Şimdi Ara

PSU 2 tane SSD'yi yaktı. Moralim çok bozuk :(((

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba iyi forumlar.
    İlk defa başıma böyle bir şey geliyor.
    Dün yeni aldığım psu yu güzel bir şekilde monte ettim. Kablo düzenlemesini felan güzelce yaptım.
    Güç düğmesine basınca ışıklar bir kaç defa yanıp söndü. Bir kez daha basınca 1.ssd sata data kablosundan duman çıkmaya başladı. Hemen fişi çektim. Data kablosunu söktüm, erimiş baya. Hemen ekran kartını da söktüm.
    Psuya giden kabloları kontrol ettim herhangi bir yanma veya sıkıntı gözükmüyordu. Acaba sata kablosunda mı sıkıntı var diye 2. Data kablosunu taktım. Oda yandı. Anladım ki ya güç kaynağında yada kablolarda sıkıntı var.
    Sıkıntı sata güç kablosundaymış. Onu değiştirince sistemde açıldı her şey normale döndü. Arızalı kablo 2 tane sata güç barındırıyordu. Bunlarada ssd'ler takılıydı.
    Tabi 2 ssd'de uçtu.
    Moralim acayip bozuldu.
    Not: mobildeyim her zamanki gibi resim yine yüklenmiyor.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun. Kablolar temassızlık olmadan erimezler diye biliyorum. Kısa devre mi yaptı?
  • fabrikasyon bir hata olabilir. Çok anlamam elektrik işlerinden ama, mesela siyah kabloyla kırmızı kablo yanlış montajlanmışsa ssdlere kısa devre yapmış olabilir. Geçmiş olsun.
  • Merhaba, geçmiş olsun.

    Yazınızı ilk okuduğum zaman data kabloları sorunlu diye anladım. Ama sonradan sorunun güç kablolarında olduğunu dile getirmişsiniz. Yeni PSU'nun sata güç kabloları idi sanırım ?

    Bu süreçten sonra sanıyorum garanti durumunu falan düşünmüşsünüzdür. Durum tabii kullanıcı hatası gibi dursa da; yeni PSU ile beraber sıkıntının olduğunu kanıtlarsanız, bir ihtimal PSU'nun sahibi olan firma zararı karşılayabilir. Gerçi SSD'ler garanti dışı kalmamışta olabilir. Ne yaptınız şu an ?
  • Şanslısın bu havalarda bir bardak soğuk su iyi gider
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Kingston Hyperx 3k 120GB garantisi yoktu. Yaklaşık 3-4 yıllık SSD. Pert oldu, yedek parça niyetine birisine verebilirim.
    Sandisk Ultra II 240GB bu rma garanti altındaydı. Değişim onaylandı, Sandisk Extreme Pro 240GB ile değiştireceklerini söylediler.
    Maalesef tek SATA GÜÇ kablosu yüzünden bunlar başıma geldi. Onu söküp atınca her şey normale döndü.
    Dün 2.el Samsung 850 Evo 120GB aldım ve sistemi sorunsuz kurdum. Güç kaynağında sorun gözükmüyor. Seasonic M12II Evo 620w.
    SS'LER:
    1.RMA CEVABI
    2.YANAN SATA DATA KABLOSU
    3.SORUNLU SATA GÜÇ KABLOSU (HERHANGİ DEFORME EZİLME YOK)
    4.SİSTEMİMDEN KARE
    PSU 2 tane SSD'yi yaktı. Moralim çok bozuk :(((
    PSU 2 tane SSD'yi yaktı. Moralim çok bozuk :(((PSU 2 tane SSD'yi yaktı. Moralim çok bozuk :(((PSU 2 tane SSD'yi yaktı. Moralim çok bozuk :(((




  • deathness666 kullanıcısına yanıt
    Tekrardan geçmiş olsun.

    Şu an 2 SSD yandı değil mi ? Sandisk RMA cevabında 2. kez sıkıntı olduğundan bahsedilmiş ? ULTRA II'de başka bir sıkıntı mı olmuştu önceden ? Yoksa aldığınız yer ile mi alakalı bir RMA bu ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Ultra II daha önce durduk yere gitmişti. Rma ya gönderince yenisi ile değiştirmişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathness666

    Ultra II daha önce durduk yere gitmişti. Rma ya gönderince yenisi ile değiştirmişlerdi.

    O zaman 2. kez sıkıntı olmasını takiben, Extreme PRO serisi ile değiştirmeleri şık bir hareket olmuş. Direkt sizi en üst seriye buyur etmişler.

    10 yıl garanti geçerli olur mu yoksa mevcut fatura tarihi üzerinden mi devam edilir bilinmez ama bu noktada da cimrilik yapacaklarını düşünmüyorum.
  • REDSTONE kullanıcısına yanıt
    Evet sandisk rma konusunda 2. Defa kendini kanıtladı. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Dört dörtlük firma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deathness666

    Evet sandisk rma konusunda 2. Defa kendini kanıtladı. Bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Dört dörtlük firma.

    Bu konuda bir bakıma kendi hataları da olmamasına rağmen cidden tamamen kullanıcıyı düşünme ve kazanma amaçlı bir hareket yapmışlar. Tebrik etmekten başka söylenecek fazla bir şey yok.
  • deathness666 kullanıcısına yanıt
    Ben yanlis mi goruyorum yoksa sen ssdye 12 volt baglamaya mi calistin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Mertens

    Ben yanlis mi goruyorum yoksa sen ssdye 12 volt baglamaya mi calistin

    Hmm simdi anladim kablonun ortadasindaki molex galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-B780E0A07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Finn Mertens

    Ben yanlis mi goruyorum yoksa sen ssdye 12 volt baglamaya mi calistin

    Hmm simdi anladim kablonun ortadasindaki molex galiba

    Alıntıları Göster
    Hocam bu konuda ne oldu nasıl patladı ssd anlamadım ?
    bende ssd takacağım korktum şimdi :D

    hata neredeymiş?
  • konuyu hortlatan arkadasa selam olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunGFu -- 13 Haziran 2020; 15:28:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seasonic bu forumda belki ilk defa böyle bir şeye neden oluyor.

    hep seasonic öneririz forumda, en çok önerilenler arasındadır.

    Bakalım sizin rma yada benzeri şikayetinize nasıl karşılık verecekler?

    yanan ürünlerin parasını öderler mi acaba?

    siz peki montajda bir hata yapmayasınız? kablo cidden defolu mu geldi?
  • 3 senelik konu hortladı :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.