Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (200. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
651.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cfiliz bilgi için teşekkürler, söylediğin gibi yapıp konu hakkında bilgi vericeğim.


    bu arada far konusu açılmışken polo bluemotionların ampül tipleri hakkında bilgisi olan varmı ? Orjinallerini çıkartıp başka bir marka model deneyip fayda gören oldumu ?

    kısalar hangi tip ?
    uzunlar hangi tip ?
    sisler hangi tip ?
    gündüz farları hangi tip ?
    parklar hangi tip ?
  • hız felakattir
  • hocam siz beni yanlış anladınız. ben zaten 140'ın yüksek olduğundan bahsediyorum. Ben uzun yolda genelde 80 veya daha aşağısı ile seyahat eden bir şoförüm. bence de BAN. :)
    Hız felakettir. Siz de bence o üst sınırı biraz aşağı çekin.110 filan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    hız felakattir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppzrg

    hocam siz beni yanlış anladınız. ben zaten 140'ın yüksek olduğundan bahsediyorum. Ben uzun yolda genelde 80 veya daha aşağısı ile seyahat eden bir şoförüm. bence de BAN. :)
    Hız felakettir. Siz de bence o üst sınırı biraz aşağı çekin.110 filan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    hız felakattir


    hocam haklısınız, yok yanlış anlamadım bu arada. sadece hız için BAN yaptım :)

    ben bunu 120 lere çekeyim. Gerçi bende performanslı kullanmıyorum




  • Saygılarımla
    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen
    hocam haklısınız, yok yanlış anlamadım bu arada. sadece hız için BAN yaptım :)

    ben bunu 120 lere çekeyim. Gerçi bende performanslı kullanmıyorum
  • Ankaradaki polo bluemotion kullanıcıları lütfen görüşebilirmiyiz delirmek üzereyim.
    Karar veremiyorum bluemotion mu alayım 1.4 otomatikmi alayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pawliger

    Ankaradaki polo bluemotion kullanıcıları lütfen görüşebilirmiyiz delirmek üzereyim.
    Karar veremiyorum bluemotion mu alayım 1.4 otomatikmi alayım.


    tereddütsüz bluemotion
  • Park sensörüne servis 350 tl diyor dışarda ne kadara çıkar bu iş. Yaptıran varmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    cfiliz bilgi için teşekkürler, söylediğin gibi yapıp konu hakkında bilgi vericeğim.


    bu arada far konusu açılmışken polo bluemotionların ampül tipleri hakkında bilgisi olan varmı ? Orjinallerini çıkartıp başka bir marka model deneyip fayda gören oldumu ?

    kısalar hangi tip ?
    uzunlar hangi tip ?
    sisler hangi tip ?
    gündüz farları hangi tip ?
    parklar hangi tip ?

    VWPolom forum sitesinden alıntıdır, faydalı bir bilgi konunun başına eklemeli

    quote:


    Comfortline araçlarda kısa hüzmeli ampüller H7 ve uzun hüzmeli ampüller ise H7 dir.

    Trendline ve BlueMotion araçlarda ise tek ampul kısa uzun aynı ampul H4 ampül tipi mevcuttur.

    Park ampulleri ve plakalık aydınlatmaları Dipsiz T10 ampuldür.

    Sis farlarının ampül tipi H8 dir.

    Gündüz far ampülü,Sinyal ampulü ve fren lambalarının tamamı tek duylu 93 Tip diye geçmektedir.

    İç aydınlatma da ise

    Trendline için ; iç aydınlatma(vitesin üstü) sofid ampul
    bagaj aydınlatması dipsiz t10

    Comfotline için ; iç aydınlatma (vitesin üstü) 3 dipsiz t10
    arka yolcu aydınlatma 2 sofid ampül
    bagaj aydınlatması dipsiz t10




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    Park sensörüne servis 350 tl diyor dışarda ne kadara çıkar bu iş. Yaptıran varmı ?

    hocam ben tamponu deldirtmeye kıyamadım. Bence RCD 510 taktırıp, sonrasında geri görüş kamerası taktırman en mantıklısı geliyor bana
  • Forumchu vermiş olduğun ampül tip bilgileri için teşekkürler..

    Konuyu aşağıda özetledim lazım olduğunda kolay ulaşabilmek için.Yanlışlık varsa düzeltelim.


    Polo Blumotion Ampül Tipleri

    Uzun-Kısa Tek Ampül : H4
    Sis Farı Ampülleri: H8
    Gündüz Farı Ampülleri : TEK DUYLU 93
    Sinyal Ambülleri : TEK DUYLU 93
    Fren Ambülleri: TEK DUYLU 93
    Park Ampulleri : DİPSİZ T10
    Plakalık Ampülü : DİPSİZ T10
    Bagaj Aydınlatması: DİPSİZ T10
    İç Aydınlatma: SOFİD AMPÜL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    Park sensörüne servis 350 tl diyor dışarda ne kadara çıkar bu iş. Yaptıran varmı ?

    hocam ben tamponu deldirtmeye kıyamadım. Bence RCD 510 taktırıp, sonrasında geri görüş kamerası taktırman en mantıklısı geliyor bana

    geri görüş kamerası takmak içinde tampon deliniyor diye biliyorum ayrıca geri görüş kamerasında sadece bir noktadan referans alıyor diye biliyorum yani tamponun sağ ve sol köşelerine denk gelen birşey varsa sesli ikaz vermiyecektir gibi geliyor. kameranın çalışma prensibini bilmediğim için aklıma bunlar geldi belkide kamerada aracın arkasında sağın solunda bulunan herşeye sesli ikaz veriyordur. rcd 510 + kamera maliyeti ne kadarı buluyor ortalama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    Park sensörüne servis 350 tl diyor dışarda ne kadara çıkar bu iş. Yaptıran varmı ?

    hocam ben tamponu deldirtmeye kıyamadım. Bence RCD 510 taktırıp, sonrasında geri görüş kamerası taktırman en mantıklısı geliyor bana

    geri görüş kamerası takmak içinde tampon deliniyor diye biliyorum ayrıca geri görüş kamerasında sadece bir noktadan referans alıyor diye biliyorum yani tamponun sağ ve sol köşelerine denk gelen birşey varsa sesli ikaz vermiyecektir gibi geliyor. kameranın çalışma prensibini bilmediğim için aklıma bunlar geldi belkide kamerada aracın arkasında sağın solunda bulunan herşeye sesli ikaz veriyordur. rcd 510 + kamera maliyeti ne kadarı buluyor ortalama...

    Kamera (park sensöründe olduğu gibi) sesli ikaz vermiyor, görüntü aktarıyor sadece. Yanlış hatırlamıyorsam, arka plaka ışıklıklarından birinin yerine takılıyor. Bu anlamda tamponun delinmesi gerekmiyor. VW'nin sayfasını açamadım şu an - oradan teyit faydalı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cat_power -- 20 Şubat 2013; 10:43:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cfiliz

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    quote:

    Orijinalden alıntı: mitxen

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz39

    Park sensörüne servis 350 tl diyor dışarda ne kadara çıkar bu iş. Yaptıran varmı ?

    hocam ben tamponu deldirtmeye kıyamadım. Bence RCD 510 taktırıp, sonrasında geri görüş kamerası taktırman en mantıklısı geliyor bana

    geri görüş kamerası takmak içinde tampon deliniyor diye biliyorum ayrıca geri görüş kamerasında sadece bir noktadan referans alıyor diye biliyorum yani tamponun sağ ve sol köşelerine denk gelen birşey varsa sesli ikaz vermiyecektir gibi geliyor. kameranın çalışma prensibini bilmediğim için aklıma bunlar geldi belkide kamerada aracın arkasında sağın solunda bulunan herşeye sesli ikaz veriyordur. rcd 510 + kamera maliyeti ne kadarı buluyor ortalama...

    Kamera (park sensöründe olduğu gibi) sesli ikaz vermiyor, görüntü aktarıyor sadece. Yanlış hatırlamıyorsam, arka plaka ışıklıklarından birinin yerine takılıyor. Bu anlamda tamponun delinmesi gerekmiyor. VW'nin sayfasını açamadım şu an - oradan teyit faydalı olabilir.

    Bir arkadaş taktirdi, tampon delidrmeye gereke yok. Bazı araçlarda tamponun tam ortasında kamera var. Benim dediğim olay VW logosunun altına veya plaka ışıklarınından bir tanesini yerine takılıyor.

    Toplam maliyet olarak 600 TL tutaağını düşünüyorum RCD 510 ve kamera

    buyrun kamera görüntüsü:
    D Hoeyoutube
    Camera on Volkswagen Polo 6R ( 2012 )
    http://www.youtube.com/watch?v=BQoPHd0Ga6o


    burda VW logo altındaki gizi kamera
    emchi70youtube
    VW Polo 6R whit rear view camera + OPS PDC
    http://www.youtube.com/watch?v=JgY9mukp-zY




  • burdaki video çok daha anlaşılır;

  • rcd 510 için fiyat aldım servisten 4000 tl diyor :) + ekranda similasyon çıkan park sensörü modeli 530 tl toplamda kamerasız şekilde 4530 tl ediyor.
    yani kameralısı olsa sanırım fiyat 5000 tlyi bulur.

    2012 model blumotionların üzerinde bildiğiniz gibi cd-mp3 çalar olarak RNS 210 var.
    Cd-mp3 çaların altındaki eşya koyma gözü benim çok işime çok yarıyor bundan dolayı ben açıkcası 510 gibi tam ekran bişey alarak o alanı pasif etmekte istemiyorum.Görüntü olarak güzel duruyor fakat ihtiyaç olarak bakılırsa mantıksı geliyor. E üstüne bide 4000 tl para vermekte açıkcası fazla geldi.

    Saouç olarak sanırım servisin vermiş olduğu 350 tl olan sadece sesli ikazlı olan arka park sensöründen taktırıcam.
  • Arkadaşlar biri bana devir - vites ilişkisini tam olarak anlatabilir mi? Bıktım artık arabaya her binenin devirsiz kullanıyon demesinden. Yardım edin lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkaraca9

    Arkadaşlar biri bana devir - vites ilişkisini tam olarak anlatabilir mi? Bıktım artık arabaya her binenin devirsiz kullanıyon demesinden. Yardım edin lütfen

    Düz yolda hareket halindeyken, 1750-2250 en az yakıtı verir, vites arttırırken 3000'i geçmeyin. Yokuş yukarı ise yokuşun sertliğine bağlı olarak ,2250-2500 en az yakıtı verir. vites arttırırkende 3300'ü geçmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkaraca9

    Arkadaşlar biri bana devir - vites ilişkisini tam olarak anlatabilir mi? Bıktım artık arabaya her binenin devirsiz kullanıyon demesinden. Yardım edin lütfen

    aracı 2000 devrin altına indirmeyin. o devrin altında aracın çekişi büyük ölçüde düşüyor. 2500 lere gelince vites arttırın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkaraca9

    Arkadaşlar biri bana devir - vites ilişkisini tam olarak anlatabilir mi? Bıktım artık arabaya her binenin devirsiz kullanıyon demesinden. Yardım edin lütfen

    Maalesef bu işin tek bir formülü yok, konu motor yüküyle de çok ilişkili.

    Sabit hızda / düz bir yolda giderken hıza minimum devri sağlayacak en üst viteste gitmek yakıt tüketimi açısından doğru. Ancak sorun motor yüke bindiğinde oluşuyor. Örnekle açıklamak gerekirse; diyelim 80'le düz bir yolda sabit hızla gidiyorsunuz - bu durumda 5.vites doğru seçimdir. Ancak yokuşa denk geldiğinizde veya araç sollamak için ani hızlanmanız gerektiğinde, 5.viteste kalıp gazı köklemek, hem motoru %100 yüke bindirir, hem yakıt tüketimini gereksiz arttırır hem de istediğiniz ivmeyi sağlayamaz. Motor yüke bindiğinde (hızlanma ve yokuş gibi), motor devrini 2000 civarına getirecek vites seçimi yapmak daha doğru olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.