Şimdi Ara

Portum başkasına verilip,internetimi kestiler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline fiber internet ve turkcell tv plus abonesiyim.Portumu başka aboneye tahsis edip,internetimi ve tvmi kesmişler.Apartmanda başka port yokmuş.4 gündür ne internetim ne tvim var.Müsteri hizmetleriyle sürekli görüşüyorum.Bir parça takılıp yeni port açılması sağlanıp o şekilde hizmet alabilecegimi söylediler.Ancak o da çok uzun sürermiş.Hatta bulunduğum ilçe bayisinde yoksa imkansıza yakınmış.Ne yapabileceğimi bilmiyorum.Aboneliğimi sonlandırmak istediğimde yüklü miktarda cayma bedeli ödemek zorunda olduğumu söylediler.Şimdiye kadar yaptıklarım sikayet sitelerine kayıt açmak,cimere bildirmek, BTKya bildirmek.Sonuç alabilecek miyim sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • sende sana ait fiber kabloyu bul başkasına iat fiber çıkar ona tak bir şey olmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 30 Ekim 2025; 1:37:23 >
    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • smart0201 kullanıcısına yanıt

    Kutu kitli durumda.Şeytan diyor kır parçala ne kadar kablo varsa asıl sök mecbur gelirler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamelover3 -- 30 Ekim 2025; 1:50:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gamelover3 G kullanıcısına yanıt
    Büyük rezalet. Nasıl bir saçmalıktır bu? Benim portumu nasıl başkasına tahsis edebilirler? Üstüne üstlük iptal edin deyince yüklü miktarda cayma bedeli çıkarıyorlar. Çok sinirlendim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Nasıl yani adamlar sizden hem ücret alıp hem de hizmet mi vermiyorlar şu anda?

    _____________________________
    Bir deli kuyuya taş atar, bin akıllı çıkaramaz
  • Hades. H kullanıcısına yanıt

    Yani kullanmadıgınız gunleri faturaniz gelince soyletin duseriz dediler ama iptal edersem de cayma bedeli cikar diyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben olsam 1to2 splitter alir bi tanesine takarim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat174 -- 30 Ekim 2025; 11:55:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • BTK şikeyet sitesine tüzel kişi başvuru yapsın sonra 4 günün para iadesi gelir. Kesik olduğu gün kadar. BTK şikayet genellikle çözülür.

    Şikayet Linki:
    tuketicisikayet.btk.gov.tr
    BTK Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/login

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Hızlı çözüm istiyorsan dağıt kutuyu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskindvd -- 30 Ekim 2025; 13:30:46 >
    _____________________________
    İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
    Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı.
    Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000
    ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ
  • gamelover3 G kullanıcısına yanıt

    nasıl cayma bedeli çıkarıyorlar? öyle saçmalık mı olur? sol den kaynaklı problemde sana nasıl bedel çıkarıyorlar? bana denk gelse analarından emdikleri sütü burnundan getiririm mesela

    _____________________________
  • aslında mantıklı suçsuz insanlar olmazsa yapın geçin derdim


    btk ve cimer ne kadar kurum varsa şikayet edin.

    _____________________________
    NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur
  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Bence agresif suç teşkil edecek şeylerden kaçının bina yöneticisi kutuyu koyarken sözleşme imzalıyor parasını yine bina öder kaç bin dolar ceza yer kim bilir... lütfen

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • *GameOver* kullanıcısına yanıt

    bizim binada yönetici yok, kutular takılırken de kimse imza falan atmadı, burası Türkiye, böyle şeylerden ceza alan mı olmuş :D

    _____________________________
    İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
    Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı.
    Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000
    ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ
  • 1 şikayete çözüm yoksa 1 kutu dolusu abonenin şikayeti olursa çözüm gelir. Sehven kopabilir doğal bir şey.

    _____________________________
  • alıp o kutuyu başlarına çalacaksın 

    _____________________________
  • gün geçmiyor ki superonline'da bi rezalet daha çıkmasın

    _____________________________
    Gamer-
  • Size hizmet veremiyeceğiz paranızı alacağız mı diyorlar? Bence müşteri hizmetleri ile tam konuşun hizmet veremiyorsanız aboneliğinizi cezasız iptal edilmesi gerekiyor. Sosyal medyada çözümde önemli rol oynuyor bazen. X de yazın, etiketleyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 3 Kasım 2025; 16:13:41 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.