Şimdi Ara

psp slim ölü piksel sorunu yardım edinn

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • metalosi (4 mesaj) joedumars (3 mesaj) cancakmak (2 mesaj) kemal_raul (1 mesaj) recep38 (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bugün kendime psp slim aldım netten fakat cihazda belli belirsis 1 adet ölü piksel var fakat cok cok dikkatli bakınca sadece siyah ekranda belli oluyor oyunda filan cıkmıyor sadece ana menüye dönerken ekranın alt kısmında kalıyo aldım fiyat versiyonuyla filan bana 300 ytl mal oldu sıfır psp slim piano black&lite
    cihazı sizce tekrar iade edeyimmi yoksa 1 ölü pikselden sorun olmaz diyip kullanayımmı ölü piksel yayılırmı lütfen yardım edin cok kararsızım



    |
    |
  • güvenilir bir satıcıdan aldıysan düşünmeden götür,değişim yapacaktır.ama ucuz olsun diye dandik bi yerden aldıysan geçmiş olsun alışmaya çalış
  • aldım kişiyle konuştum ben oda yurt dışından getrmiş hic kullanmamış ambalajı filan ben acmıştım alırken söylemiştim ölü piksel cıkarsa veririm demiştim oda ok dedi yani kişi anlayışlı biri fakat şöyle diyeyim ölü piksel cok cok dikkatli bakınca belli oluyo yani iyade deyimmi bu psp yi sıfır 300 ytl aldım versiyonu filan herşey dahil icinde
  • iade alıyorsa et tabi neden kusurlu mal kullanasın?
  • anladım dostum sağol bilgi verdiğin icin birde dostum son bikez daha sorcam bu ölü piksel yayılıyormu gid gide coğalıyormu bide bu konuda bilgi verirsen sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalosi -- 3 Kasım 2008; 22:31:12 >
  • yayılmaz dostum ayrıca 1 ölü pixel rahatsız edici bi yerde degilse sorunda degil ki oda sadece oyun acılısında belli oluyor bide adam degiştiriyormus sıfırıyla ondada 2 tane ölü pixel cıkıyormus bak sen o zaman bence sorun sayılmaz ama genede karar senin tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recep38 -- 4 Kasım 2008; 1:09:56 >
  • Ölü pikselin yayılması gibi birşey yok, sadece ölü piksel sonradan da oluşabilir. Yani bir ölü pikselin olması devamının geleceği anlamına gelmediği gibi, aldığınız makinada hiç ölü piksel olmaması durumunda bir daha oluşmayacağı anlamına da gelmiyor. Yani sonradan sonraya ölü pikseller olabilir, değiştirdiğin makinanın kendisinde de olabilir. Bu bir kusurdur ancak sony kusur olarak kabul etmediği için en az 5-8 tane filan ölü piksel olmazsa garanti dışı sayarım diyor. Tıpkı psp 3000lerde ki interlacingi de bir sorun olarak saymadığı gibi.

    Benim kuzenim geçen ay garantili aldı 1 tane ölü piksel var üstelik yeşil parlıyor sürekli çok gıcık senin ki en iyilerinden.

    Kast ettiğin sanıyorum siyah ekranda beyaz olarak parlayan pikseller, bende 5 tane var onlardan oyun esnasından pek o renge denk gelmediği için fark edilmiyor ancak özellikle siyah arkaplanda açarsam belli oluyor.

    Dikkat çekmiyorsa değiştirme daha kötüsü gelebilir eline ama dikkat çekiyorsa değiştir.




  • hocalar yapmayın ya belki daha kötüsü gelir nasıl bir mantıktır Allah aşkına,adam sıfır almış aleti madem böyle bir imkan var gitsin değiştirsin
  • Değiştirdiğinde de daha fazla çıkabilir bunun için en iyisi alırken kontrol etmek ona göre almaktır başka bir çaresi yok o yüzden pspyi spotculardan alın garantili almayın. Klasik mağazalar kutuyu açıp kontrol etmenize olanak sağlamaz bir sorun olduğunda da haftalarca değişim beklersiniz. Zaten makina 350ytlye kadar düşmüş durumda, e birde buna custom firmware yüklüyorsun zaten garantisi gidiyor. Kısacası onu alırken kontrol ederek alacaksınız ama orada ölü piksel olmadan alıpda eve gelene kadar ölü pikselde oluşabilir bunuda göz ardı edin.

    Genelde lcd ekranlarda kullanımda ilk 3 ay içinde ölü piksel çıkmazsa sonradan oluşmuyor çoğu zaman, mesela benim 1 bucuk yıllık hp notebookda hiç yok ama cep telefonumda ve pspimde var.
  • işallah banada olmaz tek korktuğum şey bu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cancakmak

    Değiştirdiğinde de daha fazla çıkabilir


    O satıcıdan mal alınmaz o halde. Git değiştir arkadaşım uğraşma. 1 değil yarım pixel bile olsa değiş.
  • kardeşler HEPİNİZİN YORUMUNA TEŞEKKÜREDERİM aldım kişi elden satıcı elinde 1 tane vardı ben aldım ölü piksel olursa veririm oda tamam dedi aradım vercektim sonradan vazgectim saten göze filan batmıyo sadece anamenüye dönerken filan cok cok dikkatli bakınca oluyo birde ben versiyon attırdım aradan 1 kac saat gecince farkettim ilk paktımda görememiştim ölü pikseli saten vazgectim vermekten cok hoşuma gitti paşa paşa kullanacam bozulana kadar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.