Şimdi Ara

Turknet Yapa'dan Vae ye geçiş sağlayamıyor bahanesi ise 11 mbitten giriş yaptınız.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.646
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    İlk önce önbilgi için bir önceki konuma bakabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/141917951#141917951

    Daha önce 10-11 mbit hız aldığım vae altyapımdan beni Yapa'ya aldılar.

    Yapa'da hızım 2-3 mbitlerde Kasım'da bildirdim hâlâ devam ediyor.

    Vae'ye yani ortak altyapıya geçiş istemiştim. Az önce arandım vae'ye geçiremiyoruz diyorlar. Nedeni ise şu daha önce zaten maksimum 11 mbit hız alıyormuşum Yapa da size bunu verebiliyor diyor. Diyorum ki ama hız 2-3 mbit geliyor. Onu düzelteceğiz. Vae'ye neden geçiremiyorsunuz çünkü daha önce maksimum 11 mbit alıyordunuz diyor.

    Mealen şu altyapı değişti vdsl, fiber geldi vae ye geçiş yapsa yüksek hız gelecek ama size biz 1,5 sene önce aboneliği 11 mbitten başlamıştım daha hızlısını veremeyiz gibi bir şey.

    Hani 100 mbps ye kadardı internetiniz?

    Turknet'in bu yüzünü görün ona göre geçiş yapın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam millenicom'u dene. Veya iptal et yeniden üye ol mavi ekran versinler (Port varsa).

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Bir daha Türk net e paramı felan vermem başka sağlayıcıya geçer taahhüt yaparım bunlarla uğrayacağıma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vae de 10 - 12 mbit olan hızımı yapa ya geçerek 4 mbit e düşürmüş tekrar vae ye geçirmeyen maksimum hız olarak 4 mbit verebileceklerini söyleyen bir firma Türk net.

    Turknet Yapa'dan Vae ye geçiş sağlayamıyor bahanesi ise 11 mbitten giriş yaptınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve hat değerlerinizi kontrol ettim. Bu sorunu çözmek için çalışacağım.

    Öncelikle "modem buluşması gereken hızda buluşmuyor " statüsünde kayıt oluşturabilir misiniz? Vae üzerinden 10 Mbps aldığınızı da belirtin. Ben bu konuda gerekenin yapılması için ayrıca ilgileneceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Öyle bir statü, seçenek yok destek kaydı açmak için ki zaten bu durumu ilgili mesajlarımda belirttim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınızı oluşturarak saha ekiplerimize ilettim. Gerekli çalışmaları yaparak sizinle iletişime geçeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 13 Şubat 2020; 14:27:10 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Siz gerçekten çok acemi bir firmaymışsınız. Bu referans numarası buradan mı atılır? Kişinin Adı-Soyadı ve telefon numarasını görebiliyorum şuan. Hatta arıza teyit aşamasına geçmiş görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 12 Şubat 2020; 17:3:16 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de diyorum son iki gündür spam sms leri niye çok fazla geliyor. 😡



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LoRdOfWeB -- 13 Şubat 2020; 16:20:31 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Hocam durum nedir ne yaptınız çözebildiler mi sorunu?
  • devrimdoga kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ne çözmesi

    hala uğraşıyorum. Türk telekom müdürlüğüne gittim koronadan önce 35 mbit verebiliriz ama boş port yok beklersiniz dediler. İnternet yorumlarından süreç 1 aya kadar çıkan var. 1 ay internetsiz kalma riskine girmedim. Milenicom a başvurdum. Boş port olursa vae de geçeceğim dedim. Sıraya aldılar bekliyorum. Daha sonra da korona çıktı işte bekliyorum.

    5 mbit e çıkardılar hızı güç bela. Bir yandan hâlâ sıkıştırıyorum.

    Artık boş porta ilk kim bağlarsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konudawww.turk.net/oim sayfamızdan işlemler kısmından destek kaydı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım geçişin uygun bulunması durumunda geçiş işlemlerinizi başlatacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    11 şubat tarihinde kendiniz destek talebi oluşturdum demişsiniz zaten. Mağdur olan kullanıcıdan neden bir daha açmasını istiyorsunuz. Ben bile sinir oldum yahu şu mesajınıza.
  • LoRdOfWeB kullanıcısına yanıt
    2 haftanın sonunda problemimi çözdüler, hatta internet gelmiyordu vdsl'den adsl'e geçmişti. Arada adsl internet aldım ama 3 gündür sorunsuz vdsl geliyor. Umarım sorununuzu çözerler. Türk Net'in yapısı biraz farklı interneti sorunlarını oturtana kadar çile çekiyorsunuz sonrasında sorunsuz kullanıyorsunuz. 2 sene önce buraya taşınırken tam 34 gün hat transferi beklemiştim...
  • Tarih: ...../...../.......


    TURKNET İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE,


    Aşağıda numaralarını belirttiğim sabit telefon ve internet hizmetimin ......................... sebeplerden
    dolayı iptal edilmesini talep ediyorum.


    Ad, Soyad/Unvan:
    Telefon No/Abone No:
    İmza:


    Dilekçedeki gerekli alanları doldurduktan sonra dilekçenizi ve önlü arkalı kimlik fotokopinizi 0 212
    216 55 60 numaralı faksa veya aşağıdaki adrese göndermeniz halinde gerekli işlemler başlatılacaktır.
    Fulya Mahallesi Büyükdere Caddesi Torun Center A Blok No: 74 A/89 Şişli/İstanbul
    (Ad-soyad/Unvan, Abone No ve İmza alanlarını doldurmayı unutmayınız.)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Hahahha
    İşte bunlar bu şirketi temsil eden çalışanlar.

    İşleri güçleri sadece oyalamak, insanların gazını almaya çalışmak. Bir de dışardan gören 'owww Turknet'e bak çalışanını donanım haber'e yönlendirmiş oradan sorunları dinliyor' desinler diye show yapmak.

    Şu herifin çözemediği konulara bak, sürekli ortalıkta tamam, halledeceğiz, sıkma canını arkadaşa anlattım senin sorununa öncelik verdik tavrına bak ve sonra insanların geri dönüşlerine bak. Eee ne oldu hala çözülmedi diyen oldu mu klasik kalıp kopyala yapıştıra dönüyor.

    Kahvede okey masasından sen gel, sen gel diye kaldırıp firmaya çalışan yaparsan sonuç bu. Turknet oimiyle, sosyal medyasıyla tam bir bataklık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mirket34 kullanıcısına yanıt
    Bot kontrolü yapılması gerekiyor artık Mesajı yazan ya gerçekten bot ya da bizimle eğleniyor. Ben orada konu sahibinin durumuna şikayette bulunmuşum bana verdiği cevaba bak
  • xSwindLer X kullanıcısına yanıt
    Aynen okudum mesajınızı ama sanırım okuması gereken TurknetDestekti o okumamış 😂😂😂

    Ya bunlar milletin gazını alıyorlar ortalıkta bir halt ettikleri yok. Maksat yazalım ilgileniliyormuş gibi sansınlar. Bu herif şimdi PubG filan oynuyordur evinde arada girip böyle millete yazıyor destek no yaz, arkadaşıma bildirdimdim, biz kaynımla çok iyi ikiliyiz kaynım beni 😂 😂😂😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.