Şimdi Ara

Punto 6 Lounge 1.3. MJET 95 HP Dualogic

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
4.970
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Otomatik araclara bakarken, fiyat - performans arastırmasında bahsi gecen dizel otomatik puntoyu buldum; test surusu de trafik yogunluguna ragmen iyiydi, atak bir arac. Lakin bir de bazı musteriler benzinli otomatik alıp garanti bozulmadan lpg taktırıyormus.
    Bildigim kadarıyla torkundaki farktan dolayı dizelin performansı daha iyi, lakin bakımı daha maliyetli. Zaten aracın bagajı kucuk.
    Siz degerli forum uyulerinin bu konu hakkında fikri nedir?
    Ayrıca baska bir sorun, punto 6 lounge almaya deger bir arac mı, kullanan uyeler varsa fikirlerini beyan edebilirler mi? Fiattan uzak dur diyenler cogunlukta olsa da Punto iyidir diyenler de var.
    Simdiden cevaplarınız icin tesekkur ederim.



  • Fiat bayisinden o araç için alacağınız en iyi fiyatı not edin, sonra istisnasız tüm markaları gezin, "bu paraya en son ne olur?"diye sorun, verdikleri cevapları tüm yönleriyle bu araçla kiyaslayin, emin olun sonunda ben niye uğraşmışım bu kadar dersiniz. Puntoyu ilk gün gittiginizde almadığınıza pisman olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Fiat bayisinden o araç için alacağınız en iyi fiyatı not edin, sonra istisnasız tüm markaları gezin, "bu paraya en son ne olur?"diye sorun, verdikleri cevapları tüm yönleriyle bu araçla kiyaslayin, emin olun sonunda ben niye uğraşmışım bu kadar dersiniz. Puntoyu ilk gün gittiginizde almadığınıza pisman olursunuz.
    Punto iyidir, lounge donanım ise çok iyidir. Hiç düşünmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    Fiat bayisinden o araç için alacağınız en iyi fiyatı not edin, sonra istisnasız tüm markaları gezin, "bu paraya en son ne olur?"diye sorun, verdikleri cevapları tüm yönleriyle bu araçla kiyaslayin, emin olun sonunda ben niye uğraşmışım bu kadar dersiniz. Puntoyu ilk gün gittiginizde almadığınıza pisman olursunuz.
    Punto çok sağlam bir araç.Fıat'ın bu zamana kadar yaptığı en sağlam araçlardan biri bana göre.Sağlamlık yönünden şüphen olmasın.
  • Şanzımandan çok büyük beklentin olmasın. Tek kavramalı tüm yarı otomatik şanzımanlar gibi Dualogic de sarsıntılı çalışır, ancak Easytronic (Opel) ile karşılaştırdığımda Dualogic daha hantal çalışan bir şanzıman.

    95 HP'lik dizel motor, 77 HP'lik benzinli motordan kesinlikle daha ataktır. Bildiğim kadarıyla Fiat'ın herhangi bir LPG firmasıyla anlaşması yok. Motor "Fiat Garantisi" kapsamı dışında kalacaktır, bayiden mutlaka teyit almanı öneririm.

    Aracın bagajı B segmenti ortalamalarında. Ya Linea - Symbol vs. gibi yaklaşık fiyatlara satılan sedan araçlar seçmen gerekir. Diğer B segmenti araçların bagaji da Punto'dan farklı değildir.

    Lounge donanım, kesinlikle fazlasıyla dolu bir donanım. Rahatlıkla tercih edilebilir.

    Fiat'tan uzak dur diyen adam sana gerçek nedenlerini anlatabiliyorsa, otur dinle. Ama kafası hala Şahin'de, Doğan'da olan, at gözlüğünü hayatının her safhasında vazgeçilmez bir aksesuar haline getimiş, tek yorumu "Fiat alma" olan ve bunun da altını dolduracak gram bilgi barındırmayan adamları da direkt sallama derim. Fiat'a loser muamelesi yapan arkadaşın muhtemelen Dino gibi bir aracın varlığından hiç haberi olmamıştır.

    Fiat kesinlikle parasının karşılığını veren ve alınabilecek bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    Punto çok sağlam bir araç.Fıat'ın bu zamana kadar yaptığı en sağlam araçlardan biri bana göre.Sağlamlık yönünden şüphen olmasın.

    Alıntıları Göster
    Alınabilecek en uygun ve kaliteli araç...Fiyat olarak en yakın rakibi C3... İkisini kıyaslayınca punto daha matıklı ama sırf Fiat diye begenmemezlik yapanlar var...Özellikle ESP olması bile bir avantaj diğerlerinde fazla para versende esp yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faith_388

    Alınabilecek en uygun ve kaliteli araç...Fiyat olarak en yakın rakibi C3... İkisini kıyaslayınca punto daha matıklı ama sırf Fiat diye begenmemezlik yapanlar var...Özellikle ESP olması bile bir avantaj diğerlerinde fazla para versende esp yok...

    Alıntıları Göster
    eğer illaki otomatik dizel düşünüyorsanız kesinlikle kronik bi problemi varmı yokmu iyice bi araştrın...

    zira sonradan çok pişman olabilirsiniz...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    eğer illaki otomatik dizel düşünüyorsanız kesinlikle kronik bi problemi varmı yokmu iyice bi araştrın...

    zira sonradan çok pişman olabilirsiniz...

    Alıntıları Göster
    1,3 Mjet motor 95 Ps ve 1500 devirde 200 Nm tork veriyor, motordan yana bir endişeniz olmasın.
    Ben manuel vitesini tes etmiştim ama 6 ileri Duologic vites sanırım diğer robotize şanzımanlar gibidir heralde biraz geçişleri belli eder.
    Geçen 208 1,6 e-HDİ Auto6R nin test sürüşünde de vites geçişlerindeki sarsıntıyı bariz hissetmiştim.Neticede tam otomatikler gibi olmaz, daha iyi vites geçişleri çift kavramalılarda (DSG, EDC, POWERSHİFT) var onlarda hem pahalı hemde sorun oluşturma potansileyi yüksek.

    Lounge donanımında özellikle ESP, perde hava yastıkları, yokuş kalkış desteği ve diğer güvenlik donanımları standart.
    Şimdi gelelim neticeye bence;
    Arabanın motoru iyi, donanımı iyi, kasa güzel, Dualogic vites nasıl bilmiyorum, iç mekanda kullanılan plastik kalitesi ortalamalarda gerçi b sınıfında çoğu böyle.Fiyat 42.620 indirimli liste fiyatı.
    Dualogic konusunda olumlu fikirler edinirseniz alınır (ki Dualogic hakkındaki olumlu-olumsuz edindiklerinizi burada paylaşırsanız bende faydalanmış olurum) hele fiyatta da biraz indirim alırsanız tadından yenmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    1,3 Mjet motor 95 Ps ve 1500 devirde 200 Nm tork veriyor, motordan yana bir endişeniz olmasın.
    Ben manuel vitesini tes etmiştim ama 6 ileri Duologic vites sanırım diğer robotize şanzımanlar gibidir heralde biraz geçişleri belli eder.
    Geçen 208 1,6 e-HDİ Auto6R nin test sürüşünde de vites geçişlerindeki sarsıntıyı bariz hissetmiştim.Neticede tam otomatikler gibi olmaz, daha iyi vites geçişleri çift kavramalılarda (DSG, EDC, POWERSHİFT) var onlarda hem pahalı hemde sorun oluşturma potansileyi yüksek.

    Lounge donanımında özellikle ESP, perde hava yastıkları, yokuş kalkış desteği ve diğer güvenlik donanımları standart.
    Şimdi gelelim neticeye bence;
    Arabanın motoru iyi, donanımı iyi, kasa güzel, Dualogic vites nasıl bilmiyorum, iç mekanda kullanılan plastik kalitesi ortalamalarda gerçi b sınıfında çoğu böyle.Fiyat 42.620 indirimli liste fiyatı.
    Dualogic konusunda olumlu fikirler edinirseniz alınır (ki Dualogic hakkındaki olumlu-olumsuz edindiklerinizi burada paylaşırsanız bende faydalanmış olurum) hele fiyatta da biraz indirim alırsanız tadından yenmez.

    Alıntıları Göster
    puntoda dizeli benzinli fiyatına kampanyası yok sanırım.Benzinli motorlusu LPG tam uyumlu mu ?




  • Yine atıp tutsn çok olmuş madem araç o kadar sağlam fist firması neden ncap testine sokmaktan korkuyor?? Bir hyundai daki cesaret bunlarda yok... Fiyat performance en iyi hyundai uretiyor i20 i30 hepsi 5 yildiz almis ncapten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Yine atıp tutsn çok olmuş madem araç o kadar sağlam fist firması neden ncap testine sokmaktan korkuyor?? Bir hyundai daki cesaret bunlarda yok... Fiyat performance en iyi hyundai uretiyor i20 i30 hepsi 5 yildiz almis ncapten
    http://www.fiat.com.tr/hizmetler/sayfalar/FiatHizmetler.aspx
    fiat ın landirenzo ile anlaşması var garanti bozulmadan lpg takılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Yine atıp tutsn çok olmuş madem araç o kadar sağlam fist firması neden ncap testine sokmaktan korkuyor?? Bir hyundai daki cesaret bunlarda yok... Fiyat performance en iyi hyundai uretiyor i20 i30 hepsi 5 yildiz almis ncapten
    Bakınız Fiat Bölümündeki Yeni Punto Konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeLiHBeY59 -- 21 Ekim 2012; 11:57:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeLiHBeY59

    Bakınız Fiat Bölümündeki Yeni Punto Konusu.

    Alıntıları Göster
    Adam grande puntoyu sokmuş 5 yıldız almış, google amcaya sorsaydın söylerdi böylece atıp tutamamış olmazdın. Yaptığı her makyajdan sonra ncap testine sokan marka mı var?
    Fiyat/performans/sağlamlık ve hyundai




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glock35

    Adam grande puntoyu sokmuş 5 yıldız almış, google amcaya sorsaydın söylerdi böylece atıp tutamamış olmazdın. Yaptığı her makyajdan sonra ncap testine sokan marka mı var?
    Fiyat/performans/sağlamlık ve hyundai

    Alıntıları Göster
    bu dualogig de yarım otomatik ama opel den daha iyi sanırım hill holder standar en azından yokuşlarda rahat ettiriyo ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0E0B8030F

    bu dualogig de yarım otomatik ama opel den daha iyi sanırım hill holder standar en azından yokuşlarda rahat ettiriyo ...

    Alıntıları Göster
    İlginize ve verdiginiz bilgilere tesekkur ederim.

    Bayram oncesi WW haric tum markaları gezme fırsatım oldu. Opel Astra Classic III Otomatik benzinli (easytronic) fiyat olarak iyi lakin net yorumları ozellikle vites icin kotu. Bir de yıllardır aynı tarzda oldugundan sikayetci olanlar da var. Lakin Alman arabası bir adım one cıkartıyor. Gerci dizelde MJet kullanıyor.

    İ20 benzinli otomatik e baktım sunroof, arkayı gosteren kamera dahil maksimum paketine 40.500 TL dediler. Lakin test aracı vitesliydi, suspansiyonları iyiydi diyebilirim. Lakin punto 6 lounge 1.3 MJET ' in test surusu daha guzeldi, i20 daha basit geldi.

    C3' de rampa destek sistemi yok lakin direksiyondan vites degisimi var ve yakıt tuketimi oldukca dusuk. Sebebini sordugumda, manuel sanzıman uzerine kurulu bir yapısı var dediler.

    Yeni Yaris 7 ileri otomatik vites aracı gordum lakin test edemedim, kaputta motorun alt koruması yok, direkt yeri gorebiliyorsunuz. Ama toyota olması avantaj olabilir.

    Migrayı da sordum, test edemedim daha basit geliyor.

    Fiat' ı one cıkartan sıfır faiz ve dualogic sistemi... Vitesiyle ilgili kotu bir yorum goremedim, fikri olan arkadaslar varsa ifade etmesi iyi olur.

    Punto ile Bravo arasında cok bir fark goremiyorum boyutlar haric. Lakin benzer modellerde 10.000 TL fark var.

    Soz konusu Punto icin son fiyat olarak 43.400 TL aldım ve 30.000 TL si sıfır faiz lakin 15 ay ki bu biraz az.

    Aynı aracın benzinli otomatigi ise 37 bin civarı ve fiat garantisini bozdurmadan kendi servisine lpg taktırıyor, 2000 TL istiyor. Aradaki fark benzinliyi daha mantıklı gibi gosteriyor. Dizelin bakımının ve parcasının pahalı olması da soz konusu. Sizler hangisini onerirsiniz?

    Simdiden tum yorumlar icin tesekkur eder, bayramınızı kutlarım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0E0B8030F

    bu dualogig de yarım otomatik ama opel den daha iyi sanırım hill holder standar en azından yokuşlarda rahat ettiriyo ...

    Alıntıları Göster
    yüzü biraz eskise de clio 4 ve 208 den daha kaliteli araç.. mümkünse test sürüşlerini yapın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde


    quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    yüzü biraz eskise de clio 4 ve 208 den daha kaliteli araç.. mümkünse test sürüşlerini yapın?

    Hangisini ne kadar kullandın da bu kanıya vardın?

    nick güzelmiş.. punto devamlı kullanıyorum, 208 ve clio 4 test sürüşü.. clio 4 hayran olduğum ve beklediğim bir araçtı hatta foruma bile yazmışımdır toplu alıma beni de ekleyin diye ama ta ki test sürüşüne kadar?
    puntom 6 yıllık fitillere sahip cam tavanlı sıfır clio nun aldığı rüzgar sesini +30 km de almıyordur.. 208 zaten tam bir tasarım faciası o konuyu açmaya bile gerek yok, forumda arkadaşlar satış rekorları kıracak diye övülen incelemelerde ben kötü diyordum.. hala trafikte bir tane göremedim ankarada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde


    quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    yüzü biraz eskise de clio 4 ve 208 den daha kaliteli araç.. mümkünse test sürüşlerini yapın?

    Hangisini ne kadar kullandın da bu kanıya vardın?

    nick güzelmiş.. punto devamlı kullanıyorum, 208 ve clio 4 test sürüşü.. clio 4 hayran olduğum ve beklediğim bir araçtı hatta foruma bile yazmışımdır toplu alıma beni de ekleyin diye ama ta ki test sürüşüne kadar?
    puntom 6 yıllık fitillere sahip cam tavanlı sıfır clio nun aldığı rüzgar sesini +30 km de almıyordur.. 208 zaten tam bir tasarım faciası o konuyu açmaya bile gerek yok, forumda arkadaşlar satış rekorları kıracak diye övülen incelemelerde ben kötü diyordum.. hala trafikte bir tane göremedim ankarada

    Alıntıları Göster
    Tekrar merhabalar,
    Multiair seçeneğinde, fire motordaki lpg garantisi sunulmuyormuş. Bir de bildiğiniz gibi dualogic seçeneği de yok. Yeni nesil 105 Hp motor tercih edilir mi yoksa diğer seçenekler mi mantıklı? Bir de dış renkte en çok hangi renk tutuluyor? Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusk_twilight

    Tekrar merhabalar,
    Multiair seçeneğinde, fire motordaki lpg garantisi sunulmuyormuş. Bir de bildiğiniz gibi dualogic seçeneği de yok. Yeni nesil 105 Hp motor tercih edilir mi yoksa diğer seçenekler mi mantıklı? Bir de dış renkte en çok hangi renk tutuluyor? Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    mümkünse dizel ve beyaz alın :) görüşüm tamamen kişiseldir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akıllıdeli06

    mümkünse dizel ve beyaz alın :) görüşüm tamamen kişiseldir

    Alıntıları Göster
    Hocam bende araç alma dönemindeyken c3 ile punto arasında kalmıştım.
    Yokuş kalkış desteği olmadığı için tasarımını çok beğendiğim halde c3 ü eleyip Punto easy hayalleri kuruyordum.

    Kısmet değilmiş alamadım hala sahibinden.com da gördüğümde iç geçiriyorum.

    Kişisel tercihim beyaz, lansman rengi olan petrol yeşilide olabilir ikisi arasında 300-500 fiyat farkı vardı galiba.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.