Şimdi Ara

Renault Clio 4 Gaz pedalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 12
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 32 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Profes124 (10 mesaj) ali_0017 (5 mesaj) Aurorax (2 mesaj) EnderGelişenOsasunaAtağı (1 mesaj) metinTasci (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Dün aracı kullanırken gazı sonuna kadar bastığımda en dip noktada düğme gibi bir şey olduğunu fark ettim. Bu noktaya gelip Biraz daha sert basıldığında tık diye bir ses çıkıyor ve biraz daha ilerliyor gaz pedalı. Rampa çıkarken bastığım için gidişte bir farklılık olmadı. Nedir bu düğmenin olayı?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    2555 Mesaj
    Kick down düğmesinden bahsediyorsunuz. Sollamalarda, ani hızlanma gerektiğinde vs dip gaz için kullanılır. Sanayi jargonunda roket falan diyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6391 Mesaj
    Genelde otomatik viteslerde daha fazla vites düşürmek için orada konumlandırıyorlar. Ama manuel viteslerde bence oldukça gereksiz. Seat Leon'da da mevcut, gereksiz..
  • Otomatik vites araçlarda aniden vites düşürmek için kullanılıyor fakat kimi zaman manuel vitesli araçlarda da denk geldim bu düğmeye. onlarda işlevini çözemedim.
  • Yarbay
    3525 Mesaj
    aynı şeyi ben de çok araştırdım. bulduğum sonuç şudur:

    eco modu olan araçta kickdown yaptığın sürece araç eco modedan çıkıyor.
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Araç 1.2 75'lik manuel. Sanırım gerçekten gereksiz. Zira araçta eco modu vs yok.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    brkprlk35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Araçta eco mod yok hocam. Gereksiz sanırım. Bastıktan sonra gidişte değişme olmadı. Üstelik devir 4500 civarındaydı.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ali_0017 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam araç manuel ben de rampada sollamaya çıkınca fark ettim böyle bir şey olduğunu. Açıkçası bir şey değişmedi



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    0ldskool kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam böyle bir şey olunca beklenti yüksek oluyor ama ondan fark etmedim sanırım basınca



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    EnderGelişenOsasunaAtağı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3525 Mesaj

    eco yoksa bir işe yaramıyor sanıyorum.
    |
    |
    Profes124 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3525 Mesaj

    düz vites arabalarda eco modunu anlık olarak devre dışı bırakmak ve hız limitleme sistemi varsa onu aşmak için kullanılır. ama clioda ikisi de yok
    |
    |
    EnderGelişenOsasunaAtağı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    Hız limitleme açıksa o devredışı kalıyor manuel araçlarda.
    |
    |
  • Binbaşı
    1187 Mesaj
    Tsi dsglerde kullanimi cok keyifli, 80 le sakin sakin giderken gazi bi koklersin vitesi 3 e ceker sahlanir. Manuel olarak 208 de gordugum uzere hizi limitlemissek 110 a falan, gaza ne kadar basilirsa basilsin 110 u gecmiyor. Anlik hiza mi ihtiyac duyuldu gazi tam kokleyince limitlenen hizi geciyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    6582 Mesaj

    Siz yinede çok zorlamayın :)

    Sonra dsg patlar yolda kalırsınız. O keyfinizde kaçar :d



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Aurorax kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam düz yolda denemek lazım ama denk gelmedi :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ali_0017 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3055 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_0017

    düz vites arabalarda eco modunu anlık olarak devre dışı bırakmak ve hız limitleme sistemi varsa onu aşmak için kullanılır. ama clioda ikisi de yok
    Hiz limitleme var.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    522 Mesaj
    hız limitleyici devredeyken o sert noktayı geçince limitleyici devreden çıkıyor. öyle bir fonksiyonu var. bir de overboost diye bir tabir var ama doğru mudur değil midir bilmiyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    3525 Mesaj

    Evet doğru ben hız sabitleyici açıp düğmenin yerini unuttum galiba arabayı aldığımdan beri hiç ellemedim o düğmeyi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Alisilin07 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1187 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    Siz yinede çok zorlamayın :)

    Sonra dsg patlar yolda kalırsınız. O keyfinizde kaçar :d
    dsgler arkadaş arabasıydı, polo 1.4 tsi'ı (çok yüksek bir torku yok 240-250 Nm falan olması lazım) arkadaş aldığında mekatroniği zaten değişmişti. 2 kere de arkadaşa sıkıntı çıkardı, sattı kurtuldu
    |
    |
  • Yüzbaşı
    966 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Düz yolda denedim hocam yanlışlıkla. Gidişte yine fark göremedim. Acemi olduğum için herhalde. Hız limitleme yok araçta bu arada.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Cancer Clinical Trials
Ekonomi
Webtures SEO;SEO Nedir?
ankara gülüş tasarımı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,406
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.