|
Evet arkadaşlar reddit kullanan kullanmayan tüm arkadaşları bekliyoruz. Place 1000x1000 ebatında canvas boyama yaptığımız bir etkinlik en son sanırım 5 sene önce oldu. 5 dk da bir 1px koyabiliyorsunuz kullanıcı olarak. Epey eğlenceli bir etkinlik bence sosyal medyanın en sevdiğim özelliği oldu kendisi :DD Discord kanalı: |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
![[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https%3a%2f%2fstyles.redditmedia.com%2ft5_2sxhs%2fstyles%2fbannerBackgroundImage_oh4e1x23gtq81.png&width=-1&text=0&t=0)
![[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http%3a%2f%2fstore.donanimhaber.com%2fb8%2f23%2f47%2fb823478fee1525420e4e7270e3d4105b.jpeg&t=152428070&width=480&text=1)
![[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/84/fc/74/84fc74be0f4fb833dd9f85a6238b02d6.jpeg&t=0&width=480&text=1)
kullanıcısına yanıt
![[REDDIT] r/place etkinliği için bayrağımızı çiziyoruz](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/86/42/1b/86421b94de3af1706b7d37e403be7b41.jpg&t=0&width=480&text=1)







