Şimdi Ara

Refurbished Hakkında Kaygılananlar Buraya ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
1.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qiest_588

    Arkadaşlar bende i5s cihazımı dokunmatik probleminden dolayı göndermiştim 2 hafta kadar önce swap olarak değişimi yapıldı ve bikaç gün kullandıktan sonra kendi kendime "önceki cihazımın gerçekten ne çok problemi varmış. Nasıl kullanıyormuşum??" Diye sorular sordum yani bu garantiden verilen "swap" cihazım refurbished falan bilmem öncekinden çok çok daha iyi çok memnunum hiç bi sıkıntısı yok çok şükür..

    Zaten Refurbished cihazlarda sorun çıkma olasılığı daha az,güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reachthetop -- 21 Mayıs 2014; 0:25:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: qiest_588

    Arkadaşlar bende i5s cihazımı dokunmatik probleminden dolayı göndermiştim 2 hafta kadar önce swap olarak değişimi yapıldı ve bikaç gün kullandıktan sonra kendi kendime "önceki cihazımın gerçekten ne çok problemi varmış. Nasıl kullanıyormuşum??" Diye sorular sordum yani bu garantiden verilen "swap" cihazım refurbished falan bilmem öncekinden çok çok daha iyi çok memnunum hiç bi sıkıntısı yok çok şükür..

    Zaten Refurbished cihazlarda sorun çıkma olasılığı daha az,güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle..

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4ncü swap değişim oldu bi daha arıza da mahkemeye

    Bu ne 4 ayda bi swap swap swap yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reachthetop -- 21 Mayıs 2014; 1:40:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi

    ben ilk sefer değil ama diğer gittiklerimde öyle yaptım ama tabi pilin ve ekranın sıkıntılı olduğunu anlayamadım ilk başta. ilk sefer gittiğimden sonra yanımda şarj aleti ve kulaklıkta götürdüm. kulaklık girişiyle, şarj alıp almamasına kadar kontrol ettim. hatta orada diğer swap almış arkadaşlara da verdim kulaklıkla şarj aletini kontrol edin diye. genius arkadaş kontrol edin sıkıntı varsa değiştirelim tekrar dedi her seferinde yarım saat kadar kontrol ettim cihazı ama dediğim gibi o an anlayamadım pil ve ekran sorununu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi

    ben ilk sefer değil ama diğer gittiklerimde öyle yaptım ama tabi pilin ve ekranın sıkıntılı olduğunu anlayamadım ilk başta. ilk sefer gittiğimden sonra yanımda şarj aleti ve kulaklıkta götürdüm. kulaklık girişiyle, şarj alıp almamasına kadar kontrol ettim. hatta orada diğer swap almış arkadaşlara da verdim kulaklıkla şarj aletini kontrol edin diye. genius arkadaş kontrol edin sıkıntı varsa değiştirelim tekrar dedi her seferinde yarım saat kadar kontrol ettim cihazı ama dediğim gibi o an anlayamadım pil ve ekran sorununu

    bunlara taktıkları batarya sıfır değil mi şimdi. Öyleyse çok kötü kullanılmış bataryayı ne yapayım ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi

    ben ilk sefer değil ama diğer gittiklerimde öyle yaptım ama tabi pilin ve ekranın sıkıntılı olduğunu anlayamadım ilk başta. ilk sefer gittiğimden sonra yanımda şarj aleti ve kulaklıkta götürdüm. kulaklık girişiyle, şarj alıp almamasına kadar kontrol ettim. hatta orada diğer swap almış arkadaşlara da verdim kulaklıkla şarj aletini kontrol edin diye. genius arkadaş kontrol edin sıkıntı varsa değiştirelim tekrar dedi her seferinde yarım saat kadar kontrol ettim cihazı ama dediğim gibi o an anlayamadım pil ve ekran sorununu

    bunlara taktıkları batarya sıfır değil mi şimdi. Öyleyse çok kötü kullanılmış bataryayı ne yapayım ben

    sıfır olması lazım. gidince anlayacagız bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi

    ben ilk sefer değil ama diğer gittiklerimde öyle yaptım ama tabi pilin ve ekranın sıkıntılı olduğunu anlayamadım ilk başta. ilk sefer gittiğimden sonra yanımda şarj aleti ve kulaklıkta götürdüm. kulaklık girişiyle, şarj alıp almamasına kadar kontrol ettim. hatta orada diğer swap almış arkadaşlara da verdim kulaklıkla şarj aletini kontrol edin diye. genius arkadaş kontrol edin sıkıntı varsa değiştirelim tekrar dedi her seferinde yarım saat kadar kontrol ettim cihazı ama dediğim gibi o an anlayamadım pil ve ekran sorununu

    bunlara taktıkları batarya sıfır değil mi şimdi. Öyleyse çok kötü kullanılmış bataryayı ne yapayım ben

    sıfır olması lazım. gidince anlayacagız bakalım.

    randevu alabilsem ben de gitcem de alamıyorum işte. gidince sorcam hepsine tek tek. randevu çok sıkıntı ama buna çözüm bulmaları lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuray

    Burada swap için verilen cihazların SIFIR olduğunu savunan biri olarak yazıyorum ki:

    Cihazlar REFURBISHED dir.


    Bende Sıfır olduğunu idda ediyordum hep, fakat Apple Care merkezinde bir Senior ****or ile telefonda görüştük yaklaşık iki saat. Sorunum MacBook ile ilgiliydi fakat konu iPhone'a kayınca cihazların refurbished olduğunu söyledi.

    Peki bu bilgi sadece değişim programına dahil olan iPhone 5'ler (tüm dünyada değişim yapılan iPhone 5 sayısını düşünürsek geri alınan telefonların ne olacağı insanı düşündürmüyor değil ) için mi geçerli yoksa artık tüm değişim yapılan Apple cihazları için mi ?
  • Açılıp daha çok kontrol edilmişse daha iyidir sözüne katılmıyorum. Çünkü bu ürünler fabrikasyon mallardır. Cihazlar standart ayarlarda sıfır hata ile üretim yapılmaya çalışılır. Açılmış tamir görmüş cihazlarda ise ne kadar iyi yapılırsa yapılsın fabrikasyon üretiminin standardını hiçbir zaman tutmaz. Bunu kaza yapmış bir araba ile örnekleyebiliriz. Şaseleri kaymış bir arabayı ne kadar iyi tamir ettirsende fabrikadan çıktığı gibi olmaz mesela. O yüzden sağlamlık konusunda ben fabrikasyon üretimin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Masdera

    Açılıp daha çok kontrol edilmişse daha iyidir sözüne katılmıyorum. Çünkü bu ürünler fabrikasyon mallardır. Cihazlar standart ayarlarda sıfır hata ile üretim yapılmaya çalışılır. Açılmış tamir görmüş cihazlarda ise ne kadar iyi yapılırsa yapılsın fabrikasyon üretiminin standardını hiçbir zaman tutmaz. Bunu kaza yapmış bir araba ile örnekleyebiliriz. Şaseleri kaymış bir arabayı ne kadar iyi tamir ettirsende fabrikadan çıktığı gibi olmaz mesela. O yüzden sağlamlık konusunda ben fabrikasyon üretimin daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    Arabaya benzetmek anlamsız olur.Arabanın şasesi dağılmıştır ama verilen telefonun içindeki parçalar sağlamdır. Bu parçalar da sıfır fabrikasyona eşdeğerdir ki apple sitesinde de var.k

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende geçen gün değiştirdim cihazımı...

    model no:ND298HB/A olarak gözüküyor...

    sorguladığımda israil çıktı ???

    http://iphonefrom.com/tr/ND298HB
  • Bence daha sağlamdır demek sadece kendimizi avutmamızı sağlar. Apple refurbished cihaz vermez. Yanlış hatırlamıyorsam O cihazları 100 dolar daha ucuza satıyor ABD'de. Yani ondan da yine bir kar söz konusu sadece daha az... Bunun dışında siz yeni bir cihaz aldınız, hemen ardından sıkıntılı olduğu için apple değiştirdi ama dediğiniz gibi refurbished ürün ile... Parçaları 0 olan cihaz mı yoksa tamir görmüş, sıfırlanmış kısımları dışındaki parçalarının elektronik ömrü ilerlemiş ürünü mü tercih edersiniz? Böyle bir durumda ekranı veya işlemcisi 4-5 aydır kullanılan bir ürün verilebilir size. O yüzden sıfır üründür bence yani umarım öyledir....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • iphone 5 i alalı 15 ay oldu şuan 5s kullanıyorum 5 dolapta duruyor ne donanım olarak ne de kozmetik olarak sorunu var.Cihazı özenle kullandım.hazır değişim çıkmısken değişeyim dedim ama bu konuyu okudum fikrim değişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    iphone 5 i alalı 15 ay oldu şuan 5s kullanıyorum 5 dolapta duruyor ne donanım olarak ne de kozmetik olarak sorunu var.Cihazı özenle kullandım.hazır değişim çıkmısken değişeyim dedim ama bu konuyu okudum fikrim değişti

    Sorunsuzsa kesinlikle uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsi geçen etiketler için fotoğraf çektim.
     Refurbished Hakkında Kaygılananlar Buraya !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    quote:

    Orijinalden alıntı: reachthetop

    quote:

    Orijinalden alıntı: .HonouR.

    swap olayı tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. benim görüştüğüm mağazadaki manager'da böyle anlatmıştı. fakat birçok kez kontrol geçme durumu sanıyorum yanlış. zira swap cihazlarda çok sorun çıkıyor. sorunsuz cihaz bulana kadar değişim yapıyorlar ayrı. 3 günde 3 farklı cihaz verdiler. ilk cihazı aldım cihazı hoparloru patlaktı ertesi gün gittim ikinci cihazın ekranı değişmişti beyaz renkler sarımsı çıkıyordu ertesi gün tekrar gittim baska swap verdiler şimdi üçüncü cihazdada şarj sorunu var hemen bitiyor pil. ilk iki cihaz kullanılamayacak durumdaydı hemen goturdum araya aldılar hallettiler, sarj sorunu icin cumaya randevum bakalım ne olacak.


    bana genpanın verdiği 5s sadece ekran gıcırdaması var ve bu yüzden değiştirmek istiyorum. Değiştirdim diyelim cihazı orada kontrol edip hatalıysa yenisini alabilirim değil mi

    ben ilk sefer değil ama diğer gittiklerimde öyle yaptım ama tabi pilin ve ekranın sıkıntılı olduğunu anlayamadım ilk başta. ilk sefer gittiğimden sonra yanımda şarj aleti ve kulaklıkta götürdüm. kulaklık girişiyle, şarj alıp almamasına kadar kontrol ettim. hatta orada diğer swap almış arkadaşlara da verdim kulaklıkla şarj aletini kontrol edin diye. genius arkadaş kontrol edin sıkıntı varsa değiştirelim tekrar dedi her seferinde yarım saat kadar kontrol ettim cihazı ama dediğim gibi o an anlayamadım pil ve ekran sorununu

    bunlara taktıkları batarya sıfır değil mi şimdi. Öyleyse çok kötü kullanılmış bataryayı ne yapayım ben

    Benim iphone 5 cihazimi genpa degistirdi batarya kasa ekran telefon tamamen sifir ve sorunsuz 4 saat gitmiyordu sarjim bu cihaz 7.30 saati zorluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    iphone 5 i alalı 15 ay oldu şuan 5s kullanıyorum 5 dolapta duruyor ne donanım olarak ne de kozmetik olarak sorunu var.Cihazı özenle kullandım.hazır değişim çıkmısken değişeyim dedim ama bu konuyu okudum fikrim değişti

    Bir hatırlatmada bulunayım: Bu uyku tuşu probleminden dolayı olan DEĞİŞİM, problem tesbit edilen iP5'lere uygulanıyor. Sadece seri numarasının "değişim programına uygundur" diye yanıt alması YETERLİ DEĞİLDİR !... Bunu bizzat denedim ve soruşturdum. Ayrıca şu an sorunsuz olan bir iP5, garanti süresi içinde (yani TR'deki alım tarihinizden itibaren 2 yıl içinde) bu tuştan dolayı bozulursa o zaman ya bedava tamir edilecek (ki şimdiye kadarki uygulamada böyle bir durum oluşmadı) ya da yerine bir "swap" ip5 verilecek. Ancak garanti süresi bittikten sonra, bir bardak soğuk su içilmekte!...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    iphone 5 i alalı 15 ay oldu şuan 5s kullanıyorum 5 dolapta duruyor ne donanım olarak ne de kozmetik olarak sorunu var.Cihazı özenle kullandım.hazır değişim çıkmısken değişeyim dedim ama bu konuyu okudum fikrim değişti

    Bir hatırlatmada bulunayım: Bu uyku tuşu probleminden dolayı olan DEĞİŞİM, problem tesbit edilen iP5'lere uygulanıyor. Sadece seri numarasının "değişim programına uygundur" diye yanıt alması YETERLİ DEĞİLDİR !... Bunu bizzat denedim ve soruşturdum. Ayrıca şu an sorunsuz olan bir iP5, garanti süresi içinde (yani TR'deki alım tarihinizden itibaren 2 yıl içinde) bu tuştan dolayı bozulursa o zaman ya bedava tamir edilecek (ki şimdiye kadarki uygulamada böyle bir durum oluşmadı) ya da yerine bir "swap" ip5 verilecek. Ancak garanti süresi bittikten sonra, bir bardak soğuk su içilmekte!...

    Ben telefonla aradım cihaz değişim programında görünüyorsa garanti süresinin ve cihazda sorunun olması yada olmaması değişim için engel değildediler.Gerçi ben değişim yapmayacağım.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.