Şimdi Ara

PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş (133. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.475
Cevap
76
Favori
400.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nike35 kullanıcısına yanıt

    Keşke sizin istediğiniz cevabı verebilseydik PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 


    Firmamız ayın ilk günü fatura oluşturmuyor. Sistemimizde faturalar ödeme yapıldıktan sonra oluşturulmaktadır. Firmamız mali ve ticari yükümlülük gereği abonelerini önceden yapacağı ödeme için bilgilendirmekle yükümlüdür. Bu bilgilendirmeyi hem SMS olarak hem de online işlemler üzerinden yapmaktayız.

    Ek olarak abonelerimize bu süreçte kolaylık olsun ve geniş bir süreç oluşturmak adına bilgilendirme tarihinden fatura tarihine kadarki süreçte ödeme yapabilmelerini sağlıyoruz. Abonemiz isterse kullanımlarının son gününde bu tutarı öder isterse bilgilendirme sonrası herhangi bir tarihte.

    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    Maalesef bir önceki mesajıma bir cevap değil.
    Konuda birçok müşteri bu durumdan şikayetçi.
    Benim de mantığına yatmadı.

    Bu durumda 13günlük fazla bir ücret alınıyor.
    Çünkü mantıklı düşünürsek, bilgilendirme nedir? Konu hakkında açıklayıcı metin. Herhangi bir maddi değeri bulunmaz.
    Ama siz ödeyebilir dediğiniz için maddi değer işin içine giriyor. Bu da bilgilendirme olmaktan çıkıp FATURA OLUSTURULMASI anlamına geliyor.
    Mesela ben şuan gibirnet musterisiyim.
    1.gun fatura olusur, 15.gun son odeme tarihidir.
    Sizin anlatiminiza göre, gibirnet 1.gun ilgilendirme yapıyor (FATURAYI OLUSTURUYOR) 15.gun son ödeme günü de öde diyor. Ama dikkat fatura 1.gun olusturuluyor...
    Son mesajınızda kabul etmediniz ama maalesef durum bu. Forumdaşlar okuyup kendi fikirlerini yürütsünler.
    İyi günler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TÜRK ÖVÜN, ÇALIŞ, GÜVEN...Cebren ve hile ile aziz vatanın kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. İktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti
  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu kullandığım(!) modem.
    PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş

    Vdsl kurulumunuda Anydesk ile teknik servisinizdeki arkadaşlar yaptılar yani siz yaptınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • nike35 kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir şekilde fazla bir ücret alınmamaktadır.


    Örnek olarak 27 Ağustosta abonemiz olduğunuzu düşünelim. Biz size 1 Eylül tarihinde 13 Eylül tarihine kadar ödemeniz gereken tutarı iletiyoruz. Yani 27 Ağustos ile 13 Eylül arası kullanımınızı isterseniz 1 Eylül tarihinde isterseniz 13 Eylül tarihinde ödeyebiliyorsunuz. Bu ödemeyi yaptıktan sonra 13 Ekim tarihine kadar kullanım açılıyor. 13 Eylül ile 13 Ekim tarihli kullanımınız için 1 Ekim'de bilgilendirme yapılıyor ve 13 Ekim tarihine kadar ödeme yapabiliyorsunuz. Yani fazla bir ücret alınmamaktadır.

    _____________________________
  • Konu hakkında Türk Telekom tarafında yapılan görüşmelerde iletildiği gibi sorun modem yada müşteri kaynaklı olduğu bilgisi veriliyor. Biz uzaktan modeminize işlem yapıyoruz doğrudur fakat hattınızdan firmamıza bir talep gelmemektedir. Bunun sebebi ya modem yada kablo kaynaklı olabilir. Örneğin şuan hattınızdan hiç sinyal alamıyoruz. Modeminiz kapalı yada kablosu takılı olmayabilir. Belki de dairenize giden kablo yada binanızda bulunan kutuda bir sorun olabilir. Son açtığımız kayıt için Türk Telekom ekipleri müşteri kaynaklı olarak kapatmış gözüküyor. Biz tekrar bu kayda olumsuz teyit verdik. Sonucu bekliyoruz son olarak. Buna göre işlem yapacağız.

    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    Siz, ayın 1.günü fatura oluşturuyorsunuz, bilgilendirme değil bu. Ben x bilgilendirmesi için neden ayın 2.günü para ödeyeyim? parayı sokakta mı buldum? Banane bilgilendirmeden? Bilgilendirmeye para ödenmez. Faturaya para ödenir. Allah aşkına şirket yonetiyorsunuz, bunu nasıl yazabildiniz?

    Olay şu, siz ayın 1.gunu fatura olusturuyorsunuz.(2.gun odenebildigine gore bu faturadır)
    Normalde müşterilerin günleri ayın 1.gununden 1.gunune hesaplanır. Siz faturayı olusturup buna bilgilendirme diyorsunuz. SON ÖDEME TARİHİNE DE FATURA GÜNÜ DİYORSUNUZ.
    Sizin mantıktan bakarsak, siz müşterilere her sirket gibi odeme aralığı birakmiyorsunuz?
    Ayın 1.gunu bilgilendirme dediginiz kestiginiz faturadır.
    Bilgilendirmeye para ödenemez, faturaya para ödenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TÜRK ÖVÜN, ÇALIŞ, GÜVEN...Cebren ve hile ile aziz vatanın kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. İktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti
  • Ben de Poyraznet'e geçmeyi düşünüyorum ama faturalandırma olayını anlamadım. Şimdi ön ödemeli sistemde şöyle olması gerekiyor:

    Örneğin Eylül'ün 20'sinde hizmetim açıldıysa,

    1 Ekim'de faturam çıkmalı ve şöyle olmalı:

    20-30 Eylül arası 1. fatura, 1-31 Ekim arası 2. fatura olmak üzere 2 fatura çıkmalı ve toplamda 40 gün kullanım bedeli gelmeli.

    Poyraznet'te böyle olmuyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    Teknik servisinizdeki arkadaşlar sorunun bizden kaynaklanmadığını bir kaç kez belirttiler.

    Bir günlük işe, bir aydır çözüm bulamadınız.
    Telekom ekibi sokağıma, kapıma gelmiş mi ?
    Kapıda sinyal almış mı?
    Herhangi bir tespit yapmış mı?

    Siz telekom ekibi üzerinde bir baskı kurabilirseniz. Sorunun ne olduğunu anlayabileceğiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Ayın ikinci günü ödemeyin o halde kimse size ayın ikinci günü ödeyin demiyor ki PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 


    Yaptığımız uygulamayı kendinize göre çekip sonra siz bunu yapıyorsunuz diye emin bir şekilde yazmamanızı naçizane olarak tavsiye ederiz.

    Ayın biri tarihli ödeme yapılmamış bir tane kesilen fatura yoktur( Sadece abonenin özel talebi halinde ödeme yapılmadan fatura oluşturulur. )


    Burada ne hukuksal nede mali bir sorun bulunmamaktadır.

    Lütfen net olarak emin olmadığınız mali konular hakkında "bunu böyle yapamazsınız" tarzı ifadeler kullanmayın.

    _____________________________
  • Merhaba.


    Firmamızda ön ödemeli bir sistem bulunmamaktadır.


    20 Eylül'de abonelik hizmetiniz aktif olduysa 13 Ekim tarihinde bu kullandığınız günlerin tutarını ödersiniz ve 13 Kasım tarihine kadar kullanım periyodu açılır. Bu kullanımı da 13 Kasım tarihinde ödersiniz ve bu şekilde ödeme sistemi devam eder.

    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt
    Sorun 2.gün ödenmesi değil ki, siz hala başka şeyleri yazıyorsunuz.
    Bakın potansiyel bir müşteri de merak etmiş kendisini ikna edin. Bunu söylemeye çalışıyorum. Mantıken 13.gunden önce ödenmesi imkansız olmalıydı. Neyse potansiyel müşteriler karar verir.
    İyi günler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    TÜRK ÖVÜN, ÇALIŞ, GÜVEN...Cebren ve hile ile aziz vatanın kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. İktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler.Ey Türk istikbalinin evladı! İşte, bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk İstiklâl ve Cumhuriyeti
  • Abonelik hizmetinizin aktif olması adına gerekli tüm işlemler yapılmakta ve yapılmaya devam etmektedir. Farklı firmadan ADSL kullanırken firmamızda ADSL hizmeti verilmediği için VDSL dönüşümü gerçekleştirilmiştir ve bu süreç içerisinde hattınızdan sinyal geldiği halde aktivasyon alınamamıştır. Burada ilk seçenek olarak modem kurulumu kontrol edilmelidir. Bu süreç ile ilerlenemediği için Türk Telekom birimlerine konu iletilmiş ve kendileri müşteri kaynaklı olduğunu iletmiştir. Firmamızda bu cevaba olumsuz teyit vererek yerinde kontrol talebi açmış ve dönüş beklemektedir. Bunun dışında belirttiğiniz gibi Türk Telekom birimlerine ek bir baskı yapabilme şansımız maalesef yoktur. Süreç normal takip akışında ilerleyebilmektedir.

    _____________________________
  • glory34 kullanıcısına yanıt

    faturalandirma araliklari 13 unden 13 une

    ama ayın 1 inde faturayı kesiyorlar 1 ile 13 u arası odemesi var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bir türlü bağlamatık. Müşteri hizmetleri Telekom ekranı görünmüyor daha önceki talebiniz hakkında bilgi veremiyorum diyor. Uygulama üzerinden kalan gün sayısı azalıyor anlamadım fatura ile ilgili mi değil mi :(

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • çok fazla mesaj kirliliği var abone olmayı düşünüyordum ama bir çok şikayet var kullanıp memnun olan var mı acaba

    _____________________________
  • oursoft O kullanıcısına yanıt

    Anlaşılmayacak bir şey yok her ayın 1 i fatura kesim tarihi son ödeme tarihi 13 oluyor buraya kadar tamam. Sorun ilk faturalandirmada ayın ortasinda abone olan birisinin ilk faturası kullandığı gün kadar çıkacak bu da tamam. Fakat 1 i ile 13 arasında bir fatura daha çıkıyor yanlış bilmiyorsam o halde 3. faturanın 17 günlük çıkması lazım yoksa arkadaşın dediği gibi 13 günlük fazladan fatura çıkıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • clubber80 kullanıcısına yanıt
    5 Mart dan beri burdayım. Memnunum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bence ay tanımın farklı yapılmasından kaynaklanıyor. Benim ağustos 19 üyelik başlangacı. Ağustos tarife dönemi normal takvim hesabına göre ağustos 1-31 arasını kapsıyor. Faturanında eylül 1 de çıkması gerekir. Poyraznet ise ağustos tarife dönemini ağustos 13-eylül 13 arası tanımlamış. Faturayı ise takvim hesabına göre eylül 1 de (bilgilendirme) çıkarmış. Ben eylül 1 de 78 tl ödedim. Ağustos 13-eylül 13 dönemi için doğru. Faturanın 2 parça halinde çıkmış esasında tek fatura. Bir de ön ödemeli mi diye bende düşündüm. Bence de değil. Çünkü 13 üne kadar ödeme yapmazsanız internet kesilmiyor. Önce öde sonra kullan değil. Bir de tarife ücretiyle çıkan fatura bilgisi aynı ise problem yok. 1 inde çıkan fatura bilgisi sizi hemen ödemelisin demiyor. Ben kendim ödemeyi tercih ettim. Oursoft örnekle açıklama yaparsa kafa karışıklığı giderilebilir. Yanlış düşünüyor olabilirim.

    _____________________________




  • TH3ROCK kullanıcısına yanıt

    Özel mesajda da bilgi verdiğimiz üzere başvurunuz yapılmış ve kurulum süresi içinde bulunuyor. 9 Eylül tarihinde başvurunuz açılmıştır. Kurulum süreci 7 iş günüdür.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Karadavut01 K kullanıcısına yanıt

    İlk ay faturası abone olduğunuz tarihten ertesi ayın 13'üne göre oluşuyor. Fazla bir tarih yoktur PoyrazNET ile 24Mbps 150TL | 100Mbps 180TL / e-Devlet Dijital Abonelik / Ücretsiz Geçiş 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.