Şimdi Ara

PTTCELL MACERAM ( İBRETLİKTİR )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kardeşime faturasız yeni hat almak için yolumun üstündeki Bayrampaşa Ptt ye dün sabah saatlerinde uğradım.Mini paket tarifesi 500dk+500sms+2Gb 18 TL olan tarifeyi seçip 40 TL de kart ücreti ödeyip kimlik vs evrak işlemlerinide halledip bayiden ayrıldım.İşlemi yapan memur maksimum 24 saat içinde hattımın açılacağını söyledi.

    Bugün saat 11 civarı hat hala açılmadı,bunun üzerine pttcell in 4446788 numaralı hattını aradım,yapılan kontrolde Bayrampaşa daki memur evrak üzerinde yanlışlıkla fautasız tarife yerine faturalı tarifeyi işaretlediği için hattın açılmadığını öğrendim.

    İşin ilginç tarafı bundan sonra başlıyor;

    Pttcell genel merkezi Bayrampaşa ofislerine telefonla ulaşmayı denemişler ama ulaşamıyorlarmış.Benim oraya gidip işlemi düzelttirmem gerekiyormuş.Bu işlemde, evrakta faturalı tarife kısmındaki kutucuğa konulan tik kaldırılıp faturasız tarife kısmındaki kutucuğa tik konulması gerekiyormuş.

    Telefondaki müşteri temsilcisine söylediğim şu;

    *Hanınefendi siz yetkili bir Ptt postanesine nasıl ulaşamazsınız.
    - Cevap; telefonla aranmış ulaşılamamış beyefendi.

    *Peki bu benim sorunum mu?Ordaki memur işini düzgün yapmamışsa siz ulaşın ve düzelttirin.
    - Cevap; doğru söylüyorsunuz ama prosedür böyle,eğer oraya gitmezseniz hattınız açılmaz.

    *Hanımefendi ben Bayrampaşa dan hattımı aldıktan sonra nasıl olsa 24 saat içinde açılacak diye akşamüzeri uçakla İstanbul dışına çıktım,ve 6 ay sonra döneceğim,bu durumda bayiye nasıl gideyim.
    -Cevap; o zaman hattınız açılmaz.

    *Yahu böyle saçmalıkmı olur,beni daha yetkili birine bağlarmısınız.
    -Cevap; daha yetkili biri yok,size bundan başka şekilde yardımcı olamıyoruz,bayiye gitmeniz gerekiyor.

    *Hanımefendi anlamıyormusunuz ben şuanda İstanbul dışındayım,bayinize nasıl ulaşırsanız ulaşın bu işi düzelttirin.
    -Cevap; Kusura bakmayın size başka şekilde yardımcı olamıyorum,biz bayiye ulaşamadık,sizin gidip düzelttirmeniz lazım.

    *Allah sizi bildiği gibi yapsın deyip görüşmeyi sonlandırdım,çünkü ağzımdan daha farklı şeyler çıkacaktı.

    Şimdi işin ikinci perdesi.Evet ben İstanbul dışında değildim ama olabilirdimde,hatta yurtdışına bile çıkmış olabilirdim.Bu durumda İstanbul a dönmeyi beklemek zorundaydım.
    Neyse atladım Bayrampaşa daki ptt ye gittim,dün işlemi yaptığım memuru bulup durumu anlattım.Evet yanlış yaptığını oda kabul etti ve evrağı düzeltti.Dedim hemen gönderirmisiniz merkeze hattın açılmasını hızlandırmak istiyorum dedim.Gözümün önünde tarayıcıdan geçirip evrakları merkeze gönderdi.
    Eve gelip pttcell müşteri hizmetlerini tekrar aradım,durumu anlatıp hattın açılmasının geciktiğini hızlandımak için bir işlem yapabilirmisiniz dedim.Sisteme girip baktı yeni evrak bize ulaşmamış dedi,yahu dedim nasıl olur gözümün önünde gönderdi yaz siz yalan söylüyorsunuz yada ptt bayrampaşa daki memur yalan söylüyor.Dedi yapacak birşey yok bizim sistemimizde yeni evrak gözükmüyor,eskisi var.Olmazsa tekrar oraya gidip durumu soruşturun deyince kendimi kaybetmişim ne söylediğimi hatırlamıyorum.

    Arkadaşlar işte böyle,pttcell den hat almayı düşünenler varsa mevzuyu okuyup tekrar bir düşünsünler derim ben.







  • pttcell yetkilisi aktivasyon merkeziyle iletişime geçecek kendi el yazısı ile hatalı işlem dilekçesi ve abonelik evrakları gönderilecek olay çözülecek.

    hepsi bu kadar basit tecrübeyle sabittir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazen piyango vuruyor hocam gsm operatörü fark etmiyor hepsi böyle ..



    Ben ptt ye gittim en düşük 18 mini var dedi faturali tahattutsuz 28 tl

    Burda ki arkadaşlar merkez tarifesi var vs demişlerdi. Onlarin sayesinde aklima geldi 15 tl . Tahattutsuz 25 tl . Simdi tahattut versem mi diye düşünüyorum. Bakalim

    Benim işlem 1 gün tek sürdü. Numara taşıma yaptım. Türk Telekom dan Pttcel e



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karmixs -- 5 Ocak 2018; 18:48:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea'dan Pttcell'e geçiş 3 saat içinde gerçekleşiyor. (TT sistemlerinde bu olaya tarife değişikliği deniyor.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Niye ugrasiyorsun guzel kardesim bunlarla, git turk telekom a 19 liraya 3gb li tarife var olmadi 25 liraya 5 29 liraya 8 gb alabiliyosun. Devlet dairesi zihniyeti malum bir is yapmak istersen 80 farkli yere yollarlar seni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi P1ka -- 5 Ocak 2018; 22:39:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet arkadaşlar bugün hattı aldığımın 3. günü ve şu saat itibarıyle hala hat açılmadı.Pttcell müşteri hizmetleri yeni evrak bize ulaşmamış diyor ve arayada hafta sonu girdiği için işlem yapılmaz diyor,Pazartesi yi bekleyin diyor.Kafayı yemek üzereyim.

    Pazartesi sabahı gidip ptt Bayrampaşa şubesi önünde protesto için simkartı yakmayı düşünüyorum.Önerilerinizi bekliyorum..
  • Çağrı merkezinde senin telefonuna cevap veren personelin anlatmaya çalıştığı şeyi özet geçeyim;

    Hattın açılmasında hata yapılmış,
    Hatanın düzeltilmesi için abonenin kendisinin Bayrampaşa PTT'ye gitmesi zorunlu,

    Çünkü hatanın düzeltilmesi için abone haricinde kimse işlem yapamaz.

    Hukuken senin adına KiMSE işlem yapamaz. Senin adına sahte imza atmaktan farkı yoktur.

    Bu bağlamda el mahkum kerhen Bayrampaşa PTT'ye gideceksin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Turkcell kampanya rezaleti
    20 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • power-fx kullanıcısına yanıt
    Sim kartı yakma hakkına sahipsin ancak bu durum yanlış yapılan işlemi durdurmaz veya değiştirmez

    Yapılacak tek şey oyunu kuralına göre oynayıp prosedüre uygun düzeltilmesini sağlayacaksın.

    Yapılan hataya sinirlenme hakkın var ancak sinirlenmek personele hatalı işlem için bağırıp çağırıp sinirlenmek çözüm üretmez. Sen bağırıp çağırıp sinirlendiğinde personel "kardeşim senin işini yapmıyorum" diyebilir.
  • @serdarski
    Sen bu maceradan bunlarımı çıkarttın,eğer öyleyse seni tebrik ederim.
    O zaman şu sorularada bir zahmet cevap verebilirmisin.

    Pttcell çağrı merkezi diyorki,numaranızı kontrol ettiğimizde yanlış kutucuk işaretlenmiş bunun düzeltilmesi için şube aranmış ama ulaşılamamış.

    SORU 1: Bir operatörün genel merkezi yetkili bir bayisine telefon edip nasıl ulaşamaz.Demekki ben gitmeden işlem düzeltilebiliyormuşki şubeyi aramışlar ama ulaşamıyorlarmış.Bir operatörün genel merkezinin şubesine ulaşamaması sence normal bir durummu,ve bu sebepten dolayı benim oraya gitmem ne kadar normal bir durum ?(İstersen açılmak istenen hattın numarasını sana vereyim pttcell çağrı merkezini ara sor,ne diyecekler sana.Orda not düşülmüşmü düşülmemişmi,bayi arandı ama ulaşılamadı diye.)

    SORU 2: Madem işlemde bir yanlışlık var,benden orda evrağa yazmam için başka bir iletişim numarası istediler ve diğer cep numaramı yazdım.Maksimum 24 saatde açılması gereken hat 26 saat geçmiş ve açılmamış ve evrakta yanlışlık var,hadi bayinize ulaşamadınız ordaki iletişim numaramdan banada ulaşıp bilgi veremezmisiniz ?

    SORU 3: Yapılan hata ölümcül bir hata değil,kimlik fotokopisi eksik olur,sözleşmede imza eksik olur vs.Burdaki tek hata yanlış kutucuğun işaretlenmesi,bunu düzeltmek için benim gitmeme gerek varmıdır.Ptt Bayrampaşa daki memur zaten sözleşmeyi çıkarıp doğru kutucuğu işaretleyip eskisini iptal edip paraflayıp gönderdi.Yani benlik bir işlem yoktu.Ya ben gerçekten hat açılacak diye işlem bittikten sonra atıyorum Hakkari deki birliğime katılmaya gitseydim,6 ay sonra dönüncemi ancak işlem yapılabilecekti ?

    Lütfen birde olay kendi başınıza gelmiş gibi düşünüp burda yazın Allah aşkına.




  • Sube ulasamiyorsa seninde 6aydan erken gitme sansin yoksaagecmis olsun ugras dur benim sana onerim biryerlere sikayet bunlari

    Bayinin no fax falan varsa fax cek dilekce halinde yoksa sikayet et



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 4 Ocak 2020; 12:30:1 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün ayın 9 u ve bu içine tükürdüğüm hat hala açılmadı.En son dün kayıt açılmıştı,konu inceleme aşamadında.

    Allhım neydi benim günahım.
  • PTTCELL 28 lira 10 gb ve sınırsız konuşma paketi var...10 gb ve sınırsız konuşma eski müşteri ayda 28 lira hiç bir sorun yok....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.