Şimdi Ara

Ps 3 ümde oyun oynayamıyorum!!(Ülkemizdeki Servis ve Garanti Anlayışı) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.494
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim anlamadığım sen sıfır olarak kusurlu bir ürün almışsın.Tam hatırlamıyorum ama elden alınan kusurlu ürünleri 7 veya 15 gün içerisinde iade etme hakkına sahipsin neden böyle bir olayı kabul ediyorsun ki? Oraya gidip yeni ps3'ü istemen gerekirdi,sorun çıkarttıklarında da sakin bir şekilde para iadesi isteyebilirdin,yine hayır deselerdi tüketici derneğine başvurmakla tehdit ederdin ve konuşma,%90 senin istediğin şekilde o anda biterdi.Bitmese de mahkemede hakkını arardın ve kesinlikle kazanırdın.Tamiri kabul etmekle büyük hata yapmışsın bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mens Rea -- 30 Ağustos 2007; 11:27:33 >
  • arkadasin dedigi gibi, zaten kafadan arizali çikan bir ürünün serviste ne isi var. yukarda nerden aldigini sormam bu yüzdendi.. yani sen diyorsun ki direk modadaki servise götürdüm. aldigin yer neresi. direk oraya götürdün mü. orda ne dediler...
  • Arkadaşlar teşekkürler şöyle, forumdan aldım bir arkadaştan ps3 ü sıfır garantili şu çekilişlerden çıkan, Mayıs ayı garantili ben temmuz da aldım, cihaz denedim tabi açılış ekranı ayarlar bir sorun yoktu elimde oyun olmadığı için oyunla deneyemedim,eve geldim oyun aldım denedim tık yok.Sonra tatile çıkmam gerekiyordu 1 ay yoktum, geldim yeni bir oyun aldım yine tık yok sonra servise götürdüm mecburen.
  • en azından almadan önce bir oyun açıp denemeliydin sorunsuz çalışıyor mu diye neyse geçmiş olsun dedikleri gibi 30 iş gününü geçirirlerse yapış yakalarına sıfırını istiyorum diye
  • Forumdaki arkadaş çok ayıp etmiş öyleyse geçmiş olsun.

    30 gün içinde vermezlerse yine para iadesi olarak veya yeni ürün olarak almaya hakkın var...
  • Ürün sıfırsa ve 30günden evvel bozulduysa direk sıfırıyla değiştirme imkanın var. Daha eskiyse
    Sıfır vermeleri için 30 işgünü tamir edilememesi lazım. O zamana kadar da adamların sana oyalanacağın bir Ps3 vermeleri şart. Garantide öyle yazar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.A.N.G.A.K.A -- 30 Ağustos 2007; 12:37:15 >
  • Haklısın denemem gerekiyordu ancak oyunda olsa burda foruma yazdım yukarıda herkes farklı şeyler söylüyordu.Uptade den olabilir ya da hdmı dan, settings ten vb. gibi öneriler.Yani ilk taktığında oyun açılır gibi bir bilgi sahibi değildim alırken.
  • Kardeş öncelikle geçmiş olsun.Sen bence aldığın yer yerine yetkili bir Sony bayisine götür.Altunizade'de birtane olması lazımdı.Ordan daha sağlıklı bir yardım alırsın.Şu an iş yerinde olmasam yardımcı olurdum adres falan konusunda ama çok meşgulum.Google'dan yetkili bayileri arayıp telefonla görüş bence.Merak etme Sony garanti konusunda sağlamdır.En iyi desteği sağlarlar.Sorunun bir an önce çözülür inşallah
  • Arkadasim Turkiyede Tuketici hakki kurumlari diye birsey var Sony Laubalilik yapiyorsa cezasini cekecek benim basima gelseydi sendeki sorun canlarina okumustum ben 1500 ytl ye oyun konsolu alacagim bana bozuldugunda yenisi verilmeyecek bak sen .......

    Tuketici haklari diye birsey var bu isin pesini birakip pes edersen diger tum insanlar gibi olmaz adamlarin gozunu korkut bak nasil yeni ps3 un elinde ....
  • Garantiyi aldıklarından tam hatırlayamıyorum maddeleri.O zaman geçiçi ps3 talep ediyim vermek zorundalar diyorsunuz.Mayıs olduğu için en mantıklısı 30 günü beklemek bu durumda.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Budd

    Haklısın denemem gerekiyordu ancak oyunda olsa burda foruma yazdım yukarıda herkes farklı şeyler söylüyordu.Uptade den olabilir ya da hdmı dan, settings ten vb. gibi öneriler.Yani ilk taktığında oyun açılır gibi bir bilgi sahibi değildim alırken.



    uptade sorunu olmasına imkan yok çünkü oyunlarda gerekli uptade dosyaları var yani versiyonun oyunun istediği versiyondan düşük olsa bile oyunun içindeki dosyadan versiyonunu yükseltebiliyorsun.
    mayısta alınmış ürünü temmuzdan sonra bozuldu diye götürürsen sıfırını vermemeleri gayet doğal ama söylendiği gibi sana oyalanman için ps3 vermeleri gerekiyormuydu pek bir bilgim yok onu araştırsaydın en azından 30 gün boş kalmazdın.
  • Arkadaşım sevise vereli 2 hafta oldu dedim ya tatildeydim,sadece uptade değil settings, hdmı bir sürü seçenek vardı o an onları takip edemezdim, sıfırını da şu an istemedim zaten 30 gün sonrası için sorulamı sordum ben sadece yasal haklarım ne, servisin davranış şeklini burada paylaşmak istedim. Sanırım sende ilk aldığında ps3 ünü her türlü bilgiye sahip değildin takdir edersinki yeni nesilde birçok ayrıntı var. Ben aldığımda nelerden kaynaklanabilir böyle bir sorun diye sordum forumdaki arkadaşlarıma, onlarda bana seçenekleri sundular hepsini denedikten sonra ps3 ün bozuk olduğuna karar verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budd -- 30 Ağustos 2007; 15:06:02 >
  • Neyse arkadaşım sakın sana başka bi ps3 kakalamalarına izin verme seri nosunu takip et.. bunlar değil 30 günde 30 yılda yapmazlar...nerde bunlarda o teknik bilgi ve deneyim o yüzden sen rahat ol 30 günlük süre doluncada paşalar gibi alırsın sıfır makinanı
  • Arkadaslar merhaba Türkiye de henüz tamir yok galiba?!
  • Saol arkadaşım öyle yapıcam 2 hafta daha var geçiçi ps3 istedim bakalım ne olacak, cevaplar için herkese teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: margornn

    Neyse arkadaşım sakın sana başka bi ps3 kakalamalarına izin verme seri nosunu takip et.. bunlar değil 30 günde 30 yılda yapmazlar...nerde bunlarda o teknik bilgi ve deneyim o yüzden sen rahat ol 30 günlük süre doluncada paşalar gibi alırsın sıfır makinanı

    Genome,bana dışarıya yollanacağını söylediler 1 hafta sonunda, linux sorunları ile karşılaştıklarını bunları hallettiklerini ancak donanımsal arızaları yapamadıklarını ilettiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budd -- 30 Ağustos 2007; 15:56:41 >
  • Arkadaşlar Sony ye çektiğim mail haber bekliyorum, gidişatı sizinle paylaşmak istedim. Mail gelirse şayet tekrar sizlerle paylaşacağım.

    Yetkili Kişiye,

    CEC-HC04 7152574 model ve seri nolu Sony garantili playstation 3 sahibiyim. Cihazı evlilik ve balayı nedenlerimden dolayı 2007 Haziran sonunda kurdum 2 adet almış olduğum ps3 blu ray oyunu ve dvd film denemelerimde cihazın hiç bir media yı okumadığını ve çalıştırmadığını tespit ederek işlerimin yoğunluğu nedeniyle 13.08.2007 İstanbul Moda da bulunan Sentez Elektronik yetkili servisine müracaat ettim. Servisten cihazı test ederek hiç bir media yı okumadığını cihazı alıp 1 hafta sonra bana cevap vereceklerini söylediler. Sony yetkili servis ürünümü teslim alırken teslim fişini yazan sekreter bayan Deniz Hanım cihazın onarım süresinde devam eden zamanı beklemek istemezsem, arıza görüp fakat onarılmış bir ps3 vereceklerini söyledi ve bunun için bir kağıt imzalamam gerektiğini belirtti. Kendilerine cihazım onarılmaz ise kullanılmamış sıfır bir ps3 mü verilecek diye sormama rağmen ısrarla arıza görüp fakat onarılmış yenilenmiş bir ps3 vereceklerini onunda sıfır olduğunu idiia ederek,imza attırmaya zorlamaya ve onarılmış cihazı kendi cihazımın yerine vermeyi teklif etmeyi sürdürdüler. İmza atmadım ve cihazımın onarılmasını beklemek istediğimi söyledim.Bir hafta sonra arayarak cihazımın onarılamayacağını ve yurt dışına gönderileceğini bunun zaman alacağını yurt dışından daha önce arızalı olan onarılmış başka bir cihaz vereceklerini söylediklerinde onlara daha önce de bunu kabul etmediğimi söylediğimde ise servisteki bayan benim ısrarımın anlamsız olduğunu isteselerdi benim cihazımın seri nosunu onarılan diğer cihaza takarak bile bana verebileceklerini benimse bunu asla anlamayacağımı söyleyerek Sony gibi yıllarca her ürününü problemsiz ve güvenerek kullandığım bir markanın bu nevi bir sahtekarlık yapabileceğini söylediğinde şaşkınlığımı gizleyemedim.Sony'nin bunu asla yapmayacağını söylediğimde ise , agresif tavırlarla müşteriyi aşağılar şekilde konuşmalarla bu tür olayları herkesin anladığını benim ise bir türlü anlamadığımı ifade ederek servis kağıdını başka hiç bir açıklama yapmadan bana geri verdi.Sony ile görüşeceğini ama bundan sonuç çıkmayacağını,Sony'nin her zaman böyle durumlarda (ürünün onarılması imkansız hata verdiği)bir başka onarılmış cihazla değiştirildiğini, üstelikte benim onarım sürecimin artık sıfırlandığını söyleyerek yeniden yetkili servis fişi doldurmayı teklif etti.Böyle saçma bir durumla ilk defa karşılaşıyorum.Onarım için cihazımı veriyorum yirmi gün geçiyor,kendi cihazım yerine onarılmış başka cihaz öneriliyor kabul etmeyince neden kabul etmiyorsun istese Sony seri nosunu değiştirir bu cihazı yine size verir deniliyor bununlada kalmayıp onarım sürem sıfıra döndürülmeye çalışılarak 30 gün süresince onarım görmeyen ürün sony tarafından yenisi ile değiştirilir garantili yasal hakkım elimden alınınmak isteniyor. Üstüne üstlük birde aşşağılanıyorum.
    Sentez elektronik yetkili servisindeki cihazım hakkında en kısa zamanda gerekenin yapılmasını, aksi halde Tüketici haklarına dayanarak yasal işlem sürecini başlatacağımı bilgilerinize arz ediyor, mağduriyetimin giderileceğini umuyorum.
    Saygılarımla ,




  • kardeşim çok üzüldüm sanki bana olmuş gibi tekrar geçmiş olsun ama arkadaşlarında dediği gibi 30 iş günü sonunda mutlaka 0 ps3 vermeleri gerekir keşke aldığın yere götürseydin ama olmuş bi kere yapılacak bişi yok geçmiş olsun inş alırsın o ps3 ünü saygılar
  • Teşekkür ederim arkadaşım haberdar edicem sizleri
  • Arkadaşım çok efendi ve seviyeli şekilde bir mail yazmışsın.Benim nacizane tavsiyem -eğer maile 2 gün içinde cevap gelmez ise- direk tüketici hakalrını arayıp bu servisi şikayet etmendir.Açıkcası ben senin kadar sabırlı olmam ve o kadını herkesin yengesi yapardım.
  • Bak şimdi bende merak ettim,böyle yapan cd satıcıları var ama,bu kadar para verilmiş bir konsol oldu mu iş değişiyo, umarım yenisiyle değiştirirler
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.