Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (285. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • no trafic s type cihazıma avrupa haritası (yunanistan, makedonya, sırbistan, macaristan, avusturya, çek, slovakya) yüklemek istiyorum.
    1) bu cihazım yeterlimidir?
    2) yüklemeyi nasıl yapabilirim?
    3) ücret durumu nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taneto

    no trafic s type cihazıma avrupa haritası (yunanistan, makedonya, sırbistan, macaristan, avusturya, çek, slovakya) yüklemek istiyorum.
    1) bu cihazım yeterlimidir?
    2) yüklemeyi nasıl yapabilirim?
    3) ücret durumu nedir?


    Sayın taneto,

    Sitemize girin ürün sayfasından sürücü ve yazılımlar bölümünden harita güncelleme programını indirin. İndirdiğiniz programı bilgisayarınıza kurun, programın kullanma kılavuzunu kılavuzlar bölümünden indirip inceleyin. Diğer ülke haritalarını bu program aracılığıyla indirip cihazınıza yükleyebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rack1976

    Merhaba,
    Piranha Escalade 4.3 İnç Navigasyon Cihazım var. 2011 yılı başında almıştım ve ilk aldığımdan Naviextra com dan güncellemiştim. Tekrar nasıl güncelleyebilirim?. Bu arada ücretli olması da önemli değil, yeterki güncellensin, zira yıllardır memnunum telefon filen hikaye ama yollar değişti haliyl
    e..

    Sayın Rack1976,

    Cihazınızı USB kablo ile bilgisayara bağlayın, cihazın ekranına gelen seçeneklerden USB modunu (harddisk sembolü) tıklayın bu işlemden sonra naviextras toolbox programını açın. Program arayüzünde Türkiye ve diğer ülke haritalarını görebileceksiniz. Güncel Türkiye haritasını satın alamanız gerekecektir çünkü Escalade modelimizde 1 yıllık güncelleme hakkı sunulmuştur.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpjasper

    Arkadaşlar piranha Business II Tab 10.1 kullanıyorum. Aşırı yavaşlığı nedeniyle bugün tablete 4.1 romu kurdum.
    Gayet memnunum ancak digiturkplayde sorun oldu; konum bilgisi istiyor. Ayarlardan konum servisine baktığımda wireless ile konum bul seçeneği vs. yer almıyor (eski sürümde vardı) ne yapabilirim?

    Sayın alpjasper,

    Dijitürkplay uygulamasının eski versiyonunu bulup yüklemeniz gerekmektedir. Dijitürkplay son güncellemeden sonra bu tip hatalar vermeye başladı.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stouffkaan

    merhabalar ...

    piranha encoder 7.0 navigasyon sahibiyim 3-4 gundur sorunsuz kullanıyordum fakat gecen mp4 bir video oynatmayı denedim ve kilitleNDİ.. SİMDİ TEKRAR ACIYORUM SİYAH EKRANDA SADECE SAAT VE TARİH YAZIYOR VE İLERLEMİYOR KALIYOR. CIHAZIN ÖN PANELİNDE RESET TUŞUVAR FAKAT NASIL RESETLIYEBILIRIM BILMIYORUM TAKTIRDIGIM USTA UZAKTA YANINA GIDEMIYORUM BI SEKILDE COZULECEGINI DUSUNUYORUM CIHAZI ANA EKRANA NASIL GETIREBILIRIM..

    Sayın stouffkaan,

    Power tuşunun alt tarafında yer alan RST yazısının yanında bulunan çıkıntıya ince uçlu (ataç olabilir) bir cisimle bir defa basıp bırakın cihaz resetlenecektir. Bu işlemden sonra aynı sorunu yaşarsanız cihazın power tuşu (plastik) hafifçe çekip tekrar takın.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hm1506

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hm1506

    sayın yetkili;
    3 arkadaşa benim tavsiyemle piranha zen tlf aldım 2 haftadır kullanıyoruz.
    Zen ana konudan bakarsanız ben memnun olduğum için birçok kişiye tavsiye ettim, yardımcı oluyorum alınması ve yayılması için.

    Ancak benim 2 sorumum var
    *tlf görüşme bittikten sonra tuş kilidine geçiyor ve kilitleniyor açılmıyor. power ses açma ile reset ederek açıyorum. Bu sorun her görüşmede olmuyor ara ara günde bir iki defa oluyor.
    *ses tuşları ve power tuşu çok gevşet şıkır şıkır sallanıyor ileride sorun açar mı? (düşme temassızlık) Tamiri mümkünmü veya değişimi?
    cvp için şimdiden tşk ederim.

    Sayın hm1506,

    İlgi ve alakanız için öncelikle teşekkür ediyoruz. Power tuşunda hafif boşluk olabilir bu durum ileriki dönemlerde sorun yaratmayacaktır. Kilitlenme konusunda yazılım güncellemesi yapmanızı öneriyoruz. Sürüm olarak V7 olacak. Buna rağmen sorun yaşıyorsanız lütfen kilitlenme anını görüntüleyip özelden bana gönderin konuyla ilgili size yardımcı olmaya çalışayım.

    Kolay gelsin.

    videoyu pm attım.

    Sayın hm1506,

    Videoyu izledim bu konuyla ilgili yakın zamanda bir yazılım güncellemesi yayınlanacaktır. Bunun nedeni ise ekran parlaklığını otomatiğe aldığınızda belli bir süre sonra ekran devreye girmiyor. Yazılımsal olarak düzeltilmiştir.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensdgn005

    rıdvan bey
    gercekten firmanizi begenmeye başlamışdm hatta zen almayi da dusunuodum fakat gercekten yani cikardgnz telefon gercekten cok sinirlendirdi birdaha bisey almayi dusunmuyorm sadece para icin yaptklrnz gercekten uzucu bence yeni telefonunza acilen 2 -3 gv ram olarak gubcelleyin assagisi olmaz yada turkiyeye getirmeyn birde yeni telfonlrmz 1 gb ramin ustnde olck demstnz malesef artik piranha fabrikasi mp 3 ureten firma olacak benm icin

    Sayın ensdgn005,

    Piranha olarak uygun fiyatlarla kaliteli mal üretmeye çalışıyoruz. 2-3GB ram oranına sahip üst seviye ürünleri bizlerde hemen getirtmek istiyoruz ancak biliyorsunuzki donanımsal her üst seviye fiyat farkı demektir. Piyasada isim yapmış telefon markaları ile üst seviye ürünlerde yarışamayız yani bu gün üst seviye bir ürün 1400-1500 civarında satışa sunulsa ve Piranha olsa eminim sizde almazsınız. Ancak ilgi ve alakanız için teşekkür ederiz. Üst seviye ürün getireceğimizi belirttik getireceğiz. şu an fiyat konusunda en uygun zamanı bekliyoruz modelimiz tasarımımız hazır.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jaziko

    yetkili arkadasım sunu söylıyeyım cihaz aracta hep takılı olarak kaldı toplam olarak 10 defa cıkarılmıstır bu da arızalanmasına yetti.
    BEN SİZE 4 ADET ANA BAGLANTIYI SORUYORUM. NEDEN ACIKTA OLDUGUNU . LEHİMLENMEDİĞİNİ ONA BİRTÜRLÜ CAVAP VERMİYORSUNUZ.saygılar. kötü amactan kastım bu ..o lehimler yapılmıs olsaydı usb baglantısı yrinden oynamayacaktı.. bu kadar net**

    Sayın jaziko,

    Lehimlemeler kullanım ve ortam ısısına göre gevşeklik gösterebilir. Bu durumda lehimlenmediği anlamına gelmemektedir. Bunu etrafınızda teknik servis varsa lütfen soğuk lehimin hangi ürünlerde rastlandığını ve nası bir durum olduğunu sorun size anlatacaklardır.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonedr

    teşekkür ederim fakat bana yolladığınız rom benim kullandığım rom.http://piranha.com.tr/product.php?product_id=358# bu linkte bulunan program ve rom yani sizin bana gönderdiğiniz rom ile aynı olan rom u yükledim dokunmatik çalışmamaya başladı. lütfen yardımcı olun yanlış birşey yaptığımı düşünmüyorum. Tablet ultra III tab 10.1 arkasında yazan kod P 449.

    Sayın sonedr,

    Yazılım dosyasını iki defa denettirdim herhangi bir soruna rastlamadık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denmus2011

    kardeş ne oldu ya? sesin soluğun kesildi? destek veriyordun sorularımızı ve sorunlarımızı cevapsız bıraktın. bak şimdi bizde kurumsal sanmıştık sizi. neyse tuzunuz kuru tabi. piranha batarsa başka bir firmada çalışırsınız. üreten siz değilsiniz. piranha bilse böyle müşteri hizmetleri var eminim türkiye ayağını kapatır. neyse olan bizim paralara oldu. tableti gönderdik gitti tamir olmadan gelecek. keşke gelse teslim ettik görülüyor ama tableti gören yok. son durumu nedir nerdedir bakalım ne olacak. böyle allahlık bir durumdayız yani. keşke 100 -200 tl daha verip samsung gibi malının arkasında durabilen bir marka alsaydım. ahhh kafam ahhh. ucuz etin yahnisi belli oldu

    Sayın denmus2011,

    Dediklerinzide haklı olsaydınız buradan sizlere destek olmaya çalışmazdık. Ayrıca cihazı seri numrasından kontrol ettirdim cihazın iç LCD ekranı kırık, bu nedenle ücretli servise alınmış.




  • Geçen sene sizden Trooper cihazımdan navigasyon açıkken mp3 dinleyebileceğim bir rom desteği istemiştim ama hala bir cevap alamadım lütfen yardımcı olur musunuz. birde mp3 listesine eklediğim şarkılar cihazı açıp kapadığımda gidiyor ve cihazı her açışımda mp3 listesine dosyalardan ekleme yapmak zorunda kalıyorum lütfen yardımcı olur musunuz? @Piranha Destek
  • @Piranha Destek

    İyi günler Rıdvan Bey,

    Business Tab 7" sahibiyim. Fakat cihazı neredeyse HİÇ kullanamıyoruz.

    Durduğu yerde şarj biter, wifi çekmez, güncellemeden sonra Google Play'deki çoğu uygulama yüklenmez vs vs vs...

    14 aracında Piranha ürünlerini kullanan bir Piranha Plus müşterisi olarak bu tabletin bir üst model, daha az sorunlu bir tablette değişimini talep ediyorum.

    Saygılarımla,

    sicakyuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    gercekten bolemi fiyat gmd elite de 3 gb ram için 1199 diolar ama siz bunu zaten yapamazsnz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpjasper

    Arkadaşlar piranha Business II Tab 10.1 kullanıyorum. Aşırı yavaşlığı nedeniyle bugün tablete 4.1 romu kurdum.
    Gayet memnunum ancak digiturkplayde sorun oldu; konum bilgisi istiyor. Ayarlardan konum servisine baktığımda wireless ile konum bul seçeneği vs. yer almıyor (eski sürümde vardı) ne yapabilirim?

    Sayın alpjasper,

    Dijitürkplay uygulamasının eski versiyonunu bulup yüklemeniz gerekmektedir. Dijitürkplay son güncellemeden sonra bu tip hatalar vermeye başladı.

    Kolay gelsin.

    Denedim ancak o da işe yaramadı. Zira digiturkplay bu kezde yayına tıkladığımda göstermek için güncelleme şartı koştu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masipahi

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitachi30

    Merhabalar,
    Ben Piranha Business7 sahibiyim.
    henüz garantisi bitmedi. siteden arıza bildirim formu doldurdum.
    anladığım kadarıyle .ürünü şu kargo ile göndereceğim. "e5 yanyol türe sokak no:2 34290 beşyol küçükçekmece /istanbul
    anlaşmalı bir ücretsiz kargo varmı ? yoksa ücretini benim vereceğim herhangi bir kargo şirketiyle gönderebilirmiyim.?
    piranhanın telefonları kitlenmiş. çokmu arızalı ürün var?2125990088



    merhaba telefonla kimseye ulaşamazsın....

    benim navigation unda garantisi bitmemişti.pirinhaplus üyeiğimde vardı.cihazımın lcd ekranında yani görüntüsünde çizgiler oluştu .mng ile gönderdim anlaşmalı kargo mng dir.cihaz gitti incelendi.bana herhangi bir arıza tespit edilemiştir şeklinde açıklama yapılarak cihaz tekrar bana arızalı bir şekilde gönderildi.


    pirinhaplus üyeliğin var mı?
    mng ile gönderiyorsun mng dekiler sana yardımcı olur

    ürünü göndereceğin adres doğru.evet o adrese göndereceksin.

    ürünü gönderene kadar sıkıntı yok bence.adrese ulaşınca teknik servisin cevabı önemli.inşallah tamir edilir ve gönderilir...




    tablet geri geldi.
    mng kargo geldi 3.5 tl ödedim.
    " yazılım yüklendi. " yazmışlar. garantiden yapıldı. plus yok.

    gönderirken mng ye sordum. anlaşma vs söylemediler. 10tl ödedim.
    mng ye "tamir için gönderdiğimi" söyledim. bizde farklı bir adres var dediler. ben sitede yer alan adrese gönderdim.

    sanırım siteden mng anlaşma numarasını vermek gerekiyor. böylece indirimli gönderim olacak anladığım kadarıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.turkmaster

    Arkadaşlar piranha android navigasyon uygulamasını yükledim. Sitesinde yılda en az 4 güncelleme yayınlanacağı yazdığı halde 2013.06 dan beri güncelleme gelmemiştir. Müşteri hizmetlerine yazdığımda ise yılda 4 adet güncelleme diye bir beyanda bulunulmamıştır diyor (açıkca yalan söylüyor) LİNK:https://piranha.com.tr/product.php?product_id=242#.UwXrfVL_R-M
    Ayrıca ürünün desteğini veremiyor Ndrive adlı firma ile görüşmem gerektiğini söylüyor. Düşünebiliyor musunuz? PIRANHA marka ürün alıyorum açılırken PIRANHA yazıyor ama sorun olduğunda bana aynen şu şekilde bir cevap atıyor sözde müşteri temsilcisi:
    quote:

    Bu uygulama ile destek veremediğimiz için Ndriver ( uygulamanı sahibi ) ile iletişime geçmeniz mail atmanız yeterli olucaktır


    Size müşteri hizmetleri ile olan konuşmanın tamamını atıyorum:

    Ben:
    quote:

    Yılda en az 4 güncelleme dediğiniz ürün. 2013.06'dan beri güncelleme almamaktadır. Bu durumda firmanız yalan söylemiş ve müşteriyi kandırmış durumdadır. Ücret iadesi talep ediyorum. Yoksa tüketici hakem heyetine başvuracağım.


    Piranha
    quote:

    Merhaba,

    Cihazınızın modelini öğrenebilirmiyim

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Mobil android uygulamanizi kullaniyorum. Samsung galaxy s2


    Piranha
    quote:

    Merhaba,

    En son güncellememiz 2013 12. ayında yayınlanmış ve yılda 4 kesin güncelleme gibi bir meyanda bulunulmamıştır

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    https://piranha.com.tr/product.php?product_id=242#.UwUWw_l_tOk
    Burada yazan gayet açık sanırım: 81 İl tüm Türkiye harita (Yılda en az 4 güncelleme ile beraber)

    Ayrıca madem 2013.12 haritası yayınlandı neden benim cihazım bu güncellemeyi göremiyor?


    Piranha
    quote:

    Güncellemeler otomatik olarak yapılmaktadır


    Ben
    quote:

    Soruma hala cevap alamadim. Guncelleme neden almiyor cihazim. Harita surumu 2013.06 olarak gozukuyor. Neden? Ayrica yilda 4 guncelleme gibi bir beyanda bulunulmamistir diyerek neden musteriyi yaniltiyorsunzu


    Piranha
    quote:

    Alp Bey,

    Cihazınız yada yazılımız ile ilgili bir sorun olabilir ama uygulamamız ile şu anda destek veremediğimiz için işlem yapamıyorum.


    Ben
    quote:

    Ne yapacagiz peki?


    Piranha
    quote:

    Bu uygulama ile destek veremediğimiz için Ndriver ( uygulamanı sahibi ) ile iletişime geçmeniz mail atmanız yeterli olucaktır

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Benim kullandığım ürün açılırken Piranha yazıyor. Ndriver vs yazmıyor. Sizin ürününüz için ben başkasından mı destek alacağım. Sorun ne ise siz Ndriver mı artık hangi firmaya ürettirdiyseniz ürünü onunla iletişime geçip müşterinin sorununu çözmelisiniz. Ürünün üstünde PIRANHA yazıyor.


    Piranha
    quote:

    Malesef bu konuda destek veremiyoruz.

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Peki o zaman Tüketici Hakem Heyeti gerekli desteği verir.


    Takdir sizin

    Hocam benim sorunuma da cevap verseydiniz. Neden es geçtiniz acaba?




  • dj.turkmaster D kullanıcısına yanıt
    yüzsüzlüğe bak takdir sizin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @Piranha Destek

    İyi günler Rıdvan Bey,

    Business Tab 7" sahibiyim. Fakat cihazı neredeyse HİÇ kullanamıyoruz.

    Durduğu yerde şarj biter, wifi çekmez, güncellemeden sonra Google Play'deki çoğu uygulama yüklenmez vs vs vs...

    14 aracında Piranha ürünlerini kullanan bir Piranha Plus müşterisi olarak bu tabletin bir üst model, daha az sorunlu bir tablette değişimini talep ediyorum.

    Saygılarımla,

    sicakyuz

    Aynı sorunlar bende de var yazılımsal olduğu aşikar ama hala ne yeni yazılım çıkardılar ne de bu soruna bir çözüm getirdiler.Aslında kendileri kaybediyor tanıdık tanımadık herkese piranha almamalarını tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @Piranha Destek

    İyi günler Rıdvan Bey,

    Business Tab 7" sahibiyim. Fakat cihazı neredeyse HİÇ kullanamıyoruz.

    Durduğu yerde şarj biter, wifi çekmez, güncellemeden sonra Google Play'deki çoğu uygulama yüklenmez vs vs vs...

    14 aracında Piranha ürünlerini kullanan bir Piranha Plus müşterisi olarak bu tabletin bir üst model, daha az sorunlu bir tablette değişimini talep ediyorum.

    Saygılarımla,

    sicakyuz

    Sayın sicakyuz,

    Lütfen bu konuyu destek merkezimize mail yoluyla bildiriniz. Buradan teknik konulara destek verebilirim, bunun dışında değişim gibi konularda size yardımcı olamam. Bu nedenle özür dileriz.

    Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ensdgn005

    yüzsüzlüğe bak takdir sizin

    Sayın ensdgn005,

    Sorununuzu yazarsanız size yardımcı olabilirim.
  • 
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.