Şimdi Ara

Polo tdi Dsg (yolda bıraktı) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
8.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Ben genel olarak vag grubu araç önermem. İlla dsg alcam derseniz uzatabikdiğiniz kadar ekstra garanti alın, garanti bitmesine yakın satın. İkinci elden uzak durun derim.

    Alıntıları Göster
    valla bi polo düsüncem var ama manuel almak istiyorum. dizelde sorun cikarabiliyor diyorlar benzinliye de yanasabilirim
  • Benim bir akrabamda 2012 Tredline DSG Golf var kuru şanzıman. İlk zamanlarda fren pedalını bırakınca kendisi gitmeye başlıyor diyordu ama artık freni bırakınca gitmiyor diyor bu durum normal mi ileriye yönelik arıza işareti mi bilemiyorum ama benim garibime giden arabayı kullandım denedim kalkış yapar yapmaz ekranda vites süratle büyüyor yani 40 km hızla giderken 7'ye çıkabiliyor sürekli değişiyor bu belki DSG'nin doğasında var ama bence bu kadar çok hareketli mekanik bir sistem varsa ki bu şanzımansa ömrü hızla tükenir. Seri ve konforlu ama bu riske değer mi bilemiyorum.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Birkaç yerde okumuştum, 2013 yılında mekatronik ünitenin konumlanmasında ufak bir değişiklik yapılmış ancak esas değişiklik mineral yağa geçilmesi yazıyordu. Elimde tabi ki tam bir veri yok ancak 2013 sonrası daha az arıza duyuyoruz. Belki sadece algıda seçicilik vardır.
  • dsg şanzımanı türkiyeye gerçekten iyi itelemişler helal olsun adamlara.
  • Oysa LPG'li bir japon tofaşı ile bu sorunlrın hiçbirini yaşamazdın. Kısmet artık.
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Kullanıcı hatası demek ,benim ürünümü aldın,kullandın, anlamı çıkıyor)
  • Polo sizi yolda bıraktıysa sizde onu en yakın Renault bayisine bırakın.



    Yeni Clio'nuzu gule gule kullanın. Hurda indiriminden de faydalanmis olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg sıkıntılarını çeşitli forumlarda okumaktan çevremden dinlemekten yıldım sanırım.bu çift kavrama hikayesini pek oturtamdılar herhalde.manuel veya tam otomatik tercih etmek daha mantıklı gibi.uygun fiyatlı tam otomatik için, pejo son modellerinde tam otomatiğe geçti diye biliyorum.gerçi uygun fiyat mı kaldı ülkemizde.

    geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    Birkaç yerde okumuştum, 2013 yılında mekatronik ünitenin konumlanmasında ufak bir değişiklik yapılmış ancak esas değişiklik mineral yağa geçilmesi yazıyordu. Elimde tabi ki tam bir veri yok ancak 2013 sonrası daha az arıza duyuyoruz. Belki sadece algıda seçicilik vardır.
    dediğiniz doğru.2012-2013 veya 2014 yıllarından birinde bu dsg sistemine güncelleme geldi.piyasa tabiriyle (detaylı bilmiyorum) eskiden kuru tip idi şimdiki son hali yağlı tip kavramaya geçildi.ve evet çeşitli yönlerden arızalar azaldı fakat hala böyle arıza vakalarını okuyor ve duyuyoruz.
  • Bu vw araçlarında dsg dışında bir şanzuman yokmu arkadaş. Manuel okk ama illaki dsg li mi olacak otomatikler? Bilmediğim için soruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu şanzıman bu kadar sorunluysa nasıl yıllardır üretilmeye devam ediyor. kimsede gidip mahkameye tazminat davası filan açmamış mı? örnek bir karar yok mu hiç bir yerde. herkes atıp tutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybersonic

    bu şanzıman bu kadar sorunluysa nasıl yıllardır üretilmeye devam ediyor. kimsede gidip mahkameye tazminat davası filan açmamış mı? örnek bir karar yok mu hiç bir yerde. herkes atıp tutuyor.
    Biraz araştırırsanız forumda da dışarda da bi dünya şikayet bulabilirsiniz. Sorunlu mu? Evet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    tamam birçok şikayet var doğru ama sonuç? soruma tam cevap alamadım?
    Bu arada dsg yi savunmaya çalışmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    dediğiniz doğru.2012-2013 veya 2014 yıllarından birinde bu dsg sistemine güncelleme geldi.piyasa tabiriyle (detaylı bilmiyorum) eskiden kuru tip idi şimdiki son hali yağlı tip kavramaya geçildi.ve evet çeşitli yönlerden arızalar azaldı fakat hala böyle arıza vakalarını okuyor ve duyuyoruz.

    7 ileri kuru kavrama, 6 ileri ıslak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • cybersonic kullanıcısına yanıt
    Forumda daha önce ayıplı mal olduğuna dair mahkeme kararı fotoğrafı koyan bile oldu. Sonuç yok. İnsanımızın alman sevdası bitmiyor. Benim aracım peugeot, şanzımanı tam otomatik, golf alacak param vardı, bilinçli tüketiciyim gittim 308 aldım. Pişman olmadım, aracımı seviyorum servis kalitesi mükemmel. Yaşadığım şehirde 3 farklı servisi var 3üne de gittim memnun kaldım. İlla insanlar amblemle mutlu olacaksa sorunlarına da razı olacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muammer816

    dediğiniz doğru.2012-2013 veya 2014 yıllarından birinde bu dsg sistemine güncelleme geldi.piyasa tabiriyle (detaylı bilmiyorum) eskiden kuru tip idi şimdiki son hali yağlı tip kavramaya geçildi.ve evet çeşitli yönlerden arızalar azaldı fakat hala böyle arıza vakalarını okuyor ve duyuyoruz.

    Alıntıları Göster
    Dsg yağlı kavramaya geçmedi maalesef, hala kuru kavrama. Sadece 6 ileri dsg'ler yağlı tip.

    Mekatronik üniteden ziyade yağının değişmesi etken. Çünkü bariz mühendislik hatası vardı dsg'de. Şanzıman yağı ısındığında, mekatronik beynin kısa devre yapmasına sebep oluyordu. (Almanlar da böyle büyük mühendislik hataları yapıyor evet, gözde büyütmemek lazım)

    Dsg kuru kavramaya devam ettiği sürece, arıza vakaları kaçınılmaz. Ebat ve malzeme kısıtlamasından ötürü çok yüksek tork da taşıyamıyorlar. Sıkıştı kaldılar. Beynin yanma sıklığı azalabilir, fakat kavrama problemi kaçınılmaz. Normal araç debriyajı gibi ucuz ve kolay olsa ne ala, fakat değil.

    Bundan sebeple, güncel tork konvertörlü şanzımanlardan şaşmamak gerekiyor. Manuel şanzımandan bile daha az sıkıntısı var.




  • İki gündür eski kasa tam otomatik civic kullanıyorum. Benimkinin bir önceki nesli. Maalesef 4 ileri. Ama vites geçişleri çok tatlı. aracın ses yalıtımı da sanki benimkinden iyi gibi. Benim araba viteste bekleyince titriyor. Bunda hiç titreme yok. Belki benzinin de etkisi sonuçta bizimki lpg li ama o kısmı bana çok ilginç geldi. Işıkta filan duyduğumda araba sanki çalışmıyor gibi titreşimsiz. Bunu kullanınca aracımın tam otomatik olmasını daha çok istedim. Ama yapacak birşey yok maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hararet yapmiyor aracin, devirdaim pompasi kaciriyor. O modelde kronik arizadir. Gostergedeki uyari su seviyesi azaldiginda da cikiyor.

    Devirdaim degistirin duzelecektir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah Allah hiç olacak şey değil. Çok şaşırdım. Aracın tdi dsg vw olduguna eminmisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.