Şimdi Ara

Realme GT2 Pro Ana Konu | SD 8G1 | 6.7' 2K 120Hz AMOLED | 4K60 FPS | ANDROID 15 GELDİ! (493. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.980
Cevap
219
Favori
751.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
90. Sırada  bugün en iyi #18
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende Realme'ye e-posta attım internet sayfalarında telefon numarası bulamadığım için. Gelen mesajı aşağıda paylaşıyorum buna göre işlem için yetkili servise gönderip sonrasında istenilen bilgileri Realme'ye göndermeyi planlıyorum. Yeşil Çizgi çıkan arkadaşlarda aynı yolu izleyebilirler.


    Merhaba Değerli Müşterimiz,


    Öncelikle yaşamış olduğunuz durum için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.


    Lütfen verilerinizi yedekledikten sonra support adresinde bulunan ''Servis Noktaları'' kısmından size en yakın Realme yetkili servis noktasına cihazınızı ulaştırın. Cihazınız servise ulaştıktan sonra form numarası ve imei bilgileri ile birlikte tarafımızı bilgilendirmeniz halinde durum ilgili departmanlara aktarılacaktır.


    Not; Cihazınızı kargo ile gönderecekseniz ufak bir not kağıdına aşağıdaki bilgileri yazarak faturanız ile birlikte göndermenizi rica ederiz.


    - İsim Soyisim

    - Tarafınıza ulaşılabilecek telefon numarası

    - Cihazda yaşanan sorunun kısa özeti 


    Telefonunuzun garantisini support/phonecheck sitesinden kontrol edebilirsiniz.


    Realme'den bağımsız üçüncü parti bir yerden sigorta ya da kasko satın alındı ise, bu kapsamdan yararlanmak adına satın alım noktası ile iletişime geçebilirsiniz.

    Daha fazla soru/öneri için aynı e-postayı yanıtlayabilirsiniz.


    RealMe ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

    www.realme.com
    realme (Turkey) - Make it real
    https://www.realme.com/tr//


    www.realme.com
    realme (Turkey) - Make it real
    https://www.realme.com/tr//
    _____________________________
    "ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse. eline yalnızca bir iğne, bir iplik verebilirim." dedi tanrı...




  • eeosman E kullanıcısına yanıt
    Bana gönderebilir misiniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • tasmania kullanıcısına yanıt
    08503901986 nolu numarayı aradım. Realme Türkiye müşteri hizmetleri. Durumu anlattım. Teyit ettiler. En yakın servisin kargo anlaşma kodunu verdiler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba. Son zamanlarda bir yerde wifi bağlıyken oradan ayrılıp tekrar geldiğimde wifi ağına otomatik bağlanmıyor. Tekrar bağlanması için Wifi açıp kapatmam gerekiyor. Nasıl çözebiliriz ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • fblimelih kullanıcısına yanıt

    Sıfırlanıyor. Datalarını yedekle kardes.

    _____________________________
  • Ücret iadesi aldığıma pişman oldum, onarım talebimi reddetmişlerdi o zaman, cihazdan çok memnundum. Ltpo ekran, 8K video kaydı, metal gövde sadece amiral modellerde oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eeosman E kullanıcısına yanıt

    Telefon manyak bir sey gercekten. Hız ozellikle. Ne ıstersen anında yapıyor bana mısın demiyor valla. İlgec. Edat. Baglac Tumlec. Suzgec. Kasma yok. Su telefonları alanları magdur ettiler ya. Yazıklar olsun. Yok ekranda yesil cizgi. Yok pilde 2,5 saat ekran suresi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goliath47 -- 26 Eylül 2025; 17:8:7 >
    _____________________________
  • Merhabalar bende yeşil çizgi mağdurlarından oldum son durum ne acaba garanti bitmesine rağmen kvk servislerinde ücretsiz yapılıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Midnightmrt M kullanıcısına yanıt
    Ben cihazı bugün kargoya verdim. Ücretsiz onarım için. Garanti bitti. Gelişme olursa buradan yazarım. Bu arada yedek telefon olarak çekmecemde mi6 vardı. 8 senelik telefon. Bildiğin atom karınca. Bütün uygulamaları canavar gibi çalıştırıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • fblimelih kullanıcısına yanıt

    Bu cihaz da benim yedek cihazım kullanmadığım halde yeşillendi durduk yere umarım sorun çıkarmazlar. Direk kvk ya mı gönderdiniz içine not eklediniz sanırım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Midnightmrt M kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Cihazı KVK servisine elden teslim eden var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 01010011 0 kullanıcısına yanıt

    hocam ne dediniz de ücretsiz değişecek dediler. Pazartesi şansımı deneyeyim. Telefon alacak pek durumum yok. Garantisi bittiği için THH den de bi şey çıkacağını düşünmüyorum. Aslında ekranını severdim net ve parlaktı, yarım saatte şarj olunca pili de umursamıyordum. Değişim olursa ekranda kullanmaya devam ederim ben cihazı.

    _____________________________
    We're waiting for the world to save itself.
  • goliath47 G kullanıcısına yanıt

    Karınca kararınca kimin emeği olduysa emeğine sağlık hocam 🙂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Realme Türkiye yi 08503901986 numaralı telefondan aradım. Numarayı yazmakla uğraşmayın Telefon uygulamasında realme tuşlayın "realme service" diye çıkıyor. Telefonumdaki şikayeti söyledim. Durduk yere çizgi çıktığını, darbe almadığını vs. Direkt olarak gönderim yapın ekranı değişecek dediler. Kronik olarak kabul ediyorlarmış. Şu an hangi servise güvenebilirim diye bakıyorum.

    Realme Türkiye Servis Noktaları

    Faturalı bir şekilde bir kağıda İsim Soyisim, irtibat numarası, yaşanan sorun yazarak gönderim yapın dedi. Attığım bağlantıda kargo kodları da var.

    Servis önerisi olan varsa bekliyorum değerli yorumlarınızı. :)

    _____________________________
    We're waiting for the world to save itself.




  • Hadi gözünüz aydın arkadaşlar. Umarım herkes ücretsiz değiştirir ekranını.

    _____________________________
  • eeosman E kullanıcısına yanıt

    Pişman olacak durum yok bence ben kağıda önceliğim para iadesi yazmıştım, gider sıfır a56 honor400 falan alırdım. Bataryası falan sıfır temiz olur. 3 sene önce çıkmış telefon artık değeri de yok zaten pili de öldü 3 saat ekran veriyor

    _____________________________
  • Bende de şanssızlık arka kapak kırıldı TR de satılmıyor

    _____________________________
    Forumda sorunsuz alışveriş; @avangard58 @urunalsat @Exzina @Natsukaw.S @Jeak@cankut90 @bulutcuk @aliisbara@cey100@adamic1907@costa rica@cocogamer@onrknn@selim75iskender
  • 
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.