|
bende Realme'ye e-posta attım internet sayfalarında telefon numarası bulamadığım için. Gelen mesajı aşağıda paylaşıyorum buna göre işlem için yetkili servise gönderip sonrasında istenilen bilgileri Realme'ye göndermeyi planlıyorum. Yeşil Çizgi çıkan arkadaşlarda aynı yolu izleyebilirler. Merhaba Değerli Müşterimiz, Öncelikle yaşamış olduğunuz durum için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Lütfen verilerinizi yedekledikten sonra support adresinde bulunan ''Servis Noktaları'' kısmından size en yakın Realme yetkili servis noktasına cihazınızı ulaştırın. Cihazınız servise ulaştıktan sonra form numarası ve imei bilgileri ile birlikte tarafımızı bilgilendirmeniz halinde durum ilgili departmanlara aktarılacaktır. Not; Cihazınızı kargo ile gönderecekseniz ufak bir not kağıdına aşağıdaki bilgileri yazarak faturanız ile birlikte göndermenizi rica ederiz. - İsim Soyisim - Tarafınıza ulaşılabilecek telefon numarası - Cihazda yaşanan sorunun kısa özeti Telefonunuzun garantisini support/phonecheck sitesinden kontrol edebilirsiniz. Realme'den bağımsız üçüncü parti bir yerden sigorta ya da kasko satın alındı ise, bu kapsamdan yararlanmak adına satın alım noktası ile iletişime geçebilirsiniz. Daha fazla soru/öneri için aynı e-postayı yanıtlayabilirsiniz. RealMe ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür eder, iyi günler dileriz. |
|
_____________________________
"ya kendin dikebilirsin ya da hiç kimse. eline yalnızca bir iğne, bir iplik verebilirim." dedi tanrı...
|




Yeni Kayıt

2 Mobil
Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






