Şimdi Ara

RENAULT 21 MANAGER 2000 Tofaş ve Renault Kullananlar Hararet Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
5.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar dün komşumuzun arabasını sürdüm araba renault manager 2000 2.0 motor olduğundan çok iyi kaçıyo 94 model 230.000- yada 270.000 km de idi tam hatırlamıyorum ama bu civarlarda buna rağmen motorda kolay kolay güç kaybı falan yok çok iyi kaçıyo 100-120 km hızla giderken bile yola yapışıyo yol tutuşu çok iyi ama araba manevra yaparken falan 2.0 motor olmasına rağmen hararet yapıyo normalde motor güçlü yapmaması lazım 90-100 ile gidince bişi yok ama arabayı park ederken iki ileri bir geri yapın hemen hararet yapıyo renault kulanmış olanlar bilir 1.4 motordan tutun da 2.0 motor a kadar renaultlar neden bu kadar hareret yapııyor hiç anlamış değilim bişeyi merak ediyorum acaba tofaş kullananınız varsa tofaşlarda bu kadar kolay mı hareret yapıyor?



  • evet km yapmış renolar öyle , çözüm daha güçlü bir fan taktırılır içerden bir düğme ile kontrol edilebilen (gerektirecek durumlarda önceden sürekli çalışmasını sağlamak için ) bu şekilde sıkıntı olmuyor . yoksa sıkışık trafikte felan işiniz zorlaşıyor .
  • Renaultlarda hareret büyük sorun gerçekten hocam.Bizde de 19 vardı ve araba hemen fan açıyordu.Memleketten gelirken yol kenarında bozulan 4-5 araç gördüm 3 tanesi renaulttu.Sanırım çoğu hareretten bozulmuştu.
  • Peki tofaşlarda böyle mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the others

    Peki tofaşlarda böyle mi?

    reno kadar değiller
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the others

    Peki tofaşlarda böyle mi?

    tofaşlardaki fanlar daha kuvvetli , sıkıntı oranı daha düşük .
  • Bende emektar ilk sahibi olduğum ve satmaya kıyamadığım 1995 renault spring var. Yedek araba olarak duruyor.
    Geçen aya kadar hararet sorunu bende de vardı.
    Arızalı görünmemesine rağmen Radyatörü komple değiştirttim hiçbir sorun kalmadi.

    Eğer sistemde sorun yok ise hararet yapmaz. Ama artık sistem eskidiği için hararet ihtimali artıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    RENO 19 MODEL YARDIMI!!
    16 yıl önce açıldı
    Volvo 2004 1.8 motor genel bilgi
    3 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • soğutma sistemi sağlıklı çalışıyorsa concorde ile aynı motoru kullanan 2.0 motorlu manager'ın hareret yapmaması gerekir.
    bu araçlarda önde 2 tane fan var eğer bunlarda sorun varsa problem olabilir yada soğutma sisteminde tıkanıklık olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    soğutma sistemi sağlıklı çalışıyorsa concorde ile aynı motoru kullanan 2.0 motorlu manager'ın hareret yapmaması gerekir.
    bu araçlarda önde 2 tane fan var eğer bunlarda sorun varsa problem olabilir yada soğutma sisteminde tıkanıklık olabilir

    O kadarını bilmiyorum ama bu zamana kadar europa, broadway, manager kullandım hepsinde hararet sorunu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the others

    quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    soğutma sistemi sağlıklı çalışıyorsa concorde ile aynı motoru kullanan 2.0 motorlu manager'ın hareret yapmaması gerekir.
    bu araçlarda önde 2 tane fan var eğer bunlarda sorun varsa problem olabilir yada soğutma sisteminde tıkanıklık olabilir

    O kadarını bilmiyorum ama bu zamana kadar europa, broadway, manager kullandım hepsinde hararet sorunu var.

    benim arkadaşımda Concorde var sıkışık trafkte dahi hiç hareret yaptığını görmedim ve duymadım.
    aracı kullandığı yerlerde Türkiye'nin en sıcak bölgeleri
  • Orjinal soğutma sistemini değiştirmiş olabilir güçlü bi fan takmışsa muhtemelen hararet sorununu halletmiş olur.
  • Hayir aracın ilk sahibidir-daha dogrusu babası- ve herseyiyle orjinal bir arac
    R21 forumlarındada boyle bir sorundan sikayet eden duymadım
    Kullandıgınız aracın sorunlu olma ihtimali var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç düşük hızda giderken hararet yapabilir. Çünkü radyatör önden yeterli havayı çekemiyor. Hızlandıkça daha havayda daha fazla temas olacağından hararet riski azalıyor.
  • Renault araçlarda bu sorunu duymuştum. Hatta megane 1 için de diyorlardı ama bizim 2004 megane 1 de belli bir yerde kalıyordu. tamam torosa göre yüksekti ama bu araçlarda normalmiş. daha güçlü fan çözümdür
  • Fanda sorun vardır.

    Ben son panjuru yaparken özellikle her tarafını kapadım, yaklaşık 15 santime 3 santimlik bir aralık kaldı, buna rağman hararet oratyı geçmiyordu. Bu araba, orjinal motordan fanlı ve orjinal panjurla şehir içi sıkışık trafikte ucu kurtarıyordu.

    Genelde fanların çevresinde davlumbaz olmuyor buda performansını çok etkiliyor.Ilk fan modifiyem çift doblo fanı ile olmuştu. Performansı idare ederdi. Sonra orjinal davlumbaza uyumlu bir peugeot fanı taktım, unuttum hem sessiz hem çok çabuk iş görüyor.
  • 5 sene boyunca renault 19 1.6 kullandık. Bizden önceki sahibi fanı değiştirip daha büyüğünü taktırmış. Bu nedenle heralde bir kere bile araba hararet yapmamıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    Araç düşük hızda giderken hararet yapabilir. Çünkü radyatör önden yeterli havayı çekemiyor. Hızlandıkça daha havayda daha fazla temas olacağından hararet riski azalıyor.

    İşte bu sebeple, renault otomobillerin fanları çok güçsüz olduğundan hararet yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the others

    quote:

    Orijinalden alıntı: m4y

    Araç düşük hızda giderken hararet yapabilir. Çünkü radyatör önden yeterli havayı çekemiyor. Hızlandıkça daha havayda daha fazla temas olacağından hararet riski azalıyor.

    İşte bu sebeple, renault otomobillerin fanları çok güçsüz olduğundan hararet yapıyor.

    Doğrudur. Bizim R9 düşük hızlarda baya hararet yapıyor ancak ben içerden fanı açınca dahada yükselmiyor, yavaş yavaş düşüyor.

    Düşük hızlarda giderken bir gözümüzün sürekli hararet göstergesinde olmasında fayda var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.