Philips PUS8807 Kullanıcıları (ANAKONU) (19. sayfa)



-
-
1 gb boş yer kalmış
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
saçma bir şekilde çözdüm. belki de benim bilgi eksikliğimdi. neyse, ben usb flash bellekten apk dosyası kuracaktım tv'ye. flash bellek takınca tv bunu biçimlendirin gibi bir şey dedi bende okay dedim. sanırım tv'nin kendi hafızası gibi gördü belleği. işte o sırada yukarıda gösterdiğim 1 gb boş yere rağmen google play'den hiç bir uygulama indiremedim -150 mb civarı uygulamalar-. daha sonra bu flash belleği biçimlendirdim ve tv'yi kullanabilmeye başladım.
-
öyle yapmanıza gerek yok yüklediklerinizi silin. ağzına kadar dolmuş hafıza boşuna yavaşlatıyorsunuz tiviyi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Farklı bir model konusu farkındayım ama biraz aciliyeti var ve sonrasında sorun yaşamamak için buraya da yazıyorum.
Birkaç ay önce Amazon'dan 55pus8508 modelini almıştım ama servisi aradığımda kurulumu kendim yapabileceğimi bir sorun olmayacağını söylediler. Kutuda hasar yok yalnız garantinin başlaması ve olası bir ölü piksel durumunda nasıl kanıtlarız kurulumu kendi yapan oldu mu? Sürece dair bilgi sahibi olan biri yanıtlarsa çok sevinirim.
-
aceleniz yoksa gelip kendileri kursunlar çok ileri tarihe vermiyorlar randevuyu. illa kendim kuracağım ben diyorsanız kutuyu açtığınızdan itibaren video kaydına alın başka bir şey aklıma gelmiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar 65pus8807 kullanıyorum tv'yi kumandadan kaoatsam dahi usblere gelen güç kesilmiyor. Bu sizde de böyle mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gücü mü kesiyor tamamen o program
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
philips pus seri tvlerde youtube'da 5.1 yayınlarda youtube ayarlar kısmında bu özelliği görebilen var mı? Philips ile görüştüm youtube desteğinden kaynaklı olarak yok dediler ama samsung tv de youtube 5.1 ses var.
-
hala tvyi kullanan varsa yeni güncelleme gelmiş haberiniz olsun.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ya arkadaşlar bu televizyona hala güzel bir renk ayarı bulamadım var mı yardımcı olacak kişisel ayarını paylaşacak?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Alalı 2 sene olacak garantisi bitmesine 5 gün kala ekranda yatay çizgi çıktı. 2 hafta önce servise bıraktım, bugün aradım değişim olacağını söylediler raporun onaylanmasını bekliyorlarmış ama biraz araştırdım daha önce aynı sıkıntıyı yaşayanlar olmuş, tv artık eski bir model olduğu için yenisi bulunamıyormuş büyük bir ihtimalle bende de aynı durum olacak. Burada da bu arızayı bu durumu yaşayan var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şaka mı hocam aynı mesajı yazmak için gelmiştim buraya :)
Ben de geçen gün farkettim. Üst kısımda yatay bi çizgi çıktı bende de. Yalnız benim garanti 3 ay önce bitmiş maalesef 2 yıl dolmuş. Bir resmi var mıydı hocam çizginin?
-
-
ücret iadesi şimdi kuş kadar para oldu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Öyle tabi ama ben yenisini bulup verebileceklerini sanmıyorum. Uzatıp durmasınlar diye En azından paramı alayım kafasındayım daha sonra başka bir TV alırım. 15.300 TL ye almıştım 2 yıl önce.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
muadilini isteyin mutlaka. geçen sene ve bu sene çıkanlarda ambilight özelliklerini kıstılar sanırım anlaşmaları bitti. parayı almanın hiçbir anlamı olmaz, sizin zararınıza yani.
o yüzden bir daha philips almayı düşünmüyorum. elimde bir sürü hue aydınlatma var bunu yeni modellerde hue sync box almadan kullanamıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Dediğiniz doğru tabi ama markaya güvenim kırıldı artık. Evde Çok kullanılan bir TV de değildi yani gün içinde en fazla 2-3 saat falan çalışıyordu (her günde değil) yani yoksa TV’den çok memnundum. Şansıma garanti bitimine 5 gün kala başıma geldi araştırınca da aynı arızayı bir çok kişide görünce soğudum. Ama haklısınız bakacağım artık duruma göre.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X