Şimdi Ara

Polo 1.6 Classic detaylı inceleme (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
8
Favori
73.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    quote:

    Orijinalden alıntı: ysryakup

    sevgili classic kullanıcıları orta konsolda bulunan klima ayna ayarı bulunan bölümdeki yeri kaplamak için gümüş veya maun böyle şeyler mevcutmudur acaba bilgisi olan varmı çok yıpranmış görünüyor

    şu konu iş görebilir

    http://www.vwtr.net/forum/polo-6n/98-model-polo-6n-on-konsol-karbon-fiber-kaplama-t34410.0.html


    Ayrıca komple ön konsol da alabilirsin

    http://www.otoparcasepeti.com/?urun-26532-polo-classic-gogus-orta-kaplama-1996-2001

    kaplama daha mantıklı geldi hocam peki bu kalıp olarakmı satılır yoksa ben kaplamayı alıp kendimmi keseceğim
  • ysryakup Y kullanıcısına yanıt
    herhangi bir reklam ajansına ya da bir matbaya git. bana yarım metre kes de, bedavaya gene verırler. benim babam matbacı bilirim o işleri :) elinle kendın de yapabılırsın. Hıc hazır alma. bak ben burda reflektöru kendım yapmıştım :)
    http://forum.donanimhaber.com/m_88127523/f_//tm.htm#88127523
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    herhangi bir reklam ajansına ya da bir matbaya git. bana yarım metre kes de, bedavaya gene verırler. benim babam matbacı bilirim o işleri :) elinle kendın de yapabılırsın. Hıc hazır alma. bak ben burda reflektöru kendım yapmıştım :)
    http://forum.donanimhaber.com/m_88127523/f_//tm.htm#88127523
    çok sağol hocam birkaç güne deneyim yaparsam paylaşırım burdan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Benimde nazar değdi sanırım, sol ön cam motoru camı indirip kaldırmıyor, cam kendi kendine içine düşüyor. Bize gene sanayi yolları gözüktü :

    Makaradan kurtulmuştur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sevgili Polo classic sevenler bende malum 1.6 97 model classic polo var ve bugünlerde xenon far ve sis taktırma amacındayım sorum şu ki xenon farlar kaç watt olmalı sizce yani 24 veya 12 watt olanlardan birini alsam uyarmı.
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    napmısın sen boyle :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robert Lewandowski RL9

    napmısın sen boyle :D
    s.a arkadaşlar bende 97 1.6 tek kapı benzinli polo var arabamın sağ cam halatı cıkmıs sanırsam sanayıde 300 lıra dan fıyat bıcıyolar sızce fıyat nasıldır birde direksıyon kutusundan tam tur dondurduğum zaman tak dıye ses geliyor
  • Yazinizi ve yorumlarinizi okudum paylasim cok guzel ve aciklyici..
    Asil sorunm ben 2000-2002arasi polo 1.4 higline modelini dusunuyorum ne dersinz n kadar eder @erkmenson
  • Benim makina 2001 söylediğin hic bir sorun yok allaha şükür yeni Sqnziman taktirdigim hariç :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    bende de vardı 2001 1.6 75 hp ALM 6kv2 polo classic trendline,yol tutuşu süper.75 hp leri küçümsemeyin çok güzel bir ivmesi var.sesi beni benden alıyordu ALM 75 hp kullandım 5 sene,145 NM torku vardır.AEE den farkı da bu zaten.Kliması da çok iyi soğutur.benimkinde abs yoktu,ancak comfortline ve highline bulabilirseniz onlarda var.ek olarak highline da 4 disk fren de mevcut.tamamiyle parasının hakkını verir.ayrıca direksiyonu serttir olayına katılmıyorum,test aracı dürbün göğüs ise.ben dürbün göğüs kullanıyordum kesinlikle direksiyon ağır değil ancak 6k ise bilemeyeceğim.sert olabilir bende duymuştum onlarda sert olduğunu.

    polo classic 6kv2 yani dürbün göğüsüyle güzel eski tip göğüs tam bir facia bence.zaten 2000 yılında o makyajla evrim geçirdi polo classic.

    dürbün göğüs için konuşuyorum;

    75 HP ALM kodlu motoru 8 valftir 145 NM torku vardır MPI motordur.Boğaz kelebeği kronik sorunu bu motorun.

    105 HP AKL kodlu motoru 8 valftir onunda 145 NM torku vardır MPI motordur.Boğaz kelebeği ALM motora göre daha azdır.

    gelelim yakıtlara;

    motorlar 8 valf olduğundan şehir için yakıt tüketimi artacaktır ancak şehir dışı yakıt tüketimi farkla düşecektir.

    75 HP ALM motor şehir içinde 11 lt lere çıkabilmekte.ama şahsen benim kullandığım araç 9 lt yakıyordu şehir içi.şehir dışı ise 5-6 lt arasında oynuyor.ben 4 ltreleri yakalamıştım.
    105 HP AKL motor şehir içinde 10 lt lere çıkar.şehir dışı tüketim 6 lt ye düşüyor.

    AKL motor 105 hp olduğundan lpg ye biraz daha uygun.ancak ALM motor 75 hp olduğundan lpg ile biraz performans düşüklüğü yaşanabilir.şahsen hiç lpg taktırmadan 5 sene kullandım.sattığım adam hemen lpg taktırmış

    torkları aynı zaten bahsetmeme gerek yok.

    ALM motor avantajı max gücü ve torku düşük devirde vermesi.

    AKL motorun avantajı ise düşük devirde yüksek tork ve yüksek devirde yüksek güç vermesi.

    hızlanmalarda ilk başta ALM motor alır çünkü torku ve max gücü düşük devirde verir.
    AKL ise ilk başta biraz hantal kalır sonra geçer.yani uzun vadede ALM motoru alır.


    başka bir sorunuz varsa pm atabilirsiniz arkadaşlar.

    Bende alm motor var harbinden 2000 devir ile 4000 devir ara hangi vites olursa olsun koltuğa yapistiriyor bunu hissettiryor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    2001 modelini 5 yıl kullandık. Makyajlı ve 75 bg di. Ama şahane gaz yiyordu. Azıcık gaza dokunmaya gelmiyordu.

    Konu için elinize sağlık bu arada.

    Aynen 5. viteste, 80 ile giderken (2000 devir) gaza basınca hafiften hissediyordum arabanın hızlanmaya başladığını. Bugünki arabamda pek hissedemiyorum bunu. Hal bu ki daha iyi hızlandığı halde.

    Şuan bahsettiğiniz araç bende var harbinden dediğiniz gibi hizi her viteste 2000 devirde hissediyorum
     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanDURSUN -- 1 Eylül 2014; 1:25:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysryakup

    quote:

    Orijinalden alıntı: -)KraL(-

    ben bi soru sormuştum fikri olan varmı


    Bir önceki sayfada aynısını bende sormuştum cevaplandı çift airbag olan Polo classiclerde torpido yok o kısım hava yastığının bende kurcaladımda sonradan vazgeçtim :)

    Var yav nasill yok alt tarafta üst tarafta airbag var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    quote:

    Orijinalden alıntı: OguzDURSUN


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    bende de vardı 2001 1.6 75 hp ALM 6kv2 polo classic trendline,yol tutuşu süper.75 hp leri küçümsemeyin çok güzel bir ivmesi var.sesi beni benden alıyordu ALM 75 hp kullandım 5 sene,145 NM torku vardır.AEE den farkı da bu zaten.Kliması da çok iyi soğutur.benimkinde abs yoktu,ancak comfortline ve highline bulabilirseniz onlarda var.ek olarak highline da 4 disk fren de mevcut.tamamiyle parasının hakkını verir.ayrıca direksiyonu serttir olayına katılmıyorum,test aracı dürbün göğüs ise.ben dürbün göğüs kullanıyordum kesinlikle direksiyon ağır değil ancak 6k ise bilemeyeceğim.sert olabilir bende duymuştum onlarda sert olduğunu.

    polo classic 6kv2 yani dürbün göğüsüyle güzel eski tip göğüs tam bir facia bence.zaten 2000 yılında o makyajla evrim geçirdi polo classic.

    dürbün göğüs için konuşuyorum;

    75 HP ALM kodlu motoru 8 valftir 145 NM torku vardır MPI motordur.Boğaz kelebeği kronik sorunu bu motorun.

    105 HP AKL kodlu motoru 8 valftir onunda 145 NM torku vardır MPI motordur.Boğaz kelebeği ALM motora göre daha azdır.

    gelelim yakıtlara;

    motorlar 8 valf olduğundan şehir için yakıt tüketimi artacaktır ancak şehir dışı yakıt tüketimi farkla düşecektir.

    75 HP ALM motor şehir içinde 11 lt lere çıkabilmekte.ama şahsen benim kullandığım araç 9 lt yakıyordu şehir içi.şehir dışı ise 5-6 lt arasında oynuyor.ben 4 ltreleri yakalamıştım.
    105 HP AKL motor şehir içinde 10 lt lere çıkar.şehir dışı tüketim 6 lt ye düşüyor.

    AKL motor 105 hp olduğundan lpg ye biraz daha uygun.ancak ALM motor 75 hp olduğundan lpg ile biraz performans düşüklüğü yaşanabilir.şahsen hiç lpg taktırmadan 5 sene kullandım.sattığım adam hemen lpg taktırmış

    torkları aynı zaten bahsetmeme gerek yok.

    ALM motor avantajı max gücü ve torku düşük devirde vermesi.

    AKL motorun avantajı ise düşük devirde yüksek tork ve yüksek devirde yüksek güç vermesi.

    hızlanmalarda ilk başta ALM motor alır çünkü torku ve max gücü düşük devirde verir.
    AKL ise ilk başta biraz hantal kalır sonra geçer.yani uzun vadede ALM motoru alır.


    başka bir sorunuz varsa pm atabilirsiniz arkadaşlar.

    Bende alm motor var harbinden 2000 devir ile 4000 devir ara hangi vites olursa olsun koltuğa yapistiriyor bunu hissettiryor

    hocam ALM motorun yapısı zaten HP ile değil,Tork ile,torku düşük devirlerde veriyor bir de 8v olmasından koltuğa yapıştırıyor.ister 75 hp olsun ister 105 hp ama o 75 hp deki tork şimdiki arabamda yok ve torku kısa sürede üreten bir motorum da yok artık.özlüyorum resmen keşke satmasaydım diyorum hocam çünkü o motor o yıllara göre çok çok iyi bir motordu.AKL ise o motorun üstüne hp eklenmiş versiyonu.ama şimdi akl polo classic teklif etseler almam çünkü aradığım o ses sadece alm motorda var o ivmelenmesinin sesi gerçekten çok harika.

    bu da benim aracım idi ;


     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme




     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme



    bu da efsane alm motorum

     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme


     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme


    ve beni benden alan göstergeler özellikle geceleyin.

     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme


     Polo 1.6 Classic detaylı inceleme





    Katiliyorum size bir hirlama kükreme sesi var araçta özellikle 1 vites 2000 devir yapttimmi otur dinle bide gitmiyor demişler 75 lük olanlari bunların gitmeden kasti ne onu almadim :) araba 4 vites 3000 devir 105 km ile gidiyor daha napsin o küçük sanzumana gerek baya atarli :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysryakup

    quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Bence güzel fiyat' a almışsınız. Allah kaza bela vermesin. İllaki ufak tefek değişeni vs. kusurları olacaktır. Neticede 1997 model araç. Güncel lpg deneyimlerinizi merakla bekliyorum, hem sizden hemde diğer arkadaşlardan. Hayırlı günler.


    Amin hocam hepimiz güle güle binelim tabiki, ufak tefek şeylere bakmadım ama 75'lik 100'lük olayı kazık yeme hissine kaptırdı fakat bugün ruhsatıda ulaştı elime 74.2 KW yazıyor yani yaklaşık 101 beygir doğru çıkması beni sevindirdi emin olmak iyi LPG ölçümüne gelince aracn gazı bitmişti ve ben benzinde çalışır durumda istasyondan 50 TL lik yaklaşık 16 litre gaz aldım ölçmeye devam edeceğim size haber veririm şuan 62 km'de

    Alıntıları Göster
    Merkezi kilidi havalıdır eski mercedeslerdeki gibi,kışın donar açılmaz.Aracın ECU yani beyni tabir edilen merkezi silecek motorlarının yanındadır su alır arıza verir gereksiz stop ederse masraf yapıp orayı burayı değiştirmeden önce açıp bakın benimkinden 1 çay bardağı su çıkmıştı yaz günü.Distribütörü yere yakın korumasızdır su alır nemlenir çalışmaz yanan gazeteyle kurulayıp tekrar takarsanız sorun çözülür.aft motor 100 hp çift hava yastıklıydı benimki torpido yoktu saçma olmuş o yıllardaki diğer markalar hem hava yastığı hem torpido yerleştirebiliyordu.şehiriçi 10-12 şehirdışı 7-8 lt lpg tüketir ortalama.Fabrika değerleri de ş.içi ş.dışı 10 lt/6 lt dir.3000 devirde 100 4000de 120 yapar bir dezavantaj görüyorum hız arttıkça yakıt çok fark eder.Ben 12,500e satmıştım 98 modeli 2 yıl önce.Şu an 14 bin civarı haliba ama bence değmez her volkswagen gibi kronik sorunu çok ilk sahibi keyfini sürer sonrakiler kahrını çeker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgay0651

    Merkezi kilidi havalıdır eski mercedeslerdeki gibi,kışın donar açılmaz.Aracın ECU yani beyni tabir edilen merkezi silecek motorlarının yanındadır su alır arıza verir gereksiz stop ederse masraf yapıp orayı burayı değiştirmeden önce açıp bakın benimkinden 1 çay bardağı su çıkmıştı yaz günü.Distribütörü yere yakın korumasızdır su alır nemlenir çalışmaz yanan gazeteyle kurulayıp tekrar takarsanız sorun çözülür.aft motor 100 hp çift hava yastıklıydı benimki torpido yoktu saçma olmuş o yıllardaki diğer markalar hem hava yastığı hem torpido yerleştirebiliyordu.şehiriçi 10-12 şehirdışı 7-8 lt lpg tüketir ortalama.Fabrika değerleri de ş.içi ş.dışı 10 lt/6 lt dir.3000 devirde 100 4000de 120 yapar bir dezavantaj görüyorum hız arttıkça yakıt çok fark eder.Ben 12,500e satmıştım 98 modeli 2 yıl önce.Şu an 14 bin civarı haliba ama bence değmez her volkswagen gibi kronik sorunu çok ilk sahibi keyfini sürer sonrakiler kahrını çeker.

    İkinci el vw yi tanimlamak için en doğru cümleyi kullanmissiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysryakup

    quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Bence güzel fiyat' a almışsınız. Allah kaza bela vermesin. İllaki ufak tefek değişeni vs. kusurları olacaktır. Neticede 1997 model araç. Güncel lpg deneyimlerinizi merakla bekliyorum, hem sizden hemde diğer arkadaşlardan. Hayırlı günler.


    Amin hocam hepimiz güle güle binelim tabiki, ufak tefek şeylere bakmadım ama 75'lik 100'lük olayı kazık yeme hissine kaptırdı fakat bugün ruhsatıda ulaştı elime 74.2 KW yazıyor yani yaklaşık 101 beygir doğru çıkması beni sevindirdi emin olmak iyi LPG ölçümüne gelince aracn gazı bitmişti ve ben benzinde çalışır durumda istasyondan 50 TL lik yaklaşık 16 litre gaz aldım ölçmeye devam edeceğim size haber veririm şuan 62 km'de

    Alıntıları Göster
    başlığı görünce şok oldum

    dedim "yeni polo classic" mi çıktı? hortlak bir araçtan hort bir konu çıkmış :)
  • Arkadaslar aranizda bana yardimci olabilcek varmi 1.4 higline tavsiye edermisiniz... Piyasasi icin ne dersiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagri20

    Arkadaslar aranizda bana yardimci olabilcek varmi 1.4 higline tavsiye edermisiniz... Piyasasi icin ne dersiniz

    Tek seçenek bu mu ? Butceniz ne kadar. Bahsettiginiz araç sanirim 6n2 kasa. 2000 2001 model. Ondan pek fazla ilanda yok. Highline olması sadece çelik jant ve sanruf olması . comfortline da seçenek daha çok olabilir. Daha temizlerini de bulabilirsiniz. Yine de ne olursa olsun 16 dan fazla verme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: cagri20

    Arkadaslar aranizda bana yardimci olabilcek varmi 1.4 higline tavsiye edermisiniz... Piyasasi icin ne dersiniz

    Tek seçenek bu mu ? Butceniz ne kadar. Bahsettiginiz araç sanirim 6n2 kasa. 2000 2001 model. Ondan pek fazla ilanda yok. Highline olması sadece çelik jant ve sanruf olması . comfortline da seçenek daha çok olabilir. Daha temizlerini de bulabilirsiniz. Yine de ne olursa olsun 16 dan fazla verme

    6n2 kasaların Highline olanları 101 Beygirdir. Sırf bu bile aradaki fiyat farkına değecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: cagri20

    Arkadaslar aranizda bana yardimci olabilcek varmi 1.4 higline tavsiye edermisiniz... Piyasasi icin ne dersiniz

    Tek seçenek bu mu ? Butceniz ne kadar. Bahsettiginiz araç sanirim 6n2 kasa. 2000 2001 model. Ondan pek fazla ilanda yok. Highline olması sadece çelik jant ve sanruf olması . comfortline da seçenek daha çok olabilir. Daha temizlerini de bulabilirsiniz. Yine de ne olursa olsun 16 dan fazla verme

    6n2 kasaların Highline olanları 101 Beygirdir. Sırf bu bile aradaki fiyat farkına değecektir.

    Nedir fiyatları ? Konuya davet edecektim ben de seni
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.