Şimdi Ara

POLO CLASSİC lerde en çok arıza nedir?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
44.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar polo classic araçlarda en çok ne gibi sorunlarla karşılaşıyorsunuz?
    ben aracın ara sıra çalışmayıp aradan 5-10 dakika geçtikten sonra hiç birşey yapmadan tekrar marşa basıldığında kendiliğinden çalıştığı şeklinde arıza duydum ve sık sık tekrar ediyormuş.. çoğu kişi karşılaşmış bu sorunla .. neden kaynaklanır sizce?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    POLO CLASSIC'LERDE EN SIK GÖRÜLEN ARIZALAR

    Volkswagen Polo Classic modelleri, uzun ömürlü ve güvenilir araçlar olarak bilinseler de bazı kronik sorunlarla karşılaşabilirler. Bu sorunların farkında olmak ve önleyici tedbirler almak, araçlarının sorunsuz çalışmasını sağlamak için araç sahipleri için önemlidir.

    Polo Classic'lerde en sık görülen arızalardan biri, 30 nolu röle arızasıdır. Bu arıza, aracın motorunun çalışmasını engelleyerek çalışmama sorununa yol açabilir. Diğer bir yaygın sorun ise hall sensörü arızasıdır. Bu sensör, motorun krank milinin hızını ve konumunu algılamada rol oynar ve arızalanması motor performansını olumsuz etkileyebilir.

    Şanzıman arızaları da Polo Classic'lerde sıklıkla karşılaşılan sorunlar arasındadır. Manuel şanzımanlarda vites geçme sorunları ve otomatik şanzımanlarda kayma gibi sorunlar görülebilir. Ayrıca, 1999 model 1.6 litre motorlu Polo Classic'lerde boğaz kelebeği sorunu yaşanabilir.

    Önleyici Tedbirler:

    Bu kronik sorunların erken tespiti ve önlenmesi için araç sahiplerinin aşağıdaki önlemleri almaları önerilir:

    • Düzenli bakım ve onarımları yaptırmak
    • Orijinal yedek parçalar kullanmak
    • Ani hızlanma ve sert frenlerden kaçınmak
    • Aracı aşırı yüklememek
    • Klima ve farlar gibi elektrikli ekipmanları gereksiz yere kullanmamak

    Polo Classic'lerinde bu kronik sorunları gözlemliyorsanız, yetkili bir servise başvurmanız ve aracınızı incelettirmeniz önerilir. Erken teşhis ve müdahale, daha maliyetli onarımları önlemeye ve aracınızın ömrünü uzatmaya yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Evet bahsettiğin sorunla yaklaşık 20 gün ücadele ettim servis servis gezdim her seviste farklı tahminlerde bulundular özel servislerde başka tahminler çıktı entatmin olduğum usta marş dinamosu ile alakalı demişti ona güvenip dinamoyu söktürdüm ,hararet müşürü dediler değiştim vs vs cok şey yaşadım ama sonuç negatif.Ümraniye sanayide kendi eski ustama gittim, ki marka bağımsız çalışan biridir bi kutu karbüratör speyi aldı hava filitresini söktü araba çalışırken içine bolca sıktı.Yaklaşık 10 gündür hiç bu problemi yaşamadım sorun halloldu.Ha bu arada araç test makinalarına saatlerce bağlı kaldı ama hiç hata yoktu ve işin ilginç yanı servisler beni soyup soyup gönderdiler halbubi kendi ustam 20 Tl lik speyle halletti.Bu duruma ne demeli bilmem yorumu sen yap.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademocakli

    Evet bahsettiğin sorunla yaklaşık 20 gün ücadele ettim servis servis gezdim her seviste farklı tahminlerde bulundular özel servislerde başka tahminler çıktı entatmin olduğum usta marş dinamosu ile alakalı demişti ona güvenip dinamoyu söktürdüm ,hararet müşürü dediler değiştim vs vs cok şey yaşadım ama sonuç negatif.Ümraniye sanayide kendi eski ustama gittim, ki marka bağımsız çalışan biridir bi kutu karbüratör speyi aldı hava filitresini söktü araba çalışırken içine bolca sıktı.Yaklaşık 10 gündür hiç bu problemi yaşamadım sorun halloldu.Ha bu arada araç test makinalarına saatlerce bağlı kaldı ama hiç hata yoktu ve işin ilginç yanı servisler beni soyup soyup gönderdiler halbubi kendi ustam 20 Tl lik speyle halletti.Bu duruma ne demeli bilmem yorumu sen yap.


    eğer boğaz kelebeği kontrol edlmediyse gözle... arızan büyük ihtimal boğaz kelebeği.... spreyle temizlemiş sökmeden.... fala sürmeden aynı arızayı tekrar vericektir...
    servisler adamı yoluyo resmen haklısın....




  • Servislerin önünden geçince para alacaklar resmen ayıp diye bişey var ama varsa para başka bişey önemli değil onlar için.
  • konu başlığına cevap olarak şunu yazayım..ben 5 sene kullandım polo classic.alırken iyice inceletirseniz ve bakımlarını aksatmazsanız hiçbir sorun çıkarmayacağını düşünüyorum bende çıkarmadı çünkü.
  • arkadaslar bendede 97 polo clasıc var ve bendede aynı sorun va araç bazen calısmıyor ne kadar ugrassanız yok aradan bi 5 10 dk gecınce tek marsta calısıyor bujıler saglam boğaz kelebeği temizlendi hararet müşürü bu gun değiştı makınaya baglattıgınızda bı sorun yok bi kez calısmıssa baska bı sorunda yok gıdısınde falan tekleme hıc bı sorun yok sızce bu calısmama problemının kaynagı nedır nasıl cozulur arabayı alalı 1 ay oldu satacak duruma geldım artık yardım lutfen tesekkurlerrr.....
  • bendede 98 polo hb var aynı sorun aldığım araçtada vardı çok kez ustalara gitmiş parçalar değişmiş sorun çözülmemiş en son bobin değişti ve sorun ortadan kalktı. ama şimdi başka bi sorunla karşı karşıyayım. dün brc marka sıralı sistem tüp attırdım araca araç boşdayken gaz pedalını 1500 devire ayarlıyıp sabit tutuyorum devir kendiliğinden 1900 lere çıkıp aniden 1500 lere düşüyo tekrar sonra tekrar çıkıyo bu esnada ayağımın altında pedal tık tık oynuyo devir yükseldikce sertleşip aniden düşünce birden yumuşaması şeklinde... garip bi durum bunu sorunun ne olduğunu anlamaya yönelik yazdım beni rahatsız eden asıl sorun araç yüksek devirlerde sıkıntı yok 3000 in altına düşünce özellikle 2000 seviyelerinde sarsılıyo aniden gaz kesip sonra tekrar hızlanıyo debriyaja basıp ayağını gazdan alınca stop ediyor. bide motor boşta rolantide çalışırken 2-4 saniye aralıklarla sarsılarak çalışıyor ve sesi değişiyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bendede 98 polo hb var aynı sorun aldığım araçtada vardı çok kez ustalara gitmiş parçalar değişmiş sorun çözülmemiş en son bobin değişti ve sorun ortadan kalktı. ama şimdi başka bi sorunla karşı karşıyayım. dün brc marka sıralı sistem tüp attırdım araca araç boşdayken gaz pedalını 1500 devire ayarlıyıp sabit tutuyorum devir kendiliğinden 1900 lere çıkıp aniden 1500 lere düşüyo tekrar sonra tekrar çıkıyo bu esnada ayağımın altında pedal tık tık oynuyo devir yükseldikce sertleşip aniden düşünce birden yumuşaması şeklinde... garip bi durum bunu sorunun ne olduğunu anlamaya yönelik yazdım beni rahatsız eden asıl sorun araç yüksek devirlerde sıkıntı yok 3000 in altına düşünce özellikle 2000 seviyelerinde sarsılıyo aniden gaz kesip sonra tekrar hızlanıyo debriyaja basıp ayağını gazdan alınca stop ediyor. bide motor boşta rolantide çalışırken 2-4 saniye aralıklarla sarsılarak çalışıyor ve sesi değişiyor.

    BU SORUNUN COZUMUNU BILEN YOKMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU




  • Bende de polo classic var. Çalışmama sorunu bende de olmuştu. Özel servise götürdüm. Usta bir çevirdi kontağı çalışmadı. Tekrar denedi çalıştı. Kontak soketini değiştirdi elektrikçi, bir daha sorun çıkarmadı. Kontak soketi 20 lira + işçilik 30 lira. (Sökmesi biraz zor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 28 Şubat 2012; 13:22:13 >
  • Bende de aynı arıza oldu gaz kelebeği vs her şeye bakıldı değişti ama arıza geçmedi sonra başka bi ustaya götürdüm tesadüfen bu arızayı genelde bobinden yapar dedi bobini değiştirdi ve onun üzerinden 3 sene geçti 3 senedir tekrarlamadı maşallah:D
  • arkadaşlar polo clasıc 2001 otamatik vites araç aldım stop etme problemleri nedeniyle tamire gittim bilgisayardaki arıca listesi aşağıda

    1-gaz kelebek potansiyo metresi (şasiye kısa devre yada açık devre sürekli)
    2-vuruntu sensörü 1 (hatalı sürekli)
    3-karbon filtre solenoid valfı (çıkış sinyali açık devre sürekli)
    4-motor kontrol ünitesi bloke (aralıklı)

    ayrıca 01176 imbobilizer hatası veriyor

    bu hatalar silindi tekrar hata istendi 4. hata hariç diğerleri devam ediyor tamircilerie verdiğim paralar boşa gidiyor bu sıkıntıları yaşayan var mı bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
  • bilader detaylı olarak arabada yaşadığın sıkıntıyı yazarmısın
  • cam otomatiği bozulması herhalde polo classic'lerin vazgeçilmezidir.
  • musey26 M kullanıcısına yanıt
    Arkadaslar 2000 model polo clasic aracim var vitesinde uzun zamamndir sorun yasiyorum 1 e ve 2 ye gecmiyo arac vites ayari yapildi fakat ayni yine bozuluyor vites cok gevsek siki degil ne yapmam gerekiyo yardimci olabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuşkusuz cam otomatiği bozulması (başta)
    Boğaz kelebeği bozulması
    Rolanti sorunu

    Polo classiclerin vazgeçilmezidir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mertcan2906 M kullanıcısına yanıt
    aynı sorun benim arabammdada var seninki yapıldımı, yapıldıysa nasıl bi işlem yapıldı.
  • mko44 M kullanıcısına yanıt
    kardeşim bende 99 polo hp var kılımasız düz vites 1.6 senin dediğin problemden ötürü buji ve kabloları gaz kelebeği dispiritör değiştirdim. devamında hala aynı hatayı verince motor istiyo dediler. bence herşeyden önce motoruna baktır. araban 3 silindir çalişiyo olabilir. bujileri sök ateşleme yapmayan var mı bi kontrol et eğer yoksa dispiritör kapağını söküp içindeki mil i kontrol et daha olmadı yeni motor veya çakmakla arabayı yak gittin çünkü ben o noktaya geldim
  • merhaba, 99 AEE polom var, boğaz kelebeğini 2 kere serviste temizletip adaptasyonunu yaptırdım ancak lpgde bilhassa rolante düştüğünde stop etmeler arttı, benzinde bu problemi yapmıyor, boğaz kelebeğinin orjinal olmadığını tespit ettik, servis boğazda problem olmadığını bilgisayarın hata göstermediğini söylüyor, lpg'ci aynı araca sahip olduğunu ve kendisinin de değiştirmek zorunda kaldığını söylüyor, bu meretin orjinali 1000 liralardan başlıyor var mı akıl verecek ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi statovc -- 25 Ocak 2018; 17:1:27 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.