Şimdi Ara

PUNTO EVO vs. YARİS (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
5.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    toyota nın daha sağlam olduğu iddaa ediliyor.peki niye yeni suv u euroncap tan 3 yıldız aldı.o zaman toyota da teneke.bir önceki kasa ford ranger ve nissan navara ki bu araçlar görünümde kamyon gibi olduğu halde çarpışma testinden 1 yıldız aldılar.o zaman onlarda teneke hatta diğer firmalar onlara göre taş gibi.kısacası fiat eskisi gibi değil(aslında fiat her zaman ucuz araçlar yapıp düşük gelirli insanların alması için üretim yapmaktaydı.son zamanlarda kalitesini yükseltti ancak fiyatlarıda o oranda yükselmeye başladı farkettiyseniz).bunun kabullenilmesi zaman alacak.iki araçta bence sizi üzmeyecek araçlardır.ikisininde motorları,kaliltesi,iç hacimleri aynı düzeydedir.2. elleri iyidir.bence aynı fiyata hangisi size daha çok özellik veriyorsa onu tercih etmelisiniz.


    sağlamlık (az arıza çıkarmak anlamında) ile crash test karmaşası olmuş bence

    herşey az arıza çıkarmaksa toyotanında 99 mdel corolla eco modelini alalım araba karbüratörlü elektrikli cam ve hidrolik direksiyon bile yok...alalım onu binelim hiç sorunsuz nasıl olsa sorun çıkartacak aksam yok arabada




  • şaka gibi, 99 model arabada hidrolik direksiyon yok mu?
  • Toyota nereden yaptı şu Urban Cruiser`ı.
    Bir aracı 3 yıldız aldı diye, diğer araçları da güvensiz oldu

    Arıza çıkarma istatistiklerinde Toyota halen ilk 3 te yer almaktadır. (Mazda, Mercedes, Toyota)
    Bize ithal edilen araçlarının, (urban cruiser hariç) hepsi 5 yıldızlı araçlardır.

    Artık 5 yıldızın çok bir özelliği kalmadı.
    Eskiden reklamlarda en önde anlatılan özelliklerden biri iken, artık 5 yıldız almamak ayıp oldu.
    Adam akıllı araç üreten markaların çoğu modeli 5 yıldız alabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet


    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    toyota nın daha sağlam olduğu iddaa ediliyor.peki niye yeni suv u euroncap tan 3 yıldız aldı.o zaman toyota da teneke.bir önceki kasa ford ranger ve nissan navara ki bu araçlar görünümde kamyon gibi olduğu halde çarpışma testinden 1 yıldız aldılar.o zaman onlarda teneke hatta diğer firmalar onlara göre taş gibi.kısacası fiat eskisi gibi değil(aslında fiat her zaman ucuz araçlar yapıp düşük gelirli insanların alması için üretim yapmaktaydı.son zamanlarda kalitesini yükseltti ancak fiyatlarıda o oranda yükselmeye başladı farkettiyseniz).bunun kabullenilmesi zaman alacak.iki araçta bence sizi üzmeyecek araçlardır.ikisininde motorları,kaliltesi,iç hacimleri aynı düzeydedir.2. elleri iyidir.bence aynı fiyata hangisi size daha çok özellik veriyorsa onu tercih etmelisiniz.


    sağlamlık (az arıza çıkarmak anlamında) ile crash test karmaşası olmuş bence

    herşey az arıza çıkarmaksa toyotanında 99 mdel corolla eco modelini alalım araba karbüratörlü elektrikli cam ve hidrolik direksiyon bile yok...alalım onu binelim hiç sorunsuz nasıl olsa sorun çıkartacak aksam yok arabada






  • Bu az donanım az arıza olayı illakide bir etkendir.Fakat öyle bir söylüyorsunuzki sanki 90'lı yıllarda arabaların hepsinde abs-esp bilmem ne herşey vardı da Toyota tamamen çıplak bir araç satıyordu.Benim ilkokul öğretmenimde 91 Corolla GL vardı arabanın klimasını bırakın elektrikli aynaları bile canavar gibiydi buna ne diyeceksin?99 senesinde şirket filoları için üretilen Corolla Ecoyu örnek alabiliyorsan o zaman Land Cruiser'larıda örnek alman lazım.LC'lerde bir dünya donanım var ve dünyanın en sağlam arazi araçlarından kabul ediliyor o zaman bunu nasıl değerlendireceğiz?

    Bu forumda marka fanlarından çok marka düşmanları var anladığım kadarıyla.Ben Toyotanın avukatı değilim fakat bu kadar saçma yorumlarada ses çıkarmamak mümkün değil.

    Son olarak bazı arkadaşlar ısrarla Yarisin Puntoya göre hiç bir artısının yazılmadığını söylemiş.Sanırım bu arkadaşların okuma sıkıntısı var ama ben yinede yazayım.Yarisin içi çok daha geniş,motoru hem tüketim hem performans anlamında daha iyi,direksiyon sistemi daha direkt,özellikle arka koltukta oturanlar için süspansiyon konforu daha iyi,servis kalitesi daha iyi vs.

    Daha öncede yazdığım gibi Punto donanım,tasarım ve fiyat olarak daha başarılı olmak zorundadır ve öyle de.İş sadece bunlardaysa Hyundai i20-i30 almak daha mantıklı.Gerçi Punto bunlardan hem tasarım hem de teknik olarak bir tık daha yüksek.İşte gördüğünüz gibi bu işler tercih meselesi.Toyota tu kaka ya da Fiat dandik araba meselesi değil.Ben tek başıma biniyor olsaydım Punto alırdım.Bunu da söyleyeyim.




  • ben toyota 3 yıldız almış diye toyota dandiktir demek istemedim.demek istediğim günümüzde çarpışma testi denen zımbırtıdan bütün firmalar hemen hemen aynı düzeyde çıkyor.bi farklılık yaratmıyor araçlar için.tabi 5 yıldız almış bir model tabiki insanın içinin biraz daha rahat olmasını sağlıyor.ama zaten binek modellerin nerdeyse tamamı artık 5 yıldız almakta.bence kriterleri daha yükseklere çekmeliler.bu sayede daha dayanıklı araçlar üretilmesi teşvik edilmiş olur
  • Bence yarisi tercih etmelisiniz çünkü punto evo daha çok yeni ve sorunları vs. denenmemiş bir araç.Toyota daha sorunsuz bir arçtır üstelik. bence bir test sürüşüne çıkmalısınız.
  • İki aracı da inceledim sadece nette değil canlı olarak da.Araç işi kesinlikle bir zevk meselesidir, birinin beğenisine diğerleri katılmak zorunda değildir diye düşünüyorum.Herkez farklı düşünebilir.
    Bu iki araç arasında benim tercihim tereddütsüz ve kesin olarak punto evo olurdu.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.