< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
| _____________________________ |
|
WhatsApp Web sürekli kopuyor güncellemeden sonra. var mı başka sorun yaşıyan? |
|
_____________________________
|
|
Bizde böyle bir sorun yok, güncelleme sonrası format bile atmadık. O kadar boş verdik telefonu ama şimdilik pek sıkıntı yok düz kullanımda.. |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aynen hiç geçmemek en iyisi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Öyle gözüküyor ama yeni sürüm sadece yeni özellikler için değildir, asıl güvenlik güncelleştirmeleri buradaki kritik faktör. Diyelim telefonunuz üst sürümde kapatılan bir güvenlik açığı yüzünden hacklendi. Realme burada tüm suçu kendinden sizin üzerinize atmış oluyor otomatik olarak. BU yüzden normal şartlarda bize stabil bir sürüm sunmak zorundalar taahhüüt ettikleri süre boyunca. Bizler bunun için parasını veriyoruz çünkü. Telefonun donanımsal olarak hiçbir eksiği, bu stabilite problemleri için Realme`nin hiçbir özrü olamaz. Lütfen gelecekteki alımlarınızda sizi umursamayan firmalara hak ettikleri cevabı verin bu yüzden. |
| _____________________________ |
|
Nasıl geçtin kral benimde canımı sıkan takılmalar donmalar başladı geri dönmeyi düşünüyorum bende < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Peki sürekli güncelleme bildirimi gelmeye devam ediyor mu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam merhaba, Halen yakınlık sensöründeki problemi çözemedim. Tel yatay konumda sensör çalışıyor. Dikey konumda çalışmıyor. Haliyle tel çalınca da ekran kapanıyor. Birde RollBack deneyeyim. Sadece India versiyonlar için diyor. Bizim ki EU. Operatörlerde bir problem çıkartır mı ki? |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Teşekkür ederim. Hocam peki bu sensör kalibrasonları ile ilgili bir bilginiz var mı? Birkaç hafta öncesine kadar sıkıntısız çalışan proximity sensör yatay konumda 1 sn ekranı kapatıyor sonra tekrar açıyor. Dikey konumda ise sürekli ekranı kapatıyor bu problem Whatsapp da sesli mesajlar gelince daha net anlaşılıyor ekran bir kapanıp bir açılıyor. 4, 5 ay önce ekranın ayrılması şikayeti ile garantide orijinal ekran değişimi yapıldı. Garantisi de bitti şubatta. Monte sırasında sensör yuvasına tam yerleşmedi mi acaba zamanla arasına toz doldu? Bir öneriniz var mı? |
| _____________________________ |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
*#899# kodu ile testlerin ekranına girebiliyorsun. Manuel test kisminda device debugging e gir orda proximity sensor test yazcak ona tıkla test et kalibrasyonda yapma yeri var ama tiklayinca şifre istiyor onu bilmiyorum sifre olarak 6776 deneyebilirsin. Android 11 güncellemesine Magisk kuran oldu mu? Çalışıyor mu? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgur.sari21 -- 5 Mayıs 2022; 6:31:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|