Şimdi Ara

RAPİD-LİNEA-ACCENT BLUE (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
4
Favori
5.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Bu paraya bu aracı hayatta almam. Ederi 33-38 bin. 48 bin liraya Linea'dan kat kat kalite araçlar tercih edilebilir. Kararınıza saygı duymakla beraber yanlış olduğunu söylemek boynumun borcu. Yazık o paraya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Bu paraya bu aracı hayatta almam. Ederi 33-38 bin. 48 bin liraya Linea'dan kat kat kalite araçlar tercih edilebilir. Kararınıza saygı duymakla beraber yanlış olduğunu söylemek boynumun borcu. Yazık o paraya.

    1.6 120 hp dizel düz 6 vites accent blue ler nasıl ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Bu paraya bu aracı hayatta almam. Ederi 33-38 bin. 48 bin liraya Linea'dan kat kat kalite araçlar tercih edilebilir. Kararınıza saygı duymakla beraber yanlış olduğunu söylemek boynumun borcu. Yazık o paraya.

    1.6 120 hp dizel düz 6 vites accent blue ler nasıl ?

    ACCENT BLUE 1.6 CRDI MODE Galiba bahsettiğiniz model. 128 Hp 260 Tork. Bu araç Lineaya göre daha iyi. Bütçeni biraz daha zorlaman mümkün mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Herkes Euro N Cap takıntısı yapmış, yahu 5 yıldız almayan firma kaldı mı artık ? Kaldı ki tam emin olmamakla birlikte Punto bu aracın Hatchback modeli olarak üretiliyor diye biliyorum ve 5 yıldız aldı.

    Şu an Fiat Albea 1.3 Multijet kullanıyorum.Aracım 800.000 kilometrede (evet taksi olarak kullandık) ve hiç motor yapılmadı.Alıp uzun yıllar fazla bakım/parça masrafı yapmadan güzel bir dizel motor istiyorsanız bu kesinlikle multijet motorlardır.Taksiciler bir aracı kendilerine seçmişlerse bilin ki o araç yakıt,motor ömrü ve yedek parça/bakım konusunda piyasadaki en iyi araçtır.

    Aracı insanlar tasarım olarak beğenir beğenmez orası ayrı mesele ama bu Türkiye'nin en çok satan araçlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Ben de uzun zamandır Linea ile ilgileniyorum.Lounge paketi oldukça donanımli ve 1.6 motoru var.1.3 motorun da sizi memnun bırakacağı kanaatindeyim ama o pakette 1.6 dışında seçenek yok.Uzun yolda 1.6 gerek büyük silindir hacmiyle gerekse 6. vitesiyle sizi daha rahat ettirebilir.Bu araçta benim iç tasarımda beğenmediğim tek nokta vites kolunun bulunduğu bölgenin günümüz otomobillerinin sahip olduğu tasarıma sahip olmaması ve otomatik şanzuman seçeneğinin bulunmaması.

    Kalkıp insanlara benzinli araç önermeyin.Benzinli araç fiyatına dizel araç alma şansı varken neden o benzinlileri alsın ? Kaldı ki 6-7 yıl kullanacağını söylemiş, uzun yol ve şehir içi çok aktif kullandığını düşünürsek uzun ömürlü en iyi motor seçeneği budur.Bazıları gibi 200binde motor veya 60binde otomatik şanzuman öldü diye bir derdi olmayacak.Bu kadar para verip hem benzinli hemde Albea donanımına sahip araçları önermek biraz abes.

    Hayırlı olsun, kazasız-belasız güzel günlerde kullanın.Yakında ben de bir Linea sahibi olmayı planlıyorum.

    abi çok teşekkür ederim vaktini ayırdın
    Şimdi bir arkadaş accent blue dedi.Acaba bir bilgin varmı. Keşke demeseydi en sevmediğimiz şey ikilemde kalmak
    ama linea ağır araba hoşumuza gitti gerçekten

    Rica ederim.Accent Blue'da güzel araç ancak bu aracı düşünmenizin sebebi otomatik şanzuman ise tavsiye etmem.Otomatik Accent gereğinden fazla yakıt tüketiyor.Bunun dışında özellikleri hemen hemen aynı.Motor ömrü konusunda Multijet'le karşılaştırılamaz ama aracı taksi gibi yüzbinlerce kilometre kullanmayacaksanız çok önemli değil.Yine de belli bir kilometrenin üzerinde bile satmak isteseniz Fiat bu konuda daha avantajlı.Servis fiyatları konusunda bilgim yok ama sanayide Accent Era'nın parçaları ve işçiliği aşağı yukarı aynıydı.(Bu sizin bir şey ifade etmiyor, sizin için servis önemli).Linea'nın dizel motorunun tork değeri Accent'ten biraz fazla.


    Linea'nın ne olduğu az çok belli, tavsiyem dizel Accent Blue kullanıcılarından objektif yorum almanızdır.Tasarım olarak ise Linea biraz daha sert, Accent ise biraz daha spor görünüme sahip.İkilemde kalmaya gerek yok. Her iki aracın özelliklerini bir tabloda karşılaştırır fiyat faktörünü de sona ekleyerek en iyi seçimi yaparsınız.Acele etmeyin, iyice kullanıcılardan bilgi alın.

    hocam zaten otomatik düşünmüyoruz babamla
    linea şehir içinde 6.5 litre yakıyor blue ise 5.2 litre arada çok fark var
    blue 1.6 120 beygir fiyatı peşin 50 bin tl tabi 2-3 bin lira daha düşerler sanıyorum
    blue de tork 260 linea da 290 sanırm

    Katalog verisi o şekilde ama pratikte böyle bir sarfiyat verisi elde edilemiyor.İki araç aynı yakar.Şehir içi katalog verisi 5.6 olan Ford Focus ile 6 litre altına inemiyoruz.Üstelik bu 6 litrelik veri sadece şehir içi değil, ağırlıklı olarak şehir içi olmasına rağmen karma değerdir.Dolayısıyla katalog verilerine takılmayın, birebir fanatik olmayan, tarafsız davranan kullanıcıdan dinleyin.Dikkat ederseniz kağıt üzerinde Fiat'ın verileri kendi sınıfındaki diğer araçlardan hep fazla ama uzun kilometreler yapanların tercihi.Nedeni o değerlerden daha az yakması değil, diğer firmalara ait verilerin Türkiye şartlarında olmaması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERT237 -- 21 Kasım 2013; 0:47:45 >




  • Almakta israrci isneniz, yakit yonunden gecmis olsun diyeyim. Benzinli araclardan az yaksa bile motoru tarihieser oldugu icin guncel dizellerden farkedilir derecede fazla yakiyor. Tecrubeyle sabittir. Tek artisi motorun tamiri kolay. Yani sanayi ustalari iyi taniyor bu motorlari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 21 Kasım 2013; 0:55:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "İçeriden açılabilen benzin deposu kapağı " özelliği ile kendi aracımı satmaya karar verdim ve linea alacağım. bu devirde zor bu özellik.

    kararlara her zaman saygım var ancak, yazıktır günahtır bu araç için bu kadar para. o paralara gidin mis gibi dizel suberb, renault latıtude alın az km de.. arabaya bindim diyin. b sınıfı bir araca o kadar para cidden günah.

    burada baska araç önerenlerede kızmayın bence. sonucta kımsenın cebıone giren cıkan yok. herkes tavsıyesını belirtiyor. yanlıs bir karar varsa da onu duzeltmek için fikir beyan etmek forumların genel amacı oluyor. çünkü fikir soruyosunuz ve halıyle boyle cevaplar almak normal. size birkaç araç önereceğim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-servet-otomotiv-2011-1.6-tdi-comfort-hiz-sabitleyici-boyasiz-142059908/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-ilk-sahibinden-superb-132275543/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-fiyat-dustu-dizel-2011-super-b-benzinli-fiyatina-131847647/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-renault-latitude-1-5-dci-executive-90-000-km-de-144155227/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-142877787/detay




  • Ikinci El pazarı duser diye vw grup olan skoda ve seat i almiyorsunuz. Ardından kiralik filo sirket araci olan lineayi opsiyonlarina dünya para vererek 48000 e almaya karar veriyorsunuz

    Siz 6-7 yıl sonra bakın hangisi ne kadar düşüyor.

    Full opsiyonlu araçlar her zaman daha çok zarar ettirir. Alan adam banane der , O da linea bu da, aynı motor vs. Der.

    Linea yi şirkette kullanıyorum indigimde kendimi yorgun hissediyorum. Çok fazla ses alıyor ve oldukça titreşimli.

    Ne alırsaniz hayırlı olsun. Babaniz okusun bence yorumları. İşinize geleni aktarmayin sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Herkes Euro N Cap takıntısı yapmış, yahu 5 yıldız almayan firma kaldı mı artık ? Kaldı ki tam emin olmamakla birlikte Punto bu aracın Hatchback modeli olarak üretiliyor diye biliyorum ve 5 yıldız aldı.

    Şu an Fiat Albea 1.3 Multijet kullanıyorum.Aracım 800.000 kilometrede (evet taksi olarak kullandık) ve hiç motor yapılmadı.Alıp uzun yıllar fazla bakım/parça masrafı yapmadan güzel bir dizel motor istiyorsanız bu kesinlikle multijet motorlardır.Taksiciler bir aracı kendilerine seçmişlerse bilin ki o araç yakıt,motor ömrü ve yedek parça/bakım konusunda piyasadaki en iyi araçtır.

    Aracı insanlar tasarım olarak beğenir beğenmez orası ayrı mesele ama bu Türkiye'nin en çok satan araçlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Ben de uzun zamandır Linea ile ilgileniyorum.Lounge paketi oldukça donanımli ve 1.6 motoru var.1.3 motorun da sizi memnun bırakacağı kanaatindeyim ama o pakette 1.6 dışında seçenek yok.Uzun yolda 1.6 gerek büyük silindir hacmiyle gerekse 6. vitesiyle sizi daha rahat ettirebilir.Bu araçta benim iç tasarımda beğenmediğim tek nokta vites kolunun bulunduğu bölgenin günümüz otomobillerinin sahip olduğu tasarıma sahip olmaması ve otomatik şanzuman seçeneğinin bulunmaması.

    Kalkıp insanlara benzinli araç önermeyin.Benzinli araç fiyatına dizel araç alma şansı varken neden o benzinlileri alsın ? Kaldı ki 6-7 yıl kullanacağını söylemiş, uzun yol ve şehir içi çok aktif kullandığını düşünürsek uzun ömürlü en iyi motor seçeneği budur.Bazıları gibi 200binde motor veya 60binde otomatik şanzuman öldü diye bir derdi olmayacak.Bu kadar para verip hem benzinli hemde Albea donanımına sahip araçları önermek biraz abes.

    Hayırlı olsun, kazasız-belasız güzel günlerde kullanın.Yakında ben de bir Linea sahibi olmayı planlıyorum.

    Niye girmesi teste peki ?

    Multujet motor olmasa zaten fiat biter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    Herkes Euro N Cap takıntısı yapmış, yahu 5 yıldız almayan firma kaldı mı artık ? Kaldı ki tam emin olmamakla birlikte Punto bu aracın Hatchback modeli olarak üretiliyor diye biliyorum ve 5 yıldız aldı.

    Şu an Fiat Albea 1.3 Multijet kullanıyorum.Aracım 800.000 kilometrede (evet taksi olarak kullandık) ve hiç motor yapılmadı.Alıp uzun yıllar fazla bakım/parça masrafı yapmadan güzel bir dizel motor istiyorsanız bu kesinlikle multijet motorlardır.Taksiciler bir aracı kendilerine seçmişlerse bilin ki o araç yakıt,motor ömrü ve yedek parça/bakım konusunda piyasadaki en iyi araçtır.

    Aracı insanlar tasarım olarak beğenir beğenmez orası ayrı mesele ama bu Türkiye'nin en çok satan araçlarından biri olduğu gerçeğini değiştirmez.

    Ben de uzun zamandır Linea ile ilgileniyorum.Lounge paketi oldukça donanımli ve 1.6 motoru var.1.3 motorun da sizi memnun bırakacağı kanaatindeyim ama o pakette 1.6 dışında seçenek yok.Uzun yolda 1.6 gerek büyük silindir hacmiyle gerekse 6. vitesiyle sizi daha rahat ettirebilir.Bu araçta benim iç tasarımda beğenmediğim tek nokta vites kolunun bulunduğu bölgenin günümüz otomobillerinin sahip olduğu tasarıma sahip olmaması ve otomatik şanzuman seçeneğinin bulunmaması.

    Kalkıp insanlara benzinli araç önermeyin.Benzinli araç fiyatına dizel araç alma şansı varken neden o benzinlileri alsın ? Kaldı ki 6-7 yıl kullanacağını söylemiş, uzun yol ve şehir içi çok aktif kullandığını düşünürsek uzun ömürlü en iyi motor seçeneği budur.Bazıları gibi 200binde motor veya 60binde otomatik şanzuman öldü diye bir derdi olmayacak.Bu kadar para verip hem benzinli hemde Albea donanımına sahip araçları önermek biraz abes.

    Hayırlı olsun, kazasız-belasız güzel günlerde kullanın.Yakında ben de bir Linea sahibi olmayı planlıyorum.

    Niye girmesi teste peki ?

    Multujet motor olmasa zaten fiat biter

    Fiat'ın fanatiği değilim ve hatta uzun yıllardır kullanıcısı olarak en fazla eleştirenlerden biriyim ama bu Multijet olmasa Fiat biter söyleminiz biraz garip geldi.


    @flowerhorn
    Kendim için de Linea baktığımdan dolayı Accent Blue inceledim biraz.Yakından görmeden üzerine yorum yapmak yanlış olur ama Linea daha ağır basıyor gibi.İkinci el neden düşünmüyorsunuz ? Açıkcası ben de potansiyel bir alıcı olduğum için her ne kadar donanımlı olsa da istenen fiyat bana fazla geldi.Tabi burada söylemek istediğim Fiat'ın çok istediği değil bu sınıftaki araçların gereğinden fazla ettiğidir.Gerçi Clio'ya 50bin TL istenen bir yerde bu da normal karşılanabilir.Temiz, kazasız bir araç bakabilirsiniz ama Lounge pek bulunmuyor.




  • civic + lpg.

    %100 lpg uyumlu.

    bu fiyata iihs testlerinden geçebilen en güvenli araç.

    istediğinizde dolar bozdurur gibi satarsınız.

    otomatik farkı sadece 2000tl sol ayağınız rahat eder.

    bagajı yeterli.

    içi geniş.

    alırken 2012 20km civarında bir premium alın. en full'unden farkı koktuk ısıtma sunroof. şu an piyasası 46 48 arası olması lazım. garantiyi boşverin zaten bozulmuyor araç. bakımları özel serviste 200 civarı tutar.

    linea görünce ya kiralık diyorum... ya şirket arabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Almakta israrci isneniz, yakit yonunden gecmis olsun diyeyim. Benzinli araclardan az yaksa bile motoru tarihieser oldugu icin guncel dizellerden farkedilir derecede fazla yakiyor. Tecrubeyle sabittir. Tek artisi motorun tamiri kolay. Yani sanayi ustalari iyi taniyor bu motorlari.

    Güzel şaka.
  • bu forumun linea ile bir alıp veremediği var ama?

    neyse, hayırlı olsun. düzenli aralıklarla kullanma fırsatı bulduğum makyajsız 1.6 d. plus bir linea var ailede. araç fiyatına göre gerçekten harika şeyler sunuyor. motoru ve gidişi de çok iyi, bir focus kadar olmasa da. ayrıca çok da rahat. 1.3 active bir araçtan bahsetsek anlarım ama gereksiz yere yeriliyor bence linea.

    tekrar hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: makturk42

    Adam kararını vermiş beyler boşa nefes tüketmeyin.

    babamda bende pek araba bilmeyiz 13 kasımda araştırmalara başladık .Çoğu üyeler toledo ve rapid diyorlar .Rapidin videosunu izledim şehir dışı 4.0 litre iyi bir rakam ama pazar 'da değerinin düşmesinden şüpheliyiz
    belki bilmediğimiz güzel araç vardır diye son kez açtım konuyu ama hep aynı modeller toledo , rapid .

    Seatın ikinci el fiyatlarına sahibinden de bak hiç değer kaybetmez. Linealar çok yakar , yakıt önemliyse dikkat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Adam karar vermiş, millet birleşmiş vazgeçirmeye çalışıyor. Ha gayret, 35999 kişiyi daha ikna ederseniz 1 yıl Linea satılmaz..

    Ya Hu araç 3 yıldır memleketin en çok satan aracı, bahse konu 1.6 lounge da adetsel olarak bir çok modelden daha fazla satıyor. Bu kadar insan yanılıyor olamaz.

    Hayirli olsun hocam, güzel tercih. Güle güle kullanın..

    Merak etme o kadar kişiyi ikna etmemize gerek yok. Satılan lineaların %80'i şirketler tarafından filo olarak alındığı için daha az bireysel kullanıcıyı ikna etmemiz gerekiyor
    Hiçbir güvenlik testine girmemiş olan bir aracı tavsiye etmemizi beklemiyin. Hele ki 50.000 tl civarında bir paraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Abi 1.6 tdi manuel toledo 90 ps 49.000 tl

    1.6 tdi 105 ps manuel rapid 51.900 tl

    Rapid artik 90 ps manuel uretilmiyor onun icin fark var

    Skoda ve Seat fiyati 5-6000 TL asagi cekse butun paket ve motorlarda satisi artirir.

    Kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Adam karar vermiş, millet birleşmiş vazgeçirmeye çalışıyor. Ha gayret, 35999 kişiyi daha ikna ederseniz 1 yıl Linea satılmaz..

    Ya Hu araç 3 yıldır memleketin en çok satan aracı, bahse konu 1.6 lounge da adetsel olarak bir çok modelden daha fazla satıyor. Bu kadar insan yanılıyor olamaz.

    Hayirli olsun hocam, güzel tercih. Güle güle kullanın..

    Merak etme o kadar kişiyi ikna etmemize gerek yok. Satılan lineaların %80'i şirketler tarafından filo olarak alındığı için daha az bireysel kullanıcıyı ikna etmemiz gerekiyor
    Hiçbir güvenlik testine girmemiş olan bir aracı tavsiye etmemizi beklemiyin. Hele ki 50.000 tl civarında bir paraya.

    Tabi canım %80 filo satışı zaten.. O da bir avunma yöntemi.

    NCAP bir zorunluluk mudur? Homologatif bir gereklilik mi? NCAP'e girip 5 yıldız alsa susacak mı herkes?

    "Hiç bir güvenlik testine girmedi" ne demek? Tofaş'ta mı çalışıyorsun? Linea'yı yapanlar salak mı da 7 yıldır güvenlik riski taşıyan bir araç üretip sürecek piyasaya?

    Madem güvensiz bu araç; 7 yılda 200 bin adede yakın satıldı, hiç kronik bir güvenlik problemi duydunuz mu, gördünüz mü? Var mı öyle bir istatistik elinizde?

    Peki herhangi bir ülke için spesifik olarak üretilen ve adetsel hacmi 50.000'in altında olan hangi araç Euro NCAP'e girmiş? Var mı örnek bir model?



    Euro NCAP güzel bir testtir, nihai kullanıcı için güzel bir referanstır.

    Ancak Linea özelinde aracın teste girmemesi güvensiz olmadığının göstergesi değildir.

    Öncelikle herkes çok iyi bildiği halde yine de inkar ediyor.. Linea = Punto Sedan.. Punto da bu teste girdi, 5 yıldız aldı. Bu Linea'nın da %100 5 yıldızlı olduğu anlamına gelmiyor ama sedanı için ayrı, 3 kapılısı-5 kapılısı için ayrı ayrı, İtalya'da ticari versiyonu var, onun için bir ayrı, SW'si çıksaydı onun için bir ayrı teste mi girecekti? Hangi marka model yapabiliyor bunu? Renault neden Fluence'i sadece elektrikliye çevirince sokma ihtiyacı hissetti, öncesinde Euro NCAP'e göndermedi?

    Ayrıca mesela Volvo güvenlikle nam salmış ya, C70'ini neden sokmamış NCAP'e? Madara olmamak için mi?

    Ee onu da geçtik, BMW 7 serisini neden göndermemiş bu teste?

    VW'nin Phaeton diye bir aracı var, lafa gelince tank gibi.. Ama nerde test sonuçları?


    Son bir şey, "hiç bir güvenlik testine girmedi" diyorsun ya.. Merak etme, her yıl tüm otomobil firmaları her modelini tekrar tekrar teste sokarlar. Hatta kimi zaman Euro NCAP şartlarından daha ağır testlere sokarlar. Eğer attığı taş ürküttüğü kurbağaya değmeyecekse (yukarda verdiğim 3 örnekte de olduğu şekilde!) NCAP gibi işin daha ziyade pazarlama tarafına odaklanan bir yapıyı kullanmak zorunda da değiller..


    Bir de ekleme yapayım.. Herkes Euro NCAP'e isteyenin istediği aracını sokabileceğini sanıyor ama yok öyle birşey.. NCAP'e başvuruyorsun, onlar da aracın satış öngörüsüne bakıyor, eğer belli bir hacmin üstünde değilse teste almıyorlar. Bunu kim biliyordu?

    "Euro NCAP and its members have limited funds and, unfortunately, we cannot test every model that comes onto the market. However, we want to provide information that is useful to as many people as possible so we try to test those vehicles which will sell in greatest numbers"

    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 21 Kasım 2013; 8:37:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68


    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Adam karar vermiş, millet birleşmiş vazgeçirmeye çalışıyor. Ha gayret, 35999 kişiyi daha ikna ederseniz 1 yıl Linea satılmaz..

    Ya Hu araç 3 yıldır memleketin en çok satan aracı, bahse konu 1.6 lounge da adetsel olarak bir çok modelden daha fazla satıyor. Bu kadar insan yanılıyor olamaz.

    Hayirli olsun hocam, güzel tercih. Güle güle kullanın..

    Merak etme o kadar kişiyi ikna etmemize gerek yok. Satılan lineaların %80'i şirketler tarafından filo olarak alındığı için daha az bireysel kullanıcıyı ikna etmemiz gerekiyor
    Hiçbir güvenlik testine girmemiş olan bir aracı tavsiye etmemizi beklemiyin. Hele ki 50.000 tl civarında bir paraya.

    İlaç mümesillerinin bir kısmı...bu aracın 1.3 motorunu kullanıyor...Hiçde memnun değiller...
    Arkadaşta sanırım cayar bu yazılanladsan sonra...




  • Böyle bir olay gerçekleşiyor olamaz, bu fiyata linea alınıyorsa gerçekten arabadan anlamıyor olmak lazım. Bu iş 90 milyara golf almaya benziyor.

    Herşey motor değil. Alacağınız araba linea ise gidin en ucuz hangi versiyon ise onu alın, opsiyon falan da ekletmeyin.

    ama 50 bütçe var ne alayım derseniz gidin gözünüz kapalı toledo alın, arabaya binin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERT237

    quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Almakta israrci isneniz, yakit yonunden gecmis olsun diyeyim. Benzinli araclardan az yaksa bile motoru tarihieser oldugu icin guncel dizellerden farkedilir derecede fazla yakiyor. Tecrubeyle sabittir. Tek artisi motorun tamiri kolay. Yani sanayi ustalari iyi taniyor bu motorlari.

    Güzel şaka.

    Gercek olaylara gulen biriyseniz hayat size guzel be kardesim.

    Linea dizeli ikinci elde 4-5 yasinda arac arayan biriysem alirim cunku muadillerne gore sunduklari avantajli. Ama sifir bir arac alacaksam kesinlikle almam. Linea yakit yonunden uzun yolda idare eder ama devamli sehir ici kullanimda 301 ve rapid gibi araclardan fazla yakiyor.

    Simdi hayatinda pek araba surmeden , burada klavye arkasindan konusan arkadaslardan bolca şaka bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 21 Kasım 2013; 8:49:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    Bu paraya bu aracı hayatta almam. Ederi 33-38 bin. 48 bin liraya Linea'dan kat kat kalite araçlar tercih edilebilir. Kararınıza saygı duymakla beraber yanlış olduğunu söylemek boynumun borcu. Yazık o paraya.

    1.6 120 hp dizel düz 6 vites accent blue ler nasıl ?

    ACCENT BLUE 1.6 CRDI MODE Galiba bahsettiğiniz model. 128 Hp 260 Tork. Bu araç Lineaya göre daha iyi. Bütçeni biraz daha zorlaman mümkün mü?

    accent blue mode plus modeli var peşin 50 bin yazıyor ama sıkı pazarlıkta 2 bin lira inerler diye düşünüyorum fakat 50 bin liralık linea da 6 hava yastığı var 50 bin liralık accentte ise 2 tane
    accent blue 120 beygir linea 105 beygir gibi farklılıklar var




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.