Şimdi Ara

Piyasadaki Sıfır Fabrika Çıkışlı LPGli Araçlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
51.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • i10...
  • 5 yılda pek bişey değişmemiş :D
  • En büyük değişiklik artık D sınıfı araçlar da bu işe başladı. Zaten Avrupa'da satılan araçları getirmiyorlar diye insanlar distribütörlere kızıyorlardı.

    Opel Insignia 1.4 T LPG
  • insignia var direk olarak fabrikasyon olarak , hondada isterseniz taktırıyorlar sonradan ..
  • hort
  • Hyundai i10 belki de en komplike olandır bu araçların içerisinde.
    Gerçek manada A'dan Z'ye her detayı ile LPG'li üretim için düşünülmüştür.
    Benzin göstergesinin yanında aynı benzin göstergesi gibi analog bir LPG göstergesi vardır.
  • Merhaba arkadaşlar, 2019 - 2020 için, çıkmış veya çıkacak Lpg li yeni araç veya araçlar var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sene tanıtılan Dacia Sandero Eco-G ler fabrikasyon lpg li landirenzo kit 0.9 turbo motor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 16 Eylül 2019; 15:58:7 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Bu sene tanıtılan Dacia Sandero Eco-G ler fabrikasyon lpg li landirenzo kit 0.9 turbo motor
    Sadece bu mu var arkadaşım?

    Benzinli arabaya binmeye korkar olduk vallahi!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka modellerde varda yakın zamanda tanıtılan dacia eco-g modeller , 2017 itibariyle civic eco da var. Çok bilinmeyen Astra 1.4T Lpg var fabrikasyon ama sonradan lpg lilerle karıştırmamak lazım...

    Fabrikasyon olması iyide ben çokta önemsemiyorum. Proje tuvtürk tekrardan ruhsat işleri ile uğraşmıyorsun. Sübap çelik oranları daha yüksek , panelde lpg tüketimi gözüküyor. Güzel artılarda zaten model az temiz araç bulması zor oluyor.

    Montajı yapan iyiyse lpg baş ağrıtmaz. Çelik oranı daha az olan sübaplar 60-80bin km sonra değişir başkada problemi yok. Çok noktalı enjeksiyon motor olması yeterli japon olması daha iyi sübaplarında alaşım oranlarında çelik daha fazla oluyor. Lpg dayanımları daha fazla oluyor. Güzel benzinli bir japon atmosferik alıp iyi bir ustada lpg montajlatmak halen iyi bir seçenek...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.