Şimdi Ara

[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar reddit kullanan kullanmayan tüm arkadaşları bekliyoruz.


    Place 1000x1000 ebatında canvas boyama yaptığımız bir etkinlik en son sanırım 5 sene önce oldu. 5 dk da bir 1px koyabiliyorsunuz kullanıcı olarak. Epey eğlenceli bir etkinlik bence sosyal medyanın en sevdiğim özelliği oldu kendisi :DD


    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz
    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruzreddit
    place • r/place
    https://www.reddit.com/r/place



    Discord kanalı:

    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz
    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruzdiscord
    Join the r/place Turkey Discord Server!
    https://discord.com/invite/KzTmqCur



    _____________________________




  • Star Wars posteri muhteşem olmuş.

    _____________________________
  • bi fransaya bak bir de bizimkine puhahaha. tam bir zort.
    sağ üstteki atatürkte lenine daha çok benziyo
    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hocam yavaş yavaş birşeyler eklemeye çalışıyoruz. millet botla çalışıyor resmen :D Sınırlarımızla dost olmaya çalışıyoruz dc gelirseniz 7/24 ekip var

    _____________________________
  • Brotha B kullanıcısına yanıt

    Harbiden çok güzel eserler var. Bayrak milliyet falan temsil etmeyen şeylere çok bulaşmıyor insanlar bizimki de işin eğlencesi işte

    _____________________________
  • Şöyle çok küçükte olsa DH logosu yapsak keşke, anı olarak kalır.


    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz
    _____________________________
  • Brotha B kullanıcısına yanıt
    Konu dışı ölmüş hocam, zor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Zihnin Geleceği kullanıcısına yanıt
    [REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz
    _____________________________
  • Etkinliği görünce aklıma dirtekt konu dışı geldi, bir dh logosu kondurulur diye düşünmüştüm ama tükenmişiz[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz 

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.