Şimdi Ara

>>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
0
Favori
76.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha inandırıcı olması için bi video çekiyorum yakında onu da eklerim sonra isteyene olursa tabii :)) yardımcı olurum iyi ve zevkli oyunlar :))))
  • quote:

    Orjinalden alıntı: camokan

    daha inandırıcı olması için bi video çekiyorum yakında onu da eklerim sonra isteyene olursa tabii :)) yardımcı olurum iyi ve zevkli oyunlar :))))



    Tek bir sorum var tamamiyle celermin verdiği yoldanmı yaptın acil bir cevap at eğer celermin yolu tamsa direk başlıyorum işlemi yapmaya :) No hatun yes roc :)


    Dayı biraz hızlı :) videoyu salla sadece bütün işlemler sonucu oluyormu onu söyle :)

    Celerm tşk gene.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: camokan

    daha inandırıcı olması için bi video çekiyorum yakında onu da eklerim sonra isteyene olursa tabii :)) yardımcı olurum iyi ve zevkli oyunlar :))))



    selam dostum ben bu FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52 yazan yeri hexeditte bulamadım nasıl bulcaz yardım edermisin?
  • slm hazır videoyu upload ederken ve oyuna giremeden biraz yardımcı olam dedim öncelikle celerm'e yaptığı çeviri için sonsuz teşekkürler anlamadığım bir iki yeri anlamama yardımcı oldu şimdi sadece iki program bize lazım olcak hexedit ve exractpk2 başka bişey kullanmadım

    en önemli ve dikkat edilmesi gereken konu medianın yedeğini alın başınız ağrımasın

    mediayı açtıktan sonra ( extractpk2 ile) oradan character datayı çekip çevirideki gibi değişiklikleri yaptım

    orjinalle değişiklik yaptığım dosya arasındaki boyut farklarını da hallettikten sonra

    geriye bu dosyayı tekrar medianın içine koymak kalıyor herkesin canını sıkan yer de burası

    ss koyamıyorum gerekirse sonra koyarım dikkat edilmesi gereken konu character data dosyasını hexeditle açıp bu dosyanın başladığı yeri medianın içinde bulmak media yı da hexeditle açın arama penceresinde arama modunu hexeminal olarak ayarlayın ve ff ile başlayan ilk satırı buraya aynen aralarındaki boşluklara dikkat ederek yazın bu sonra aramayı başlatın

    işin püf noktası arama yaparken ilk bulduğu yere deil ikinci bulduğu yere işlem yapılacak ilk aramadan sonra tekrar arama yaptırın bişey yapmanıza gerek yok sadece butona basın tekrar ara deyin bulduğu ikinci yere gelin sol taraftaki pencereden ff ile başlayan yere gelin imleci ff nin sol tarafına getirin edit-paste from deyin sonra değişim yaptığınız characterdata dosyasını burda işaretleyip ok deyin

    bu kadar media.pk2 dosyasına değiştirmiş olduğumuz characterdata yı eklemiş olduk sonra da oyunu açın ve ......... :)))


    sonuç

    http://www.youtube.com/watch?v=MQQvgeXaiXQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camokan -- 21 Mart 2007; 14:24:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: camokan

    slm hazır videoyu upload ederken ve oyuna giremeden biraz yardımcı olam dedim öncelikle celerm'e yaptığı çeviri için sonsuz teşekkürler anlamadığım bir iki yeri anlamama yardımcı oldu şimdi sadece iki program bize lazım olcak hexedit ve exractp2k başka bişey kullanmadım

    en önemli ve dikkat edilmesi gereken konu medianın yedeğini alın başınız ağrımasın

    mediayı açtıktan sonra ( extractp2k ile) oradan character datayı çekip çevirideki gibi değişiklikleri yaptım

    orjinalle değişiklik yaptığım dosya arasındaki boyut farklarını da hallettikten sonra

    geriye bu dosyayı tekrar medianın içine koymak kalıyor herkesin canını sıkan yer de burası

    ss koyamıyorum gerekirse sonra koyarım dikkat edilmesi gereken konu character data dosyasını hexeditle açıp bu dosyanın başladığı yeri medianın içinde bulmak media yı da hexeditle açın arama penceresinde arama modunu hexeminal olarak ayarlayın ve ff ile başlayan ilk satırı buraya aynen aralarındaki boşluklara dikkat ederek yazın bu sonra aramayı başlatın

    işin püf noktası arama yaparken ilk bulduğu yere deil ikinci bulduğu yere işlem yapılacak ilk aramadan sonra tekrar arama yaptırın bişey yapmanıza gerek yok sadece butona basın tekrar ara deyin bulduğu ikinci yere gelin sol taraftaki pencereden ff ile başlayan yere gelin imleci ff nin sol tarafına getirin edit-paste from deyin sonra değişim yaptığınız characterdata dosyasını burda işaretleyip ok deyin

    bu kadar media.p2k dosyasına değiştirmiş olduğumuz characterdata yı eklemiş olduk sonra da oyunu açın ve ......... :)))


    sonuç

    http://www.youtube.com/watch?v=MQQvgeXaiXQ



    Celerm in dedinklerinden bir eksik bir fazlası yok demi bu yaptıklarının bende başlıyorum yapmaya ?


    Bide bu hexedi mi atıcaz silkroad klasörüne orasını tam anlamadım ? yoksa içindeki exe yimi ? acil bi cevap lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LnMsTr2 -- 21 Mart 2007; 14:15:08 >




  • hemen hemen celermin dedikleriyle aynı ama püf noktaları var ben onlara dikkati çektim hexediti bi yere atmana gerek yok masaüstüne bile çıkarabilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camokan -- 21 Mart 2007; 14:20:08 >
  • FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 52 bulunamadı diyo.....bide ben media pk2den goldu ayarladım.manyangdan 28000000 çıksın diye ayar yaptım.onu nasıl aktif etcem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hcelalaydin

    FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 52 bulunamadı diyo.....bide ben media pk2den goldu ayarladım.manyangdan 28000000 çıksın diye ayar yaptım.onu nasıl aktif etcem


    yaptığın bu olay olsa bile düşen gold miktarı gerçek oyunda değişmez bu satırı arama yaparken hexeminal modda ara
  • quote:

    Orjinalden alıntı: camokan

    hemen hemen celermin dedikleriyle aynı ama püf noktaları var ben onlara dikkati çektim hexediti bi yere atmana gerek yok masaüstüne bile çıkarabilirsin



    Hepsi tamam tek bi yer kaldı :)

    -Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın.
    Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.

    Bana burayı öyle bir anlatki PC den haberi olmayan adma bile anlasın lütfen :) Hepsi tamam şu anda charakter data falan acık istediğim yaratık tigerwoman oda tamam buldum ama şurası varki karakter dataya nasıl yapıştıracam bir yazki tam yaz hepsini bir anda bitireyim ondan sonrasını yazanlardan tamamlarım lütfen acil :)

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LnMsTr2 -- 21 Mart 2007; 14:44:18 >




  • lütfen ss çekerek gösterebilirmisin 1,5 gündür uğraşıyorum..olmuyo olmuyo olmuyo...hatta character datadan yaptığım değişikliği bulup(hexedit den) meadia pk2de arattım o buldu ama alâkasız şeler :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LnMsTr2

    Hepsi tamam tek bi yer kaldı :)

    -Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın.
    Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.

    Bana burayı öyle bir anlatki PC den haberi olmayan adma bile anlasın lütfen :) Hepsi tamam şu anda charakter data falan acık istediğim yaratık tigerwoman oda tamam buldum ama şurası varki karakter dataya nasıl yapıştıracam bir yazki tam yaz hepsini bir anda bitireyim ondan sonrasını yazanlardan tamamlarım lütfen acil :)


    data ile işimiz yok onla kafanı karıştırma data kasörünü unut sen sadece characterdata ile uğraşıyoruz




  • ben bildiğim kadarını yazayım.

    önce baştaki gibi programları indiriyosun vsvsvs... istediğiniz canavarın kodunu kopyalayın ve media klasöründeki character datayı açıp kurutların olduğu yerden kurtunuzun lvlini bulduğunuz yerin yanında cos\p_wolf\01.bsr var.(kurtun lvli 40 vewa daha fazla ise 02 yazar sonunda) orayı silip kopyaladığınız kodu yapıştırın (kod mob\{blunduğu bölge}\{canavar ismi} şeklinde olacak {} işaretleri yok. sonra celermin yazısındaki yeri silip horse ile ilgili bişi yazıyosunuz.modifiyelinin boyutu orjinalininkinden küçük olur. bunun için xvi32 yi açmayın o yapmıyo bazen..modifiyeli characterdata yı normal açın.en aşağısına inip alt + 255 yapın normal boyuta ulaşana kadar.. devamını bnde yapaamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: camokan

    quote:

    Orjinalden alıntı: LnMsTr2

    Hepsi tamam tek bi yer kaldı :)

    -Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın.
    Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.

    Bana burayı öyle bir anlatki PC den haberi olmayan adma bile anlasın lütfen :) Hepsi tamam şu anda charakter data falan acık istediğim yaratık tigerwoman oda tamam buldum ama şurası varki karakter dataya nasıl yapıştıracam bir yazki tam yaz hepsini bir anda bitireyim ondan sonrasını yazanlardan tamamlarım lütfen acil :)


    data ile işimiz yok onla kafanı karıştırma data kasörünü unut sen sadece characterdata ile uğraşıyoruz



    Data ile işim yok zaten o kafama kestirdiğim yaratığı caharakter dataya nasıl ekliyecem orda mesela

    1 12734 bilmemne vs vs vs vs ..... csp vs vs vs vs ....... 09 0 90 9 799 89 76 bilmmene yazıyor

    işte buldugum yaratığı nasıl ekliyecem ????




  • sen ne yapmaya çalışıyorsun anlamadım bi türlü :) ben sadece kurtla oynadım sen ne yapmak istiyosun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hcelalaydin

    ben bildiğim kadarını yazayım.

    önce baştaki gibi programları indiriyosun vsvsvs... istediğiniz canavarın kodunu kopyalayın ve media klasöründeki character datayı açıp kurutların olduğu yerden kurtunuzun lvlini bulduğunuz yerin yanında cos\p_wolf\01.bsr var.(kurtun lvli 40 vewa daha fazla ise 02 yazar sonunda) orayı silip kopyaladığınız kodu yapıştırın (kod mob\{blunduğu bölge}\{canavar ismi} şeklinde olacak {} işaretleri yok. sonra celermin yazısındaki yeri silip horse ile ilgili bişi yazıyosunuz.modifiyelinin boyutu orjinalininkinden küçük olur. bunun için xvi32 yi açmayın o yapmıyo bazen..modifiyeli characterdata yı normal açın.en aşağısına inip alt + 255 yapın normal boyuta ulaşana kadar.. devamını bnde yapaamadım



    Tamnamda bütün cos\p_wolf\01.bsr bu yazdıkların da WHİTE Wolf diytor ?




  • ben fff ile başlayan kodu yazdığımda bu çıkıyor

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm
  • CAMOKAN niye cvp vermiyosun sana gönderdiğim msja............lütfen bana yardım edin.ben FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 52 meda.pk2 ye atamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hcelalaydin

    CAMOKAN niye cvp vermiyosun sana gönderdiğim msja............lütfen bana yardım edin.ben FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 52 meda.pk2 ye atamadım



    uSTA ATMIYORSUNKİ O YAZDIĞINI FİND DİYİP BULUYORSUN ( dOĞRU YAZDIĞINDAN EMİN OL ) ondan sonra ff in başına tıkla ve vs vs vs...


    Benim hepsi tamam ama görüntü bu...


     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    SRO Cliente tıkladığımda bu hatayı veriyor nedenki ? dosyanın boyutunu tam ayarlıyamamış olabilirmiyim ?

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LnMsTr2 -- 21 Mart 2007; 15:39:54 >




  • şimdi kurdu isuya nasıl çevirdiğimi anlatacağım öncelikle hexedit ve extractpk2 proglarını temin edin linkler var sadece bu iki prog kullanılacak ve sadece media dosyası bize lazım olan dosya

    characterdata dosyasını medianın içinden çıkardığınızı varsayarak devam ediyorum

    du dosyayı notpadle açıyoruz ve isunun adının yazılı olduğu satırdan bsr satırını kopyalıyoruz

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    daha sonra kurdumuzun lvl ine göre hangi satırdaysa satırda yatay yönde takip ederek bsr li olan satırı buluyoruz

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    ve seçili kısma isunun bsr li kısmını yapıştırıyoruz

    dosyayı kaydedip kapatıyoruz bundan sonra orjinal characterdata ile değişiklik yaptığımız arasındaki farkı ayarlamak geliyor bunun için her iki dosyayı orjinali ve değişiklik yaptığımız dosyaları hexdata ile açarak boyutları arasında fark var mı diye bakıyoruz

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    sağ alt tarafta byte olarak dosyaların boyutlarını görebiliriz bu resimde altta kalan orjinalin boyutunu gösteriyor değişiklik yaptığımız biraz küçük bunun için oynadığımız dosyanın en altına inip boşluğa sıfır ekliyoruz eşitleninceye kadar

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    bu işlemide yaptıktan sonra save yapıyoruz

    şimdi media dosyası içinde characterdatayı bulmaya geldi bunun için oynadığımız dosyanın ilk satırını media yı hexeditle açıp arama satırına yazıyoruz diğer ayarlar resimdeki gibi olcak

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    ben arama yaparken ilk karşıma çıkan resimdeki gibi oldu ama bunu kullanmadım

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    diğeri bu sonuçtu bunu kullandım

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    şimdi burada ff ile başlayan yere gelip imleci ff nin hemen başına koyup sağ tıklıyoruz

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    paste from seçiyoruz buradan değişiklik yaptığımız characterdatayı seçiyoruz

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm


    paste diyip save yapıp programı kapatıyoruz işlem bu kadar bunu oyun klasörüne yerleştiriyoruz oyunu açık kontrol ediyoruz kolay gelsin




  • cemokan usta hepsi tamam ama bir kaç cevap üste verdiğim resimin aynısını koymadım :) gene o resimdeki gibi bir hata veriyor bunada bi çare bulsan ? eşitlemelerim falan tamam bu sefer hepsi tam.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.