|
Hangi firmaya geçiş yaptınız eve geldim İnternet aşırı yavaş bıktırdılar iyice. Ayın dolmasını bekliyordum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Hangi firmaya geçiş yaptınız eve geldim İnternet aşırı yavaş bıktırdılar iyice. Ayın dolmasını bekliyordum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Hepimiz ölecek yaştayız.
|
|
Netspeed istenilen format kimlik ve başvuru dosyalarını atmıyolar diyor. Bu adamlar ilk defa yapmıyor ki. Gerçekten bugun bunla uğraştım hala sonuç yok. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kac günde tamamlandı geçiş 35mb 89 tl uygunmuş gecelim sabit fiyat garantisi varmı ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
kargoyu onlarmı ödüyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yaklaşık bir haftadır poyraznet kullanıyorum. Herhangi bir kesinti ile karşılaşmadım ancak 200 mps paketi seçmeme rağmen 80 mps üstü hız alamadım henüz. Durumu bilgilendirmeme ve bununla alakalı kayıt oluşturulmasına 2 gün içerisinde dönüş yapılır denilmesine rağmen 4-5 gündür ses yok. Ayrıca whatsapp hattına yazdım, burdanda özel mesaj gönderdim müşteri temsilcisinide aradım herhangi bir sonuç alamadım. Birde bazen webde gezerken multimedya dosyaları yüklenmiyor, internet hızında bir anormallik olmadan sadece bu durumu yaşıyorum. Konuyla alakalı bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhanyıldız -- 23 Şubat 2023; 2:23:38 > |
_____________________________
![]() PSN ID: orhanyldz
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ydemir95 -- 23 Şubat 2023; 3:5:58 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Valla hocam geçeceğim firma Telekom bide onların böyle beceriksizlik yapacağını düşünmüyorum. Telekomu arayıp sordum ret vermede ki sebep neymiş diye teknik sebeplerden dolayı ret vermişler dedi. Poyrazla görüştüm müşteri temsilcisi o işlemi ben yapmadığım için bilgi veremem ilgili departman talebi tekrar değerlendiriyor dönüş yapar deniyor. Abone olurken çok kolay oluyorda ayrılmak istenince nedense bu süreç uzuyor. Bakalım sanırım bugün yarın bı onay yada ret mesajı daha gelecektir inşallah < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Geçiş sorunu yaşayanlar 218. sayfada poyraznet açıklama yapmıştı, inceleyin |
|
_____________________________
|
|
Arkadaşlar size allah kolaylık versin. Uzun zamandır kullandığım ama son 1-1,5 aylık süreçte sürekli çevrimdışı düşen ve akşamları sürekli kopmalarından dolayı en son zamda tuzu biberi olup dün itibari ile poyraznet ile yollarımızı ayırdık. Son bir 18 liralık fatura çıkarmışlar onu ödedikten sonra bana yolun açık olsun dediler. |
|
_____________________________
Telif Hakları Blue_brownie v3.7.0 Release Candidate 1 © 1981-2021, ve
Laumexs&amp;amp;amp;amp;Brownie Ltd. Integrated by BBrownie Team 1998 :: jvbPlugin R1012.366.1 &amp;amp;#39;e Aittir. |