Şimdi Ara

>>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
318
Cevap
0
Favori
76.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm
    böyle bişey geliyor buna ne diceZ?? veh erşey bittikten sonra saveleyip programı kapıcazmı?
  • olmuyo ya olmuyo ne yaptıysam olmuyo birisi yardım etsin
  • sağol celerm kardeş yarın sabah bi deniyeyim daha oyunu şimdi update ediyoda format malumunuz
  • erpachotoe kardeş ole bişi gelcek ama 0 yazmıcak . atıyorum 213 gibi bi sayı yazcak sonra ona ok dicen kaydetçen we çıkçak olur
  • beyler ben denedim çalışıyor fakat güvenemedim doğrusu... Bu arada herkes sizi öyle görmüyor... Siz sadece öyle görüyorsunuz

    ben 47 setimi deiştirdim, bütün 47 setlileri aynı benim gibi gördüm
    sadece siz öyle görüyorsunuz bi numarası yok bana göre.....
  • celerm hadi artık gel ve açıkla şu olayları
  • iiyi guselde burda yazanların hepsını metecik abımız acıklamıstı bu konuya ne gerenk war onu anlamıs deılım farklı tek seyde kopegın degısmesı vs.vs
    bu konu boş ! tek farkı yoq metecik ın actıgı topıc den neden actıgını anlatırsan ? yoksa ısım duyurmak vs.vs gıbı bıseylermı en azından bunu ılk acıklayan adama saygı duyun....ordan dewam edebılırdın gıbıme gelıodu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi papy0n -- 17 Mart 2007; 11:49:36 >
  • celerm kurt olmuyor:(


    quote:

    The final step is opening up Media.pk2 in my hex editor, searching for "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 52" in hexadecimal mode, which should bring me to the start of characterdata.txt. I then put my cursor in front of the "FF FE" from that search and paste over the file from my modified file.


    bu kısmı biri çevirebilir mi plss buraya kadar herşeyi hallettim ama burda yazanları beceremedim bi türlü:D
  • Bende köpeği uruchiye çevirmeye uğraşıyoms
  • Kurdun tercümesi yüklendi
  • @Q_Q
    Ya benim hazırladığım dosya sadece bana özel olmuş gibi bişey oldu O yüzden tercümeyi halledip yükledim, bi de ordan yapmayı dene.
  • celerm yapamıcam heralde ben bunu neyse yinede eline sağlık böyle bişey hazırladığın için teşekkür ederim.

    Ya bide şu bazı 0-13 yaş arası çocuklara azının payını ver böyle konularda bilmediklerine göre konuşmasınlar senin yerine ben sinir oldum neyse iyi oyunlar ve forumlar he bide iyi geceler
  • kurdun nasıl göründüğüne bi örnek :))) bende değişiklikleri yaptım ama bakmaya fırsatım olmadı. malum şu saat itibariyle kapalı dün akşam da 1 saat uğraştım oyuna giremedim kaderimiz bu ne yapalım
    buyrun
    http://www.youtube.com/watch?v=QHShy_0QCtU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi camokan -- 20 Mart 2007; 11:23:23 >
  • Genel olarak yaptım ama bakmadım diyor herkes, ben kurt haricinde bütün hepsini yaptım direk ss koydum biriside şu kurtu yapsında bi türk ss i görelim olmassa uğraşmayalım. Celermede tşk kurt için çevirmesine güzel iş çıkmış inş olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: celerm

    Kurt dan devamı gelecek günlerde yazıcam

    TRANSLATED FROM ENGLISH, CREDITS TO:
    -->Cruor (the hex GOD)
    -->Plus44
    -->Demarthal
    -->Avalanche1 (hex GOD jr Razz)
    -->Silkroadforums.com (this data was all spaced out and posted there)
    -->0x33 (yes this was originally their find)

    TRANSLATED BY CELERM

    HELLSCREAM2 BANA HABER VERMEDEN BENİM ADIMDAN .F.R.M.T.R. YE YAZDIĞIN İÇİN SENİ KINIYORUM


    MEDIA.PK2 nin yedeğini alın mutlaka, Masaüstüne kopyalayın ve ismini değiştirmeyin.
    Ve işiniz bittiğinde save etmeyi unutmayın.

    İçindekiler:

    -->1.Silahları Değiştirme
    -->2.Giysileri Değiştirme
    -->3.Kurdu değiştirme
    -->4.Glow/Seal ın üstünde oynama

    >>1.Silahları Değiştirme<<

    Herşeyden önce,
    http://www.handshake.de/user/chmaas/delphi/download/xvi32.zip
    Bu dosyayı yükleyin. Zip ten dışarı çıkartın ve xvi32.exe dosyasını bulup açın.
    Açtığınızda,
    File > Open > [Silkroad un bulunduğu klasör(Muhtemelen C:\Program Files\Silkroad] > Media.pk2
    Dosya açıldığında,
    Search > Replace >> 'Find' Bölümü
    Text string in yanındaki işareti etkinleştirin ve Unicode u aktif hale getirin.

    Şimdi yazı kutusuna aşağıdan istediğinizi yazın:
    Silah kodları:

    item\china\weapon\sword_XX.ddj
    item\china\weapon\bow_XX.ddj
    item\china\weapon\spear_XX.ddj
    item\china\weapon\blade_XX.ddj
    item\china\weapon\tblade_XX.ddj (Glavie)
    item\china\shield\shield_XX.ddj

    Tamam, XX kaçıncı degree yi değiştirmek istediğinizi gösteririr.. Mesela 08, 8 degree, 01, 1 degree gibi..
    Örnek:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.ddj (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.ddj (9 degree sword)

    Ve Replace e bastığımızda inventory deki görünüm değişiyor. Şimdi biraz gerçeklik zamanı:

    Find:
    item\china\weapon\sword_07.bsr (1 degree sword)
    Replace with:
    item\china\weapon\sword_09.bsr (9 degree sword)

    Şimdi de toplu olarak değişti... Herşey bu kadar 1 degree sword unuz artık 9 degree görünüyor...

    >>2.Giysileri Değiştirme<<
    Silahlardan daha kolay, yine silahlarla başladığımız gibi başlayıp,

    \clothes_XX (garment)
    \light_XX (protector)
    \heavy_XX (armor)

    **Dikkat:burada DDJ veya BSR yok, sadece yukardakiler örnek:

    Find:
    \clothes_01
    Replace with:
    \clothes_09

    >>3.Kurtla Oynamak<<
    Tamamen tercüme dir, ingilizce anlatımında bir yanlışlık varsa sorumluluk kabul etmem.
    >>Kurt Modifiyesi<<
    Önceliklehttp://celerm.ce.funpic.org/ExtractPk2.exe yi vehttp://celerm.ce.funpic.org/HexEdit121.zip indiriyoruz.
    Sonra indirdigimiz dosyayi Silkroad klasörüne atiyoruz. Programi çalistirip Load dan Media.pk2 yi bulup açiyoruz, sonra Extract All diyoruz. Islem bittiginde Data.pk2 yi de çıkartıyoruz aynı şekilde.
    Daha sonra olusan Media klasörünü açip server_dep > silkroad > textdata yi açiyoruz. Iste silkroad un beyni... Burayi kazabildiginiz kadar kazin derim. Neyse;
    Characterdata.txt nin bir yedegini aliyoruz, sonra Characterdata.txt yi açiyoruz(notepad yada wordpadle).
    Şimdi Data Klasöründen res > mob klasörünü açıp, ordan istediğinizi bulun. Örn: Mangyang: china\mangnyang.bsr
    Sonra kafanıza kestirdiğiniz mobun bsr ini bulduğunuza mob\ dan itibaren tam yolunu not defterine yazın ve kopayalayın. Örnek Soldier Earth Ghost : mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr.
    Daha sonra COS_P_WOLF_0KURDUNUZUNLEVELI(Örn: 44 level kurt için COS_P_WOLF_044) ni buluyoruz.
    Ayni satirda cos\p_wolf_02.bsr i seçip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr(benim kopayaladığım sizinki farklı olabilir) i yapistiriyoruz. Bitti zannetmeyin.
    Simdi bu Joymax her dosyaya büyüklük korumasi yapmis. Atiyorum 100 MB sa 100.01 MB olmuyo, 99.99 MB olmuyo. Terbiyesizler.
    Simdi biz naaptik? cos\p_wolf_02.bsr i silip üstüne mob\dunhuang\soldierearthghost.bsr yazdik. Ama yeni yazdigimiz kod öncekinden uzun, haydaaa! Simdi onu halledelim;
    Asagi dogru iniyoruz taaki COS_GUILD_EU_SOLDIER9_140 ve benzeri yazilari görene kadar. Geldigimizde, herhangi bir satirin sag tarafinda cos\guild_eu_soldier9_scroll.ddj var. Bunu seçip üstüne cos\cos_c_horse1.ddj i yapistiriyoruz. Korkmayin degiskilik farkedilmez. Böylece yeni yapistirdigimiz kod kisa oldugu için fazladan yeri atmis olduk ama yine bi sorun var. Ya orjinal dosya ile ayni büyüklükte degilse?
    Bu yüzden, dosyamizi save ediyoruz. Daha sonra Characterdata.txt nin yedegine sag tiklayip özelliklerine bakiyoruz. Sonra degistirdigimiz Characterdata.txt nin özelliklerini açiyoruz ve yanina koyuyoruz. Boyutlari ayniysa sorun yok(byte ına kadar aynı olcak), ayni degilse;
    XVI32 yi açiyoruz(1.adimda yüklemistik), ve modifiye ettigimiz Characterdata.txt yi bulup açiyoruz.
    En son 00 ı bulup biraz daha 00 ekliyoruz arada bi save edip dosyanın büyüklüğünü kontrol ediyoruz. Taaki aynı olana kadar büyüklük 00 eklemeye devam ediyoruz.
    Büyüklükten emin olduğunuzda;
    Media.pk2 ikiyi HexEdit de açıyoruz, "FF FE 31 00 09 00 31 00 39 00 30 00 37 00 09 00 43 00 48 00 41 00 52" yi arıyoruz bu bize characterdata.txt nin başını gösterecek. FF nin üstüne tıklıyoruz.
    Sonra Edit > Paste From; diyoruz ve modifiyeli characterdata.txt yi bulup ok diyoruz ve media.pk2 yi save ediyoruz. Bu kadar. Kolay gelsin ;)



    celerm ufak bi sorunum var extractpk2 yi indiremiyorum. bi sorun olablilir. kontrol edersen sevinirim




  • Halen bi ss yok :( Lütfen beyler yapan varsa ss koysun aşırı lazım lütfen. SinapS Sana güveniyorum :) Bi sen becerirsin hadi zaten bi sen bi ben uğraşıpta ss atıyor herhalde :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: truth_is_out_there

    celerm, senin kendi sitende verdiğin hexedit le bizdeki xvi32nin arasında ne fark var?


    XVI32 de Paste Over yok yani bir dosyayı overwrite yapmak yani media.pk2 ye hazırladığımız dosyayı enjekte etmek.
    Hexedit se bu olanağı sağlıyor.
  • netten indiriyorum hexediti, xvi32 yi siliyom o zaman, sen öle diyorsan...
  • herşeyi yaptımda hexedit de characterdata.txt yerini bulamadım FF li olan
  • hehehehhe sonunda oldu bu iş kurdumu hatuna çevirdim çok seksi oldu :)))

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm

     >>Pk2 Modifiye - Sırları Açıklama Zamanı<< /Celerm
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.