Şimdi Ara

POLO 1.2 TDİ BLUEMOTİON ALINIR MI ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç baya temiz.1.2 tdi tridline bluemotion motor.70 binde.Balımları yapılmış.Ufak 2 parça boya var.1500 civarı tek tramer kaydı var.Dolu hasarı almış kaskodan yapılmış.

    Sizce ederi nedir ? Yakıtı nasıldır Alınırmı ? Ailem için düşinüyorum (1 çocuk eşim ve ben)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Fiyat?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
  • Genel yorumları az yakar az gider şeklinde. Benim için kırmızıda en önde kalkmak önemli değil, sollamalarda dikkat ederim, sakin sürücüyüm zaten derseniz alınır, minimum yakıtla kullanılır. Yalnız yokuşla işiniz çoksa önermem, çıkar ama çıkana kadar düşük vites yüksek gaz olayını daha fazla ister, bu da yakıt tüketiminin aşırı artması olarak döner size.
    _____________________________
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    54 fiyat aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.4 kovalamak mı lazım.Eşim annem ve kızımla binicem çoğu zaman? Limitim max 54 bin lira.Düşer mi sizce 1.4 tdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    Piyasasini bilmiyorum, 1.2 ekonomi acisindan avantajli, hem lt bazinda tuketim hem de mtv en alt dilimde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 55.000 TL'ye ben ailem ile binecek olsam 2 hava yastıklı polo almam. İsterse 1 litre yaksın yinede tercih etmem. O fiyat bandında tertemiz 6 hava yastıklı Focuslar var.

    Tabi tercih meselesi yinede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus Z97 TUF SaberTooth Mark Sİntel Core İ7 4790K@4.4 GHzMSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC
    Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11Corsair AX760iCorsair Obsidian 750D
    Logitech G27

    Sony PS4 500 GB Xbox One S 500 GB
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW JETTA 1.2 TSi ALINMALI MI ?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hocam piyasası zayıf 1.2 tsi bluemotion alabilirsiniz o fiyata artık dizel benzin pek fark yok benim kayınbiraderimde var şehiriçi 6 lt falan trafikli yerde.
    _____________________________
  • Astra h kasa yarı otomatik önerirmisiniz peki ? Temizde pek yok ama olurda düşer internete bakmayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2 hava yastığı ve buzdolabı sözlerine takılmazsanız alınır
    _____________________________
    95 Broadway ... 2005 Megane 1.6 HB ... 98 Fiat Marea 1.6 ... 2006 Corolla 1.4 HB D4D ... 2010 Chevrolet Aveo NB 1.4 AT ... 2010 Accent Era 1.4 Select AT ... 2018 Hyundai i20 1.4 Style AT ... 2011 Clio 1.2 Grandtour Extreme... 2012 Fiat Fiorino Combi 1.3 Active... 2005 VW Golf 1.6 Tiptronic... 2016 i20 1.4 Elite Smart AT... 2007 Renault Kangoo Multix 1.5 DCI Authentique...
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Kafam çok karışık hocam.Astra H kasa dizel otomatiğe bakmaya başladım onda da vites sorunu varmış.Hadi buldum aldım diyelim elimde patlarsa vitesi ne yaparım ben.

    Önerdiğiniz bir araç var mı ? Şöyle 50 52 bine kadar aile aracı.HB olursa daha iyi olur eşim de kullanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ertunc23 kullanıcısına yanıt
    Polo comfortline 2011 modeli benzin+lpg olarak 5 yıl kullandım ve gayet memnundum. Ama aile için gitmez. Bagajı ve iç hacmi küçüktür. Biraz daha geniş araç bakmanızı tavsiye ederim.
    _____________________________
  • 1.4 3 silindir hocam kafa ütülüyor belli bir zaman sonra.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertunc23

    Kafam çok karışık hocam.Astra H kasa dizel otomatiğe bakmaya başladım onda da vites sorunu varmış.Hadi buldum aldım diyelim elimde patlarsa vitesi ne yaparım ben.

    Önerdiğiniz bir araç var mı ? Şöyle 50 52 bine kadar aile aracı.HB olursa daha iyi olur eşim de kullanacak.
    hocam herkesin farklı bir tarzı var, benim tarzım modeli en yeni , km si en düşük araç ne ise onu almak. Ayrıca alacağım aracın da kronik sorunları olan bir model olmasını istemem. Kimi adam da konforlu olsun sorunlu olsun ister, kimisi performans ister. Sizin önceliğiniz bence seçeceğiniz aracın ne olacağını göstermesi açısından en büyük kriter.

    Astra'ların şanzımanı belli bir yıldan sonra sorunlu değil diye biliyorum. 2008 veya 2009 diye aklımda kalmış. Bence en büyük handikapı vites geçişlerinin sarsıntılı ve öngörülemez olması. Kullanması biraz keyifsiz bir şanzıman.

    Şahsi görüşüm eğer otomatik şanzımanlı eski bir araç alacaksam ilk önceliğim tam otomatik ve 80 bin km ye kadar olan bir araç almak olurdu. model yılı olarak da 2011 den aşağısına bakmak istemezdim.
    _____________________________
    95 Broadway ... 2005 Megane 1.6 HB ... 98 Fiat Marea 1.6 ... 2006 Corolla 1.4 HB D4D ... 2010 Chevrolet Aveo NB 1.4 AT ... 2010 Accent Era 1.4 Select AT ... 2018 Hyundai i20 1.4 Style AT ... 2011 Clio 1.2 Grandtour Extreme... 2012 Fiat Fiorino Combi 1.3 Active... 2005 VW Golf 1.6 Tiptronic... 2016 i20 1.4 Elite Smart AT... 2007 Renault Kangoo Multix 1.5 DCI Authentique...




  • clio icon 1.5 bakın. 2014 modelleri bulunur. ancak lpg ve atmosferik de mantıklı olur. mesela 1 yaşında egea bile bulunur.
    _____________________________
    citroen c4x, 25 model, 5000 km ////// asus rog strix g731, 17.3, 9750 , 16 gb, RTX 2060, 144 hrz ////// s24 ultra ////// mi 13 ultra
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.