Şimdi Ara

Polo tdi Dsg (yolda bıraktı) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
8.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • xRoot kullanıcısına yanıt
    @xRoot, bazı arkadaşlar kulaktan dolma dedikodular ile konuşuyor malesef.
    Piyasada yarı otomatik araçları büyük bir yüzdesi VAG grubunun araçları ve dolayısıyla satış rakamına oranla belki normal bir arıza oranı var, ancak miktarı fazla olunca ve yaygarası çok olunca, türküm insanı için DSG'ler "tu kaka" oluveriyor.
    Birileri istatistiki bir arıza rakamı paylaşmıyor, bir çoğu yorumcu "amcamın bir arkadaşı yolda kalmış" olarak giriyor konuya.
    Böyle saçma şikayetleri de ben kaale almam şahsen.

    Bak, sen memnunsuz, e ben de memnunum, çevremde 3 kişi daha DSG li araç kullanıyor, hiç biri yolda kalmadı, hiç birinin arabası saatli bomba değil. Bu durumda ne yapacağız... di mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Yoo ben Dacia Logan MCV 1.5 Ambience kullanıyorum sizin dediginiz JNG9Q nickli.

    Alıntıları Göster
    Pardon o zaman hocam çok benziyor nickler :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Herkes öyle diyor elime para geçen vag a geçiyor

    Alıntıları Göster
    Büyük konuşmayayım ama hayatımın geri kalanında vag grubuna para vermem. Hiçbir arabası verilen parayı hak etmiyor bence. Yanlış anlamayın yazdıklarımı sırf karşı çıkmak için yazmıyorum, tercih meselesi.

    2010'dan bu yana PSA kullanıcısıyız, sorunsuzluktan bu yana bir sorunumuz olmadı. İki araç aldık ikisi de 1.6 HDi ve bu motor sırf PSA için tercih sebebi. Yakıt az, performans güzel. Torkun ve beygirin devir bandında dağılımı başarılı.

    Örneğin tdi'da tork 2500'de, beygir ise 4000de verilmeye başlanıyor. E dizel kaç devir çevirebiliyor ki 4000 devirde veriyor bu gücü? Ama hdi'da 1500 devirde tam torku, 3250'de tam gücü veriyor. Şehir içinde 1500 devirde gelen tork o kadar işe yarıyor ki. Ayrıca yakıt da bununla beraber düşüyor.

    Ha ama derseniz ki dsg, yumuşak konsol, tok kapı sesi anlarım. Ama aynı ayar bir vag ve psa aracı arasında da 20 bin lira oynuyor. Aradaki farka da değer mi bilemiyorum. Kaldı ki psa araçları her zaman donanım olarak daha dolu.

    Ben kaliteli trimlere, yumuşak konsola 2 kat para vermeyi değil de yarı parasına kaliteli motor + yürüyen aksama para vermeyi tercih ettim. Ayrıca dolu donanım da cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirchade -- 8 Ekim 2018; 21:3:38 >




  • Bizim komşuda kiralık golf tdi var dsg çalıştırdığını gibi gazı kökler araç tık demedi daha



    Şans işi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Ta kendisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknctn

    Benim bir akrabamda 2012 Tredline DSG Golf var kuru şanzıman. İlk zamanlarda fren pedalını bırakınca kendisi gitmeye başlıyor diyordu ama artık freni bırakınca gitmiyor diyor bu durum normal mi ileriye yönelik arıza işareti mi bilemiyorum ama benim garibime giden arabayı kullandım denedim kalkış yapar yapmaz ekranda vites süratle büyüyor yani 40 km hızla giderken 7'ye çıkabiliyor sürekli değişiyor bu belki DSG'nin doğasında var ama bence bu kadar çok hareketli mekanik bir sistem varsa ki bu şanzımansa ömrü hızla tükenir. Seri ve konforlu ama bu riske değer mi bilemiyorum.
    Gerçekten dsg kullandın mı? 40 la giderken 7. Vites inanılmaz. 9-10 vites yok ki 7 vites var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirchade

    Büyük konuşmayayım ama hayatımın geri kalanında vag grubuna para vermem. Hiçbir arabası verilen parayı hak etmiyor bence. Yanlış anlamayın yazdıklarımı sırf karşı çıkmak için yazmıyorum, tercih meselesi.

    2010'dan bu yana PSA kullanıcısıyız, sorunsuzluktan bu yana bir sorunumuz olmadı. İki araç aldık ikisi de 1.6 HDi ve bu motor sırf PSA için tercih sebebi. Yakıt az, performans güzel. Torkun ve beygirin devir bandında dağılımı başarılı.

    Örneğin tdi'da tork 2500'de, beygir ise 4000de verilmeye başlanıyor. E dizel kaç devir çevirebiliyor ki 4000 devirde veriyor bu gücü? Ama hdi'da 1500 devirde tam torku, 3250'de tam gücü veriyor. Şehir içinde 1500 devirde gelen tork o kadar işe yarıyor ki. Ayrıca yakıt da bununla beraber düşüyor.

    Ha ama derseniz ki dsg, yumuşak konsol, tok kapı sesi anlarım. Ama aynı ayar bir vag ve psa aracı arasında da 20 bin lira oynuyor. Aradaki farka da değer mi bilemiyorum. Kaldı ki psa araçları her zaman donanım olarak daha dolu.

    Ben kaliteli trimlere, yumuşak konsola 2 kat para vermeyi değil de yarı parasına kaliteli motor + yürüyen aksama para vermeyi tercih ettim. Ayrıca dolu donanım da cabası.

    Alıntıları Göster
    Resmen sallıyorsun. Max torku 2500 de başlayan ne t dizel ne de t benzinli araç duymadım.

    Psa tabii dolu donanım koyacak. Yoksa kim alır fransızı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 8 Ekim 2018; 22:17:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Dizel araç kolay kolay hararet yapmaz benim araç 2 sefer motor stop edin yazdı ondada radyatör delikti su kalmamış...



    yani radyatör delik olabilir

    hortum delik olabilir

    suda azalma yoksa devirdaim

    kaloriferi aç ver sıcağı içeri eğer sıcak gelmiyorsa devirdaim

    devirdaim her 60binde değişmesi gerekli bir parça

    bunlardan dolayı bir sıkıntı yoksa üst kapak gidik

    motorların en can alıcı iki parçasından biri diğeride yağ pompası,
    Motor fanı gittiğinde kaloriferi açıp gittiğim çok olmuştu. Bu yöntemi kendim bulmuştum. Yazın zor oluyordu yalnız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Gerçekten dsg kullandın mı? 40 la giderken 7. Vites inanılmaz. 9-10 vites yok ki 7 vites var

    Alıntıları Göster
    Zaten o yüzden garibime gidiyor ya. 40'ta sürekli 7 ile gitmiyorsun örneğin kalkışı yaptın hızlanıyorsun ibren 40 civarı ve yükseliyor. O hızlanmada ibre gibi viteste hızla yükseliyor dedim ya sürekli değişiyor 40'ta 7. vites yemediği için düşmeye başlıyor. Tabi ki 40'ta 7. vites olmaz birden niye 7'ye kadar yükseliyor bunlara anlam veremiyorum. Gaz pedalına devirle orantılı olarak basıyorum klasik otomatik çok kullandım konuya hepten Fransız değilim ama DSG ilginç geldi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknctn

    Zaten o yüzden garibime gidiyor ya. 40'ta sürekli 7 ile gitmiyorsun örneğin kalkışı yaptın hızlanıyorsun ibren 40 civarı ve yükseliyor. O hızlanmada ibre gibi viteste hızla yükseliyor dedim ya sürekli değişiyor 40'ta 7. vites yemediği için düşmeye başlıyor. Tabi ki 40'ta 7. vites olmaz birden niye 7'ye kadar yükseliyor bunlara anlam veremiyorum. Gaz pedalına devirle orantılı olarak basıyorum klasik otomatik çok kullandım konuya hepten Fransız değilim ama DSG ilginç geldi bana.

    Alıntıları Göster
    benimki daha bir hafta oldu ama dediğin gibi birşey hiç deneyimlemedim. vites normal bir şekilde yükseliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    benimki daha bir hafta oldu ama dediğin gibi birşey hiç deneyimlemedim. vites normal bir şekilde yükseliyor.

    Alıntıları Göster
    Allah kaza bela vermesin hayırlı günlerde kullanın. Bi sebebi vardır hepimiz mühendis değiliz hemen kötüye yormamak lazım sadece tartışıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknctn

    Allah kaza bela vermesin hayırlı günlerde kullanın. Bi sebebi vardır hepimiz mühendis değiliz hemen kötüye yormamak lazım sadece tartışıyoruz.

    Alıntıları Göster
    amin. genel olarak forumlarda okuduğum dsg'nin çok hızlı vites yükselttiği yönünde ama ben tam tersini gözlemledim. anlayamadım doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    amin. genel olarak forumlarda okuduğum dsg'nin çok hızlı vites yükselttiği yönünde ama ben tam tersini gözlemledim. anlayamadım doğrusu.

    Alıntıları Göster
    Bende 2006 Citroen C4 ve 2012 Polo var ikiside manuel. Polo'da yaşadığım bazı problemlerde servise gittiğim zaman genelde yazılımla çözdüler yeni güncelleme geldi onu yapalım dediler. Cep telefonu gibi. Hakikaten'de iyileşmeler oldu. Ve ben kafama bir şey takıldığında Doğuş'u arayıp teknik servise bağlamalarını istedim ve teknik sorumlulara sorular sordum ona göre hareket ettim. Yardımcı oluyorlar. Diyeceğim o ki her şey için servise gidilmez ama arada bir uğrayın aklınıza bir şey takılırsa arayın sorun. Mesela Citroen'de bir problem yaşıyorum onun için konu açtım burada herkes ilgilendi sağolsun ama o kadar çok farklı fikir var ki işin içinden çıkılmıyor ama olsun genede güzel oluyor tartışıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRoot

    Arkadaşlar bu DSG'den biz niye çok memnunuz?

    Babam 2014'de sıfır CC R-Line paket aldı. 1.4 TSI + DSG. Araç neredeyse 5 yıldır bizde ve yaklaşık 90.000'de. Maşallah diyeyim servise sadece yıllık bakım için gittik 5 yıl boyunca..

    Biraz şans meselesi sanırım.
    Bende hiç sorun yaşamadım. Aralık 2013'de sıfır aldım, şu an 127 binde ve hiç arıza vermedi. Rapid 1.6 tdi DSG
  • Hararet için devirdaim pompasını değiştirin. Hiç mi usta yok çevrenizde.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.