Şimdi Ara

Philips 58PUS7304 İNCELEME. (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.521
Cevap
77
Favori
281.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne demek yani şuan tehsir ürünü mü aldık bunu mu kastediyorsun teqali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byrmgr01

    Ne demek yani şuan tehsir ürünü mü aldık bunu mu kastediyorsun teqali
    İnternet siparislerini bilmiyorum. Magazalarda kalanlarin hepsi teshir urun dedi. İnternetten verilen siparisler merkezi bir depodan gönderiliyor olabilir. Onu sormadim. Gittigim magazada da stok gozukuyordu ve tek kalan teshirdeki idi zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya şu kaç saat kullanıldığını göstermek için nereye girmemiz gerekiyor?
  • Servis menüsü ne girmek için; "062596" yazıp OK tuşuna basarmisiniz kumanda da , deneyenler görsel eklerse sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bakieryigit

    Servis menüsü ne girmek için; "062596" yazıp OK tuşuna basarmisiniz kumanda da , deneyenler görsel eklerse sevinirim.
    Teşekkür ederim hocam. Girdim 15 saat gösteriyor. Dün akşam 6 gibi kuruldu. Sabah 5'e kadar da açıktı televizyon. Gündüz 10 gibi yeniden açtım. Normal değil mi? Bir yerde okumuştum. Her açılış kapanış yarım saat yazıyor diye. 2-3 saatlif fark ondan mı kaynaklanıyor? Yoksa açılmış bir televizyon mu aldık?
  • Normal , teshir ürün olsa yüksek saat değerleri alırdınız, şimdi servis menüsüne girmeyi öğrettik 😄 Philips'in işi zorlaştı . Güle güle kullanın 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bakieryigit B kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam. Siz de. Resim şu şekilde;
    Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    Şimdi de avengers 4k filmi iniyor onu test edecem. Yukarıda renklerde sıkıntı var denmiş. Bakıp ona göre servisten nvm yazılımı isteyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesvaraponuribere

    Sağolun hocam. Siz de. Resim şu şekilde;


    Şimdi de avengers 4k filmi iniyor onu test edecem. Yukarıda renklerde sıkıntı var denmiş. Bakıp ona göre servisten nvm yazılımı isteyeceğim.
    4K fİlmleri nereden indiriyorsunuz?




  • üç f Ü kullanıcısına yanıt
    Herhangi bir torrent sitesinden hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Service menusunu girdikten sonra development 2 file versions kismini acarak cihazin uretim yazilimi NVM versiyonunu ogrenebiliriz.

    Bendeki NVM versiyon 0.58 bunu herkes kontrol edebilir mi? Ozellikle servisin gelip guncelleme yaptigi bir TV uzerinden versiyonu ogrenebilirsek cok guzel olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendi oynatıcısı takılıyor. Kodiden akıcı ama renkler yukarıda belirtildiği gibi soluk gibi geldi.

    Servise Philips 58PUS7304 İNCELEME.

    Servise dememe rağmen yaavv abi o yazılım sadece bozulan tvye atılıyor yavvv gibi şeyler vızıldadı. İyi dedim 2 gün sonra kayıt açınca bir daha gelirsiniz dedim. Şimdi arıyorum phillipsi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar,

    Servis geldi ancak yanında yazılım yoktu tv yi götürdüler, bugün teslim ettiler şu an işteyim kontrol edemedim, akşam bilgi vereceğim. Sordum yazılım nvwm yazılım yükledik dediler.

    Bu arada gelen arkadaşlara da sorunu göstediğimde bariz oldugğunu söylediler. Test etmek isteyen netflix te 4K Şömine vidosu var. Ordaki siyah tonların lacivert durumunu görüp test edebilir.
  • eizlan E kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler aksam servis menusunden nvm versiyonun ne oldugunu kontrol ederseniz herkes versiyonu kontrol edip ona gore servis cagirabilir. Haber bekliyoruz tesekkurler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NVM Versiyon : 059
  • Bu arada çalışma saati 1254
  • Nvm version 0.58 güncellemek için ne yapmamız lazım servise sordum yazılım varmı diye. İnternetden indiriyoruz bizde dedi sanki anlamıyordu. Nereye kayıt açmamız gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ceremy kullanıcısına yanıt
    Ben müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum. Servis size ulaşır dedi. Galiba en günceli 0.59.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tvyi alinca güncelleme yapmıştım. version 0.60 görünüyor. öncesinde neydi bilmiyorum. akşam netflix videosunu da denerim.

    Philips 58PUS7304 İNCELEME.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ©hosen -- 7 Aralık 2019; 18:15:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ©hosen

    tvyi alinca güncelleme yapmıştım. version 0.60 görünüyor. öncesinde neydi bilmiyorum. akşam netflix videosunu da denerim.

    Nereden ve ne zaman almıştınız TV'yi ? ve malum /62 /12 kodlarından hangisi tv'niz ?
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.