Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (286. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
944.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 284285286287288
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.turkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: dj.turkmaster

    Arkadaşlar piranha android navigasyon uygulamasını yükledim. Sitesinde yılda en az 4 güncelleme yayınlanacağı yazdığı halde 2013.06 dan beri güncelleme gelmemiştir. Müşteri hizmetlerine yazdığımda ise yılda 4 adet güncelleme diye bir beyanda bulunulmamıştır diyor (açıkca yalan söylüyor) LİNK:https://piranha.com.tr/product.php?product_id=242#.UwXrfVL_R-M
    Ayrıca ürünün desteğini veremiyor Ndrive adlı firma ile görüşmem gerektiğini söylüyor. Düşünebiliyor musunuz? PIRANHA marka ürün alıyorum açılırken PIRANHA yazıyor ama sorun olduğunda bana aynen şu şekilde bir cevap atıyor sözde müşteri temsilcisi:
    quote:

    Bu uygulama ile destek veremediğimiz için Ndriver ( uygulamanı sahibi ) ile iletişime geçmeniz mail atmanız yeterli olucaktır


    Size müşteri hizmetleri ile olan konuşmanın tamamını atıyorum:

    Ben:
    quote:

    Yılda en az 4 güncelleme dediğiniz ürün. 2013.06'dan beri güncelleme almamaktadır. Bu durumda firmanız yalan söylemiş ve müşteriyi kandırmış durumdadır. Ücret iadesi talep ediyorum. Yoksa tüketici hakem heyetine başvuracağım.


    Piranha
    quote:

    Merhaba,

    Cihazınızın modelini öğrenebilirmiyim

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Mobil android uygulamanizi kullaniyorum. Samsung galaxy s2


    Piranha
    quote:

    Merhaba,

    En son güncellememiz 2013 12. ayında yayınlanmış ve yılda 4 kesin güncelleme gibi bir meyanda bulunulmamıştır

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    https://piranha.com.tr/product.php?product_id=242#.UwUWw_l_tOk
    Burada yazan gayet açık sanırım: 81 İl tüm Türkiye harita (Yılda en az 4 güncelleme ile beraber)

    Ayrıca madem 2013.12 haritası yayınlandı neden benim cihazım bu güncellemeyi göremiyor?


    Piranha
    quote:

    Güncellemeler otomatik olarak yapılmaktadır


    Ben
    quote:

    Soruma hala cevap alamadim. Guncelleme neden almiyor cihazim. Harita surumu 2013.06 olarak gozukuyor. Neden? Ayrica yilda 4 guncelleme gibi bir beyanda bulunulmamistir diyerek neden musteriyi yaniltiyorsunzu


    Piranha
    quote:

    Alp Bey,

    Cihazınız yada yazılımız ile ilgili bir sorun olabilir ama uygulamamız ile şu anda destek veremediğimiz için işlem yapamıyorum.


    Ben
    quote:

    Ne yapacagiz peki?


    Piranha
    quote:

    Bu uygulama ile destek veremediğimiz için Ndriver ( uygulamanı sahibi ) ile iletişime geçmeniz mail atmanız yeterli olucaktır

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Benim kullandığım ürün açılırken Piranha yazıyor. Ndriver vs yazmıyor. Sizin ürününüz için ben başkasından mı destek alacağım. Sorun ne ise siz Ndriver mı artık hangi firmaya ürettirdiyseniz ürünü onunla iletişime geçip müşterinin sorununu çözmelisiniz. Ürünün üstünde PIRANHA yazıyor.


    Piranha
    quote:

    Malesef bu konuda destek veremiyoruz.

    Saygılarımızla,


    Ben
    quote:

    Peki o zaman Tüketici Hakem Heyeti gerekli desteği verir.


    Takdir sizin

    Hocam benim sorunuma da cevap verseydiniz. Neden es geçtiniz acaba?

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Geçen sene sizden Trooper cihazımdan navigasyon açıkken mp3 dinleyebileceğim bir rom desteği istemiştim ama hala bir cevap alamadım lütfen yardımcı olur musunuz. birde mp3 listesine eklediğim şarkılar cihazı açıp kapadığımda gidiyor ve cihazı her açışımda mp3 listesine dosyalardan ekleme yapmak zorunda kalıyorum lütfen yardımcı olur musunuz? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Cihazda navigasyon yaparken mp3 dinleyebilmek için Igo Primo harita yazılımı kullanmalısınız. Bu konuda forum sitelerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.
  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Geçen sene sizden Trooper cihazımdan navigasyon açıkken mp3 dinleyebileceğim bir rom desteği istemiştim ama hala bir cevap alamadım lütfen yardımcı olur musunuz. birde mp3 listesine eklediğim şarkılar cihazı açıp kapadığımda gidiyor ve cihazı her açışımda mp3 listesine dosyalardan ekleme yapmak zorunda kalıyorum lütfen yardımcı olur musunuz? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Cihazda navigasyon yaparken mp3 dinleyebilmek için Igo Primo harita yazılımı kullanmalısınız. Bu konuda forum sitelerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.



    peki bu yazılımı yüklersem ömür boyu güncelleme hakkım dururmu güncelleme yapabilir miyim yoksa güncelleme hakkım gider mi? @Piranha Destek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi postalcioglu -- 26 Şubat 2014; 18:21:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: mortakal

    Geçen sene sizden Trooper cihazımdan navigasyon açıkken mp3 dinleyebileceğim bir rom desteği istemiştim ama hala bir cevap alamadım lütfen yardımcı olur musunuz. birde mp3 listesine eklediğim şarkılar cihazı açıp kapadığımda gidiyor ve cihazı her açışımda mp3 listesine dosyalardan ekleme yapmak zorunda kalıyorum lütfen yardımcı olur musunuz? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Cihazda navigasyon yaparken mp3 dinleyebilmek için Igo Primo harita yazılımı kullanmalısınız. Bu konuda forum sitelerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Kolay gelsin.



    peki bu yazılımı yüklersem ömür boyu güncelleme hakkım dururmu güncelleme yapabilir miyim yoksa güncelleme hakkım gider mi? @Piranha Destek

    Sayın mortakal,

    Cihazın dahili hafızasındaki harita dosyalarını mutlaka yedekleyin. Ömür boyu güncelleme sadece cihaz üzerinde ön yüklü olan harita yazılımı içindir, Igo veya farklı bir harita yüklerseniz bu desteği harita sağlayıcınızdan alabilirsiniz.

    Kolay gelsin.




  • Güzel konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***@rmour*** -- 27 Şubat 2014; 8:55:59 >
  • sayın rıdvan hocam hayırlı işler olsun

    business tab 7 seri nosu p447 ile başlıyor indirme merkezindeki ilgili dosyaları indirdim ve kurulumları yaptım

    livesuite ile hata aldım
    phonixsuite ile hata aldıg
    micro cd karta img yi yukledim sd kartı tablete taktım yukleme ekranı cıkıyor yaklasık 5-6 dk sonra yesil ilerleme barı bitiyor ama cihaz acılmıyor

    yardımlarınızı bekliyorum tesekkurler


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratt -- 27 Şubat 2014; 10:42:14 >




  • Business Tab 7 P440-P447 (4.1.1).img bunu sd karta pohnix le yukledim tablete taktım 10 dk oldu yeşil bar sonlarda bekliyor normalmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt

    sayın rıdvan hocam hayırlı işler olsun

    business tab 7 seri nosu p447 ile başlıyor indirme merkezindeki ilgili dosyaları indirdim ve kurulumları yaptım

    livesuite ile hata aldım
    phonixsuite ile hata aldıg
    micro cd karta img yi yukledim sd kartı tablete taktım yukleme ekranı cıkıyor yaklasık 5-6 dk sonra yesil ilerleme barı bitiyor ama cihaz acılmıyor

    yardımlarınızı bekliyorum tesekkurler


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor


     Piranha Destek Cevaplıyor



    Sayın muratt,

    http://yadi.sk/d/LIcbzNOR6AUsD adresindeki linki PhonexSuit programı ile deneyin. Sorun devam ederse, yazılım yüklemeye çalıştığınızda ilk açılan format ve diğer pencere uyarısına hayır seçeneğini seçip tekrar deneyin. Tekrar sorun devam ederse cihazın flash yada işlemci ayaklarında soğuk lehim olabilir. Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.




  • Piranha zen telefonuma sd karta oyun atiyorum fakat oyun o dosyayi gormuyor.telefon bellegine atarsam goruyor ve aciyor.telefon bellegindede yer sikintim var.bazilari on tanimli bellegi sd kart yap dedi yaptim ama hicbirsey degismedi.kurmada bi sikinti yok cunku ayni seklide baska telefona yukluyorum oluyor.lutfen bana bu konuda yardimci olun.cevabinizi bekliyorum en kisa surede.kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • olmadı rıdvan hocam dediklerinizi uguladım ama aynı hatalar devam ediyor

    sd kartla yukleme yaptıgımda sonlarda tıkanıyor

    normal pc den suitle yaptıgımda %10 15 te gidiyor flash la işlmeciye gelmeden birkac deneme daha yokmu
  • Merhabalar Piranha Infiniti HD Black Modelini kullanıyorum, güncelleme işlemi için bilgisayarıma bağladığımda "Yığın Depolama" seçeneğini seçtiğim halde bilgisayarım "Çıkarılabilir Disk" olarak görmemekte ve bu yüzden güncelleme yapamamaktayım, bu durumda ne yapabilirim ?
  • Bende de piranha infiniti vardı.Usb girişinde bulunan metal çerçeve kısmı yerinden çıktı.Aldığım zincir mağazaya götürdüm.Garantiye giriyorsa yapılsın, değilse ücretini ödeyelim dedim.Cihaz 1 ay boyunca orada idi, hiç bir işlem yapılmadan geri geldi.Garantiye girmiyormuş dediler bu defa 40 tl yi yatırıp, dekontu cihazı aldığım mağazaya verdim ve 1 ay daha bekledim.Yine gittiği gibi geri geldi ve yeniden dekontu istediler ve cihazı geri aldılar.Böyle bir firma olmaz olsun.Üstelik o metal teneke parçası kendiliğinden yerinden çıktı.Ben nasıl çıkarabilirim ki onu?Sakın bu markaya bulaşmayın derim... Bu postu biraz önce paylaştım ama doğru yeri burası imiş.Yaklaşık 3 aydır, parasını da ödeyelim dediğimiz halde cihaz istanbula gidip gidip geliyor.Aynı durum.Usb bağlantı yerini boşta bırakmışlar.Ve yerinden çıktı demiştim.Yukarıdaki resim paylaşan arkadaş olayı çok güzel anlatmış...Piranhayı ayıplıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal okur

    Piranha zen telefonuma sd karta oyun atiyorum fakat oyun o dosyayi gormuyor.telefon bellegine atarsam goruyor ve aciyor.telefon bellegindede yer sikintim var.bazilari on tanimli bellegi sd kart yap dedi yaptim ama hicbirsey degismedi.kurmada bi sikinti yok cunku ayni seklide baska telefona yukluyorum oluyor.lutfen bana bu konuda yardimci olun.cevabinizi bekliyorum en kisa surede.kolay gelsin

    Sayın kemal okur,

    Pm den size gerekli bilgiyi ilettim. Dediğim gibi ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyoruz kendim test edip sizi tekrar bilgilendireceğim.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt

    olmadı rıdvan hocam dediklerinizi uguladım ama aynı hatalar devam ediyor

    sd kartla yukleme yaptıgımda sonlarda tıkanıyor

    normal pc den suitle yaptıgımda %10 15 te gidiyor flash la işlmeciye gelmeden birkac deneme daha yokmu

    Sayın muratt,

    Bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir. Donanımsal bir sorun olduğundan müdahale etmemeniz gerekmektedir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entity57

    Merhabalar Piranha Infiniti HD Black Modelini kullanıyorum, güncelleme işlemi için bilgisayarıma bağladığımda "Yığın Depolama" seçeneğini seçtiğim halde bilgisayarım "Çıkarılabilir Disk" olarak görmemekte ve bu yüzden güncelleme yapamamaktayım, bu durumda ne yapabilirim ?

    Sayın entity57,

    1. Farklı bir USB kablo ile bilgisayarın arka kısmında bulunan USB2.0 girişine takıp deneyin,

    2. Farklı bir bilgisayarda deneyin,

    3. Sorun devam ederse cihazın USB portunda sorun olabilir bu durumda cihazı teknik servise göndermeniz gerekecektir.

    Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Bende de piranha infiniti vardı.Usb girişinde bulunan metal çerçeve kısmı yerinden çıktı.Aldığım zincir mağazaya götürdüm.Garantiye giriyorsa yapılsın, değilse ücretini ödeyelim dedim.Cihaz 1 ay boyunca orada idi, hiç bir işlem yapılmadan geri geldi.Garantiye girmiyormuş dediler bu defa 40 tl yi yatırıp, dekontu cihazı aldığım mağazaya verdim ve 1 ay daha bekledim.Yine gittiği gibi geri geldi ve yeniden dekontu istediler ve cihazı geri aldılar.Böyle bir firma olmaz olsun.Üstelik o metal teneke parçası kendiliğinden yerinden çıktı.Ben nasıl çıkarabilirim ki onu?Sakın bu markaya bulaşmayın derim... Bu postu biraz önce paylaştım ama doğru yeri burası imiş.Yaklaşık 3 aydır, parasını da ödeyelim dediğimiz halde cihaz istanbula gidip gidip geliyor.Aynı durum.Usb bağlantı yerini boşta bırakmışlar.Ve yerinden çıktı demiştim.Yukarıdaki resim paylaşan arkadaş olayı çok güzel anlatmış...Piranhayı ayıplıyorum.

    Sayın hassan01,

    Firma aracılığıyla bize gönderilen ürünlerde bu tip sıkıntıları sık sık yaşamaktayız. Ücreti ödediğinizde yada firmanın cari hesabı bizde mevcutsa sorunsuz olarak cihazın onarım işlemleri tamamlanıp müşteriye gönderimi sağlanıyor. Ancak müşteri kendisi ödemeyi yapmışsa dekontunuda firmaya teslim edip cihazla birlikte gönderimini sağlamalıdır. Firmadan bize dekont gelmemişse firmaya cihazın ücretli olduğuna dair bilgilendirme maili gönderilir firma ödemenin yapıldığını ve dekontunu bize gönderdiği taktirde cihazın onarım işlemleri yapılır aksi taktirde cihaz onarılmadan firmaya tekrar gönderilir.

    Kolay gelsin.




  • Piranha ZEN modeli akıllı cep telefonu için Mart ayı içerisinde iyileştirilmiş V8 sürüm güncellemesi yayınlanacaktır. Bu güncellemede hızda iyileştirmeler yapılmış olup, otomatik parlaklık seçeneği aktifken arama sonlandırma ve tuş kilidindeyken ekranda yaşanan sorunlar düzeltilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Piranha Destek -- 1 Mart 2014; 11:51:54 >
  • iyi günler rıdvan bey:
    size bir sorum olacak..

    bir dostum wince yüklü bir navigasyon cihazına sas4wince diye bir program yükleyerek google earth görüntülerini navigasyondan açmayı başardı.

    bu çekitiği video......http://www.youtube.com/watch?v=c2uo_Yu9MLU

    bu da konusu.....http://forum.donanimhaber.com/m_31351724/tm.htm

    piranha cihaz alsam bu şekilde google earth'ın gürüntülerini atabilir miyiz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 1 Mart 2014; 13:57:09 >
  • Merhaba Rıdvan Bey,

    Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasından 25/08/2013 tarihinde doğum günü hediyesi olarak Piranha III ultratab 10.1 adında tablet satın aldım. Tableti kullanılmaya başlanıldığından 3 ay süresince hiç bir sorun veya hiçbir problem yoktu. Belirtmem gerek bu tablet çok kullanılan bir alet değildi. Yani oyun yüklenen, sürekli elden düşmeyen bir alet değildi. Nihayetinde şuanda piyasada bulunan android işletim sistemine sahip cep telefonlarının tablet işlevi görmesi sebebiyle hediye almış olduğum kişi pek kullanmıyordu. Buna rağmen sorunların başlangıcı olarak tabletten son 1 aydır açık konumdayken " çat çat " şeklinde sesler çıkmaya başladı ve kendi kendine kapanıyordu. Daha sonra ise şarj olmamaya v şarj aletine takın uyarıları vermeye başladı. Bende sorunun şarj adaptöründedir diye adaptörünü değiştirdim ancak tablet normal bir şekilde açılmasına rağmen şarj olmadığını ve şarj edilmesi gerektiği uyarısını gördüm. Bu sebeple tablet açıldıktan 15 saniye sonra kadar kendi kendine kapanmaktadır. 5 çeşit şarj adaptörü bizzat satın alarak denedim ancak sonuç aynı tabletin şarj olmadığı veya arızalı olduğu bu şekilde kesinleşmiştir. Derhal satın almış olduğum Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına 21/02/2014 tarihinde garanti kapsamında gerekli onarımın yapılması yapılmaması halinde değişimin veya iadenin sağlanması amaçlı 21/02/2014 tarihinde ürünü teslim ettim. Ancak Piranha servisin 26/02/2014 tarih saat 10:01 ve servis takip no: 339333 sayılı evrak ile birlikte tableti 01/03/2014 tarihinde vatan bilgisayar mağazasından teslim aldım. Ancak yetkili servisin görüldüğü üzere tablet ile ilgili " cihazda herhangi bir sorun yoktur. " şeklinde açıklama ile yetinmişlerdir.
    Ancak tabletin şarj olmadığı aşikar ve servise gönderildiğinde ekranda titreme gibi bir sorunu yoktu. Servisten geldi hem onarım yapılmamış hem de bu seferde ekranda titreme başladığını fark ettim. Bakın dikkatle söylüyorum, anlaşılan o ki servis tarafından baştan savma açıklama ile geçiştirildiği sabittir. Üründe şarj almama sorunu ciddiyetle vardır ayrıca şimdide ekranda titreme vardır halbuki servise gidene kadar ekranda titremede yoktu. Ürünü mağazada teslim aldığım gün olan gerekli onarım veya değişim yapılmadığı anlaşıldığı buna istinaden 01/03/2014 tarihinde Balıkesir Vatan Bilgisayar mağazasına gittim. Orada çalışan yetkililerden ürünü kontrol etmelerini istedim. Yetkililer şarj etmeyi denediklerinde şarj olmadığını ve ekranda titreme olduğuna şahit olmuşlardır. Aynı gün 01/03/2014 tarih ve saat 14:35 te mağazaya ürün tekrar teslim edilmiştir.

    Gerekli ilgi ve alakanın ivedililikle gösterilmesini, arıza varsa gerekli arızanın giderilmesi veya değişimi veya ödenen ücretin iadesini rica ederim.


    @Piranha Destek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: hassan01

    Bende de piranha infiniti vardı.Usb girişinde bulunan metal çerçeve kısmı yerinden çıktı.Aldığım zincir mağazaya götürdüm.Garantiye giriyorsa yapılsın, değilse ücretini ödeyelim dedim.Cihaz 1 ay boyunca orada idi, hiç bir işlem yapılmadan geri geldi.Garantiye girmiyormuş dediler bu defa 40 tl yi yatırıp, dekontu cihazı aldığım mağazaya verdim ve 1 ay daha bekledim.Yine gittiği gibi geri geldi ve yeniden dekontu istediler ve cihazı geri aldılar.Böyle bir firma olmaz olsun.Üstelik o metal teneke parçası kendiliğinden yerinden çıktı.Ben nasıl çıkarabilirim ki onu?Sakın bu markaya bulaşmayın derim... Bu postu biraz önce paylaştım ama doğru yeri burası imiş.Yaklaşık 3 aydır, parasını da ödeyelim dediğimiz halde cihaz istanbula gidip gidip geliyor.Aynı durum.Usb bağlantı yerini boşta bırakmışlar.Ve yerinden çıktı demiştim.Yukarıdaki resim paylaşan arkadaş olayı çok güzel anlatmış...Piranhayı ayıplıyorum.

    Sayın hassan01,

    Firma aracılığıyla bize gönderilen ürünlerde bu tip sıkıntıları sık sık yaşamaktayız. Ücreti ödediğinizde yada firmanın cari hesabı bizde mevcutsa sorunsuz olarak cihazın onarım işlemleri tamamlanıp müşteriye gönderimi sağlanıyor. Ancak müşteri kendisi ödemeyi yapmışsa dekontunuda firmaya teslim edip cihazla birlikte gönderimini sağlamalıdır. Firmadan bize dekont gelmemişse firmaya cihazın ücretli olduğuna dair bilgilendirme maili gönderilir firma ödemenin yapıldığını ve dekontunu bize gönderdiği taktirde cihazın onarım işlemleri yapılır aksi taktirde cihaz onarılmadan firmaya tekrar gönderilir.

    Kolay gelsin.

    Öyle yaptım zaten.cihazı ve dekontu 2 defadır birlikte verdim.




  • 
Sayfa: önceki 284285286287288
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.