|
O dalgalanma bir katman %99, yani ekran yansimayi ( Tv acikken ) onleyen bir katman..Sorun degil yani.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
O dalgalanma bir katman %99, yani ekran yansimayi ( Tv acikken ) onleyen bir katman..Sorun degil yani.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hemen hemen her tv de ( Katman varsa ) olur..Benim Sony Tv'de de var mesela, gunduz belli oluyor dalgalanma Gunes isiginda...Ama cok fazla etkisi yok göz zevkini bozmuyor en azindan..Sizin Tv"de az yada cok olacaktir zaten..Aksamlari belli olmaz.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Bu konuya değinmiştik, hemen hemen tüm tv'lerde olan bir durum. Bir sorun değil. Sadece TV kapalı iken dikkatinizi çeker. Tv açıkken hiç bir etkisi yok. |
|
_____________________________
|
|
Bağlayabileceğinizi pek sanmıyorum. Tv sadece DTS Play-Fi destekleyen speakerlara kablosuz bağlanabiliyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
Rezalet! |
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 25 Mart 2023; 13:12:59 > |
|
_____________________________
|
|
Yalnız kutu zaten tv yi korumak için yani hasar olması normal olabilir bu sebeple var kutu tv de bir hasar ezik kırık var mı? Yoksa çok abartılı bir tepki sizinki… < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Mağazalar satın aldıktan sonra teslim sürecinde niye uyarıyorlar o zamani kutuda ezik, yırtık vs varken kargodan teslim almayın diye. O tv servis geldikten sonra hasarlı çıksa ve servis kutuda hasar vardı dese müşteri derdini mağazaya nasıl anlatacak, kutuya kendisinin hasar vermediğini nasıl ispat edecek. O yüzden buradaki mesele kutunun ezik olması değil, o eziğin saklanmış olması. |
|
_____________________________
|
|
İade edin o halde. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 25 Mart 2023; 17:6:36 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İade edilsin iade yolu açık geri dönülemez bir durum yok ortada. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 25 Mart 2023; 17:7:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sorunu muhatabına iletin varsa sorun değiştirmek zorunda zaten. Benim ne yazdığım orada sorun olup olmadığını sordum sadece mesaj değiştirme sebebim olası sorununuz varsa kırmayayım diyeydi. Sorun varsa haklısınız hakkınızı arayın ama kimseyi fikrini belirtti diye suçlamayın. Not: Videonuzu şimdi gördüm o kısma denk gelen yerse cidden yazıklar olsun bunlara. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ptolomeo -- 25 Mart 2023; 17:46:51 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
TV kapalı iken ve ışık ekran üzerinde yansırken o dalgalanma bir çok markada var. Sadece Philips'e özgü birşey değil. Ayrıca, görüntü kalitesine etkisi olmayan birşey. Kafanıza takmayın. Normaldir. |
|
_____________________________
|
|
bu televizyonu almak üzereyim. kanal geçiş hızı nasıl öğrenebilir miyim? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceangoingoff -- 28 Mart 2023; 0:2:6 > |
|
_____________________________
|