Şimdi Ara

Razer Naga Türkiye Garantisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar d&r dan razer naga modeli bir mouse aldım fakat 1 ay bile geçmeden sensörü bozuldu. Garantiye göndermek istiyorum ama d&r ın sitesinde garantiden üretici firmanın sorumlu olduğu yazıyor. Ne kadar arasam da razer a türkiye de hangi firmanın baktığını bulamadım bilen var mı?



  • Razer Türkiye distribitörü Aral Game bir iletişime geç bilgi verirler:

    0 (212) 602 27 25



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ynal -- 16 Ocak 2014; 13:27:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşın da dediği gibi aral game razer distribitörü hocam
  • Aral yanlızca distribütör yani teknik destek vermiyor kendilerinden almadığım bir ürünle de ne kadar ilgilenilir bilemedim bir firma yok mu teknik destek veren?
  • garantiden zaten üretici firma sorumludur. bir ürün bozulursa sen aldıgın markete götürürsün market de onu aldıgı fabrikaya. üretici firmadan kastı razer. d&r a git faturayla beraber götür. yok ben almam kardeş deme hakları yok.
  • Kulaklık ,bazı çevre bileşenleri , HDD , Hoparlör gibi ürünlerin tamiri yapılmaz , ürün sorunlu ise distribütör onaylarsa yerine yenisi verilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SefirEmre -- 16 Eylül 2014; 20:56:15 >
  • aral distribütör ama bi işe yarıyorlar mı mechul!
  • bende 1 hafta önce d&r den razer ouroboros aldım sol tusu ve pil gostergesınde bır sorun olustu ve direk aral game teknık servısıyle gorustum urunu getırısenız yardımcı oluruz dediler.. ertesi gün götürdüm ürünü aldılar ve biz sizi arıcaz dediler.. yanii aral game ile iletişime geçersen yardımcı olurlar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.