Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (222. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
949.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şirketimizde kullanmak için Piranha marka avatar model navigasyon cihazı satın aldık 1-1,5 sene önce. Aldığımızdan bu yana hiç kullanmamıştık, dün lazım oldu. Güncelleme yapmak için bilgisayara bağladık yalnız navigasyon cihazı harici disk olarak bilgisayarda görünmesine rağmen naviextras cihazı görmüyor. Gördüğü bir tane bilgisayar oldu o bilgisayarda işlemleri yapmak için önce yedekleme yaptık. ardından güncelleme işlemine başladık. dosyaların indirilmesi işlemi bittikten sonra cihaza kopyalama sırasında sürekli %0'da kaldı ve sürekli hata verdi, sanırım lisans hatası(hataya çift tıkladığımda açılan web sayfasında lisans hatası kısmı geliyor). Güncelleme olmadan kullanalım dedik ama şu anda da cihazda navigasyon seçeneğine dokunduğumuzda dil dosyası eksik olduğu için açılmıyor. Bu konuda yardım edermisiniz
  • arkadaşlar benim navigasyon bozuldu (data kablosunun takıldığı yer içine göçmüş)
    sitesine baktım göremedim hangi kargoyla gönderebilirim, karşı ödemeli göndersem sıkıntı olmaz dimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JAGA86

    Arabamda cougar cihazım var.İçinde bulunan microsd kartını kaybettim yeni sd kart aldım .O karta diğer cihazım olan infiniti hd cihazımdaki dosyaları yükledim.Navigasyon cihazını çalıştırabildim.Haritaları (tr ve world map ler) görebiliyorum ama yollar gözükmüyor.Hakkında kısmına girdiğimde lisanslı değil uyarısı alıyorum.Infiniti hd'nin çalışmasında herhangi bir sorun olmadığı için cogar da aynısını kullandığı için çalıştırmak istedim fakat yollar gözükmüyor. Ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim.

    Merhabalar ,
    benim aracıma bende dispatcher modelini taktım bende de aynı şekilde oldu yanlışlıkla sd kartı biçimlendirdim. Bana söylenen şu;
    1- bu forumdaki yetkili rıdvan bey cihaza ait bilgileri yazın özelden mesaj atın dosyaları göndereyim dedi 27.12.2012 de ancak tık yok.
    2- Müşteri hizmetlerini telefonla aradım onlarda sd kartı gönderin cihaz bilgileri ile yeniden dosyaları yükleyip gönderelim dediler. daha göndermedim.
    Asıl sorun şurada bu Piranha firması cihazlara özel yani her cihaza ayrı ayrı lisans veriyor ve lisansıda cihaz ile eşleştiriyor. Lanet olsun diyerek İGO 8 yükledim onu bile çalıştırmadı Windows C işletim sistemi varmış çalıştırır dediler ancak onda da tık yok. hani seyyar bir cihaz olsa üzerinde tepinecem ama teybin yerine birebir uyan ve aracın modeli için üretildiğinden atamıyorum. Forumda yazan herkes gibi Rıdvan beyi bekliyorum.
    Sinirlere hakim olmak dileğiyle iyi günler.




  • Sayın Piranha Destek
    4 ay önce felan Piranha Raptor aldım. Fakat suanda Navigasyon kısmına giremiyorum. Cihazın diğer butun özelliklerini kullanabilmeme rağmen navigasyona girmeye çalıştığımda navigasyon sayfası 2-3 kere yanıp sönüyo yine aynı sayfada kalıyor. Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde sizin halledeceğinizi söylediler.

    Model:raptor
    Seri No: P35011625
  • merhaba

    diablo 3,5 in. cihazımız için harita bizde mevcuttu onu yükledik lisans numaramıza ihtiyacımız var

    seri numarası 0b140014b1008814
  • piranha nitro 3.2 inch navigasyonun dosyaları çocuklar silmiş geri nasıl nereden temin edebiliriz
  • merhba arkadaslar size birkac sorum olacak cevaplarsaniz memnun olurum.
    benim piranha businnes tab 7 tabletim var acaba buna 10.1 romu atarsak ccozunurlkte artis olurmu ve bu tablete uyum saglarmi, vede bu ttablet'n ekranina iceridden 3 toz kacmis cok belirgin bir sekilde goruluyor bu tozllari icerden nasil cikarabiliriz
    (olu piksel degil)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar sayfaları okuyorum da Piranha Destek epeydir kayıp.
  • merhaba,

    aracıma navigasyon alacaktım ama tableti görünce onu almaya karar verdim. keşke bir de antenle analog tv özelliği olsaymış. Neyse artık!

    şimdi business tab 7 de gps alcısı var ama başarsoftun haritalarını ve gerekli uygulamayı içinden bulabilecekmi yizi yoksa sizlerden temin mi edeceğiz yoksa nasıl?

    dark evopad t7000 ciahzında aynı zeöllikler ve bir de gps yazılımı ve haritlar var. Bunda da var mı? ek özellikler ve garanti gibi kıyaklar yüzünden bu cihazı almak istiyorum ama haritalar ve yazılımı önemli. navigasyon cihazlarınızdakileri buna yükleyebiliyor muyuz ve güncellemeler nasıl oalcak?

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kimone

    quote:

    Orijinalden alıntı: wolferto

    bence piranha battı

    Beter olsunlar inşallah
    Bu forumda A101 de satılan Piranha marka mp4 player ları herkesten fazla ben savundum gerçekten Piranha müzik çalarların ses kalitesi ve radyo çekim kalitesi Philips mp3 player lardan daha iyi ama tablet olayını becerememişler ve müşteri destek olayı hiç yok


    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son mesaj tarihi: 16 gün önce, 7:29:17
    Son giriş tarihi: 16 gün önce, 8:29:47
    Aktiflik: Şu anda forumda değil


    16 GÜNDÜR FORUMA BİLE GİREN YOK MADEM:
    ŞU KONUYU KAPATIN.
    İNSANLARLA DALGA GEÇMEYİN.
    KİMSENİN VAKTİNİ ÇALMAYIN.
    AYIPTIR AYIP.
  • arkadaşlar,
    garantiye gönderirken kargoyu biz mi ödüyoruz ve hangi kargo şirketi ile anlaşmalılar?
  • Merhabalar kendim yüksek bilgisayar mühendisi ve android uygulama geliştiricisiyim. Piranha Business Tab 7 kullanıyorum ve güncellemeyi sorunsuz olarak kurdum.
    Fakat şöyle bir problem var: önceden cihazın üzerinde gelen ICS 4.0.4 işletim sistemi kendinden rootlu idi.
    Yeni gelen güncelleme sonrası yüklediğim romda, root işleminin olmadığını gördüm. Bunun için websayfanızın destek bölümüne mesaj attığımda bu root işleminin yasal olmadığı ile ilgili bir garip geri dönüş aldım.
    Peki cihazın üzerinde gelen kendinden rootlu işletim sistemi nasıl satılırken yasal olabiliyor?
    Bu konuya hemen açıklık getirmenizi bekliyorum ve madem ki cihazı güncellediniz aynı şekilde tekrar rootlu bir halde çalışır hale gelmesini sağlamak zorundasınız...
    İyi çalışmalar...




  • Arkadaşlar malesef bence pranha hızlı büyümeyi kaldıramadı.

    neyse umarım yanılıyorumdur,

    benim de bir sorum olacak pranhaya,

    benim Patfinder model cihazım durup dururken ekrandan komut almaz oldu, dokunduğum ikonun tam tersi ikon çalışıyordu ve birtürlü navigasyon fonksiyonuna ulaşamıyordum, neyse elektroniktir olur öyle şey dedik ve servise teslim ettik

    bir kaç gün sonra servis tamam dedi ve aldım ( müşteri memnuniyeti kapsamında ücret alınmadı ), iki hafta kadar sonra kullanmam gerekti cihazı açtım adresi girdim, yolu hesapladı planladı, ama ekranda bir türlü imleci göstermiyordu o nedenlede cihaz işe yaramıyordu,

    tekrar servise götürdüğümde problemi bir türlü anlamadılar ve sanki ben bozmuşum gibi yok bilmem neyini yüklemek gerekecek diye 60 tl istediler, oysa öncesinde program yüklüydü sadece ikonlar çalışmıyordu,

    neyse bunu belki ilgili kişi okur

    iş emri no: 240572
    tarih: 24.01.2013




  • Evet sorunu çözdüm.

    Bildiğiniz üzere benim Pro 7 inç tabletim var. Şarj aletini kaybettim, mini usb portu arızalandı, arada bir kendi kendine şifreleme başarısız oldu deyip tüm verileri siliyor ve mecburen fabrika ayarlarına geri getirmemi istiyordu. Firmaya gönderdim. Arada yaşanan süreç can sıkıcıydı, uzun bir süre çağrı merkezine ulaşamadım, ulaştığımda kampanyalardan dolayı yoğunluk var dediler vesaire.. Kargoya şirket adıyla verildiği için firma ürünü bulamadı, bu onların sorunu değil, bizim hatamız.

    Pro 7 tablet bildiğiniz üzere piyasadaki envayi çeşit tabletlerden sadece biri ve piyasa fiyatı bu tabletler için 199-249 tl arasında değişiyor. Hepsi çin malı, içine bir rom basıp bir logo koyup firmalar kendi adlarıyla satışa sunuyorlar. Bunu fark ettim.

    Gelelim önemli olan hususa, onarım kısmına :
    Mini usb portunun değişimi için 50 tl istediler.
    Yeni şarj aletinin satın alınması için 20 tl istediler.


    50 tl istedikleri mini usb portu sanırım elektronikçiler çarşısında tanesini 50 kuruş'a alabiliriz. Ben cihazı söktüm, elimdeki mini usb portlardan birini lehimledim, maliyet sıfır tl.
    20 tl istedikleri adaptörü de eski model bir Nokia şarj aletinin amperi ve voltajı uyması nedeniyle jak’ını kesip uygun bir tane takacağım, elimde uygun jack yok, olunca takarım. Maliyet belki 50 krş.
    usb üzerinden şarj ediliyor rtık cihaz çalışır durumda. tek maliyeti: 2 saat zaman ve el işçiliği. Eğer bu teknik servis benden 10 lira 15 lira gibi bir rakam isteseydi bunu yaptırırdım. İnsaf yahu. Ekran kırılsa veya anakart bozulsa kaç para isteyecekler? Aman Allah korusun nazar değmesin harbiden öğrenmek de uğraşmak da istemiyorum.

    Sıfır cihaz satın alınma maliyeti : 199 tl
    Mini usb değişimi + adaptör : 70 tl

    Kendin yaparsan tamir maliyeti 1 tl


    Teşekkürler Piranha
    Bize sattığın tablet için
    Sen nasıl bir şeysin Piranha?
    Bize böyle köklediğin için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rıza.BN. -- 14 Şubat 2013; 15:04:33 >




  • Konu başlığını görünce sevinmiştim teknik servise gönderdiğimiz cihazların sorunlarını çözmekte yetersiz olan prihana servisi DH ayrıcalığı ile buradan yardım sağlıyor diye, fakat anladığım ve gördüğüm kadarıyla artık burayıda umursamayan bir servisle karşı karşıyayız, soru cevabı beklemekten se değişik çözüm yolları arayarak vaktimizi değerlendirmek çok daha faydalı olacaktır yönetici arkadaşlardan ricam cevap veremeyecek kadar yoğun çalışan bu servisin konu başlıklarını kilitlerseler en azından bizim gibi çözüm arayan kullanıcıların vaktini boşa geçirmesini engellersiniz.
  • rıdvan bey madem artık foruma girmiyorsunuz!!! bu konuyu lütfen kapatın ki insanların zamanlarını da çalmayın!!! sizin foruma gelmenize engel olacak bir durum varsa yerinize başka birisi de ilgilenebilir. hala mesajıma cevap bekliyorum! piranhanın kendi sitesine de attım aynı soruyu mail olarak ama onlardan da ses seda yok. anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijilife

    Konu başlığını görünce sevinmiştim teknik servise gönderdiğimiz cihazların sorunlarını çözmekte yetersiz olan prihana servisi DH ayrıcalığı ile buradan yardım sağlıyor diye, fakat anladığım ve gördüğüm kadarıyla artık burayıda umursamayan bir servisle karşı karşıyayız, soru cevabı beklemekten se değişik çözüm yolları arayarak vaktimizi değerlendirmek çok daha faydalı olacaktır yönetici arkadaşlardan ricam cevap veremeyecek kadar yoğun çalışan bu servisin konu başlıklarını kilitlerseler en azından bizim gibi çözüm arayan kullanıcıların vaktini boşa geçirmesini engellersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stingabuzer

    rıdvan bey madem artık foruma girmiyorsunuz!!! bu konuyu lütfen kapatın ki insanların zamanlarını da çalmayın!!! sizin foruma gelmenize engel olacak bir durum varsa yerinize başka birisi de ilgilenebilir. hala mesajıma cevap bekliyorum! piranhanın kendi sitesine de attım aynı soruyu mail olarak ama onlardan da ses seda yok. anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim...

    Sn. stingabuzer;anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim demişsiniz, bu kararı almakta geç bile kaldınız. Adamlar, sattıkları ürünlerin arkasında durmuyorki..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stingabuzer

    rıdvan bey madem artık foruma girmiyorsunuz!!! bu konuyu lütfen kapatın ki insanların zamanlarını da çalmayın!!! sizin foruma gelmenize engel olacak bir durum varsa yerinize başka birisi de ilgilenebilir. hala mesajıma cevap bekliyorum! piranhanın kendi sitesine de attım aynı soruyu mail olarak ama onlardan da ses seda yok. anlaşılan bir daha piranhayı tercih etmeyeceğim...

    +"
  • 
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.