan bu aracın baya bir satıcısı olduğunu gördüm hem de km oldukça düşük ve bu araca karşı bakışlarım değişmeye başladı benim görüşlerim böyle.


    bilgi için çook sağol :D








  • Bence hayırlı olsun. Fluence megane 2 gibi etkileyici bir tasarımla gelmedi ama çok çirkin denilebilecrk bir araçta değil özellikle üst donanım seviyesinde olanlar.

    Zaten megane kullanıyormussunuz bu durumda motora ve sanzımanada aşinasınız demektir yani performans ve yakıt yönündende sizin için sıkıntı yok.

    Tavsiye edilen araçlara bakarsak

    Jetta çirkinlikte sınıf liderliğine oynar, üstelik yeni kasası satışa çıkmak üzere. Şahsen miladını doldurmuş bir modeli sıfır olarak almam ama yeni jettayı beklerim derseniz amenna.

    Ford Focus, jetta gibi miladını doldurmuş bir ara, yeni kasası bile çoktan tanıldı. Kısa bir süre sonra eski kasa durumuna düşücek bir aracı sıfır almakta çok mantıklı değil bence.

    Toyota Corolla ve Honda Civic'te çok yeni araçlar değiller özellikle corolla hiç çekici bir tasarıma sahip değil ve fiyatlarıda gereksiz pahalı ama civic halen oldukça hoş duruyor hakkını yemiyim.

    Bence yeni Jetta'yı bekleme durumunuz varsa birazcık bekleyin onuda inceleyin, olmazsa fluence bence gayet güzel bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GizemAyydin


    chevrolet cruze u ben de çok istiyordum ama yedek parça sorunu oluyormuş :/ jetta ya baktım çok sıradan geldi.honda civic in bagajı çok küçük. ford, skoda, mitsubishi düşünmüyorum. mazda3 ü de çok seviyorum ama japon olduğu için biraz duruyorum. ama chevrolet hakknda hala kararsızım


    Cruze"a onay vermişsiniz, Mazda 3 japon olduğu için biraz durmuşsunuz...neden böyle düşünüyorsunuz, mazdanın reklamı yok diye mi?...mazda 3 ün impressive donanımını incelemenizi öneririm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bacey


    quote:

    Orijinalden alıntı: GizemAyydin


    chevrolet cruze u ben de çok istiyordum ama yedek parça sorunu oluyormuş :/ jetta ya baktım çok sıradan geldi.honda civic in bagajı çok küçük. ford, skoda, mitsubishi düşünmüyorum. mazda3 ü de çok seviyorum ama japon olduğu için biraz duruyorum. ama chevrolet hakknda hala kararsızım


    Cruze"a onay vermişsiniz, Mazda 3 japon olduğu için biraz durmuşsunuz...neden böyle düşünüyorsunuz, mazdanın reklamı yok diye mi?...mazda 3 ün impressive donanımını incelemenizi öneririm...





    Heralde chevrolet yi amerikan sanıyo yukardaki kişi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan
    Motoru çok eski teknoloji, nereden baksan 15 senelik geçmişi var) - EU4 emisyonunda zaten


    Mevcut 1.6 benzinli motor ilk olarak 2003 model 2. nesil megane'larda kullanılmaya başlandı.
  • mitsubishi lancer da düşünebilirsin


    Fluence da düşünebilirsin gerçekten güzel araçtır
  • Sevgili GizemAyydin,

    Yedek parça konusunu en son sizin dert etmeniz gerekir, çünkü alacağınız araç zaten yeni bir otomobil olacak ve garanti süresince böyle bir sorun ile karşılaşmayacaksınız. Ayrıca, yedek parça sorunu denen şey genelde pek bilinmese de "yan sanayi yedek parça" anlamına gelir, yani orjinal parçayı zaten her halükarda bulursunuz.

    Benim size tavsiye edeceğim araç ise Mazda 3'tür. Mazda bayisine gidip bir test sürüşü yapın, olmadı içine bir oturun. Şıklık (bence) ve donanım konusunda çok az otomobilin verebildiğini size sunacaktır.

    Saygılar...
  • cruze ben de kullandım 124 bg olanını araç gerektiği gibi hızlanmıyor aynı güçteki civic ile alakası bile yok
    fluence extreme modelinini benzinlisini sürdüm ama motor sesi çok fazla geldi sanki dizel...
  • Bu aracın otomatiği çok fazla yakıyor ve şanzuman çok başarısız.
    Düz vitesin yakıt tüketimine bakıp aldanmayın bizim gibi.
  • quote:

    ben şu tür 0 muadili bir aracı tercih ederdim açıkcası.

    fluence vs.den cok öte bir araç

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-407-407-1-6-hdi-comfort-sifir-deri-doseme-34055211/detay?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-peugeot-407-emekli-ogretmenden-emsalsiz-407-30363605/detay?

    peaugot düşünmüyorum


    quote:

    Cruze"a onay vermişsiniz, Mazda 3 japon olduğu için biraz durmuşsunuz...neden böyle düşünüyorsunuz, mazdanın reklamı yok diye mi?...mazda 3 ün impressive donanımını incelemenizi öneririm...

    mazda3 ü kehanet filminden beri seviyorum ama japonluğunu saymazsak fluence a göre de fazla spor kalıyor.


    quote:

    mitsubishi lancer da düşünebilirsin

    mitsubishi düşünmüyorum. o kamyonumsu arabadan sonra...:)

    quote:

    Heralde chevrolet yi amerikan sanıyo yukardaki kişi

    chevrolet kore yapımı sanırım ama sonuçta amerikan. gerçi amerikan arabalarını da sevmem ford mesela ama chevrolet ye karşı bi zaafım var :)

    quote:

    Bence yeni Jetta'yı bekleme durumunuz varsa birazcık bekleyin onuda inceleyin, olmazsa fluence bence gayet güzel bir araç.

    jetta nın yeni kasasına baktım pek hoşuma gitmedi :D




  • quote:

    Yedek parça konusunu en son sizin dert etmeniz gerekir, çünkü alacağınız araç zaten yeni bir otomobil olacak ve garanti süresince böyle bir sorun ile karşılaşmayacaksınız. Ayrıca, yedek parça sorunu denen şey genelde pek bilinmese de "yan sanayi yedek parça" anlamına gelir, yani orjinal parçayı zaten her halükarda bulursunuz.

    bulmak sorun değil de servisten çok geç geliyormuş

    quote:

    cruze ben de kullandım 124 bg olanını araç gerektiği gibi hızlanmıyor aynı güçteki civic ile alakası bile yok
    fluence extreme modelinini benzinlisini sürdüm ama motor sesi çok fazla geldi sanki dizel...

    fluence ile daha test sürüşü yapmadım zaten test etmeden almam :)hız benim için pek ödemli değil.


    quote:

    Bu aracın otomatiği çok fazla yakıyor ve şanzuman çok başarısız.
    Düz vitesin yakıt tüketimine bakıp aldanmayın bizim gibi.

    yakıt ile bir sorunum yok şehiriçi 15 i geçmesn yeter :)




  • o zaman Fluence hayırlı olsun kardeşim..
  • Fluence veyA mazda 3 arasından seçim yapmanızı öneriyorum diğerlerini hiç değerlendirmeye almayın bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Imnobody

    quote:

    Orijinalden alıntı: bacey


    quote:

    Orijinalden alıntı: GizemAyydin


    chevrolet cruze u ben de çok istiyordum ama yedek parça sorunu oluyormuş :/ jetta ya baktım çok sıradan geldi.honda civic in bagajı çok küçük. ford, skoda, mitsubishi düşünmüyorum. mazda3 ü de çok seviyorum ama japon olduğu için biraz duruyorum. ama chevrolet hakknda hala kararsızım


    Cruze"a onay vermişsiniz, Mazda 3 japon olduğu için biraz durmuşsunuz...neden böyle düşünüyorsunuz, mazdanın reklamı yok diye mi?...mazda 3 ün impressive donanımını incelemenizi öneririm...





    Heralde chevrolet yi amerikan sanıyo yukardaki kişi




    Amerikan tabiki sen ne sanıyorsun??? Kim yapıyor o aracı????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre99

    cruze ben de kullandım 124 bg olanını araç gerektiği gibi hızlanmıyor aynı güçteki civic ile alakası bile yok
    fluence extreme modelinini benzinlisini sürdüm ama motor sesi çok fazla geldi sanki dizel...



    arkadaşım sen 124 HP'lik Cruze'nin hızlanmadığını iddia ediyorsun. böyle saçma sapan iddia görmedim. o hızlanmıyor dediğin 124'lük Cruze çok can yakıyor. Sen aracı nasıl kullandın anlamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Arkadaşlar 2010 Chev Cruze Ls Sahibiyim Araci Alali Yaklaşik 1 Ay Kadar Oldu.
    Piyasaya Yeni Girmiş Sayilabilecek Bir Araba Almanin çok çeşitli Sikintilari Var Hepiniz Biliyorsunuz. Bende Yaklaşik 1 Aylik Bir Araştirmanin Ardindan Ki Inananin Okumadigim Forum Kalmadi Yerli Yabanci Hepsini Araştirdim. öyle çok Kafam Karişti Ki.neyse Dedim,en Iyisi Alip Denemek
    Benim Gibi Kafasinda Soru Işareti Olacak Arkadaşlara çok Faydali Olacagini Düşündügüm Benim Arayipta Bulamadigim şeyleri Paylaşmak Istiyorum.
    1. Aracin Kasa Ağirliği Gerçekten Oldukça Fazla. Tek Motor Seçeneginiz Var Ve Motor Eski Nesil Ek Bir Beslenem Kaynagi Olmayan 1598 Cc Lik Bir Alet. Deneme Sürüşünde De Fark Ettiğim Ama Fiyakasi Bile Yeter Diye Fark Ettiğim Bir özellik Olan "motor Gücü Ve Performans" Konusu Gerçekten Aracin Diger Tüm Güzelliklerini Silip Götürebilecek Bir Seviyede
    A) Max Tork 153 N/m Civarinda , Bunun Anlami şu : Gaza Ne Kadar Basarsanizda Basin Bu Motorla Bu Kasayi Kaldirmak Oldukça Güç. Yani Gidiyormusunuz Hizlaniyormusunuz Hiç Fark Etmiyorsunuz. çünkü Araç Ciddi Anlamda Ivlenme Sorunu Yaşiyor. Bunu Forumlarda çokca Okumuştum Ama Olsun Ralli Mi Yapcam Demiştim. Ama öyle Degil Arkadaşlar. Insan 35 Bin Tl Para Verip 2010 Model Bir Araçta Bu Derece Vasat Bir Performans. Inanin Yanimda Bir şahin Falan Duruda Işikta Hizlanip Gider Beni Görür Diye Başimi öne Egiyorum
    B) Birazcik Gitsin Isterseniz Devir Saatini 6-7 Binlere Kadar Taşimaniz Gerekiyor Ki Zaten Yakit Tüketimi Yüksek Olan Alet Iyice Fazla Yakiyor.
    C) Hadi Hizlanmaya Başladiniz Yol Alalim Diyorsunuz Bizzat Kaç Kere Denemişliyim Vardir Ki ; 150 Km/h Geçmek -mümkün Degil- Bu Aletle
    D) Diyelim Bu Hizda Size Yetiyor. Bir Yokuşa çikacaksiniz Biraz Vites Küçültüp Ivmelenme Sagladiniz ,sonra Gaza Basmaya Devam Ediyorsunuz..basiyor...basiyor..basiyorsunuz..ama Araçta Tepki Yok. Yaninizdan Kamyonlar,otobüsler Birer Birer Gçip Giderken Sizde "lüx Arabam Var, Tadini çiakrtmak Içn Yavaş Yavaş Gidiyorum" Surat Ifadesi Takinip Aybinizi Gizlemeye çalişiyorsunuz.
    E) Uzun Yola çiktiniz önünüzde Bir Kamyon Yolalr Zaten Dar,,iyice Vites Küçültünüz Sinyalinizi Verdiniz Ve Sola çikip Gazladiniz...olan şu Paşa Paşa Geriye Dönüyorsunuz Ve Yol çift şerit Olana Kadar Bekliyorsunuz... çünkü Araç Sanki Asfaltta Yapişikta Zorla Gitmek Istiyor.
    F) Trafik Lambalarina Yaklaştiniz Yavaşliyorsunuz Vites Küçülttünüz Iki Bir Bir Anda Araba Müthiş şekilde Sarsilip Yigilmaya Başliyor....anlamsiz Bir şekilde Araç Nerdeyse Duracak Aşamaya Geliyor. Sürüş Tekniginde Yanliştandir Diyen Arkadaşlar,degil !

    2: Iç Dizayn:
    A) Ilgi çekici Bölümleri Var Zaten. Ama Unutmayalim 35 Bin Tl Verdiniz Zaten Bunlarin "olmasi Gerek" O Yüzden Aracin Artisi Degil Bunlar.
    B) Araçta Esp/tc Gibi Sürüş Konfor özellikleri Var. Sevinmeyin Bu Unsurlara Araç Zaten Bunlara Ihtiyaç Duyacak Kadar Verimli Yolda Gitmiyor. Alet Hizlanmiyor Yol Almiyor Ki çekiş Kontrol Savrulma Dengeliyiciye Ihtiyaç Duysun . Ama Olsun Varsin Bunlarda Olsun Diyorsaniz..kabul
    C) Araçta Hani Kapilar Açilinca Tavan Lambasi Olur Eeeen Eski Arabalardan Beri Bu Araba "yok" Evet Yok ( Ufak Bir Detay Belki Ama şeytan Detaylarda Gizlidir Degil Mi)
    D) Hava Güzel Pencerinizi Açtiniz Madem Hizlanmiyor Tamam Deyip Bir Sigara Yakip Keyifle Müzik Dinleyerek Yavaş Yavaş Yol Almak Istediniz..de..bir Sorun Var Gene..aracin Ses Sistemi Tatminden çok öte..max Ses Seviyesinde Sinek Viziltilari Duyulabilecek Nerdeyse.sesin Kalitesinden De Hiç Söz Etmek Istemiyorum. Test Sürüşüne Giderseniz Klimayi Full Açip Birde Müzigi Açin Isterseniz. Klimanin Yarattigi Ses Max Sese Seviyesini Bastiyiro. Ksik Dinleyip Keyif Alamiyorsunuz çünkü Ses Kalitesi De Kötü.

    şimdi Bu Adamda Abartiyor Diyen Sevgili Cruze Almayi Düşünen Arkadaşlar Bir Test Sürüşü Ayarlayip şunlari Deneyin
    1. Araci çaliştirin Düz Yola çikip. Durun Tamamen Ve Sifirdan Hizlanini Aracin Tüm Gücünü Kullanarak 6-7 Bin Devre Kadar çikin....sonucu Not Edin Kafanizda
    2. Araci Bir Yokuşa Dogru Sürün Yokuşu çikmaya Başlayin Ve Hizlanmayi Deneyin..sonucu Bir Köşeye Yazin.
    3. Araci Fazla Degil 80 Km/h Kadar Hizla Hafif Bir Viraja Sokun çok Keskin Olmayan..savrulma Stabilize Ve Virajdan çikişini Görün..not Edin Kafaniza.
    4.ortalama 100 Km/h E çikin Ve Sonra Tüm Güç Frenlere Asilin. Korkmayin "geeeeç" Duruyor Ama Elbet Duruyor
    5.orta Konsoldaki Gösterge Paneline Dikkat Edin, 1hsap Makinesinin" Bile Daha Büyük Ekrani Oldgunu Fark Edeceksiniz
    6. Geri Vitese Takin Bir Ses Duyacaksiniz,duyabilirseniz O Park Asistani , Ama Içerde Sizi Asiste Etmesini Istiyorsaniz "çit çikartmamaniz" Gerek çünkü Ses Seviyesi çok Düşük. Geri Viteste Gitmeye Devam Edin Bir Objeye Yaklaşin çikan Garip Seslere Bir Anlam Veremeyeceksiniz

    Sonuç: Uzun Yaziyi Okumakta Sikilabilirsiniz Diye Performans Beklemediginiz Uzun Yola Gitmeyeceginiz Agir Tat Vermeyen Konfordan Uzak Ama Sifir Olsun Taştan Olsun Diyeceginiz Ve Güzel Görünüşlü Bir Aracim Olsun. Zaten Paramda çok Diyorsaniz Amen Ne .ama Bunlari Demiyorsaniz Lütfen "uzak Durun"

    Alıntı...

    cruze benimde hoşuma gidiyordu çok heybetli ağır bir aaç kendine çekiyor ama derken böyle bir yazıyla karşılaştım ve bunu doğrulayan bir kaç kullanıcı yorumu daha okuyunca cruze'nin sahibinden.comdaki satış adetine baktım ve daha 2 yıldır satılan bu aracın baya bir satıcısı olduğunu gördüm hem de km oldukça düşük ve bu araca karşı bakışlarım değişmeye başladı benim görüşlerim böyle.



    Arkadaşım senin bahsettiğin bu konu baştan sona saçmalık. Bu araç 150'den yukarı çıkamıyormuş. Kamyonu geçemiyormuş, kırmızıda şahinle yarışıyormuş bilmemne. Bir tür karalama. Sen bırak 124'lüğü 113'lük Cruze uçuyor. Atma bari hocam. 200km hız yapılan bir araçla bari atmayın. Gidin Cruze forumlarını okuyun. Baştan sona saçmalık. Neymiş bir sürü Cruze varmış satılık. Kardeşim en çok satan arabalarda üst sırada olan bir markanın 2. elide iyi ve yoğun olur. Baştan sona saçmalık. Size cevap bile vermeyecektim ama bu kadarda olmaz dedim. Yuhh yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan32m


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Arkadaşlar 2010 Chev Cruze Ls Sahibiyim Araci Alali Yaklaşik 1 Ay Kadar Oldu.
    Piyasaya Yeni Girmiş Sayilabilecek Bir Araba Almanin çok çeşitli Sikintilari Var Hepiniz Biliyorsunuz. Bende Yaklaşik 1 Aylik Bir Araştirmanin Ardindan Ki Inananin Okumadigim Forum Kalmadi Yerli Yabanci Hepsini Araştirdim. öyle çok Kafam Karişti Ki.neyse Dedim,en Iyisi Alip Denemek
    Benim Gibi Kafasinda Soru Işareti Olacak Arkadaşlara çok Faydali Olacagini Düşündügüm Benim Arayipta Bulamadigim şeyleri Paylaşmak Istiyorum.
    1. Aracin Kasa Ağirliği Gerçekten Oldukça Fazla. Tek Motor Seçeneginiz Var Ve Motor Eski Nesil Ek Bir Beslenem Kaynagi Olmayan 1598 Cc Lik Bir Alet. Deneme Sürüşünde De Fark Ettiğim Ama Fiyakasi Bile Yeter Diye Fark Ettiğim Bir özellik Olan "motor Gücü Ve Performans" Konusu Gerçekten Aracin Diger Tüm Güzelliklerini Silip Götürebilecek Bir Seviyede
    A) Max Tork 153 N/m Civarinda , Bunun Anlami şu : Gaza Ne Kadar Basarsanizda Basin Bu Motorla Bu Kasayi Kaldirmak Oldukça Güç. Yani Gidiyormusunuz Hizlaniyormusunuz Hiç Fark Etmiyorsunuz. çünkü Araç Ciddi Anlamda Ivlenme Sorunu Yaşiyor. Bunu Forumlarda çokca Okumuştum Ama Olsun Ralli Mi Yapcam Demiştim. Ama öyle Degil Arkadaşlar. Insan 35 Bin Tl Para Verip 2010 Model Bir Araçta Bu Derece Vasat Bir Performans. Inanin Yanimda Bir şahin Falan Duruda Işikta Hizlanip Gider Beni Görür Diye Başimi öne Egiyorum
    B) Birazcik Gitsin Isterseniz Devir Saatini 6-7 Binlere Kadar Taşimaniz Gerekiyor Ki Zaten Yakit Tüketimi Yüksek Olan Alet Iyice Fazla Yakiyor.
    C) Hadi Hizlanmaya Başladiniz Yol Alalim Diyorsunuz Bizzat Kaç Kere Denemişliyim Vardir Ki ; 150 Km/h Geçmek -mümkün Degil- Bu Aletle
    D) Diyelim Bu Hizda Size Yetiyor. Bir Yokuşa çikacaksiniz Biraz Vites Küçültüp Ivmelenme Sagladiniz ,sonra Gaza Basmaya Devam Ediyorsunuz..basiyor...basiyor..basiyorsunuz..ama Araçta Tepki Yok. Yaninizdan Kamyonlar,otobüsler Birer Birer Gçip Giderken Sizde "lüx Arabam Var, Tadini çiakrtmak Içn Yavaş Yavaş Gidiyorum" Surat Ifadesi Takinip Aybinizi Gizlemeye çalişiyorsunuz.
    E) Uzun Yola çiktiniz önünüzde Bir Kamyon Yolalr Zaten Dar,,iyice Vites Küçültünüz Sinyalinizi Verdiniz Ve Sola çikip Gazladiniz...olan şu Paşa Paşa Geriye Dönüyorsunuz Ve Yol çift şerit Olana Kadar Bekliyorsunuz... çünkü Araç Sanki Asfaltta Yapişikta Zorla Gitmek Istiyor.
    F) Trafik Lambalarina Yaklaştiniz Yavaşliyorsunuz Vites Küçülttünüz Iki Bir Bir Anda Araba Müthiş şekilde Sarsilip Yigilmaya Başliyor....anlamsiz Bir şekilde Araç Nerdeyse Duracak Aşamaya Geliyor. Sürüş Tekniginde Yanliştandir Diyen Arkadaşlar,degil !

    2: Iç Dizayn:
    A) Ilgi çekici Bölümleri Var Zaten. Ama Unutmayalim 35 Bin Tl Verdiniz Zaten Bunlarin "olmasi Gerek" O Yüzden Aracin Artisi Degil Bunlar.
    B) Araçta Esp/tc Gibi Sürüş Konfor özellikleri Var. Sevinmeyin Bu Unsurlara Araç Zaten Bunlara Ihtiyaç Duyacak Kadar Verimli Yolda Gitmiyor. Alet Hizlanmiyor Yol Almiyor Ki çekiş Kontrol Savrulma Dengeliyiciye Ihtiyaç Duysun . Ama Olsun Varsin Bunlarda Olsun Diyorsaniz..kabul
    C) Araçta Hani Kapilar Açilinca Tavan Lambasi Olur Eeeen Eski Arabalardan Beri Bu Araba "yok" Evet Yok ( Ufak Bir Detay Belki Ama şeytan Detaylarda Gizlidir Degil Mi)
    D) Hava Güzel Pencerinizi Açtiniz Madem Hizlanmiyor Tamam Deyip Bir Sigara Yakip Keyifle Müzik Dinleyerek Yavaş Yavaş Yol Almak Istediniz..de..bir Sorun Var Gene..aracin Ses Sistemi Tatminden çok öte..max Ses Seviyesinde Sinek Viziltilari Duyulabilecek Nerdeyse.sesin Kalitesinden De Hiç Söz Etmek Istemiyorum. Test Sürüşüne Giderseniz Klimayi Full Açip Birde Müzigi Açin Isterseniz. Klimanin Yarattigi Ses Max Sese Seviyesini Bastiyiro. Ksik Dinleyip Keyif Alamiyorsunuz çünkü Ses Kalitesi De Kötü.

    şimdi Bu Adamda Abartiyor Diyen Sevgili Cruze Almayi Düşünen Arkadaşlar Bir Test Sürüşü Ayarlayip şunlari Deneyin
    1. Araci çaliştirin Düz Yola çikip. Durun Tamamen Ve Sifirdan Hizlanini Aracin Tüm Gücünü Kullanarak 6-7 Bin Devre Kadar çikin....sonucu Not Edin Kafanizda
    2. Araci Bir Yokuşa Dogru Sürün Yokuşu çikmaya Başlayin Ve Hizlanmayi Deneyin..sonucu Bir Köşeye Yazin.
    3. Araci Fazla Degil 80 Km/h Kadar Hizla Hafif Bir Viraja Sokun çok Keskin Olmayan..savrulma Stabilize Ve Virajdan çikişini Görün..not Edin Kafaniza.
    4.ortalama 100 Km/h E çikin Ve Sonra Tüm Güç Frenlere Asilin. Korkmayin "geeeeç" Duruyor Ama Elbet Duruyor
    5.orta Konsoldaki Gösterge Paneline Dikkat Edin, 1hsap Makinesinin" Bile Daha Büyük Ekrani Oldgunu Fark Edeceksiniz
    6. Geri Vitese Takin Bir Ses Duyacaksiniz,duyabilirseniz O Park Asistani , Ama Içerde Sizi Asiste Etmesini Istiyorsaniz "çit çikartmamaniz" Gerek çünkü Ses Seviyesi çok Düşük. Geri Viteste Gitmeye Devam Edin Bir Objeye Yaklaşin çikan Garip Seslere Bir Anlam Veremeyeceksiniz

    Sonuç: Uzun Yaziyi Okumakta Sikilabilirsiniz Diye Performans Beklemediginiz Uzun Yola Gitmeyeceginiz Agir Tat Vermeyen Konfordan Uzak Ama Sifir Olsun Taştan Olsun Diyeceginiz Ve Güzel Görünüşlü Bir Aracim Olsun. Zaten Paramda çok Diyorsaniz Amen Ne .ama Bunlari Demiyorsaniz Lütfen "uzak Durun"

    Alıntı...

    cruze benimde hoşuma gidiyordu çok heybetli ağır bir aaç kendine çekiyor ama derken böyle bir yazıyla karşılaştım ve bunu doğrulayan bir kaç kullanıcı yorumu daha okuyunca cruze'nin sahibinden.comdaki satış adetine baktım ve daha 2 yıldır satılan bu aracın baya bir satıcısı olduğunu gördüm hem de km oldukça düşük ve bu araca karşı bakışlarım değişmeye başladı benim görüşlerim böyle.



    Arkadaşım senin bahsettiğin bu konu baştan sona saçmalık. Bu araç 150'den yukarı çıkamıyormuş. Kamyonu geçemiyormuş, kırmızıda şahinle yarışıyormuş bilmemne. Bir tür karalama. Sen bırak 124'lüğü 113'lük Cruze uçuyor. Atma bari hocam. 200km hız yapılan bir araçla bari atmayın. Gidin Cruze forumlarını okuyun. Baştan sona saçmalık. Neymiş bir sürü Cruze varmış satılık. Kardeşim en çok satan arabalarda üst sırada olan bir markanın 2. elide iyi ve yoğun olur. Baştan sona saçmalık. Size cevap bile vermeyecektim ama bu kadarda olmaz dedim. Yuhh yani.



    yavaş ol delikanlı ben alıntı yaptım yazıyor zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Arkadaşlar 2010 Chev Cruze Ls Sahibiyim Araci Alali Yaklaşik 1 Ay Kadar Oldu.
    Piyasaya Yeni Girmiş Sayilabilecek Bir Araba Almanin çok çeşitli Sikintilari Var Hepiniz Biliyorsunuz. Bende Yaklaşik 1 Aylik Bir Araştirmanin Ardindan Ki Inananin Okumadigim Forum Kalmadi Yerli Yabanci Hepsini Araştirdim. öyle çok Kafam Karişti Ki.neyse Dedim,en Iyisi Alip Denemek
    Benim Gibi Kafasinda Soru Işareti Olacak Arkadaşlara çok Faydali Olacagini Düşündügüm Benim Arayipta Bulamadigim şeyleri Paylaşmak Istiyorum.
    1. Aracin Kasa Ağirliği Gerçekten Oldukça Fazla. Tek Motor Seçeneginiz Var Ve Motor Eski Nesil Ek Bir Beslenem Kaynagi Olmayan 1598 Cc Lik Bir Alet. Deneme Sürüşünde De Fark Ettiğim Ama Fiyakasi Bile Yeter Diye Fark Ettiğim Bir özellik Olan "motor Gücü Ve Performans" Konusu Gerçekten Aracin Diger Tüm Güzelliklerini Silip Götürebilecek Bir Seviyede
    A) Max Tork 153 N/m Civarinda , Bunun Anlami şu : Gaza Ne Kadar Basarsanizda Basin Bu Motorla Bu Kasayi Kaldirmak Oldukça Güç. Yani Gidiyormusunuz Hizlaniyormusunuz Hiç Fark Etmiyorsunuz. çünkü Araç Ciddi Anlamda Ivlenme Sorunu Yaşiyor. Bunu Forumlarda çokca Okumuştum Ama Olsun Ralli Mi Yapcam Demiştim. Ama öyle Degil Arkadaşlar. Insan 35 Bin Tl Para Verip 2010 Model Bir Araçta Bu Derece Vasat Bir Performans. Inanin Yanimda Bir şahin Falan Duruda Işikta Hizlanip Gider Beni Görür Diye Başimi öne Egiyorum
    B) Birazcik Gitsin Isterseniz Devir Saatini 6-7 Binlere Kadar Taşimaniz Gerekiyor Ki Zaten Yakit Tüketimi Yüksek Olan Alet Iyice Fazla Yakiyor.
    C) Hadi Hizlanmaya Başladiniz Yol Alalim Diyorsunuz Bizzat Kaç Kere Denemişliyim Vardir Ki ; 150 Km/h Geçmek -mümkün Degil- Bu Aletle
    D) Diyelim Bu Hizda Size Yetiyor. Bir Yokuşa çikacaksiniz Biraz Vites Küçültüp Ivmelenme Sagladiniz ,sonra Gaza Basmaya Devam Ediyorsunuz..basiyor...basiyor..basiyorsunuz..ama Araçta Tepki Yok. Yaninizdan Kamyonlar,otobüsler Birer Birer Gçip Giderken Sizde "lüx Arabam Var, Tadini çiakrtmak Içn Yavaş Yavaş Gidiyorum" Surat Ifadesi Takinip Aybinizi Gizlemeye çalişiyorsunuz.
    E) Uzun Yola çiktiniz önünüzde Bir Kamyon Yolalr Zaten Dar,,iyice Vites Küçültünüz Sinyalinizi Verdiniz Ve Sola çikip Gazladiniz...olan şu Paşa Paşa Geriye Dönüyorsunuz Ve Yol çift şerit Olana Kadar Bekliyorsunuz... çünkü Araç Sanki Asfaltta Yapişikta Zorla Gitmek Istiyor.
    F) Trafik Lambalarina Yaklaştiniz Yavaşliyorsunuz Vites Küçülttünüz Iki Bir Bir Anda Araba Müthiş şekilde Sarsilip Yigilmaya Başliyor....anlamsiz Bir şekilde Araç Nerdeyse Duracak Aşamaya Geliyor. Sürüş Tekniginde Yanliştandir Diyen Arkadaşlar,degil !

    2: Iç Dizayn:
    A) Ilgi çekici Bölümleri Var Zaten. Ama Unutmayalim 35 Bin Tl Verdiniz Zaten Bunlarin "olmasi Gerek" O Yüzden Aracin Artisi Degil Bunlar.
    B) Araçta Esp/tc Gibi Sürüş Konfor özellikleri Var. Sevinmeyin Bu Unsurlara Araç Zaten Bunlara Ihtiyaç Duyacak Kadar Verimli Yolda Gitmiyor. Alet Hizlanmiyor Yol Almiyor Ki çekiş Kontrol Savrulma Dengeliyiciye Ihtiyaç Duysun . Ama Olsun Varsin Bunlarda Olsun Diyorsaniz..kabul
    C) Araçta Hani Kapilar Açilinca Tavan Lambasi Olur Eeeen Eski Arabalardan Beri Bu Araba "yok" Evet Yok ( Ufak Bir Detay Belki Ama şeytan Detaylarda Gizlidir Degil Mi)
    D) Hava Güzel Pencerinizi Açtiniz Madem Hizlanmiyor Tamam Deyip Bir Sigara Yakip Keyifle Müzik Dinleyerek Yavaş Yavaş Yol Almak Istediniz..de..bir Sorun Var Gene..aracin Ses Sistemi Tatminden çok öte..max Ses Seviyesinde Sinek Viziltilari Duyulabilecek Nerdeyse.sesin Kalitesinden De Hiç Söz Etmek Istemiyorum. Test Sürüşüne Giderseniz Klimayi Full Açip Birde Müzigi Açin Isterseniz. Klimanin Yarattigi Ses Max Sese Seviyesini Bastiyiro. Ksik Dinleyip Keyif Alamiyorsunuz çünkü Ses Kalitesi De Kötü.

    şimdi Bu Adamda Abartiyor Diyen Sevgili Cruze Almayi Düşünen Arkadaşlar Bir Test Sürüşü Ayarlayip şunlari Deneyin
    1. Araci çaliştirin Düz Yola çikip. Durun Tamamen Ve Sifirdan Hizlanini Aracin Tüm Gücünü Kullanarak 6-7 Bin Devre Kadar çikin....sonucu Not Edin Kafanizda
    2. Araci Bir Yokuşa Dogru Sürün Yokuşu çikmaya Başlayin Ve Hizlanmayi Deneyin..sonucu Bir Köşeye Yazin.
    3. Araci Fazla Degil 80 Km/h Kadar Hizla Hafif Bir Viraja Sokun çok Keskin Olmayan..savrulma Stabilize Ve Virajdan çikişini Görün..not Edin Kafaniza.
    4.ortalama 100 Km/h E çikin Ve Sonra Tüm Güç Frenlere Asilin. Korkmayin "geeeeç" Duruyor Ama Elbet Duruyor
    5.orta Konsoldaki Gösterge Paneline Dikkat Edin, 1hsap Makinesinin" Bile Daha Büyük Ekrani Oldgunu Fark Edeceksiniz
    6. Geri Vitese Takin Bir Ses Duyacaksiniz,duyabilirseniz O Park Asistani , Ama Içerde Sizi Asiste Etmesini Istiyorsaniz "çit çikartmamaniz" Gerek çünkü Ses Seviyesi çok Düşük. Geri Viteste Gitmeye Devam Edin Bir Objeye Yaklaşin çikan Garip Seslere Bir Anlam Veremeyeceksiniz

    Sonuç: Uzun Yaziyi Okumakta Sikilabilirsiniz Diye Performans Beklemediginiz Uzun Yola Gitmeyeceginiz Agir Tat Vermeyen Konfordan Uzak Ama Sifir Olsun Taştan Olsun Diyeceginiz Ve Güzel Görünüşlü Bir Aracim Olsun. Zaten Paramda çok Diyorsaniz Amen Ne .ama Bunlari Demiyorsaniz Lütfen "uzak Durun"

    Alıntı...

    cruze benimde hoşuma gidiyordu çok heybetli ağır bir aaç kendine çekiyor ama derken böyle bir yazıyla karşılaştım ve bunu doğrulayan bir kaç kullanıcı yorumu daha okuyunca cruze'nin sahibinden.comdaki satış adetine baktım ve daha 2 yıldır satılan bu aracın baya bir satıcısı olduğunu gördüm hem de km oldukça düşük ve bu araca karşı bakışlarım değişmeye başladı benim görüşlerim böyle.

    ,


    ya bu yazıda bahsi gecen cruze ise benim aracım ne çok merak ettim...yani bende çok araştırdım 300 sayfalık cruze forumunu okudum ama bu kadar yanıltıcı ve yanlı yorumlarla karşılaşmadım...benim aracım 124 bg...bugun hiç farkına bile varmadan 160 km hızlara çıkmışım çevre yolunda...bu arkadaş 150 yi geçmez diyor...araç henüz 2200 km lerde ortalama tüketim değerim bugun baktım tam 10 litre idi...2.e l çok satılık cruze olması aracın kalitesizliğinden değil lansman fiyatının 28.500 olması sebebi ile alanların 1 sene sonra rahatlıkla 30000 den yukarı satabilmesinden kaynaklanır...bakın bakalım 28500 tl den düşük kaç tane cruze var???araç 80 le savrulur flan demiş vatandaş...sınıfında standar olarak esp sunan ender araçlardan birididr cruze...ve idda ediyorum 80 lede o aracı kaydıramassınız bile...yok ekran büyükmüş yok park sensöründen ses kısık geliyormuş gbi komik yorumlara girmiyorum bile...

    vala cruze benim verdiğim paranın karşılığını veriyor...40000 tlye alınacak en donanımlı sıfır araç olduğunu düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zgrzgn


    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    Arkadaşlar 2010 Chev Cruze Ls Sahibiyim Araci Alali Yaklaşik 1 Ay Kadar Oldu.
    Piyasaya Yeni Girmiş Sayilabilecek Bir Araba Almanin çok çeşitli Sikintilari Var Hepiniz Biliyorsunuz. Bende Yaklaşik 1 Aylik Bir Araştirmanin Ardindan Ki Inananin Okumadigim Forum Kalmadi Yerli Yabanci Hepsini Araştirdim. öyle çok Kafam Karişti Ki.neyse Dedim,en Iyisi Alip Denemek
    Benim Gibi Kafasinda Soru Işareti Olacak Arkadaşlara çok Faydali Olacagini Düşündügüm Benim Arayipta Bulamadigim şeyleri Paylaşmak Istiyorum.
    1. Aracin Kasa Ağirliği Gerçekten Oldukça Fazla. Tek Motor Seçeneginiz Var Ve Motor Eski Nesil Ek Bir Beslenem Kaynagi Olmayan 1598 Cc Lik Bir Alet. Deneme Sürüşünde De Fark Ettiğim Ama Fiyakasi Bile Yeter Diye Fark Ettiğim Bir özellik Olan "motor Gücü Ve Performans" Konusu Gerçekten Aracin Diger Tüm Güzelliklerini Silip Götürebilecek Bir Seviyede
    A) Max Tork 153 N/m Civarinda , Bunun Anlami şu : Gaza Ne Kadar Basarsanizda Basin Bu Motorla Bu Kasayi Kaldirmak Oldukça Güç. Yani Gidiyormusunuz Hizlaniyormusunuz Hiç Fark Etmiyorsunuz. çünkü Araç Ciddi Anlamda Ivlenme Sorunu Yaşiyor. Bunu Forumlarda çokca Okumuştum Ama Olsun Ralli Mi Yapcam Demiştim. Ama öyle Degil Arkadaşlar. Insan 35 Bin Tl Para Verip 2010 Model Bir Araçta Bu Derece Vasat Bir Performans. Inanin Yanimda Bir şahin Falan Duruda Işikta Hizlanip Gider Beni Görür Diye Başimi öne Egiyorum
    B) Birazcik Gitsin Isterseniz Devir Saatini 6-7 Binlere Kadar Taşimaniz Gerekiyor Ki Zaten Yakit Tüketimi Yüksek Olan Alet Iyice Fazla Yakiyor.
    C) Hadi Hizlanmaya Başladiniz Yol Alalim Diyorsunuz Bizzat Kaç Kere Denemişliyim Vardir Ki ; 150 Km/h Geçmek -mümkün Degil- Bu Aletle
    D) Diyelim Bu Hizda Size Yetiyor. Bir Yokuşa çikacaksiniz Biraz Vites Küçültüp Ivmelenme Sagladiniz ,sonra Gaza Basmaya Devam Ediyorsunuz..basiyor...basiyor..basiyorsunuz..ama Araçta Tepki Yok. Yaninizdan Kamyonlar,otobüsler Birer Birer Gçip Giderken Sizde "lüx Arabam Var, Tadini çiakrtmak Içn Yavaş Yavaş Gidiyorum" Surat Ifadesi Takinip Aybinizi Gizlemeye çalişiyorsunuz.
    E) Uzun Yola çiktiniz önünüzde Bir Kamyon Yolalr Zaten Dar,,iyice Vites Küçültünüz Sinyalinizi Verdiniz Ve Sola çikip Gazladiniz...olan şu Paşa Paşa Geriye Dönüyorsunuz Ve Yol çift şerit Olana Kadar Bekliyorsunuz... çünkü Araç Sanki Asfaltta Yapişikta Zorla Gitmek Istiyor.
    F) Trafik Lambalarina Yaklaştiniz Yavaşliyorsunuz Vites Küçülttünüz Iki Bir Bir Anda Araba Müthiş şekilde Sarsilip Yigilmaya Başliyor....anlamsiz Bir şekilde Araç Nerdeyse Duracak Aşamaya Geliyor. Sürüş Tekniginde Yanliştandir Diyen Arkadaşlar,degil !

    2: Iç Dizayn:
    A) Ilgi çekici Bölümleri Var Zaten. Ama Unutmayalim 35 Bin Tl Verdiniz Zaten Bunlarin "olmasi Gerek" O Yüzden Aracin Artisi Degil Bunlar.
    B) Araçta Esp/tc Gibi Sürüş Konfor özellikleri Var. Sevinmeyin Bu Unsurlara Araç Zaten Bunlara Ihtiyaç Duyacak Kadar Verimli Yolda Gitmiyor. Alet Hizlanmiyor Yol Almiyor Ki çekiş Kontrol Savrulma Dengeliyiciye Ihtiyaç Duysun . Ama Olsun Varsin Bunlarda Olsun Diyorsaniz..kabul
    C) Araçta Hani Kapilar Açilinca Tavan Lambasi Olur Eeeen Eski Arabalardan Beri Bu Araba "yok" Evet Yok ( Ufak Bir Detay Belki Ama şeytan Detaylarda Gizlidir Degil Mi)
    D) Hava Güzel Pencerinizi Açtiniz Madem Hizlanmiyor Tamam Deyip Bir Sigara Yakip Keyifle Müzik Dinleyerek Yavaş Yavaş Yol Almak Istediniz..de..bir Sorun Var Gene..aracin Ses Sistemi Tatminden çok öte..max Ses Seviyesinde Sinek Viziltilari Duyulabilecek Nerdeyse.sesin Kalitesinden De Hiç Söz Etmek Istemiyorum. Test Sürüşüne Giderseniz Klimayi Full Açip Birde Müzigi Açin Isterseniz. Klimanin Yarattigi Ses Max Sese Seviyesini Bastiyiro. Ksik Dinleyip Keyif Alamiyorsunuz çünkü Ses Kalitesi De Kötü.

    şimdi Bu Adamda Abartiyor Diyen Sevgili Cruze Almayi Düşünen Arkadaşlar Bir Test Sürüşü Ayarlayip şunlari Deneyin
    1. Araci çaliştirin Düz Yola çikip. Durun Tamamen Ve Sifirdan Hizlanini Aracin Tüm Gücünü Kullanarak 6-7 Bin Devre Kadar çikin....sonucu Not Edin Kafanizda
    2. Araci Bir Yokuşa Dogru Sürün Yokuşu çikmaya Başlayin Ve Hizlanmayi Deneyin..sonucu Bir Köşeye Yazin.
    3. Araci Fazla Degil 80 Km/h Kadar Hizla Hafif Bir Viraja Sokun çok Keskin Olmayan..savrulma Stabilize Ve Virajdan çikişini Görün..not Edin Kafaniza.
    4.ortalama 100 Km/h E çikin Ve Sonra Tüm Güç Frenlere Asilin. Korkmayin "geeeeç" Duruyor Ama Elbet Duruyor
    5.orta Konsoldaki Gösterge Paneline Dikkat Edin, 1hsap Makinesinin" Bile Daha Büyük Ekrani Oldgunu Fark Edeceksiniz
    6. Geri Vitese Takin Bir Ses Duyacaksiniz,duyabilirseniz O Park Asistani , Ama Içerde Sizi Asiste Etmesini Istiyorsaniz "çit çikartmamaniz" Gerek çünkü Ses Seviyesi çok Düşük. Geri Viteste Gitmeye Devam Edin Bir Objeye Yaklaşin çikan Garip Seslere Bir Anlam Veremeyeceksiniz

    Sonuç: Uzun Yaziyi Okumakta Sikilabilirsiniz Diye Performans Beklemediginiz Uzun Yola Gitmeyeceginiz Agir Tat Vermeyen Konfordan Uzak Ama Sifir Olsun Taştan Olsun Diyeceginiz Ve Güzel Görünüşlü Bir Aracim Olsun. Zaten Paramda çok Diyorsaniz Amen Ne .ama Bunlari Demiyorsaniz Lütfen "uzak Durun"

    Alıntı...

    cruze benimde hoşuma gidiyordu çok heybetli ağır bir aaç kendine çekiyor ama derken böyle bir yazıyla karşılaştım ve bunu doğrulayan bir kaç kullanıcı yorumu daha okuyunca cruze'nin sahibinden.comdaki satış adetine baktım ve daha 2 yıldır satılan bu aracın baya bir satıcısı olduğunu gördüm hem de km oldukça düşük ve bu araca karşı bakışlarım değişmeye başladı benim görüşlerim böyle.

    ,


    ya bu yazıda bahsi gecen cruze ise benim aracım ne çok merak ettim...yani bende çok araştırdım 300 sayfalık cruze forumunu okudum ama bu kadar yanıltıcı ve yanlı yorumlarla karşılaşmadım...benim aracım 124 bg...bugun hiç farkına bile varmadan 160 km hızlara çıkmışım çevre yolunda...bu arkadaş 150 yi geçmez diyor...araç henüz 2200 km lerde ortalama tüketim değerim bugun baktım tam 10 litre idi...2.e l çok satılık cruze olması aracın kalitesizliğinden değil lansman fiyatının 28.500 olması sebebi ile alanların 1 sene sonra rahatlıkla 30000 den yukarı satabilmesinden kaynaklanır...bakın bakalım 28500 tl den düşük kaç tane cruze var???araç 80 le savrulur flan demiş vatandaş...sınıfında standar olarak esp sunan ender araçlardan birididr cruze...ve idda ediyorum 80 lede o aracı kaydıramassınız bile...yok ekran büyükmüş yok park sensöründen ses kısık geliyormuş gbi komik yorumlara girmiyorum bile...

    vala cruze benim verdiğim paranın karşılığını veriyor...40000 tlye alınacak en donanımlı sıfır araç olduğunu düşünüyorum...


    150'yi geçmeyen araba mı kaldı el insaf. Bir de inanıp alıntılamışsınız, ilginç.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.