Şimdi Ara

Port dolu olduğu için internet bağlanamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
16.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oncelikle herkese hayirli bayramlar :) 2 hafta once faturalar çok geldiği için ttnet hattimi iptal etmek için faks yolladim.ayni gun icinde internetimi kestiler ben de daha uygun olan bi superonline kampanyasina basvuru yaptim port dolu olduğu için bağlayamadiklarini soylediler.ttnet'i aradim iptal surecinin devam ettiğini port'un henuz kapanmadiğini belirttiler bek ledim 9.gunun sonunda port'u kapattilar ve superonline'a tekrar basvurdum yine port'un dolu oldugunu ve turktelekom'a basvurmam gerektiğini soylediler.turktelekom bu port isini kac gunde çözer? bir de baska markalari denesem vodafone, uydunet vs.. yine port dolu hatasini alir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İptal ettirmeye gerek yoktu. Geçiş başvurusu yapsaydınız 2 gün içerisinde hallolurdu.
    Abone kaptırmamak için tüm firmalar aynı şeyi yapıyorlar.
    Normalde en geç 7 gün içinde aboneliğini tamamen sonlandırmak mecburiyetindeler.
    BTK tüketici şikayetlerinden ttnet için şikayet kaydı oluşturup şansınızı deneyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkforce

    İptal ettirmeye gerek yoktu. Geçiş başvurusu yapsaydınız 2 gün içerisinde hallolurdu.
    Abone kaptırmamak için tüm firmalar aynı şeyi yapıyorlar.
    Normalde en geç 7 gün içinde aboneliğini tamamen sonlandırmak mecburiyetindeler.
    BTK tüketici şikayetlerinden ttnet için şikayet kaydı oluşturup şansınızı deneyin.

    hocam peki bu port davasi icin turk telekom'a basvursam kac gunde hallederler bu konu hakkinda bilginiz var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port meselesi sizin santraldeki bor olay. Turk Telekom'a gidip bir görüşün derim.
    On yıl önce aylarca port için beklettikleri oluyordu. Ama günümüzde o kadar sürmez. Gidin en yakın Türk Telekom müdürlüğüne, santralden net bilgi verirler.
    TTnet'in kapattığı port daha önce başvurmuş birine falan da verilmiş olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Port meselesi sizin santraldeki bor olay. Turk Telekom'a gidip bir görüşün derim.
    On yıl önce aylarca port için beklettikleri oluyordu. Ama günümüzde o kadar sürmez. Gidin en yakın Türk Telekom müdürlüğüne, santralden net bilgi verirler.
    TTnet'in kapattığı port daha önce başvurmuş birine falan da verilmiş olabilir.

    p.tesi gunu gidicem hocam umarim hafta icinde halledilir port meselesi ondan sonra bi de superonline'ı beklemesi var :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • craxes15 kullanıcısına yanıt
    Port hallolursa onların işi çok sürmez.
  • Uydunet alabilmen için altyapısı olması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 18 Temmuz 2015; 0:28:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Port hallolursa onların işi çok sürmez.

    Hocam peki bu port eklendikten sonra benden önce biri kapabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • craxes15 kullanıcısına yanıt
    Boşalan abone portu olursa sıralamaya göre verirler de yeni port takılırsa onlar tek tek olmuyor, çoklu kart halinde. 32'li falan sanırım. Hani sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu port mevzusu beni en çok güldüren şeydir
  • Port dolu dediği hattınızın bağlı olduğu santral ya da saha dolabında size tanımlı olan portta superonline kullanıcısı tanımlı olmasıdır.
    Yeni tip saha dolabına bağlıysanız zaten port yetmezliği diye bir sıkıntı yok.

    Aslında yapacakları iş 5 dakika bile değil. Otomasyon sisteminden superonline profilini silip ttnet profili tanımlayacak o kadar.

    Abone kaybetmemek için her şirket bu şekilde süründürüyor.

    İleride bu şekilde şirket değişimine ihtiyaç duyarsanız geçiş işlemi yaptırın. Hem abonelik parası ödemezsiniz hemde yanlış hatırlamıyorsam en geç 4 gün içerisinde geçiş tamamlanmak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Boşalan abone portu olursa sıralamaya göre verirler de yeni port takılırsa onlar tek tek olmuyor, çoklu kart halinde. 32'li falan sanırım. Hani sıkıntı olmaz.

    Huawei Olanları vdsl de 16 adsl de 64 lü diye biliyorum büyük sokak kabinlerinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bu port mevzusu beni en çok güldüren şeydir

    beni de bayram tatilinde en çok üzen şey oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guncelleme: pazartesi turk telekom ile gorustum 1 hafta icinde halledicez dediler ertesi gun isleminiz tamamlanmistir diye mesaj geldi bende bi umut tekrar basvurdum superonline'a fakat hala port dolu diyolar, ben ne anladim bu isten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Merhaba bizim binanın kutusunda 10 yuvalık tek bir soket bulunuyor. Ancak binada toplam 21 daire var ve kabloların 11'i boşta. Port olmaması bundan mı kaynaklı yoksa bu bizim için ayrı bir sorun mu olacak ileride?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuomir

    Merhaba bizim binanın kutusunda 10 yuvalık tek bir soket bulunuyor. Ancak binada toplam 21 daire var ve kabloların 11'i boşta. Port olmaması bundan mı kaynaklı yoksa bu bizim için ayrı bir sorun mu olacak ileride?

    Kofra dediğiniz alttaki ise bunun telekomla alakası yok. Tamamen sizi ilgilendiren iç tesisata ait.
     Port dolu olduğu için internet bağlanamıyor




  • Turkforce T kullanıcısına yanıt
    Sorunu çözdüm gibi, o soketlerden bir tane bulunuyor ancak binaya gelen fazla kablo bulunuyor. Sanırım onları bizim kendimiz bağlatmamız gerekiyor. Bu durumda port işi ya santralle alakalı veya dışarıdaki ankastrelerde yeterli yuva bulunmamasıyla ilintili.
  • guncelleme:turk telekom planlama departmanini her hafta aradim surekli calismalarimiz devam ediyo dediler en son aradigimda hangi interneti baglaticaktiniz diye sordular superonline ama olucaksa tekrar ttnet'e de gecebilirim dedim ben bunu dedikten sonra mudurluge gelin bi goruselim dediler, mudurluge gittigimde 1-2 telefon konusmasi yapildi rezerve edilen portlardan birini vericeklerini soylediler sozlesme yapildi bugun turk telekom ekibi gelip hatti bagladi.

    modem kurulumumu yaptim fakat ttnet kullanici adi ve sifremi dogru girmeme ragmen bi sayfaya baglanirken direk ttnetin uyarisina yonlendiriyor.modemin adsl, internet isiklari da yaniyor bilgisayarda da internet var olarak gosteriyo bu konu hakkinda bilgisi olan var mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekomdan sabit numara alıp, Superonline'den ADSL bağlatacaktın. 90 gün sonra yalın adsl dönüşüm yapacaktın. Mis gibi portun olurdu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: command_4

    Telekomdan sabit numara alıp, Superonline'den ADSL bağlatacaktın. 90 gün sonra yalın adsl dönüşüm yapacaktın. Mis gibi portun olurdu :)

    malesef gec kaldim hocam onu yapmak icin.bi internete baglanabilsem ttnete de raziyim suan ama hala cozemedim kullanici adi hatasini

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.