Şimdi Ara

Polo 1.6 Classic detaylı inceleme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
8
Favori
73.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aslında ben dürbün göğüs aradım ancak beyaz renk temız bulamadım. Dıger renkler de hep kerermiş, solmuş. İçime sinmedi. O yuzden gıttım eskı gogus aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkmenson -- 7 Mayıs 2014; 20:56:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah

    Ben bu fiyat aralığında skoda fabia'yı lider görüyorum. Özellikle içi de daha modern. Motor gamı da daha modern.
    1.2 htp ekonomi için ideal, 1.4 101 hp ise yeterince performanslı. Her açıdan o yıllara göre Polo'nun önünde bir araç.
    Ayrıca bir sonraki kasa Polo'nun şasesini kullanıyor.
    Ancak ikinci eli olmadığından dolayı fiyatları düşük seyrediyor. Bu da kullanıcı için avantaj.

    Taş devrinden kalma kokpite sahip bir polo mu yoksa bu mu sizce;

     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme

    Polo'nun da kokpiti fena değildir. Dürbün göğüs çok güzeldir. GTI'larda kullanılan göğüsle ufak farklar haricinde aynıdır.
     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme



    Ayrıca Polo'nun soğutma performansını Volvo'da bulamıyorum. Volvo da çok güzel soğutuyor ama Polo üşütüyor.
    Kronik arızaların bir kısmı 6N2 lerde de vardı.
    Emniyet kemeri nazlı sarıyordu, koltuk kenarı yırtıktı, boğaz kelebeği kirleniyordu falan.
    Ama çokta kötü bir araba değildir Polo. Bulabilirseniz dürbün göğüs alın.

    Bu arada GTI'ya hastayı.
    http://photo.netcarshow.com/Volkswagen-Polo_GTI_1999_photo_0d.jpg

    Dürbün göğüs denilen meret gerçekten iyiymiş. Bizim millette nerden çıkarır bu tabirleri bilmem

    Ama kokpit eskisine göre çağ atlamış gerçekten...

     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme
    Hocam manda kasa Mercedes gibi tabirlerin çıktığı bir ülke burası.

    Bu kokpit 2003 modelinde de yok 2006 modelinde de yok 2008 modelinde de yok. İlginç ama VW nin Polo'daki en güzel kokpiti belki de. Golf'te falan da bulamazsınız bu kokpiti. Bu kadar spor ve tatlı değildir.

    Edit: Göstergeleri de güzeldir Dürbün göğüsün.
     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 7 Mayıs 2014; 21:14:22 >




  • Bende geçen yıl 97 model aft100 olanını aldım. Araç tip olarak çok iyi sayılmaz, fakat konfor ve performansı görüntüsüne oranla tam zıttır. Bende memnunum otoyollarda yüzümü kara çıkartmadı, bir çok yüksek model b sınıfı araçtan daha iyidir hızlanma ve performans olarak. Fakat kapı kilit sistemleri hava kompresörlğ olduğundan çokça baş ağrıtır. Benim sağ kapı kilidinin içindeki siyah lastik diyafram delikti, aramadık yer kalmadı aylarca, fakat bulamadık. Orjinal yeni kilit için 400 tl istediler, yan sanayisi yok. En son bir çıkmacıdan zar zor 150 tl ye kullanılmış kilit alarak sorunu çözebilmiştim. Bende lpg yok fazla km yapmıyorum. Niyetimde var fakat herseferinde taktırmaktan korkarak vazgeçtim, çünki araç uzun yolda benzinde fazla yakmıyor. Kısaca bence tam bir F/p aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Bende geçen yıl 97 model aft100 olanını aldım. Araç tip olarak çok iyi sayılmaz, fakat konfor ve performansı görüntüsüne oranla tam zıttır. Bende memnunum otoyollarda yüzümü kara çıkartmadı, bir çok yüksek model b sınıfı araçtan daha iyidir hızlanma ve performans olarak. Fakat kapı kilit sistemleri hava kompresörlğ olduğundan çokça baş ağrıtır. Benim sağ kapı kilidinin içindeki siyah lastik diyafram delikti, aramadık yer kalmadı aylarca, fakat bulamadık. Orjinal yeni kilit için 400 tl istediler, yan sanayisi yok. En son bir çıkmacıdan zar zor 150 tl ye kullanılmış kilit alarak sorunu çözebilmiştim. Bende lpg yok fazla km yapmıyorum. Niyetimde var fakat herseferinde taktırmaktan korkarak vazgeçtim, çünki araç uzun yolda benzinde fazla yakmıyor. Kısaca bence tam bir F/p aracı.

    Kilitleri elektrik motorluya çevirtebiliyorsunuz aslında. Benim araç öyleydi.




  • vakti zamanında variantını alacaktık; km caydırdı..
    şimdi sportline bulsam temizinden düşünmeden alırım
    merkezi kilitleri havalı mı bunların; bagajda beyni vardı galiba yanlış hatırlamıyorsam
  • Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.

    yalnız bagaj kilidinin bug'unu yakaladım. Kilitle açınca kafayı yiyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.

    yalnız bagaj kilidinin bug'unu yakaladım. Kilitle açınca kafayı yiyor :)

    Benim bagaj kilidi içeriden kumandalıydı.
  • Sağol inceleme için. Standart ses sistemi nasıl?
  • Benim araçta ses sistemi standart değil. Sistem atilmis. Ama orijinal polo teypi hala duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elinize sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.

    yalnız bagaj kilidinin bug'unu yakaladım. Kilitle açınca kafayı yiyor :)

    Havalı kilit sistemini mühendisler ne düşünüp te uygulamışlar aklım almıyor. Tam bir saçmalık. Öte yandan bagaj kilidini elle açınca anahtarı kilidinden çıkarırken "___" düz pozisyonda bırakılırsa havalı sistemle açıp kapanıyor. Diğer pozisyonlarda havalı kilit sistemi ile açmak istendiğinde kapak açılmıyor :D
    Birde LPG'li kullanan arkadaşlar hangi markayı tercih ediyor ve aracın performansında (özellikle klima açıkken LPG ile yürütmede sorun oluyormu) hissedilir kayıp varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.

    yalnız bagaj kilidinin bug'unu yakaladım. Kilitle açınca kafayı yiyor :)

    Havalı kilit sistemini mühendisler ne düşünüp te uygulamışlar aklım almıyor. Tam bir saçmalık. Öte yandan bagaj kilidini elle açınca anahtarı kilidinden çıkarırken "___" düz pozisyonda bırakılırsa havalı sistemle açıp kapanıyor. Diğer pozisyonlarda havalı kilit sistemi ile açmak istendiğinde kapak açılmıyor :D
    Birde LPG'li kullanan arkadaşlar hangi markayı tercih ediyor ve aracın performansında (özellikle klima açıkken LPG ile yürütmede sorun oluyormu) hissedilir kayıp varmı?

    tüp seçmeyen bir motoru varmış. 8 valf olduğundan ömürlük motor demişti usta. Klima açıkken ve lpg li iken aman aman bir güc kaybı yok. Ama eğer kıyaslama yapacaksam 99 model astra cd den ve 2003 focus lpg den daha kuvvetli çekişi olduğunu söyleyebilirim




  • 2000 model 75,lık kullandım beş para etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel ayrıntılı bir inceleme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: highgen

    2000 model 75,lık kullandım beş para etmez

    75 le 100 arasında dağlar var. 75 gitmio.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Normalde havalı ve bagajın içinde sağ tarafta beyni var. Benimki elektrikliye çevrilmişti. Pek sorun yaşatmadı bana.

    yalnız bagaj kilidinin bug'unu yakaladım. Kilitle açınca kafayı yiyor :)

    Havalı kilit sistemini mühendisler ne düşünüp te uygulamışlar aklım almıyor. Tam bir saçmalık. Öte yandan bagaj kilidini elle açınca anahtarı kilidinden çıkarırken "___" düz pozisyonda bırakılırsa havalı sistemle açıp kapanıyor. Diğer pozisyonlarda havalı kilit sistemi ile açmak istendiğinde kapak açılmıyor :D
    Birde LPG'li kullanan arkadaşlar hangi markayı tercih ediyor ve aracın performansında (özellikle klima açıkken LPG ile yürütmede sorun oluyormu) hissedilir kayıp varmı?

    tüp seçmeyen bir motoru varmış. 8 valf olduğundan ömürlük motor demişti usta. Klima açıkken ve lpg li iken aman aman bir güc kaybı yok. Ama eğer kıyaslama yapacaksam 99 model astra cd den ve 2003 focus lpg den daha kuvvetli çekişi olduğunu söyleyebilirim

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler, cevabınız için... Bakalım önümüzdeki günlerde Atiker tüp taktırayım diyorum niyetimde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tesadufi -- 8 Mayıs 2014; 13:46:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: highgen

    2000 model 75,lık kullandım beş para etmez

    75 le 100 arasında dağlar var. 75 gitmio.

    Gitmesine gidiyo tatminkar ama aşırı yakit tüketimi var iceri rahatsız edecek derece de motor sesi alıyo şanzıman manuel olmasina ragmen sorun cikartti yaptirildi gram sürüş zevki yok elimizden çıktığına dua ediyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Çok teşekkürler, cevabınız için... Bakalım önümüzdeki günlerde Atiker tüp taktırayım diyorum niyetimde.

    rica ederim. bendeki de atiker. gayet iyi . bi sıkıntısı yok. LPG ye fazla para verme. git en kötü kiti tak gene uyar bu motora
  • 97 model polo sahibiyim yeni aldım sayılır öncelikle bilenlere bu sorularım cevaplarsanız çok sevinirim.

    1.6 100 lük olarak daha doğrusu öyle diye satıldı bana motor kod başlangıcı AFT08 çift airbag, klima flan olan modelinden 1.6 classic confortline. şimdi sorularımı sıralayım

    1-elimde ruhsat henüz gelmediği için araç tesciline ilşkin geçici belge var ve burada motor kodu AFT08 fakat motor gücü kısmında 74.2 yazıyor acaba bu kw mi yoksa aracım 75 lik mi karşısında ne kw nede bg yazıyor geçici belgede.

    2-aracımın sizin ilk girişte koymuş olduğunuz fotoğraflar gibi torpidosu yok orada yolcu airbag bölümü var aslında torpido gibide duruyor fakat zorlamadım açmak için çünkü açma düğmesi flan yok.

    3-97 modelde 8v mi 16 v mi mevcut bir arkadaşım 16 v olduğunu iddia ediyor bana göre 8v hepsi 2000 e kadar.

    4-son sorum ise 97 kullanan varmı özellikle 2014 lpg yakıt sarfiyatını merak ediyorum.

    şimdiden herkese teşekkürler hayırlı günler.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.