|
Merhaba. Başvuru bilginizi iletin kontrol edelim uygun görürseniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Merhaba. Başvuru bilginizi iletin kontrol edelim uygun görürseniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sorun yoksa O zaman iptal edin internet aboneliğimi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Öncelikli olarak sisteme kayıtlı son ay faturanızı ödemeniz ardından da iptal formunun firmamıza ulaştırmanız gerekmektedir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İptal başvurumun bugün size ulaştığını bal gibi biliyorsunuz. Son fatura derken fazladan 1 ay haraç faturasındanmı bahsettiniz < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet macit -- 10 Eylül 2022; 23:26:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İlgili faturanın mantıklı düşünürseniz kullandığınız aya ait olduğunu ufak bir gün hesabıyla tespit edebilir yada hesaplamak ile uğraşmak istemezseniz tüketici hakem heyeti üzerinden kontrol edilmesini talep ederek onlar tarafından kullandığınız güne mi ait olduğunu yoksa haraç mı olduğunu kendinizi yormadan kolaylıkla öğrenebilirsiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kontrol edip yapabileceğimiz bir şey varsa ilgileniyor olacağız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
internet kablonuz bile yok başka firmanınki bağlı hattan. Siz daha verilmeyen hizmeti devam ettirip hayali fatura peşindesiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ne anlatmak istediğinizi tam olarak anlayamadık. Özel mesaj olarak anlaşılır bir şekilde sorununuzu iletebilir yada çağrı merkezi üzerinden bize ulaşabilirseniz yardımcı olmaya çalışalım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Çok iyi anladınız. Bu forumu takip edenlerde anladı. İnternet bağlanmadan ilk faturayı düzenleyip ödetip 10 gün sonra bi daha fatura çıkartıyorsunuz. İnternet Açılış Tarihi: 10 Haziran 2022 Kapatma dilekçe tar: 10 Eylül 20222 ARADAKİ KULLANIM GÜNÜ= 90 GÜN EL İNSAF 90 GÜNE 4 FATURA + 01.Haziran YARIM FATURA BURADAKİ İNSANLAR HESAP YAPMASINI İYİ BİLİRLER. SİZİN HESAP MAKİNANIZIN AYARI KAÇMIŞ. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet macit -- 11 Eylül 2022; 8:59:35 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
DNS sorununu çözebilen var mı? DNS olmuyorsa iptal edeceğim aboneliğimi. |
|
_____________________________
|
|
Size kullandığınız gün kadar fatura çıkmaktadır ve çıkmaya devam etmektedir. Abonelik iptal sürecinin tamamlanması için ödenmemiş tutarların ödenmesi gerektiğini de hatırlatırız. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Kullanıcı bilginizi ve tam olarak DNS ile ilgili ne tür bir sorun yaşadığınız özel mesaj olarak iletebilirsiniz kontrol edelim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
DNS kullanamıyorum. Daha önce de yazmıştım, umursamadınız. Çalışan bir DNS varsa özelden yazabilirsiniz. |
|
_____________________________
|
|
Özel mesajınıza ulaşamadık. Kullanıcı bilginizi ve DNS nedeniyle yasağınız sorunu iletebilirseniz kontrol edelim. Online işlemler üzerinden internet profili seçimi yapmadıysanız istediğiniz DNS adresinizi kullanabiliyor olmanız gerekiyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İnternet profili seçimi yapmadım ve hiçbir DNS'i kullanamıyorum. Turknet ile hiç böyle sorun yaşamamıştım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ortada herhangi bir sorun bulunmamaktadır. İlgili abone 4 tam fatura ödememiştir. Dikkat ederseniz son ödediği fatura 65 TL'dir. Oysa tarife faturası 80 TL'dir. Neden 80 TL değilde 65 TL ödediğini sorgulayabilse sorun kalmayacaktır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Faturayı 80 lira kesmişler,buradan hakkımı yazınca 65 liraya düşürdüler. Bu faturada haksız fazladan faturadır. Sizi İlahi Adalete havale ediyorum. Ben engelliyim daha fazla stres yaşamamak adına faturayı ödedim. PARANIZI ALDINIZ İptali yapın. Haksız yere aldığınız paranın da hayırını görmezsisiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|