Şimdi Ara

Philips 58PUS7304 İNCELEME.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: speedfirat Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
3.844
Cevap
88
Favori
172.063
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Ne demek yani şuan tehsir ürünü mü aldık bunu mu kastediyorsun teqali



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: byrmgr01

    Ne demek yani şuan tehsir ürünü mü aldık bunu mu kastediyorsun teqali
    İnternet siparislerini bilmiyorum. Magazalarda kalanlarin hepsi teshir urun dedi. İnternetten verilen siparisler merkezi bir depodan gönderiliyor olabilir. Onu sormadim. Gittigim magazada da stok gozukuyordu ve tek kalan teshirdeki idi zaten.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10


    Ya şu kaç saat kullanıldığını göstermek için nereye girmemiz gerekiyor?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1579 Mesaj
    Servis menüsü ne girmek için; "062596" yazıp OK tuşuna basarmisiniz kumanda da , deneyenler görsel eklerse sevinirim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10


    quote:

    Orijinalden alıntı: bakieryigit

    Servis menüsü ne girmek için; "062596" yazıp OK tuşuna basarmisiniz kumanda da , deneyenler görsel eklerse sevinirim.
    Teşekkür ederim hocam. Girdim 15 saat gösteriyor. Dün akşam 6 gibi kuruldu. Sabah 5'e kadar da açıktı televizyon. Gündüz 10 gibi yeniden açtım. Normal değil mi? Bir yerde okumuştum. Her açılış kapanış yarım saat yazıyor diye. 2-3 saatlif fark ondan mı kaynaklanıyor? Yoksa açılmış bir televizyon mu aldık?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1579 Mesaj

    Normal , teshir ürün olsa yüksek saat değerleri alırdınız, şimdi servis menüsüne girmeyi öğrettik 😄 Philips'in işi zorlaştı . Güle güle kullanın 👍



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    bymumi10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10



    Sağolun hocam. Siz de. Resim şu şekilde;





    Şimdi de avengers 4k filmi iniyor onu test edecem. Yukarıda renklerde sıkıntı var denmiş. Bakıp ona göre servisten nvm yazılımı isteyeceğim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    bakieryigit kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cesvaraponuribere

    Sağolun hocam. Siz de. Resim şu şekilde;





    Şimdi de avengers 4k filmi iniyor onu test edecem. Yukarıda renklerde sıkıntı var denmiş. Bakıp ona göre servisten nvm yazılımı isteyeceğim.
    4K fİlmleri nereden indiriyorsunuz?
    _____________________________
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10



    Herhangi bir torrent sitesinden hocam.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    üç f kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    118 Mesaj
    Service menusunu girdikten sonra development 2 file versions kismini acarak cihazin uretim yazilimi NVM versiyonunu ogrenebiliriz.



    Bendeki NVM versiyon 0.58 bunu herkes kontrol edebilir mi? Ozellikle servisin gelip guncelleme yaptigi bir TV uzerinden versiyonu ogrenebilirsek cok guzel olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10





    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10


    Kendi oynatıcısı takılıyor. Kodiden akıcı ama renkler yukarıda belirtildiği gibi soluk gibi geldi.



    Servise



    Servise dememe rağmen yaavv abi o yazılım sadece bozulan tvye atılıyor yavvv gibi şeyler vızıldadı. İyi dedim 2 gün sonra kayıt açınca bir daha gelirsiniz dedim. Şimdi arıyorum phillipsi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Er
    14 Mesaj

    Selamlar,

    Servis geldi ancak yanında yazılım yoktu tv yi götürdüler, bugün teslim ettiler şu an işteyim kontrol edemedim, akşam bilgi vereceğim. Sordum yazılım nvwm yazılım yükledik dediler.

    Bu arada gelen arkadaşlara da sorunu göstediğimde bariz oldugğunu söylediler. Test etmek isteyen netflix te 4K Şömine vidosu var. Ordaki siyah tonların lacivert durumunu görüp test edebilir.
    |
    |
    speedfirat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    118 Mesaj

    Tesekkurler aksam servis menusunden nvm versiyonun ne oldugunu kontrol ederseniz herkes versiyonu kontrol edip ona gore servis cagirabilir. Haber bekliyoruz tesekkurler.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    eizlan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    517 Mesaj
    NVM Versiyon : 059
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    517 Mesaj
    Bu arada çalışma saati 1254
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    148 Mesaj
    Nvm version 0.58 güncellemek için ne yapmamız lazım servise sordum yazılım varmı diye. İnternetden indiriyoruz bizde dedi sanki anlamıyordu. Nereye kayıt açmamız gerekiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bymumi10



    Ben müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum. Servis size ulaşır dedi. Galiba en günceli 0.59.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ceremy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    tvyi alinca güncelleme yapmıştım. version 0.60 görünüyor. öncesinde neydi bilmiyorum. akşam netflix videosunu da denerim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ©hosen -- 7 Aralık 2019; 18:15:11 >
    _____________________________
    good day to die
  • Teğmen
    157 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ©hosen

    tvyi alinca güncelleme yapmıştım. version 0.60 görünüyor. öncesinde neydi bilmiyorum. akşam netflix videosunu da denerim.

    Nereden ve ne zaman almıştınız TV'yi ? ve malum /62 /12 kodlarından hangisi tv'niz ?
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
Sohbet
kolayoto.com
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,529
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.