Şimdi Ara

Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | ANDROID 15 GELDİ! (494. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.980
Cevap
219
Favori
751.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
90. Sırada  bugün en iyi #18
Sayfa: önceki 492493494495496
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrbcksz kullanıcısına yanıt

    Ben KVK Ankara servisine kargo ile gönderdim. 1 hafta olmasına rağmen ne sms ne arama hiçbir şekilde bilgilendirme olmadı. whatsapp hattıına da cevap yazan yok. Cihaz takip ekranında da bir şey çıkmıyor. Durumu nasıl öğreneceğiz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fblimelih -- 2 Ekim 2025; 16:45:30 >
    _____________________________
  • ben Trabzon Kvk servisine gönderdim servis form numarası ve imei numarasını realme ye ilettim ve bir hafta olmadan ekran ücretsiz değişip bugün geldi. Seninki de yakında gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasmania -- 2 Ekim 2025; 22:55:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasmania kullanıcısına yanıt

    hocam hangi versiyon geldi yazılımı ? benimkini android 14e düşürüp göndermişlerdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fblimelih kullanıcısına yanıt

    inan bi fikrim yok hocam ben de bugün verdim ankaraya yolladım bana yakın ve telefon hemen lazım diye, bi tık tırstım sayende :)

    _____________________________
    We're waiting for the world to save itself.
  • Pascal.Nouma P kullanıcısına yanıt
    Android 14 ile geldi bende güncellemedim açıkcası.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    "ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse. eline yalnızca bir iğne, bir iplik verebilirim." dedi tanrı...
  • mrbcksz kullanıcısına yanıt
    Realme müşteri hizmetlerine form numaranızı ve imei numaranızı atın. Kvk Sistemden bilgi edinemiyorsanız onlara da mail atın realme türkiyeye iletilmek üzere form numaramı talep ediyorum diye ben mail attıktan bir saat sonra msj ile geldi form numaram

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    "ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse. eline yalnızca bir iğne, bir iplik verebilirim." dedi tanrı...
  • Pazar pazar acaip habere uyandım. Hayret. Ekran değişimi mi yapacaklarmış? Gideyim de sorayım adamlara. Yedek almam lazım telefona tabii ki. Yedekleme icin hangi uygulamayı onerirsiniz? Uzun zaman oldu titanium back up u kullanmayalı. Cok şey değişmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ekranda kronik oluşan yeşil çizgi sonrası burdan değişim programını öğrendikten sonra bende telefonu servise götürme kararı aldım.

    Daha önce realme teknik servisini aramış ve ekranı ücretsiz bir şekilde KVK da değişim yapılacak demişlerdi ve adres vermişlerdi. Bu cumartesi günü KVK Kızılay Ankara servisine telefonu götürdüm. Kvkda çalışan ben öyle birşey bilmiyorum garantisi bittiyse ücretli değişim yapılır dedi. Bende izah etmeye çalıştım. Sonra ben bilmiyorum bilen birine sorayım dedi ama ona ulaşamadı. Bende realme teknik servisini tekrar aradım ve bana siz servise telefonu bırakın eğer kullanıcı hatasından kaynaklı bir durum yoksa ücretsiz değişim sağlanacak biz süreci takip edeceğiz dediler.

    Gelişmaleri burdan size yazarım.

    _____________________________
  • @tasmania arkadaşın dediği gibi bu sabah mail attım ve form numarası 1 saat sonra sms olarak geldi. Şuan takibini yaptım. Cihazın Durumu:Kayıt Yapıldı Onarım İşlemlerine Başlanacak, Onarım Ücreti 0 TL şeklinde bilgi var.

    _____________________________
  • faniseyler kullanıcısına yanıt

    ben de elden vermeyi düşünüyordum ama bu kvk servisleri çok ahlaksız maalesef. Belki kargo yolunu tercih ederim ben de

    _____________________________
  • tasmania kullanıcısına yanıt

    realme müşteri hizmetlerine neden form numarası atıyoruz ve nereden atıyoruz anlamadım. KVK serviste imei girdiğim zaman cihaz bulunmuyor. mesajdan ulaşılmıyor mail attım bekliyorum.

    _____________________________
    We're waiting for the world to save itself.
  • mrbcksz kullanıcısına yanıt
    service.tr@realme.com adresine atıyoruz. Tahminim bizim imeş ve form numaramızı kvk ya iletiyorlar ücretsiz onarım için. Bir nevi onaylıyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    "ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse. eline yalnızca bir iğne, bir iplik verebilirim." dedi tanrı...
  • kordexa K kullanıcısına yanıt

    Böyle bir sorunu olup çözen var mı arkadaşlar??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • samimi ve gercekci uzun kullanim deneyimidir : Telefonu yaklasik 2 senedir son derece cok memnun olarak kullaniyorum pek oyun oynamadim bugune dek yesil cizgi cikmadi gerek video resim kamera kayit kalitesi gerekse hiz performansindan cok memnunum batarya tarafinda, hic kullanmadigim zaman bile wifi acik sekilde 4 gun kadar bekleme yapiyor ayrica full kullanimda 6 saate kadar ekran suresi aliyorim 120 hz acikken. tek eksigi suya dayanikligi olmamasi . İp sertifikasi da olaydi tadindan yenmezdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Benim telefonun ekran değişimi yapılmış. Bir kaç güne elime geçer. Merak edenler için; 27 Eylül'de gönderdim. 6 Ekim'de Kvk ya mail attım. Aynı gün servis kaydı yapıldı. Bir kaç mailden sonra onarım süreci hızlandı.

    _____________________________
  • Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | ANDROID 15 GELDİ!

    Cihazın Durumu:Laboratuvarda - Üreticiden Parça Bekleniyor


    servisten görüntü

    nası ama ekranı neredeyse tam ortadan bölüyor 2mm falan sağda :D

    _____________________________
    We're waiting for the world to save itself.
  • corsalpg C kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen 2 yıl sonrası (özellikle son 6 ay için ) , bu konu daki kimsenin " SUYA DAYANIKLILIK / SU GEÇİRMEZLİK " sertifikasını ( Bu cihazı _ alanların %98 ' için ) önemseyeceğini zannetmiyorum.

    Samsunglar da pembe çizgi ve hayalet ekran sonrası , yakın zamandakiler de siyah leke olayı da biliniyor olsa da , pil konusun da veya servis konusun da realmi/bu cihaz da kronik sorun var.

    S7 edge var (7 yıllık) YD ikinci el aldım , pil orjinal ve pembe çizgi 4 yıl sonra çıktı mesela.

    Yazılım ve donanım hala sorunsuz , android 10/11 almış olsa diyorum sadece.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar telefon geldi. Ekran değişimi yapılmış fakat parmak izi tanimlanamiyor. Kalibrasyon mu yapmak lazım. Yapılıyorsa nasıl yapılır? Yoksa ekran değişirken parmak izi okuyucuya zarar mı verdiler? Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | ANDROID 15 GELDİ!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fblimelih -- 11 Ekim 2025; 14:51:11 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | ANDROID 15 GELDİ!MobileSentrix Officialyoutube
    In today’s video, we’re tackling a common yet frustrating issue that often arises after screen replacements on Android devices: fingerprint scanner malfunctions. Post-repair fingerprint issues can appear in several ways—failed calibrations, unresponsive sensors, or devices that won’t accept new fingerprint enrollments. While the root cause may vary, the challenge remains the same: restoring full functionality without compromising the repair. To help technicians troubleshoot more effectively, we’re walking through real-world cases on three high-demand devices: 📝 Here’s what you’ll learn: • Fingerprint calibration for the OnePlus 13 Plus • The calibration process on the Motorola Edge Plus • How to resolve fingerprint issues on the Google Pixel 8 Pro Whether you’re a seasoned technician or still building your skillset, this video delivers the insights and techniques you need to get biometric systems working again—quickly and reliably. 🛠️Ideal for repair pros looking to reduce callbacks, maintain customer satisfaction, and streamline their workflow. Subscribe for weekly deep dives into real-world repairs, advanced diagnostics, and proven strategies from the repair bench.
    https://www.youtube.com/watch?v=ngUVK54VtGc

    Böyle bir video buldum ama bu aparat olmadan yapılabiliyor mu acaba? Yoksa servise geri mi göndereceğiz?

    _____________________________
  • fblimelih kullanıcısına yanıt

    Tüm kurulumları yaptınız mı hocam? Belki hesap tanımlayınca oluyordur. Olmadı KVK ile mailleşin duruma göre tekrar göndermek gerekiyorsa gönderin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 492493494495496
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.