Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
949.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ön yargılı olmamam gerektiğini bir kez daha anladım sağolsunlar piranha destek hattı tüm sorunlarımı çözdü bir tek tuş rengi ile ilgili bilgi alamadım onuda en kısa zamanda ileteceklerini söylediler.

    ön yargılı olmam gerekiyormuş teknik servis anten aparatının olduğunu söyledi ve 65 km yol gittim ama verdikleri soket olmadı olsun diye uğraşırken aracımın orjinal soketinide bozdular.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnraru -- 28 Mart 2012; 20:33:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulut51

    ben gitti gidiyor piranha bilişimden full hd z type kamera aldım. adam faturasını gönderdim diyor ama cıkmadı kargodan. bu ürünün orjinal olup olmadıgını nasıl anlayabiliriz

    Sayın bulut51,

    Sürekli piyasa araştırması yapmaktayız şimdiye kadar taklit ürüne rastlamadık. Servis hizmeti için cihazınızın garanti belgesi yeterlidir.

    ama garanti belgesinin üstünde kaşe yok hocam sorun orada işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    Selamlar
    Özelliklerinde 800*480 çözünürlüğü olduğu yazan Senator modelini aldım ama 800*480 çözünürlük olduğunu hiç zannetmiyorum. Çünkü ne filimleri oynatıyor ne de 800*480 uyumlu navigasyon yazılımlarını açmıyor. Nasıl iş anlamadım 800*480 olduğuna emin misiniz?

    Sayın sekam,

    Senator modelimiz HD değildir, ekran çözünürlüğü 480x272 dir. Sitemizde hatalı yazılmıştır. En kısa sürede gerekli düzeltmeler yapılacaktır.

    satış sonrası iletişiminiz tam bir faciya. Ama peşini bırakmayacağım beni yanlış bilgi vererek kandırdınız ve haksız bir kazanç sağladınız. Müşteri temsilcinizi aradım onların söylediği adrese elimdeki site görselllerininde bulunduğu bir mail cektim ama cevap veren olmadı. Sinir sahibi ettiniz, bu nasıl bir firma anlamıyorum, haksız olduğunuz gün gibi ortada ama bir şey yaptığınız yok. İStemiyorum kardeşim makinanızı alın özele mi yazarsın buradan mı yazarsınız bilmiyorum ama ben bu işin peşini bırakmayacağım

    Sayın sekam,

    İade prosedürleri gereği cayma ve iade taleplerini satın almış olduğunuz yere yapmanız gerekmektedir. Teknik destek haricinde iade prosedörlerine birebir müdahale edemiyoruz, yasal olarak faturayı size kesen firma cihazın iadesini alabilir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan bey,

    Prosedür gereği cayma ve iade taleplerinizi satın almış olduğunuz firmaya yapmanız gerekmektedir demişsiniz. Oysa ben cihazımda ilk hafta içinde tespit ettiğim sorunlar için Vatan Bilgisayar aracılığı ile servise müracaat etmeme rağmen sonuç alamayınca değişim ya da iade talebinde bulunduğumda Vatan Bilgisayar bana kırk dereden su getirip nihayetinde iade ve değişim için Piranha'nın onayı gerekiyor, oysa onlar cihazda sorun yok cevabı ile iade etmişler diyerek; müşteri hizmetleri yetkili ile beraber yaptığımız testlerde, kendileri de sorun olduğunu görünce, Piranha ile görüşüp yeniden servise gönderme kararı aldılar. Neticede forum vasıtası ile sizi bulup aracılığınız ile sonuç almayı bekliyorum ben de.
    Bu durumda siz satıcı firmaları hiç olmazsa arayıp bu tip yasal uygulamalar için mevzuata uygun hareket etmeleri konusunda uyara bilirseniz belki müşteri memnuniyeti açısından yararlı olur görüşündeyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyukbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    Selamlar
    Özelliklerinde 800*480 çözünürlüğü olduğu yazan Senator modelini aldım ama 800*480 çözünürlük olduğunu hiç zannetmiyorum. Çünkü ne filimleri oynatıyor ne de 800*480 uyumlu navigasyon yazılımlarını açmıyor. Nasıl iş anlamadım 800*480 olduğuna emin misiniz?

    Sayın sekam,

    Senator modelimiz HD değildir, ekran çözünürlüğü 480x272 dir. Sitemizde hatalı yazılmıştır. En kısa sürede gerekli düzeltmeler yapılacaktır.

    satış sonrası iletişiminiz tam bir faciya. Ama peşini bırakmayacağım beni yanlış bilgi vererek kandırdınız ve haksız bir kazanç sağladınız. Müşteri temsilcinizi aradım onların söylediği adrese elimdeki site görselllerininde bulunduğu bir mail cektim ama cevap veren olmadı. Sinir sahibi ettiniz, bu nasıl bir firma anlamıyorum, haksız olduğunuz gün gibi ortada ama bir şey yaptığınız yok. İStemiyorum kardeşim makinanızı alın özele mi yazarsın buradan mı yazarsınız bilmiyorum ama ben bu işin peşini bırakmayacağım

    Sayın sekam,

    İade prosedürleri gereği cayma ve iade taleplerini satın almış olduğunuz yere yapmanız gerekmektedir. Teknik destek haricinde iade prosedörlerine birebir müdahale edemiyoruz, yasal olarak faturayı size kesen firma cihazın iadesini alabilir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan bey,

    Prosedür gereği cayma ve iade taleplerinizi satın almış olduğunuz firmaya yapmanız gerekmektedir demişsiniz. Oysa ben cihazımda ilk hafta içinde tespit ettiğim sorunlar için Vatan Bilgisayar aracılığı ile servise müracaat etmeme rağmen sonuç alamayınca değişim ya da iade talebinde bulunduğumda Vatan Bilgisayar bana kırk dereden su getirip nihayetinde iade ve değişim için Piranha'nın onayı gerekiyor, oysa onlar cihazda sorun yok cevabı ile iade etmişler diyerek; müşteri hizmetleri yetkili ile beraber yaptığımız testlerde, kendileri de sorun olduğunu görünce, Piranha ile görüşüp yeniden servise gönderme kararı aldılar. Neticede forum vasıtası ile sizi bulup aracılığınız ile sonuç almayı bekliyorum ben de.
    Bu durumda siz satıcı firmaları hiç olmazsa arayıp bu tip yasal uygulamalar için mevzuata uygun hareket etmeleri konusunda uyara bilirseniz belki müşteri memnuniyeti açısından yararlı olur görüşündeyim.



    Ek olarak firmaya gittim zaten, firma ürünü geri alamayacağını çünkü üründe herhangi bir hatanın bulunmadığını söyledi. Satın aldığım firma ürün özellikleri konusunda bir açıklamada bulunmadığı için hatalı bir işlemlerinin olmadığını ve piranha ile benim aramda bir mesele olduğunu söyledi.
    Arkadaşım sen benim ya ne dediğimi anlamıyorsun ya da anlıyorsun da işine gelmiyor. Bir kez daha açıklıyorum ürün hakkında bana yanlış bilgilendirme yaptınız resmi sitenizde yazdığınız bilgiler yanlıştı ve beni yanlış yönlendirdiniz yukarıdaki mesajını okursan görürsün ki bu hatalı bilgilendirmeyi siz de kabul ettiniz. Bu firmanızdan aldığım ikinci navigasyon cihazı ama bilseydim bunlar başıma gelecek yeminle almazdım. Topiği takip edenler için ürün görselinin ilk halini bir kez daha koyuyorum buraya. Benim istediğim sözünüzün arkasında durmanız dürüst bir firma olduğunuzu kanıtlamanız Bana 800*400 çözünürlüğü var diye sattığınız ürün 480*270. Şimdi ya bana vaat ettiğiniz ürünü teslim edin ya da ürününüzü alın.
    Artık dert sahibi yaptınız beni ürünü kullanasım gelmiyor. Ürün görsellleriniz elimde forum mesajlarını da saklıyorum gerekirse yasal yollara başvuracağım. Bu arada musteri.hizmetleri@piranha.com.tr adresiniz tam bir duvar... Bu mu sizin muşteri hizmetlerinden anladığınız..


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sekam -- 28 Mart 2012; 20:18:42 >




  • piranha arıza yaptı mı at çöpe
  • bugun piranha encore aldım daha arabaya montajını yapmadım videolarda donma yapıyor hepsimi böyle benimkinde mi bir sıkıntı var...
  • Ben de geçtiğimiz hafta bir Piranha Dispatcher aldım ve rengi (füme) aracıma (siyah) uymasa da taktım. Ancak navigasyon yazılımını çalıştıramadım. Piranha.com.tr sayfasındaki mesajlaşma sisteminden ürün paketinin içinde bir de "MobileNavigator.exe" dosyası yüklü SD kart çıkması gerektiği ve bu kartı SD kart yuvasına takarsam navigasyon yazılımının çalışacağını öğrendim. Benim aldığım ürünün paketinden bu kart ve navigasyon dosyası çıkmadı. Piranha Ytekilisine PM attım ve bu yazılımı nereden tedarik edebileceğimi sordum. İnşallah çöüzme ulaşırım. Bu cihazdan alanlar bahse konu SD kartı ve dosyayı pakette kontrol etsinler.
  • Rıdvan Bey,

    Web sitenizde Cougerin GPS yazılımı versiyonu hakkında bilgi bulmadım. Bir karşılaştırma yapmak için Couger ve Encore'un yazılım ve versiyonlarını öğrenebilir miyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buyukbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sekam

    Selamlar
    Özelliklerinde 800*480 çözünürlüğü olduğu yazan Senator modelini aldım ama 800*480 çözünürlük olduğunu hiç zannetmiyorum. Çünkü ne filimleri oynatıyor ne de 800*480 uyumlu navigasyon yazılımlarını açmıyor. Nasıl iş anlamadım 800*480 olduğuna emin misiniz?

    Sayın sekam,

    Senator modelimiz HD değildir, ekran çözünürlüğü 480x272 dir. Sitemizde hatalı yazılmıştır. En kısa sürede gerekli düzeltmeler yapılacaktır.

    satış sonrası iletişiminiz tam bir faciya. Ama peşini bırakmayacağım beni yanlış bilgi vererek kandırdınız ve haksız bir kazanç sağladınız. Müşteri temsilcinizi aradım onların söylediği adrese elimdeki site görselllerininde bulunduğu bir mail cektim ama cevap veren olmadı. Sinir sahibi ettiniz, bu nasıl bir firma anlamıyorum, haksız olduğunuz gün gibi ortada ama bir şey yaptığınız yok. İStemiyorum kardeşim makinanızı alın özele mi yazarsın buradan mı yazarsınız bilmiyorum ama ben bu işin peşini bırakmayacağım

    Sayın sekam,

    İade prosedürleri gereği cayma ve iade taleplerini satın almış olduğunuz yere yapmanız gerekmektedir. Teknik destek haricinde iade prosedörlerine birebir müdahale edemiyoruz, yasal olarak faturayı size kesen firma cihazın iadesini alabilir.

    Kolay gelsin.

    Rıdvan bey,

    Prosedür gereği cayma ve iade taleplerinizi satın almış olduğunuz firmaya yapmanız gerekmektedir demişsiniz. Oysa ben cihazımda ilk hafta içinde tespit ettiğim sorunlar için Vatan Bilgisayar aracılığı ile servise müracaat etmeme rağmen sonuç alamayınca değişim ya da iade talebinde bulunduğumda Vatan Bilgisayar bana kırk dereden su getirip nihayetinde iade ve değişim için Piranha'nın onayı gerekiyor, oysa onlar cihazda sorun yok cevabı ile iade etmişler diyerek; müşteri hizmetleri yetkili ile beraber yaptığımız testlerde, kendileri de sorun olduğunu görünce, Piranha ile görüşüp yeniden servise gönderme kararı aldılar. Neticede forum vasıtası ile sizi bulup aracılığınız ile sonuç almayı bekliyorum ben de.
    Bu durumda siz satıcı firmaları hiç olmazsa arayıp bu tip yasal uygulamalar için mevzuata uygun hareket etmeleri konusunda uyara bilirseniz belki müşteri memnuniyeti açısından yararlı olur görüşündeyim.



    Sayın buyuk bey,

    Bu tür konulardaki önerilerinizi dikkate alacağımızdan emin olabilirsiniz. Firmalara bu konuda yasaya uygun bir madde ile uyarılar yapılacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uruzgar

    Rıdvan Bey,

    Web sitenizde Cougerin GPS yazılımı versiyonu hakkında bilgi bulmadım. Bir karşılaştırma yapmak için Couger ve Encore'un yazılım ve versiyonlarını öğrenebilir miyim.



    Sayın uruzgar,

    Couger modelimizde Piranha navigasyon yazılımı yüklüdür, Encore modelimizde ise İgo harita yazılımı yüklüdür.

    Piranha navigasyon yazılımı: V11.3.04
    İgo navigasyon yazılımı : V8.3.2.121342
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rewhard

    bugun piranha encore aldım daha arabaya montajını yapmadım videolarda donma yapıyor hepsimi böyle benimkinde mi bir sıkıntı var...

    Sayın rewhard,

    Yükleyeceğiniz videoların boyutunu 800x480 olarak ayarlamanız gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • Sayın sekam,

    Pm den gerekli bilgiler size iletilmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulut51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulut51

    ben gitti gidiyor piranha bilişimden full hd z type kamera aldım. adam faturasını gönderdim diyor ama cıkmadı kargodan. bu ürünün orjinal olup olmadıgını nasıl anlayabiliriz

    Sayın bulut51,

    Sürekli piyasa araştırması yapmaktayız şimdiye kadar taklit ürüne rastlamadık. Servis hizmeti için cihazınızın garanti belgesi yeterlidir.

    ama garanti belgesinin üstünde kaşe yok hocam sorun orada işte

    Sayın bulut51,

    Gittigidiyora tekrar bir mail atınız, sonuç alamazsanız Piranha olarak size yardımcı olacağız.

    Kolay gelsin.




  • merhabalar

    elimde piranha nitro gps var harita bulunamadı hatası veriyor. içinde maps klasöründe harita var gözüküyor. bu haritanın hangi klasörde olması gerekiyor. acil cevaplarsanız senirim şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhamahmut

    merhabalar

    elimde piranha nitro gps var harita bulunamadı hatası veriyor. içinde maps klasöründe harita var gözüküyor. bu haritanın hangi klasörde olması gerekiyor. acil cevaplarsanız senirim şimdiden teşekkürler.

    Sayın talhamahmut,

    Harita dosyalarının yer aldığı (content, defaults, license v.s) dosya ismini MobileNavigator yapın, MobileNavigator dosyasının içine girin .exe uzantılı dosyanında ismini MobileNavigator olarak değiştirin navigasyon bölümü çalışacaktır. Virüslü bilgilerden, yanlışlıkla dosya silinmelerinde veya güncelleme esnasında net baglantısı (usb baglantısı) kesildiğinde bu tür sorunlar yaşanabilir. Düzelmediği taktirde cihazın arka yüzünde yazan seri numarasını ve ayarlar/sistem bölümünde yer alan ID numarasını özelden göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • özelden gönderdim arkadaşım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhamahmut

    özelden gönderdim arkadaşım.

    Sayın talhamahmut,

    Cihazınıza ait harita dosyaları linki ve nasıl yükleyeceğiniz Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 29 Mart 2012; 18:13:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: el_sadr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: el_sadr

    piranha nitro var elimde kardeşim içindeki sistem dosyalarından bi kaçını silmiş sanırım navigasyona tıklayınca dil dosyası yüklenemedi falan gibi bi hata veriyor acaba nasıl düzeltebilirim naviextras tan harita güncellemesi yaptım sitesinden güncelleme yazılım dosyalarını indirip kurdum ama yine değişen bişey olmadı igo yazılımlarından da indirip içine bi kaç tane atmama rağmen sonuç yine hüsran :D acaba ne yapabilrim daha başka

    Sayın el_sadr,

    Cihazınızın harita bilgilerini yedeklemişseniz; yedek dosyaları geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. Harita bilgilerini yedeklememişseniz, cihazın arka yüzünde P... i,le başlayan seri numarasını ve ayarlar sistem bölümünde yer alan ıd numarasını Pm den bana iletiniz. Bu tür sorunların sebebi güncelleme esnasında internet baglantısı kesilmesi, usb baglantısının kesilmesi veya virüslü bilgiden kaynaklıdır.

    P3372085 braz silinmiş P3872085 te olabilir

    UUID LH10061704372085

    malesef Yedek alınmamış hiç

    Sayın el_sadr,

    Gün içerisinde cihazınıza ait harita dosyları hazırlanıp indrime linki Pm den size iletilecektir.

    Sayın el_sadr,

    Cihazınıza uyumlu harita dosyları linki ve cihaza nasıl yükleyeceğiniz Pm den size iletilmiştir.

    Kolay gelsin.

    şuan sorunsuz çalışıyor yardımlarınız için çok teşekkürler




  • piranha navajo 7 inç SDMMC karta yazılı haritları okumuyor bunları cihaza nasıl okutabilirim
  • pirnha yetkilileri dispatcherle ilgili sorunlarımız bitmek bilmiyo şimdide navigasyon çalışmıyor herhalde yüklü değil sd kartta yüklü olması lazım ancak cihazdan sd kart çıkmadı acil çözüm bekliyorum....
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.